abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75693687
In juni 2009 heb ik een TomTom 940 Live gekocht, op dat moment duurste en meest uitgebreide TomTom. De TomTom heb ik toen met een actie gekocht, namelijk: "Koop nu een 940 Live en krijg 100 euro retour van TomTom". Nou, ik dacht, mooie actie, laat ik maar eens een TomTom kopen dan maar he.

TomTom gekocht, veel gebruikt, heel veel plezier mee. Na 2 maanden erachter gekomen dat ik nog steeds niks gehoord heb van TomTom, dus ik nog een keer een brief geschreven naar TomTom.

Na 1 maand nog geen reactie, dus ff gebeld. Ze zouden het gaan nazoeken. Na een paar dagen wordt mijn voicemail ingesproken met de mededeling dat ik TomTom Cashback actie in Maastricht een brief moet sturen. Nou, goed, gedaan, alle kopieen erbij gedaan zoals; formulieren, barcodes en serienummers. Maar nog steeds niks.

Nu 1 maand geleden nog een keer gebeld, volgens de TomTom medewerker kon dit niet en waren dit geen goede zaken, ze zou een andere afdeling inschakelen. Ik dacht mooi, eindelijk mijn geld. Week geleden emailden ze me om mijn gegevens, die heb ik netjes teruggemailed, en nu krijg ik als antwoord:
quote:
Geachte heer,

Wij kunnen geen gegevens meer ophalen van de Cashback actie omdat deze actie gaande was in Juli 2009, het is nu December en de actie is al enig tijd verlopen. Ik moet u helaas vermelden dat het onderzoek naar de Cashback actie niet meer in behandeling wordt genomen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
TomTom Customer Care Team
Nu heb ik ze teruggemailed dat dit misleidende reclame was, dat ik recht had op die 100 euro en dat ze acties niet waarmaakte. Ik vroeg ze om het geld alsnog over te maken anders ben ik genoodzaakt een derde partij in te schakelen, maar wat kan ik nu doen?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_75693700
Een derde partij inschakelen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75693730
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:43 schreef Tamashii het volgende:
Een derde partij inschakelen.
Ik heb nog nooit in mijn fok leven zo snel een reactie gehad.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:45:55 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_75693794
Dus zo'n megabedrijf weet niet meer wat voor acties ze een half jaar geleden hadden?

Je zou bijna denken dat ze de weg kwijt, wat gezien hun product feitelijk onmogelijk is.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Donald Duck held woensdag 16 december 2009 @ 16:47:05 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_75693832
Schakel zo'n consumentenprogramma van de tv in. Als ze je zaak aanpakken heb jij dat geld zo terug.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 16 december 2009 @ 16:47:20 #6
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_75693842
En wat zeiden ze toen jij er hun op wees in juni al een TomTom gekocht te hebben en al een paar maanden bezig was met de cashback actie?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_75693865
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in mijn fok leven zo snel een reactie gehad.
Fijn he, ik weet het. Moet toch een goed gevoel geven.

Nee even serieus. Terug mailen met een ellendig lange klachtenbrief en zeggen dat je dit niet accepteert/tolereert!
  woensdag 16 december 2009 @ 16:49:04 #9
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_75693916
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Biogarde het volgende:
Dus zo'n megabedrijf weet niet meer wat voor acties ze een half jaar geleden hadden?

Je zou bijna denken dat ze de weg kwijt, wat gezien hun product feitelijk onmogelijk is.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_75693985
quote:
omdat deze actie gaande was in Juli 2009, het is nu December en de actie is al enig tijd verlopen.
Wat een slimme mensen daar bij Tomtom zeg... Maar ja, je kan of nog even een klacht sturen naar de klantenservice of anders toch maar 'derden inschakelen'.
pi_75694025
Even een steunvordering regelen, en dan het faillissement aanvragen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75694069
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:47 schreef Lariekoek het volgende:
En wat zeiden ze toen jij er hun op wees in juni al een TomTom gekocht te hebben en al een paar maanden bezig was met de cashback actie?
Daar heb ik nog geen reactie op gekregen.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:54:12 #13
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_75694124
Je wordt gewoon van het muurtje door de kast in de kattenbak gestuurd
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 16 december 2009 @ 16:55:50 #14
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_75694187
tvp
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_75694753
quote:
9. TomTom aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor vermiste, te late, beschadigde of verkeerd geadresseerde aktieformulieren en TomTom is derhalve niet verantwoordelijk voor een te late of verkeerde overmaking van de Premium, behalve in het geval van opzet of grove nalatigheid van de kant van TomTom of haar agenten.
Tvp, eens kijken of ze zich hier op gaan beroepen
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_75695135
Ik krijg net een mailtje van TomTom, ik kan WEER een brief gaan schrijven.
quote:
Hartelijk dank voor het contact met onze Customer Care.

