abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 09:14:06 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75717607
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef flugeltje het volgende:

[..]

ja, straks echo... Zit hier langzaamaan steeds krankzinniger te worden.
Hoe laat mag je?
pi_75717644
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Meimeltje het volgende:
Haha Amaranta, zeg dat niet te hard! (van die traumaheli enzo)
Nee das ook weer zo he.
Gelukkig is het ziekenhuis écht heel vlakbij, en wonen wij aan een doorgaande weg. Dus ik verwacht wel dat daar goed gestrooid wordt.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:15:48 #278
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75717653
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hoe laat mag je?
Begin middag en daarna (als alles bij echo in orde is) meteen door naar werk voor kerstborrel. Geen nieuws gaat in dit geval dus goed nieuws zijn.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75717654
Vlindurkindje
Wat fkarin zegt, gelukkig geen 12 veters nodig gehad. Ik hoop dat alles na de 2e veter volgens het boekje verlopen is

En vandaag een knipperend hartje voor flugeltje op de echo. Hoe laat mag je? Ik zit hier echt plaatsvervangend zenuwachtig te zijn voor je Ik ga voor geen nieuws tot vanavond ergens

En ik denk, maar weet het niet zeker, dat ik vanmorgen ons kindje heb gevoeld Maar misschien waren het ook wel gewoon m'n darmen Maar het voelde heel apart
pi_75717666
Hoeraaa rupje is geboren!!

Vlindur, van harte gefeliciteerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75717669
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef flugeltje het volgende:

[..]

ja, straks echo... Zit hier langzaamaan steeds krankzinniger te worden.
Ja ik weet hoe erg die spanning ervoor is......maar nog ff en er valt vast een hele last van je af en je kunt gaan genieten!!
pi_75717684
Vlindur: van harte gefeliciteerd

Flugeltje, ik zal onwijs hard voor je duimen

Meimeltje en Amaranta: laat jullie eens helemaal gaan, zou ik zo zeggen

Rond 14u moet ik ook op controle bij de gyn. Al is dat maar voor een flitsbezoek natuurlijk. Eens zien hoe hoog mijn bloeddruk staat
pi_75717686
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:16 schreef Vicky het volgende:
Hoeraaa rupje is geboren!!

Vlindur, van harte gefeliciteerd
rupsje Wat lief
M'n hormonen!! Nu moet ik bijna huilen
  donderdag 17 december 2009 @ 09:21:05 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75717770
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Begin middag en daarna (als alles bij echo in orde is) meteen door naar werk voor kerstborrel. Geen nieuws gaat in dit geval dus goed nieuws zijn.
Het móet gewoon goed nieus zijn, dus ik wil je hier niet meer zien tot vanavond laat!
pi_75717771
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
En ik denk, maar weet het niet zeker, dat ik vanmorgen ons kindje heb gevoeld Maar misschien waren het ook wel gewoon m'n darmen Maar het voelde heel apart
Lekker vroeg Zo fijn.
Wat voelde je precies? (I know, dat valt niet te beschrijven, maar ik vraag het toch maar )
pi_75717832
Vlindur goed gedaan meis, wat een geduld en nu heerlijk genieten van jullie zoon ! Gefeliciteerd
  donderdag 17 december 2009 @ 09:23:30 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75717843
Zit echt met de meest vreemde gedachtenkronkels in m'n hoofd. Zoals; 'zal ik mezelf opmaken?' Aan de ene kant wil ik er voor de kerstborrel wel leuk uitzien, maar als het niet goed is moet ik janken en dan is mascara weer niet zo handig... Zelfde als met het aantrekken van speciale kleren. Als het mis is heb ik liever m'n oude slobbertrui aan ipv een netter 'borrel-kleedje'

En wat denk je van de overeenkomsten met de vorige 'missed abortion'? Toen hadden we 's avonds een voorstelling in de schouwburg en in het weekend erna de opening van het feestjaar Tilburg 200.... Nu hebben we voor vanavond kaartjes voor de schouwburg en komend weekend de sluiting van het feestjaar Tilburg 200...

Zit te shaken, voel natuurlijk meteen krampjes in m'n onderbuik/liezen....

Maar verder ben ik haske koelbloedig hoor
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75718136
gefeliciteerd vlindur

LLM die overtijd gaan; sterkte dames!
en flugeltje, rustig aan. hoe het ook zij, over een paar uurtjes weet je waar je nu aan toe bent iig. *troost*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75718141
Owh flugeltje, wat een nare laatste uurtjes...
Wat betreft kleding weet ik het ook niet. Ik zou er vanuit gaan dat het gewoon helemaal goed zit. Maar ja, vertel dat maar eens aan je emoties
En dan ook nog zo'n nare vergelijking. Logisch dat je je zo voelt. Ik ga proberen door hard te concentreren de tijd sneller te laten gaan
pi_75718191
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:21 schreef leonieke het volgende:

[..]

Lekker vroeg Zo fijn.
Wat voelde je precies? (I know, dat valt niet te beschrijven, maar ik vraag het toch maar )
Het pruttelde wat en daarna alsof er een spiertje raar deed. Dat was toen ik net wakker was en even plat op m'n rug was gaan liggen. Maar het was maar even, dus misschien was het wishful thinking
pi_75718236
Vlindur gefeliciteerd

flugeltje, succes. ik kan we lzeggen "niet druk maken" maar dat doe je natuurlijk toch. en heel logisch. dus accepteer dat maar gewoon en ik hoop dat je een gezellige kerstborrel hebt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 december 2009 @ 09:38:13 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75718313
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Het pruttelde wat en daarna alsof er een spiertje raar deed. Dat was toen ik net wakker was en even plat op m'n rug was gaan liggen. Maar het was maar even, dus misschien was het wishful thinking
Dat klinkt als de baby!

flugel, ga gewoon in lekker zittende kleding met een licht make-upje op. Dan neem je je nette kleding mee. Kun je je altijd nog even omkleden...
Gaat er iemand met je mee?
  donderdag 17 december 2009 @ 09:38:16 #293
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75718317
Lieve Vlindur, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en ik hoop dat je gauw in goede toestand zijn naam hier komt verkondigen
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 17 december 2009 @ 09:44:19 #294
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_75718521
Vlindur en vriend/man, gefeliciteerd met jullie zoon!

Flugeltje, spannende laatste uurtjes dus, gewoon aan doen waar je je de hele dag nog lekker in kan voelen en anders make-up tasje en andere kleding meenemen?
pi_75718525
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat klinkt als de baby!

flugel, ga gewoon in lekker zittende kleding met een licht make-upje op. Dan neem je je nette kleding mee. Kun je je altijd nog even omkleden...
Gaat er iemand met je mee?
Maar ik heb er natuurlijk ook al veel over gelezen, hoe dat dan voelt. Dus misschien dacht ik het wel alleen dat het ons kindje is
Ik zou het wel leuk vinden, want het voelde wel fijn
pi_75718663
vlindur baby jongen geboren van harte!
Hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn!

flugel een hele dikke knuffel voor jou heel veel succes ook met het afwachten de laatste uurtjes
duimen hier draaien mee!
pi_75718730
Vlindur, gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk gaat alles goed met jullie en kom je gauw zijn naam verklappen hier!

Flugeltje, poeh, wat een zenuwen, en wachten duurt dan zo lang. Ik duim voor je dat je straks op de kerstborrel aan de fris moet.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 17 december 2009 @ 09:59:42 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75719006
Vlindur, van harte met de geboorte van jullie zoon! Na 2 veters gelukkig!

Flugeltje
pi_75719104
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Maar ik heb er natuurlijk ook al veel over gelezen, hoe dat dan voelt. Dus misschien dacht ik het wel alleen dat het ons kindje is
Ik zou het wel leuk vinden, want het voelde wel fijn
Ik had er ook veel over gelezen (en zitten hopen en wensen), maar ik heb het toen echt nooit zo vroeg gevoeld, dus hoogstwaarschijnlijk was het effectief de baby die nu al voor een beetje chaos in jouw buik zorgt
pi_75719361
oh ja, flugeltje; heel veel succes voor straks (en nu ) en ook ik wens dat je aan de fris moet op de kerstborrel erna!

toi toi toi

Ikzelf moet om 12.00 in het zkh zijn voor allerlei "toestandjes"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')