Hehe, gelukkig ben ik ook al niet dol op chipsquote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
NeeIk heb verdorie de halve bus al leeggegeten in een korte tijd
![]()
ow, heb thuis nog een zak bugles liggenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:47 schreef DjinN het volgende:
OK THAT'S IT!
Ik koop nooit meer een bus Xtreme Exploding Cheese Chilli Pringles
Kroepoek is veel lekkerderquote:Op woensdag 16 december 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig ben ik ook al niet dol op chips
Ik moest ff een krabber kopen, die had ik niet gisterochtend. Gelukkig wilde een Duitse mijn parkeerplek hebben en zij had een krabber. TOPgelost.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij kan genieten van de sneeuw! je hebt vakantie![]()
[..]
ow shit, ik moet binnenkort nieuwe banden
Ik heb 2 krabbers en een carport dus de krabbers niet nodigquote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moest ff een krabber kopen, die had ik niet gisterochtend. Gelukkig wilde een Duitse mijn parkeerplek hebben en zij had een krabber. TOPgelost.
19 letterwoordenlingo!quote:
Vroeger wel ja, nu ook niet meer zo.quote:
Of pennywafelsquote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, nu ook niet meer zo.
Heb liever nootjes of toastje met zalm, tonijn of krabsalade. Of de komkommersalade van AH
Made in Palestine?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:47 schreef DjinN het volgende:
OK THAT'S IT!
Ik koop nooit meer een bus Xtreme Exploding Cheese Chilli Pringles
oe, zalmquote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb liever nootjes of toastje met zalm, tonijn of krabsalade. Of de komkommersalade van AH
Nootjes, cashewquote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige vorm van choco die ik lekker vindquote:
Strooit chocola in de rondte..quote:
Choco, eens in de zoveel tijd best lekker.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Strooit chocola in de rondte..![]()
bah.. ik ben geen chocomens
quote:
Ook, maar ook walnoten, pistache, pelpindasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |