FA leest al tijden mee in BNW en constateert dat het toch met name mediaconsument zelf is die de meeste ophef veroorzaakt door overal op in te willen gaan. Chill mc en hap niet overal op alsjeblieft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:58 schreef Terecht het volgende:
Er wordt uitermate weinig progressie geboekt zie ik. Tijd om een FA in te schakelen?
En ik heb 2 hamsters, dus heb ik sowieso al een streepje voor op de hamsterloze mensenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:30 schreef ToT het volgende:
En daarom zou je aan Jogy en Bastard om een kloonscan kunnen vragen!
TRU is mijn pakkie-an niet!
Telt een lease-teckel ook mee? Hoor je er dan ook bij?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat maak jij er elke keer van, dat heb ik nooit beweerd.
[..]
[..]
Dan moet jij ook maar een hamster aanschaffen hoor, dan hoor je er ook bij.
Als jij denkt dat het topic weinig toe te voegen heeft aan BNW, dan is dat je goed recht.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef ToT het volgende:
Mjah misschien moeten we dat stellingtopic maar op slot gooien? Het is alleen maar gekissebis.
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef ToT het volgende:
Mjah misschien moeten we dat stellingtopic maar op slot gooien? Het is alleen maar gekissebis.
Alleen als je hem tussen je tieten kun houdenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
Telt een lease-teckel ook mee? Hoor je er dan ook bij?
Wil je dat ik hem dooddruk? Arme beestjequote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we weer ongestoord met onze hamsters gaan spelen
.
[..]
Alleen als je hem tussen je tieten kun houden.
Of een ratje?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Telt een lease-teckel ook mee? Hoor je er dan ook bij?
Een ratje, zo leuk vind ik die. Ze kijken zo pienter uit hun oogjes.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef Michielos het volgende:
ik heb net als joepiepoepie ook een cavia.. toevallig he!
Ja foei Lavenderrquote:
Ontopic: Zoek de kloonquote:zal snel on topic gaan
Gevondenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Kun jij die ook tussen je tieten houden?
[..]
Ja foei Lavenderr.
[..]
Ontopic: Zoek de kloon!
Je weet dat je bij een valse bingo een liedje moet zingen hequote:
Geen probleemquote:Op maandag 25 januari 2010 18:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je weet dat je bij een valse bingo een liedje moet zingen he.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je dat ik hem dooddruk? Arme beestje
Oftewel als je niets te doen hebt, kun je gelijk de laatste 3 pagina's verwijderen en het topic over ontevreden mensen op slot doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef ToT het volgende:Dit lijkt me hét aangewezen moment om weer back on topic te gaan!
Feedback dus!
Voor slowchat hebben we een slowchat topic!
Ik heb het bericht begrepen, dat heb ik al aangegeven. Bedankt.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef ToT het volgende:
Ik heb het topic op slot gegooid, en ik had idd beloofd dit topic op te schonen.
Eigenlijk voel ik er weinig voor omdat het commentaar echt wel terecht was, maar beloofd is beloofd; ik ga er nu aan beginnen.
Men kan ook alles dood-relativeren en nergens meer kwaad in zien. das eigenlijk een ziekte vandaag de dag is mijn mening. de burgers hebben alleen geen afweer-systeem die die shit tegengaat. neerwaartse spiraal me dunkt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef ToT het volgende:
Hij brengt het wel weer op z'n Lambiekiaans, wat uiteraard weer veel relativeringsvermogen eist. Ik zal er wel ff wat van zeggen in dat topic.
Dmv. te bannen maak je hem alleen gefrustreerder. Mijn ervaring met dergelijke types is dat je geduld moet opbrengen, en snappen dat de opmerkingen die hij maakt niet persoonlijk bedoeld zijn. Al kan ik natuurlijk begrijpen dat hij dat wel doet als anderen hem uit lopen lokken.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef ToT het volgende:
Snap ik, maar Biekje krijgt ook regelmatig te horen dat hij weer ff moet inbinden.
Hij is echt de kwaaiste niet, maar moet soms een beetje bijgestuurd worden.
Laat het modereren en bannen nu maar over aan degenen die daarvoor aangesteld zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dmv. te bannen maak je hem alleen gefrustreerder. Mijn ervaring met dergelijke types is dat je geduld moet opbrengen, en snappen dat de opmerkingen die hij maakt niet persoonlijk bedoeld zijn. Al kan ik natuurlijk begrijpen dat hij dat wel doet als anderen hem uit lopen lokken.
Schenkstroop heeft daarom een erg goed punt. We zouden als voltallige wereldbevolking juist zo kritisch mogelijk moeten zijn tov. de miljardencorporaties en gezaghebbenden, dat zou uiteraard ook reden zijn voor deze instanties om hun best te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |