quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb jouw dubbelganger geholpen om zijn jas te vinden.
Pics.quote:
Hij raakt het altijd kwijt. Ik had medelijden met hem.quote:
Jammer, wat voor studio?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb ik niet, mocht niet maken namelijk
Luctorquote:
Het gaat beter dan gisteren.quote:
Begin ook een beetje verkouden te wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat beter dan gisteren.
Toen was ik namelijk absoluut niet fit en zat ik meer richting ziek zijn aan dan nu.![]()
Mijn neus is wel al helemaal stuk door de verkoudheid.
En hoe is het met jou?
Zoals?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Puala het volgende:
Ik snap geen bal meer van de IB groep.
Oh, tegelijk dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is zondag begonnen.
Ik ben juist weer beter aan het worden.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:59 schreef Houniet het volgende:
Studie voor dit jaar afgemaakt, qua -work to do- dan.
Nee hoor.quote:
Morgen Fok!ker over de vloer, vrijdag uit eten, zaterdag Fok!ker meeten en versterker verkopen, 's avonds verjaardagsfeest, zondag tot nu toe niks volgens mij...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef DjRex89 het volgende:
Heb dit weekend nog 0,0 plannenHeb eigenlijk wel zin om wat te gaan doen. Wordt weer eens tijd om wat te scoren
Dat klinkt iig gezelligquote:Op woensdag 16 december 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Morgen Fok!ker over de vloer, vrijdag uit eten, zaterdag Fok!ker meeten en versterker verkopen, 's avonds verjaardagsfeest, zondag tot nu toe niks volgens mij...
Toch echt eens wat in mijn agende schrijven.
Chillquote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Houniet het volgende:
Morgen puntjes op de I, en dan vakantie.
Ef lekker door de stad lopen, kijken dit dat, s'avonds Ajaxheerlijk.
Paar gitaristenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat klinkt iig gezelligWelke Fokkers hebben de eer?
guitarist?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paar gitaristen
Morgen een helpen met de gitaar, en zaterdag de andere een oefenversterker verkopen
Nee, die niet. Die is hier laatst al eens geweestquote:
Ken ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die niet. Die is hier laatst al eens geweest
TeleluvR en LeNick.
Ja, coole dudequote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ken ik nietguitarist is wel een toffe gast
Via een forumquote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, coole dude
Hoe ken je die eigenlijk?
Sjonge, jij houdt veel dates over aan FOK! dan!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, coole dude
Ik ooit 1 keer een Nijmegen meet gehad, was wel gezelligquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Sjonge, jij houdt veel dates over aan FOK! dan!Meeten er hier veel FOK!ers eigenlijk?
Ik alleen 2.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Sjonge, jij houdt veel dates over aan FOK! dan!Meeten er hier veel FOK!ers eigenlijk?
Slaapsequote:
Slaapsequote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn bedje toe.
Van fok?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef L.no het volgende:
Hoeveel gitaristen heb je ontmoet Dean?
Dankje.quote:
Nouja.. Bootje en via Bootje heb ik PB ontmoet.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gemeet van FOK!.
Althans niet bewust.
Veel man.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Van fok?
Stuk of 10-12 inmiddels.
Welterustenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn bedje toe.
Zo'n gitaar heb ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Houniet het volgende:Dean met de gitaar, en Bart die de vocals doet
.
Geen dates hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Paar ONZ-meetsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, coole dude
Gewoon vriendschappelijk enzeu? Heb wel eens iemand gemeet via internet, wat 'n regelrechte ramp. Nu moet ik wel toegeven dat al mijn "dates" meestal rampzalig zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Nouja.. Bootje en via Bootje heb ik PB ontmoet.
Dan kunnen wij beter niet gaan meetenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gewoon vriendschappelijk enzeu? Heb wel eens iemand gemeet via internet, wat 'n regelrechte ramp. Nu moet ik wel toegeven dat al mijn "dates" meestal rampzalig zijn.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gewoon vriendschappelijk enzeu? Heb wel eens iemand gemeet via internet, wat 'n regelrechte ramp. Nu moet ik wel toegeven dat al mijn "dates" meestal rampzalig zijn.
Als het maar niet weer anderhalve week duurtquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgenavond ben ik er trouwens niet. Heb namelijk een etentje van het werkDus weet niet hoe laat ik thuis ben. Dus jullie hoeven niet ongerust te worden.
Maar leveren wel de mooiste verhalen op!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het maar niet weer anderhalve week duurt
Jaquote:
Diehardquote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaVam 8.30 tot 15.30 geslapen en toen nog een paar uur naar stage geweest
Bij de een was het vriendschappelijk, bij de ander ging het een niveau hoger.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaVam 8.30 tot 15.30 geslapen en toen nog een paar uur naar stage geweest
Mja, ik had vanmorgen om half 6 nog een experiment gestart, dus ik moest dat ff afmakenquote:
Hmm?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij de een was het vriendschappelijk, bij de ander ging het een niveau hoger.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat hoop ik ook niet.
![]()
Als het goed is, kom ik gewoon weer op vrijdag mijn 6:00 uur-post plaatsen.
Met welke van de twee?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij de een was het vriendschappelijk, bij de ander ging het een niveau hoger.
Komt wel goed schatjequote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar leveren wel de mooiste verhalen op!
Heb ik van horen zeggen...
quote:
Vet.quote:
Hebbe!quote:
Oh godquote:
Niet heel duidelijk, maar die linkerquote:
Die vent heerstquote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh godM&M is weer aan het rappen geslagen
Afgelopen zomer nog nieuw album uitgebracht, dit is weer een nieuwe.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh godM&M is weer aan het rappen geslagen
Kek.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk, maar die linker
[ afbeelding ]
Zie je, ik volg het allemaal al niet meerquote:Op woensdag 16 december 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Afgelopen zomer nog nieuw album uitgebracht, dit is weer een nieuwe.
Zonde, want hij heeft een goede plaat neergezet vd zomer.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie je, ik volg het allemaal al niet meerVroeger was hij mn homeboy, maar nu volg ik hem niet meer
Mmh, ik zal morgen eens kopen danquote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zonde, want hij heeft een goede plaat neergezet vd zomer.
Het is voor je eigen bestwil.quote:
Ik meen het serieus man, goed album.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik zal morgen eens kopen dan
Oh, ik lig achter.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Afgelopen zomer nog nieuw album uitgebracht, dit is weer een nieuwe.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik meen het serieus man, goed album.
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, ik zei kopen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |