wat wil je nouquote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Strooit chocola in de rondte..![]()
bah.. ik ben geen chocomens
Ik zag wat in de koelkast liggen vanmorgenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Strooit chocola in de rondte..![]()
bah.. ik ben geen chocomens
Pennywafels zijn niet meer zo geweldig als vroegerquote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige vorm van choco die ik lekker vind
quote:
Jij betaalt vast meer huur dan ik...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb 2 krabbers en een carport dus de krabbers niet nodig![]()
kijken of jij opletquote:
Alleen dunne chocola (paaseitjes) chocomelk en dingen met een laagje chocola.. maar geen notenquote:
Ik vond ze wel lekker maar niet meer zoals toenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pennywafels zijn niet meer zo geweldig als vroeger
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
da's een gevaarlijke vraag om te stellen aan GvsE
zijn idd ook verslechtertquote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vond ze wel lekker maar niet meer zoals toen
Had ik ook bij die cafe noir koekjes
Sowieso: koekjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vond ze wel lekker maar niet meer zoals toen
Had ik ook bij die cafe noir koekjes
Ik moet nog wat Amerikanen, Brazilianen, Duitsers, Egyptenaren en andere mongolen helpen met hun probleempjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik nog niet. Ik heb nog een conference call met Amerika. *interessant doet*.
Vroeger is voor jou vorig jaar, toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pennywafels zijn niet meer zo geweldig als vroeger
nee.. vroeger toen ik nog lief schattig en onschuldig wasquote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vroeger is voor jou vorig jaar, toch?
Dat is vast al heel lang geleden.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. vroeger toen ik nog lief schattig en onschuldig was
Geen nootjes?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijken of jij oplet![]()
[..]
Alleen dunne chocola (paaseitjes) chocomelk en dingen met een laagje chocola.. maar geen noten![]()
ik gok minimaal 17 jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is vast al heel lang geleden.
Ah, de tijd voor die foto's die je hier had gepost.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. vroeger toen ik nog lief schattig en onschuldig was
met chocola..quote:
Hmm i will overlook that this once.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet nog wat Amerikanen, Brazilianen, Duitsers, Egyptenaren en andere mongolen helpen met hun probleempjes.
En daarna vrijwel gelijk naar bed.
preciesquote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ah, de tijd voor die foto's die je hier had gepost.
Ahh zo, nee dan verknal je de nootjes, chocolaquote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met chocola..
de enige noten die ik wel lust zijn pittige pinda's
Vertel!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef HeatWave het volgende:
Hehe, 1 dag van te voren zijn de kerstcadeaus uitgelekt.
quote:
Zo erg is het nog niet, maar ik weet dat ik zit te Ps3en morgenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben je nog steeds lief, schattig en onschuldig. En doe je alsof je dat niet bent om beter over te komen.
You lucky bastard!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, maar ik weet dat ik zit te Ps3en morgen.
Ja Mongolie en Brazilie liggen toch niet in de buurrt van elkaarquote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm i will overlook that this once.
Nice!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ohh, Someone loves you honey!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar ga geen nee zeggen, kan ook nog een e-reader, een fiets, een digicam of een Bose iPod dock kiezenquote:
Je was daarstraks al opstandig door zelfstandig die trouw zweren eed toe te voegen!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Mongolie en Brazilie liggen toch niet in de buurrt van elkaar
Mijn mam kreeg een doos met een mini grill, boekje courmet tips, schaaltje onzin en een soort brood.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar ga geen nee zeggen, kan ook nog een e-reader, een fiets, een digicam of een Bose iPod dock kiezen.
erm.. neequote:
Ook leuk, ach ja, het is vrij idioot, maar goed, wie ben ik om te klagen?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn mam kreeg een doos met een mini grill, boekje courmet tips, schaaltje onzin en een soort brood.
Jij hebt nog niet gebeld!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm i will overlook that this once.
Dat was ik niiiiiiieeehhiiiiieeet! Dat was BOU!!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je was daarstraks al opstandig door zelfstandig die trouw zweren eed toe te voegen!
Ga je verder met je tegendraadse gedrag?
Hw.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook leuk, ach ja, het is vrij idioot, maar goed, wie ben ik om te klagen?.
Simpele keuze als je het mij vraagtquote:Op woensdag 16 december 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar ga geen nee zeggen, kan ook nog een e-reader, een fiets, een digicam of een Bose iPod dock kiezen.
de fietsquote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Simpele keuze als je het mij vraagt
Ja, daarom, al heb ik al een Wii (van 2 jaar terug) en een Xbox360 (van Armageddonquote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Simpele keuze als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |