Nu heb ik ze teruggemailed dat dit misleidende reclame was, dat ik recht had op die 100 euro en dat ze acties niet waarmaakte. Ik vroeg ze om het geld alsnog over te maken anders ben ik genoodzaakt een derde partij in te schakelen, maar wat kan ik nu doen?quote:Geachte heer,
Wij kunnen geen gegevens meer ophalen van de Cashback actie omdat deze actie gaande was in Juli 2009, het is nu December en de actie is al enig tijd verlopen. Ik moet u helaas vermelden dat het onderzoek naar de Cashback actie niet meer in behandeling wordt genomen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
TomTom Customer Care Team
Ik heb nog nooit in mijn fok leven zo snel een reactie gehad.quote:
Fijn he, ik weet het. Moet toch een goed gevoel geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn fok leven zo snel een reactie gehad.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Biogarde het volgende:
Dus zo'n megabedrijf weet niet meer wat voor acties ze een half jaar geleden hadden?
Je zou bijna denken dat ze de weg kwijt, wat gezien hun product feitelijk onmogelijk is.
Wat een slimme mensen daar bij Tomtom zeg... Maar ja, je kan of nog even een klacht sturen naar de klantenservice of anders toch maar 'derden inschakelen'.quote:omdat deze actie gaande was in Juli 2009, het is nu December en de actie is al enig tijd verlopen.
Daar heb ik nog geen reactie op gekregen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:47 schreef Lariekoek het volgende:
En wat zeiden ze toen jij er hun op wees in juni al een TomTom gekocht te hebben en al een paar maanden bezig was met de cashback actie?
Tvp, eens kijken of ze zich hier op gaan beroepenquote:9. TomTom aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor vermiste, te late, beschadigde of verkeerd geadresseerde aktieformulieren en TomTom is derhalve niet verantwoordelijk voor een te late of verkeerde overmaking van de Premium, behalve in het geval van opzet of grove nalatigheid van de kant van TomTom of haar agenten.
quote:Hartelijk dank voor het contact met onze Customer Care.
Wellicht is het een idee om een officiele klacht in te dienen zodat u in een gesprek kan komen met een superieur van mij om de klacht door te nemen. Ik kan zelf helaas niet iets aan het antwoord veranderen die ik binnen heb gekregen, dat licht niet in mijn handen vandaar dat ik u deze optie aan bied om wel in de mogelijkheid te komen om het met iemand van TomTom te bespreken.
TomTom streeft er echter naar goede oplossingen te bieden voor haar klanten. Indien het niet mogelijk is uw vraag volledig te beantwoorden kunnen onze klantenservice medewerkers u doorverbinden met een Supervisor of Team Leider.
Indien het dan nog niet mogelijk is binnen de bestaande procedures een voor u passende oplossing te bieden, kunt u uw bezwaar/klacht schriftelijk kenbaar te maken aan onze Customer Relations Afdeling.
U kunt uw brief naar het volgende adres sturen:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Vermeld in uw brief de volgende gegevens:
• Uw naam
• Uw adresgegevens
• Uw e-mailadres (van uw TomTom account)
• Het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent
• Eventuele referentie nummers (Reparatie nummers, case nummers)
• Een duidelijke klachtomschrijving
• De gegevens van uw TomTom
Met vriendelijke groet,
TomTom Customer Care Team
Dat dus, echt nooit meer. Slecht product en slechte service.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een eikels zeg. Ik weet al wat ik nooit ga kopen.
slecht product toch niet? die dingen zijn prima en je zegt zelf dat je er ook veel plezier aan hebt... slechte service is een heel ander verhaal jaquote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat dus, echt nooit meer. Slecht product en slechte service.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:43 schreef appelsjap het volgende:
TomTom gekocht, veel gebruikt, heel veel plezier mee.
Als je net zo consequent in de onderbouwing van je claim richting TomTom bent, vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
Dat dus, echt nooit meer. Slecht product en slechte service.
Veel plezier was misschien een tikkeltje overdreven, op vakantie was het idd handig, toen heb ik m ook gebruikt, maar echt degelijk en goed is het niet. Niet zoals anders navigatiesystemen die ik gehad heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Als je net zo consequent in de onderbouwing van je claim richting TomTom bent, vrees ik het ergste.
quote:Ik kan zelf helaas niet iets aan het antwoord veranderen die ik binnen heb gekregen, dat licht niet in mijn handen
Je schreef zelfs "heel veel plezier". Dat was dus ook niet een tikkeltje maar schromelijk overdreven?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:54 schreef appelsjap het volgende:
Veel plezier was misschien een tikkeltje overdreven, op vakantie was het idd handig, toen heb ik m ook gebruikt, maar echt degelijk en goed is het niet. Niet zoals anders navigatiesystemen die ik gehad heb.
Ach dat is het punt niet, met zo;n service heb ik sowieso al geen zin meer in hun producten. Service is naar mijn wete belangrijker dan het product zelf.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Je schreef zelfs "heel veel plezier". Dat was dus ook niet een tikkeltje maar schromelijk overdreven?
Juist grote, 'moderne' bedrijven zijn vaak zo bureaucratisch als het maar zijn kan... Dat moet dan eerst langs 3 afdelingen en dat soort geneuzel.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Hyperdude het volgende:
Ze hebben in 2008 veel te veel betaald voor Tele Atlas.
En nu is het geld op?![]()
Kansloos dat zo'n bedrijf er zo'n zootje van maakt. Juist van "moderne" bedrijven verwacht ik dat ze zodanig gestructureerd zijn, dat ze dit soort problemen on-bureaucratisch op kunnen lossen. Niet dus.
Moet je eens in de clich gaan liggen met Apple als je een probleem hebt met hun gammele producten.
Ik heb het gedaan, maar kan het niet aantonen. 2x zelfs.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Rewimo het volgende:
Wat moest je doen voor die cashbackactie in juli? En heb je dat ook gedaan volgens hun eigen aanwijzingen? Kun je dat ook aantonen? Zo ja, dan moeten zij zich aan de afspraak houden.
Wist je dat niet? Bij alle grote bedrijven kun je je shit direct dumpen bij de directie, en dan is het zo gepiept als je een beetje een punt hebt.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef klusfoobje het volgende:
Het prodcut dat ze hebben is op zich prima.
De service is om te janken! Die website is een regelrechte ramp.
Ik heb 1 keer echt gezeik gehad met TT, toen kwam mijn gekochte kaart niet af en toen die wel kwam bleek er een software error in te zitten waardoor alles vast liep.
De SD was van mening dat ik zelf alles verkeerd deed.
Vervolgens na lang zoeken de namen van de RvB gevonden op hun site. De bovenste gepakt, email geschreven en verstuurd naar hem via elke mogelijke naamsconfig.
werd ik de volgende dag door een manager gebeld die letterlijk zei dat hij van iemand uit de RvB opdracht had gekregen mijn probleem DAADWERKELIJK en DIRECT op te lossen.![]()
![]()
Persoonlijk vind ik het een stelletje laml*llen, zeker op de SD, die knikeren graag zo snel mogelijk het probleem weer op het bord van de gebruiker ( die bijdeweg wel hun salaris betaald).
Het gegeven dat je een papieren brief moet sturen zegt ook meer dan genoeg. Hoeveel mensen pakken nog daadwerkelijk pen en papier om dat te gaan doen ???
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:35 schreef Fokski het volgende:
Dat duurt nou eenmaal een paar maanden. Dat was ook bij de aankoop van een Xbox het geval. Die 40 EUR cashback kreeg ik ook bijna een half jaar later. Gewoon geduld hebben tenzij ze aangaven dat het binnen een zekere veel kortere termijn zou worden gestort.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Schakel zo'n consumentenprogramma van de tv in. Als ze je zaak aanpakken heb jij dat geld zo terug.
Wat een kutkick.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |