Ik denk dat ze TS rookquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ze heeft iets smerigs geroken denk ik. Waarschijnlijk haar geslachtsdeel.
iets met rotte mosselenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ze heeft iets smerigs geroken denk ik. Waarschijnlijk haar geslachtsdeel.
nou nie tochquote:Op woensdag 16 december 2009 10:01 schreef controlaltdelete het volgende:
gatver met name die eerste, wat een afgelepte biggentronie als dat voor een nederlandse door moet gaan ben ik de paus. Verder vind ik géén van die meiden iets bijzonders, met hun uitstraling van een glas verschraald bier.
Vier op een rij, leuk spel !quote:
Je posts maar gewoon willekeurige foto's om te hopen dat de mensen het niet door hebben dat je totaal van topic af gaat hequote:
ok, pak jij maar een of andere dikke chineesquote:Op woensdag 16 december 2009 10:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Leave the dutch girls alone!! Huilie, iedereen weet dat de Nederlandse vrouwen kuthoeren zijn!
ja idd, maar hij is wel lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je posts maar gewoon willekeurige foto's om te hopen dat de mensen het niet door hebben dat je totaal van topic af gaat he
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ok, pak jij maar een of andere dikke chinees
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS is dikke faalbaas. Hebben over Nederlandse vrouwen en diverse foto's posten van lekkere vrouwen uit andere landen..!! Ja en een paar slopers uit Nederland!! hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |