Dat is waar ook!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef lily het volgende:
de echo was ivm de voorliggende placenta dus anders had ik het niet eens geweten
maar daarom zijn ze wel zo alert op de bewegingen
Dat is ook zo! Soms ben ik de hele ochtend druk geweest en als ik dan ga zitten denk ik: heb ik de baby al genoeg gevoeld?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:46 schreef amaranta het volgende:
Mijn VK zegt 10.
En ik las hier laatst dat bijvoorbeeld meerdere keren achter elkaar ook voor 2 of 3 kan gelden.
BIj mij zit er soms best een paar uur tussen. Maar dat denkik misschien maar. Ben overdag zo druk met andere dingen dat ik er gewoon niet bij stil sta.
Stoere Eva!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef amaranta het volgende:
Vannacht sliep Eva voor het eerst op zolder. Ben toch wel een paar keer gaan luisteren of alles wel goed ging. Zo onder een dekbedje, in het grote bed, helemaal alleenMaar ze heeft het voortreffelijk gedaan!
vandaag 25 maandenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stoere Eva!![]()
Hoe oud is ze eigenlijk?
ik neem m'n woorden terug...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
vandaag 25 maanden
[ afbeelding ]
Ach, wat lijkt ze klein zo.....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
vandaag 25 maanden
[ afbeelding ]
van wie heeft hij dat chagrijnige?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef Asyniur het volgende:
Vlindur is zelf aan het updaten geslagen zie ik!
Nou wij zijn terug van de pretecho.
Het goede nieuws: zijn piemel zit er nog steeds aan (hij probeerde hem wel te verstoppen)
Het slechte nieuws: het is een sjagrijnig stuk vreten
Hij sliep, wilde ook niet wakker worden. Eerst zagen we nog de helft van zijn gezichtje maar later drukte hij dat helemaal in de wand en in de navelstreng. Hij keek met de minuut sjagrijniger. Hij liet zich niet verleiden om wakker te worden of zijn gezicht te verplaatsen.![]()
Hij beweegt wel ontzettend veel in zijn slaap, maar dat heeft ie niet van een vreemde (doe ik ook). Hij ligt met zijn koppie beneden, rug ligt aan de linkerkant en zijn voetjes zitten gekruisd bij mijn ribben, zijn armpjes in eerste instantie langs zijn lijf maar later hield hij zijn vuistjes voor zijn gezicht.![]()
Kortom we mogen nog eens terug komen. Hopelijk is zijn humeur dan wat beter, ligt de navelstreng wat gunstiger en is hij wakker
Als ik plat lig, gaat het meestal wel over. Ik heb het wel al gehad dat ik mij 's nachts wou recht zetten in mijn bed en onmiddellijk terug tegen mijn matras werd gedrukt van de pijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Om zeker te weten dat dit het is : gaat het weg als je even gaat liggen?
Ik had het ook en was onwijs ongerust, totdat de gyn vertelde hoe het zat. Die buikspier ligt normaal horizontaal over je buik, maar Mini heeft hem nu omhoog gedrukt. En of ze nou getraind zijn of niet, buikspieren rekken niet oneindig mee. Van alle zwangerschapsongemakken vond ik die wel het vervelendst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |