quote:Op woensdag 16 december 2009 11:23 schreef Koewam het volgende:
Of ik stagevergoeding krijg is nog maar de vraag, het is een heel krappe markt. En ik zie het niet zo zitten om 60 uur per week te werken. En bovendien heb ik al jaren gewerkt en recht op een WW-uitkering (ook premie voor betaald) dus deze wil ik aanvragen.
Bovendien heb ik gewoon een huishouden dat betaald moet worden en ik heb geen geldboom.
Geheel offtopic, maar ik zal wel meegaan in het vervuilen van het topic: omdat ik een flink stel hersenen heb en het daarom zonde is om metaal te smeden en ik kan ook meer dan de post rondbrengen. En omdat deze studie alleen in Amsterdam wordt aangeboden en het ouderlijk huis 2,5 uur reizen is.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef wallofdolls het volgende:
Waarom ga je een opleiding doen als je hem niet kunt financieren? Dat vind ik dan wel interessant. Of: waarom start je een duur huishouden als je nog studeert?
Je hebt geen recht op WW als je studeert.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef Koewam het volgende:
Maar vanaf nu ga ik mij niet meer verdedigen hoor, ik ga aanvragen waar ik recht op heb.
Ahhh, arme jongen, je woont voor t eerst op jezelf.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef Koewam het volgende:
[..]
Geheel offtopic, maar ik zal wel meegaan in het vervuilen van het topic: omdat ik een flink stel hersenen heb en het daarom zonde is om metaal te smeden en ik kan ook meer dan de post rondbrengen. En omdat deze studie alleen in Amsterdam wordt aangeboden en het ouderlijk huis 2,5 uur reizen is.
Maar vanaf nu ga ik mij niet meer verdedigen hoor, ik ga aanvragen waar ik recht op heb.
Je bedoelt excuses verzinnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef Koewam het volgende:
[..]
Maar vanaf nu ga ik mij niet meer verdedigen hoor.
Doe ze de groetenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef Koewam het volgende:
Maar ik bel wel gewoon met UWV. Is makkelijker.
Succes met het aanvragen, want je hebt er als student geen recht op.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef Koewam het volgende:
[..]
Geheel offtopic, maar ik zal wel meegaan in het vervuilen van het topic: omdat ik een flink stel hersenen heb en het daarom zonde is om metaal te smeden en ik kan ook meer dan de post rondbrengen. En omdat deze studie alleen in Amsterdam wordt aangeboden en het ouderlijk huis 2,5 uur reizen is.
Lariekoek, zolang je aan de voorwaarden voldoet heb je er gewoon recht op.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Je hebt geen recht op WW als je studeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |