abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75686306
He Davinia wat vervelend zeg. Alsof je voor je lol nog een keer indalingsweeeen hebt Maar misschien daalt ze straks wel in en denkt ze "Joh als ik toch al de juiste kant op ga...."
pi_75686320
Daarom krjig ik volgende week dus nog een echo,om het vruchtbaar te controleren. En ze heeft op het hart gedrukt, dat als ik ook maar de minste of geringste twijfel heb (weinig bewegen etc) dat ik meteen moet bellen en dan kan ik gelijk naar het zkh.
pi_75686380
Mijn VK zegt 10.
En ik las hier laatst dat bijvoorbeeld meerdere keren achter elkaar ook voor 2 of 3 kan gelden.
BIj mij zit er soms best een paar uur tussen. Maar dat denkik misschien maar. Ben overdag zo druk met andere dingen dat ik er gewoon niet bij stil sta.
pi_75686402
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef lily het volgende:

de echo was ivm de voorliggende placenta dus anders had ik het niet eens geweten
maar daarom zijn ze wel zo alert op de bewegingen
Dat is waar ook!

En ik lees 20 bewegingen per dag? Vorige keer gaven ze aan dat ik de baby zo'n 7 a 8 keer per dag goed moet voelen. Dat haal ik wel!

En de angst die vanaf nu eigenlijk niet meer overgaat, dat kan ik me heel goed voorstellen! En wat Faja zegt, je moet ook (proberen) om er niet teveel bij stil te staan.
pi_75686416
Hoeray voor ChillD.
pi_75686464
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:46 schreef amaranta het volgende:
Mijn VK zegt 10.
En ik las hier laatst dat bijvoorbeeld meerdere keren achter elkaar ook voor 2 of 3 kan gelden.
BIj mij zit er soms best een paar uur tussen. Maar dat denkik misschien maar. Ben overdag zo druk met andere dingen dat ik er gewoon niet bij stil sta.
Dat is ook zo! Soms ben ik de hele ochtend druk geweest en als ik dan ga zitten denk ik: heb ik de baby al genoeg gevoeld?
pi_75686570
Vannacht sliep Eva voor het eerst op zolder. Ben toch wel een paar keer gaan luisteren of alles wel goed ging. Zo onder een dekbedje, in het grote bed, helemaal alleen
Maar ze heeft het voortreffelijk gedaan!
  woensdag 16 december 2009 @ 13:51:53 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75686619
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef amaranta het volgende:
Vannacht sliep Eva voor het eerst op zolder. Ben toch wel een paar keer gaan luisteren of alles wel goed ging. Zo onder een dekbedje, in het grote bed, helemaal alleen
Maar ze heeft het voortreffelijk gedaan!
Stoere Eva!

Hoe oud is ze eigenlijk?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75686694
asy ik vind het stiekum ook wel mooie foto's maar fijn dat je nog eens terug mag!

stickers voor goed gekeurde baby's en mama;s die rust moeten houden!

een kloppend hartje voor chillyD

en morgen ook voor flugel

vlindur waar het nog niet wil zoals het moet, kop op meid

wat betreft het beseffen dat het fout kan gaan ik vind dat ook vreselijk spannend allemaal
nu voel ik het allemaal nog niet en het is dat mn buik groeit dat ik zoiets heb van het zal allemaal wel goed zijn toch?!
bij kennissen ook meegemaakt dat het met 36 wk ofzo niet meer gevoeld werd en die dag bleek dat het kindje niet meer leefde
maar zoals flugel ook al zo mooi zei, gelukkig gaat het vaker goed dan fout en onzeker zullen we allemaal wel zijn, maar wat is het toch een wonder dat zaadje en eitje tot zoiets wonderlijks kan uitgroeien
pi_75686696
20 bewegingen is niet 20 keer per dag hoor. Volgende de ene vk moest ik 4-5 keer per dag de beeb voelen . De andere vk zei dus 20 bewegingen totaal (dus alle duwtjes/schopjes e.d.).
pi_75686952
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Stoere Eva!

Hoe oud is ze eigenlijk?
vandaag 25 maanden
pi_75686991
Als een prinsesje!!
pi_75687025
mooi plaatje die eva!
pi_75687080
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Meimeltje het volgende:
Als een prinsesje!!
Een schaap in wolfskleren is het!
pi_75687094
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:00 schreef draculettetje het volgende:
mooi plaatje die eva!
dankje
  woensdag 16 december 2009 @ 14:02:19 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75687115
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

vandaag 25 maanden
[ afbeelding ]
ik neem m'n woorden terug...

stoere stoere stoere stoere Eva
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75687236
Ah die Eva! Zo'n klein meisje in zo'n groot bed!
pi_75687343
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

vandaag 25 maanden
[ afbeelding ]
Ach, wat lijkt ze klein zo.....
pi_75687579
Gfeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Tan
wat een prachtige naam heeft hij gekregen!

Vlindur die gewoon doorpost tussen weeen door meis, ik hoop dat het nu niet lang meer duurt!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75687642
Harry!
kleine Eva in het grote bed

En Fluugs, natuurlijk krijg je morgen goed nieuws! Geen twijfel mogenlijk

Ik heb wel bijgelezen, maar ben de rest ook alweer vergeten, hoop dat jullie het me vergeven

Er is iets gaande! Om de zoveel (gemiddeld 10) minuten kregen we een heuveltje te zien op de momenten dat ik het zwaar kreeg!
Maar het is niet regelmatig en ze zijn nog veel te kort om het weeën te noemen. Maar dit is iig veel beter te dragen dan gister. Toen wist ik niet waar ik het zoeken moest. J. is inmiddels weer naar huis, die is hier ook nog even wezen kijken. We hebben ook maar tv aangevraagd, want ik verveel me anders Vanavond komt ie weer en verder issie thuis gewoon lekker aan het werk. Ik hoop dat het gauw regelmatiger wordt, want ik heb het wel weer gezien hiero Ik wil de kleine zien en vasthouden.
Tot later!

Asy, zie PM
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75687704
Hihi, schattig zo'n hummel in een groot bed.
pi_75687771
Vlindur dat klinkt al beter!! Gelukkig ook wat draaglijker!
pi_75687775
vlindur, gaat vooruit dus! Ga zo door meid!
pi_75688094
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef Asyniur het volgende:
Vlindur is zelf aan het updaten geslagen zie ik!

Nou wij zijn terug van de pretecho.
Het goede nieuws: zijn piemel zit er nog steeds aan (hij probeerde hem wel te verstoppen)
Het slechte nieuws: het is een sjagrijnig stuk vreten
Hij sliep, wilde ook niet wakker worden. Eerst zagen we nog de helft van zijn gezichtje maar later drukte hij dat helemaal in de wand en in de navelstreng. Hij keek met de minuut sjagrijniger. Hij liet zich niet verleiden om wakker te worden of zijn gezicht te verplaatsen.
Hij beweegt wel ontzettend veel in zijn slaap, maar dat heeft ie niet van een vreemde (doe ik ook). Hij ligt met zijn koppie beneden, rug ligt aan de linkerkant en zijn voetjes zitten gekruisd bij mijn ribben, zijn armpjes in eerste instantie langs zijn lijf maar later hield hij zijn vuistjes voor zijn gezicht.

Kortom we mogen nog eens terug komen. Hopelijk is zijn humeur dan wat beter, ligt de navelstreng wat gunstiger en is hij wakker
van wie heeft hij dat chagrijnige? jammer dat hij er niet goed voor lag, maar van de andere kant, nu kun je hem nog eens bewonderen voor je hem in het eggie ziet...

voor Vlindur! Goed zo meid!
pi_75688198
Dames, sorry, ik had echt niet door dat ik het topic op slot had gegooid
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef McLaura het volgende:

[..]

Om zeker te weten dat dit het is : gaat het weg als je even gaat liggen?

Ik had het ook en was onwijs ongerust, totdat de gyn vertelde hoe het zat. Die buikspier ligt normaal horizontaal over je buik, maar Mini heeft hem nu omhoog gedrukt. En of ze nou getraind zijn of niet, buikspieren rekken niet oneindig mee. Van alle zwangerschapsongemakken vond ik die wel het vervelendst.
Als ik plat lig, gaat het meestal wel over. Ik heb het wel al gehad dat ik mij 's nachts wou recht zetten in mijn bed en onmiddellijk terug tegen mijn matras werd gedrukt van de pijn.
Vannacht gaf dit dan waarschijnlijk een grappig zicht: tegen de matras van de buikpijn en kramp in mijn rechterbeen. Jammer dat het donker was anders had mijn man er ook nog iets aan gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')