Wellicht is het een idee om een officiele klacht in te dienen zodat u in een gesprek kan komen met een superieur van mij om de klacht door te nemen. Ik kan zelf helaas niet iets aan het antwoord veranderen die ik binnen heb gekregen, dat licht niet in mijn handen vandaar dat ik u deze optie aan bied om wel in de mogelijkheid te komen om het met iemand van TomTom te bespreken.

TomTom streeft er echter naar goede oplossingen te bieden voor haar klanten. Indien het niet mogelijk is uw vraag volledig te beantwoorden kunnen onze klantenservice medewerkers u doorverbinden met een Supervisor of Team Leider.

Indien het dan nog niet mogelijk is binnen de bestaande procedures een voor u passende oplossing te bieden, kunt u uw bezwaar/klacht schriftelijk kenbaar te maken aan onze Customer Relations Afdeling.

U kunt uw brief naar het volgende adres sturen:

TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands

Vermeld in uw brief de volgende gegevens:

• Uw naam
• Uw adresgegevens
• Uw e-mailadres (van uw TomTom account)
• Het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent
• Eventuele referentie nummers (Reparatie nummers, case nummers)
• Een duidelijke klachtomschrijving
• De gegevens van uw TomTom

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Care Team
  Donald Duck held woensdag 16 december 2009 @ 17:21:35 #17
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_75695208
licht
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 17:27:45 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75695409
Volgens mij is TomTom behoorlijk de weg kwijt
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_75695520
Wat een eikels zeg. Ik weet al wat ik nooit ga kopen.
pi_75695717
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een eikels zeg. Ik weet al wat ik nooit ga kopen.
Dat dus, echt nooit meer. Slecht product en slechte service.
pi_75696141
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:

[..]

slecht product toch niet? die dingen zijn prima en je zegt zelf dat je er ook veel plezier aan hebt... slechte service is een heel ander verhaal ja
pi_75696148
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:43 schreef appelsjap het volgende:
TomTom gekocht, veel gebruikt, heel veel plezier mee.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
Als je net zo consequent in de onderbouwing van je claim richting TomTom bent, vrees ik het ergste.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_75696208
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

Als je net zo consequent in de onderbouwing van je claim richting TomTom bent, vrees ik het ergste.
Veel plezier was misschien een tikkeltje overdreven, op vakantie was het idd handig, toen heb ik m ook gebruikt, maar echt degelijk en goed is het niet. Niet zoals anders navigatiesystemen die ik gehad heb.
pi_75696330
quote:
Ik kan zelf helaas niet iets aan het antwoord veranderen die ik binnen heb gekregen, dat licht niet in mijn handen
pi_75696633
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:54 schreef appelsjap het volgende:
Veel plezier was misschien een tikkeltje overdreven, op vakantie was het idd handig, toen heb ik m ook gebruikt, maar echt degelijk en goed is het niet. Niet zoals anders navigatiesystemen die ik gehad heb.
Je schreef zelfs "heel veel plezier". Dat was dus ook niet een tikkeltje maar schromelijk overdreven?
.
pi_75696755
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef r_one het volgende:

[..]

Je schreef zelfs "heel veel plezier". Dat was dus ook niet een tikkeltje maar schromelijk overdreven?
Ach dat is het punt niet, met zo;n service heb ik sowieso al geen zin meer in hun producten. Service is naar mijn wete belangrijker dan het product zelf.
  woensdag 16 december 2009 @ 18:15:52 #27
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_75696947
Ze hebben in 2008 veel te veel betaald voor Tele Atlas.
En nu is het geld op?

Kansloos dat zo'n bedrijf er zo'n zootje van maakt. Juist van "moderne" bedrijven verwacht ik dat ze zodanig gestructureerd zijn, dat ze dit soort problemen on-bureaucratisch op kunnen lossen. Niet dus.
Moet je eens in de clich gaan liggen met Apple als je een probleem hebt met hun gammele producten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 16 december 2009 @ 18:55:05 #28
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75698465
Wat een gelul! Zeker een briefje schrijven, misschien met een paar 'gedupeerden' samen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75698517
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Hyperdude het volgende:
Ze hebben in 2008 veel te veel betaald voor Tele Atlas.
En nu is het geld op?

Kansloos dat zo'n bedrijf er zo'n zootje van maakt. Juist van "moderne" bedrijven verwacht ik dat ze zodanig gestructureerd zijn, dat ze dit soort problemen on-bureaucratisch op kunnen lossen. Niet dus.
Moet je eens in de clich gaan liggen met Apple als je een probleem hebt met hun gammele producten.
Juist grote, 'moderne' bedrijven zijn vaak zo bureaucratisch als het maar zijn kan... Dat moet dan eerst langs 3 afdelingen en dat soort geneuzel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 december 2009 @ 19:12:42 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75699129
Wat moest je doen voor die cashbackactie in juli? En heb je dat ook gedaan volgens hun eigen aanwijzingen? Kun je dat ook aantonen? Zo ja, dan moeten zij zich aan de afspraak houden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_75710684
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Rewimo het volgende:
Wat moest je doen voor die cashbackactie in juli? En heb je dat ook gedaan volgens hun eigen aanwijzingen? Kun je dat ook aantonen? Zo ja, dan moeten zij zich aan de afspraak houden.
Ik heb het gedaan, maar kan het niet aantonen. 2x zelfs.
  donderdag 17 december 2009 @ 00:32:16 #32
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_75712863
Het prodcut dat ze hebben is op zich prima.

De service is om te janken! Die website is een regelrechte ramp.

Ik heb 1 keer echt gezeik gehad met TT, toen kwam mijn gekochte kaart niet af en toen die wel kwam bleek er een software error in te zitten waardoor alles vast liep.

De SD was van mening dat ik zelf alles verkeerd deed.

Vervolgens na lang zoeken de namen van de RvB gevonden op hun site. De bovenste gepakt, email geschreven en verstuurd naar hem via elke mogelijke naamsconfig.

werd ik de volgende dag door een manager gebeld die letterlijk zei dat hij van iemand uit de RvB opdracht had gekregen mijn probleem DAADWERKELIJK en DIRECT op te lossen.

Persoonlijk vind ik het een stelletje laml*llen, zeker op de SD, die knikeren graag zo snel mogelijk het probleem weer op het bord van de gebruiker ( die bijdeweg wel hun salaris betaald).

Het gegeven dat je een papieren brief moet sturen zegt ook meer dan genoeg. Hoeveel mensen pakken nog daadwerkelijk pen en papier om dat te gaan doen ???
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_75712913
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef klusfoobje het volgende:
Het prodcut dat ze hebben is op zich prima.

De service is om te janken! Die website is een regelrechte ramp.

Ik heb 1 keer echt gezeik gehad met TT, toen kwam mijn gekochte kaart niet af en toen die wel kwam bleek er een software error in te zitten waardoor alles vast liep.

De SD was van mening dat ik zelf alles verkeerd deed.

Vervolgens na lang zoeken de namen van de RvB gevonden op hun site. De bovenste gepakt, email geschreven en verstuurd naar hem via elke mogelijke naamsconfig.

werd ik de volgende dag door een manager gebeld die letterlijk zei dat hij van iemand uit de RvB opdracht had gekregen mijn probleem DAADWERKELIJK en DIRECT op te lossen.

Persoonlijk vind ik het een stelletje laml*llen, zeker op de SD, die knikeren graag zo snel mogelijk het probleem weer op het bord van de gebruiker ( die bijdeweg wel hun salaris betaald).

Het gegeven dat je een papieren brief moet sturen zegt ook meer dan genoeg. Hoeveel mensen pakken nog daadwerkelijk pen en papier om dat te gaan doen ???
Wist je dat niet? Bij alle grote bedrijven kun je je shit direct dumpen bij de directie, en dan is het zo gepiept als je een beetje een punt hebt.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75712927
Dat duurt nou eenmaal een paar maanden. Dat was ook bij de aankoop van een Xbox het geval. Die 40 EUR cashback kreeg ik ook bijna een half jaar later. Gewoon geduld hebben tenzij ze aangaven dat het binnen een zekere veel kortere termijn zou worden gestort.
  donderdag 17 december 2009 @ 00:36:10 #35
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_75712951
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:35 schreef Fokski het volgende:
Dat duurt nou eenmaal een paar maanden. Dat was ook bij de aankoop van een Xbox het geval. Die 40 EUR cashback kreeg ik ook bijna een half jaar later. Gewoon geduld hebben tenzij ze aangaven dat het binnen een zekere veel kortere termijn zou worden gestort.

mwah, ik weet niet hoor, TS geeft duidelijk aan dat hij van TT te horen heeft gekregen dat er niks gaat komen.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_75718779
--Laat maar, niet goed gelezen--
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_75883510
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Schakel zo'n consumentenprogramma van de tv in. Als ze je zaak aanpakken heb jij dat geld zo terug.
I'm not the man you think I am!
  maandag 21 december 2009 @ 16:09:44 #38
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_75883754
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:04 schreef l3laster het volgende:

[..]

Wat een kutkick.
  maandag 21 december 2009 @ 16:14:48 #39
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75883941
Weer een goede reden om die shit gewoon te downloaden voor je telefoon
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')