quote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef Opkloter het volgende:
Hier een leuke hollandse VMBO meid (google: dutch girls):
Het is toch wel duidelijk dat ik op meiden val ofniequote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef GateWayX het volgende:
Niets mis mee hoor. Misschien moet je eens wat minder homovrienden uitzoeken TS.
Ik val meestal op de grond.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Het is toch wel duidelijk dat ik op meiden val ofnie![]()
kneus
en die ellebogenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Die zou ik dus echt nooit doen he, haar ogen staan niet gelijk![]()
Jij wel. (al twijfel ik wel aan je geaardheid als ik je posthistory eens bekijk)quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
kneus
Om maar niet te spreken van haar puntige knieënquote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Hossel dan een of andere foto van een hyves. Of gok je maar gewoon hoe een nederlands wicht er uit ziet omdat je sinds de release van WoW niet meer buiten bent geweest?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef Opkloter het volgende:
ZIT NIE TE ZIJKE OVER DIE FOTO
het gaat om de klacht
Ja anders kom je nooit aan een vrouw.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
kneus
Wat is ZIJKE?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef Opkloter het volgende:
ZIT NIE TE ZIJKE OVER DIE FOTO
het gaat om de klacht
Deze dus he (ts heeft de op veranderd):quote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
zeker wel,quote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef Pakspul het volgende:
3e foto en nog steeds geen nederlands wijfTS kap er gewoon mee en geef gewoon toe dat je geen idee hebt hoe een vrouw er uit ziet
je verneukt mn topicquote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef MdMa98 het volgende:
nog ééntje
[ afbeelding ]
Alhoewel zij wel het toppunt is van zuur/meur/sletterigheid
Ik denk dat ze TS rookquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ze heeft iets smerigs geroken denk ik. Waarschijnlijk haar geslachtsdeel.
iets met rotte mosselenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ze heeft iets smerigs geroken denk ik. Waarschijnlijk haar geslachtsdeel.
nou nie tochquote:Op woensdag 16 december 2009 10:01 schreef controlaltdelete het volgende:
gatver met name die eerste, wat een afgelepte biggentronie als dat voor een nederlandse door moet gaan ben ik de paus. Verder vind ik géén van die meiden iets bijzonders, met hun uitstraling van een glas verschraald bier.
Vier op een rij, leuk spel !quote:
Je posts maar gewoon willekeurige foto's om te hopen dat de mensen het niet door hebben dat je totaal van topic af gaat hequote:
ok, pak jij maar een of andere dikke chineesquote:Op woensdag 16 december 2009 10:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Leave the dutch girls alone!! Huilie, iedereen weet dat de Nederlandse vrouwen kuthoeren zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |