Hoe laat mag je?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ja, straks echo... Zit hier langzaamaan steeds krankzinniger te worden.
Nee das ook weer zo he.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Meimeltje het volgende:
Haha Amaranta, zeg dat niet te hard! (van die traumaheli enzo)
Begin middag en daarna (als alles bij echo in orde is) meteen door naar werk voor kerstborrel. Geen nieuws gaat in dit geval dus goed nieuws zijn.quote:
Ja ik weet hoe erg die spanning ervoor is......maar nog ff en er valt vast een hele last van je af en je kunt gaan genieten!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ja, straks echo... Zit hier langzaamaan steeds krankzinniger te worden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:16 schreef Vicky het volgende:
Hoeraaa rupje is geboren!!
Vlindur, van harte gefeliciteerd![]()
Het móet gewoon goed nieus zijn, dus ik wil je hier niet meer zien tot vanavond laat!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Begin middag en daarna (als alles bij echo in orde is) meteen door naar werk voor kerstborrel. Geen nieuws gaat in dit geval dus goed nieuws zijn.
Lekker vroegquote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
En ik denk, maar weet het niet zeker, dat ik vanmorgen ons kindje heb gevoeldMaar misschien waren het ook wel gewoon m'n darmen
Maar het voelde heel apart
Het pruttelde wat en daarna alsof er een spiertje raar deed. Dat was toen ik net wakker was en even plat op m'n rug was gaan liggen. Maar het was maar even, dus misschien was het wishful thinkingquote:Op donderdag 17 december 2009 09:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lekker vroegZo fijn.
Wat voelde je precies? (I know, dat valt niet te beschrijven, maar ik vraag het toch maar)
Dat klinkt als de baby!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Het pruttelde wat en daarna alsof er een spiertje raar deed. Dat was toen ik net wakker was en even plat op m'n rug was gaan liggen. Maar het was maar even, dus misschien was het wishful thinking
Maar ik heb er natuurlijk ook al veel over gelezen, hoe dat dan voelt. Dus misschien dacht ik het wel alleen dat het ons kindje isquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat klinkt als de baby!![]()
flugel, ga gewoon in lekker zittende kleding met een licht make-upje op. Dan neem je je nette kleding mee. Kun je je altijd nog even omkleden...
Gaat er iemand met je mee?
Ik had er ook veel over gelezen (en zitten hopen en wensen), maar ik heb het toen echt nooit zo vroeg gevoeld, dus hoogstwaarschijnlijk was het effectief de baby die nu al voor een beetje chaos in jouw buik zorgtquote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Maar ik heb er natuurlijk ook al veel over gelezen, hoe dat dan voelt. Dus misschien dacht ik het wel alleen dat het ons kindje is
Ik zou het wel leuk vinden, want het voelde wel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |