wat wil je nouquote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Strooit chocola in de rondte..![]()
bah.. ik ben geen chocomens
Ik zag wat in de koelkast liggen vanmorgenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Strooit chocola in de rondte..![]()
bah.. ik ben geen chocomens
Pennywafels zijn niet meer zo geweldig als vroegerquote:Op woensdag 16 december 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige vorm van choco die ik lekker vind
quote:
Jij betaalt vast meer huur dan ik...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb 2 krabbers en een carport dus de krabbers niet nodig![]()
kijken of jij opletquote:
Alleen dunne chocola (paaseitjes) chocomelk en dingen met een laagje chocola.. maar geen notenquote:
Ik vond ze wel lekker maar niet meer zoals toenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pennywafels zijn niet meer zo geweldig als vroeger
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
da's een gevaarlijke vraag om te stellen aan GvsE
zijn idd ook verslechtertquote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vond ze wel lekker maar niet meer zoals toen
Had ik ook bij die cafe noir koekjes
Sowieso: koekjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vond ze wel lekker maar niet meer zoals toen
Had ik ook bij die cafe noir koekjes
Ik moet nog wat Amerikanen, Brazilianen, Duitsers, Egyptenaren en andere mongolen helpen met hun probleempjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik nog niet. Ik heb nog een conference call met Amerika. *interessant doet*.
Vroeger is voor jou vorig jaar, toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pennywafels zijn niet meer zo geweldig als vroeger
nee.. vroeger toen ik nog lief schattig en onschuldig wasquote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vroeger is voor jou vorig jaar, toch?
Dat is vast al heel lang geleden.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. vroeger toen ik nog lief schattig en onschuldig was
Geen nootjes?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijken of jij oplet![]()
[..]
Alleen dunne chocola (paaseitjes) chocomelk en dingen met een laagje chocola.. maar geen noten![]()
ik gok minimaal 17 jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is vast al heel lang geleden.
Ah, de tijd voor die foto's die je hier had gepost.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. vroeger toen ik nog lief schattig en onschuldig was
met chocola..quote:
Hmm i will overlook that this once.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet nog wat Amerikanen, Brazilianen, Duitsers, Egyptenaren en andere mongolen helpen met hun probleempjes.
En daarna vrijwel gelijk naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |