quote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef Opkloter het volgende:
Hier een leuke hollandse VMBO meid (google: dutch girls):
Het is toch wel duidelijk dat ik op meiden val ofniequote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef GateWayX het volgende:
Niets mis mee hoor. Misschien moet je eens wat minder homovrienden uitzoeken TS.
Ik val meestal op de grond.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Het is toch wel duidelijk dat ik op meiden val ofnie![]()
kneus
en die ellebogenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Die zou ik dus echt nooit doen he, haar ogen staan niet gelijk![]()
Jij wel. (al twijfel ik wel aan je geaardheid als ik je posthistory eens bekijk)quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
kneus
Om maar niet te spreken van haar puntige knieėnquote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Hossel dan een of andere foto van een hyves. Of gok je maar gewoon hoe een nederlands wicht er uit ziet omdat je sinds de release van WoW niet meer buiten bent geweest?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef Opkloter het volgende:
ZIT NIE TE ZIJKE OVER DIE FOTO
het gaat om de klacht
Ja anders kom je nooit aan een vrouw.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
kneus
Wat is ZIJKE?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef Opkloter het volgende:
ZIT NIE TE ZIJKE OVER DIE FOTO
het gaat om de klacht
Deze dus he (ts heeft de op veranderd):quote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
zeker wel,quote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef Pakspul het volgende:
3e foto en nog steeds geen nederlands wijfTS kap er gewoon mee en geef gewoon toe dat je geen idee hebt hoe een vrouw er uit ziet
je verneukt mn topicquote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef MdMa98 het volgende:
nog ééntje
[ afbeelding ]
Alhoewel zij wel het toppunt is van zuur/meur/sletterigheid
Ik denk dat ze TS rookquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ze heeft iets smerigs geroken denk ik. Waarschijnlijk haar geslachtsdeel.
iets met rotte mosselenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ze heeft iets smerigs geroken denk ik. Waarschijnlijk haar geslachtsdeel.
nou nie tochquote:Op woensdag 16 december 2009 10:01 schreef controlaltdelete het volgende:
gatver met name die eerste, wat een afgelepte biggentronie als dat voor een nederlandse door moet gaan ben ik de paus. Verder vind ik géén van die meiden iets bijzonders, met hun uitstraling van een glas verschraald bier.
Vier op een rij, leuk spel !quote:
Je posts maar gewoon willekeurige foto's om te hopen dat de mensen het niet door hebben dat je totaal van topic af gaat hequote:
ok, pak jij maar een of andere dikke chineesquote:Op woensdag 16 december 2009 10:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Leave the dutch girls alone!! Huilie, iedereen weet dat de Nederlandse vrouwen kuthoeren zijn!
ja idd, maar hij is wel lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je posts maar gewoon willekeurige foto's om te hopen dat de mensen het niet door hebben dat je totaal van topic af gaat he
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ok, pak jij maar een of andere dikke chinees
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS is dikke faalbaas. Hebben over Nederlandse vrouwen en diverse foto's posten van lekkere vrouwen uit andere landen..!! Ja en een paar slopers uit Nederland!! hahaha
ik alle 4, maar goedquote:Op woensdag 16 december 2009 10:32 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Die 2e van rechts.![]()
Ik zou haar flink hard raken.
Dit is toch echt allemaal waarquote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef Opkloter het volgende:
Het valt mij op, vooral in de Klaagbaak, dat er een steeds grotere haat is tegen de Nederlandse vrouw.
Hiermee bedoel ik het volgende: "Ze vallen alleen nog maar op die loverboys/bondtkraagjes", Ze worden te dik, ze ruiken naar zure lucht, ze plumuren zich helemaal vol, ze zijn te sletterig....en meer van dat soort verwijzingen en opmerkingen.
ja, maar toch vind ik ze wel geilquote:Op woensdag 16 december 2009 10:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dit is toch echt allemaal waaronterechte klacht
Ik tel precies 0 neukbare chicks op deze fotoquote:
waaromquote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik tel precies 0 neukbare chicks op deze foto
Omdat ze niet lekker/leuk zijn, zoals jij beweert.quote:
jij kent ze toch niequote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
Omdat ze niet lekker/leuk zijn, zoals jij beweert.
wat de fuck maakt dat uitquote:
ok, is goed, is jou meningquote:Op woensdag 16 december 2009 11:06 schreef Koenani het volgende:
[..]
wat de fuck maakt dat uitik zou ze nog niet neuken met een leenlul
Lekker Japans meidjequote:
bent zeker zelf japquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lekker Japans meidje
Ik ben niet zo van de Nederlandse vrouwen sorry
Ditquote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef ynuhh het volgende:
Ik snap de haat tegen vrouwen hier in klb ook niet.
Post eens foto van je zelf kijken of jij er goed verzorgd uit ziet..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit![]()
Alhoewel ik ook wel vind dat veel vrouwen én mannen zich echt vreselijk laten verslonzenOp mijn opleiding loopt bijvoorbeeld een meisje van rond de 25 gok ik, met al een pittig rood kapsel, miss Etam-outfit en zeker 20 kilo te zwaar, WHYYYY?!
![]()
Maar dat is niet alleen in Nederland zo.
Welke haat volgens mij overdrijf je het egt hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef ynuhh het volgende:
Je zult me moeten geloven op m'n woordquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Post eens foto van je zelf kijken of jij er goed verzorgd uit ziet..
[ afbeelding ]
ik doe nooit zo moeilijk over uiterlijk van mijn vrouwelijke medemens, er zijn genoeg vrouwen die er wel gewoon lekker uitzienquote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit![]()
Alhoewel ik ook wel vind dat veel vrouwen én mannen zich echt vreselijk laten verslonzenOp mijn opleiding loopt bijvoorbeeld een meisje van rond de 25 gok ik, met al een pittig rood kapsel, miss Etam-outfit en zeker 20 kilo te zwaar, WHYYYY?!
![]()
Maar dat is niet alleen in Nederland zo.
wat denk je zelluf, die zijn gewoon gefrustreerd omdat die mooie Nederlandse dames liever voor een exotische prins gaan dan voor hun, dat neemt hun kansen tot neuken af en dan ligt het natuurlijk aan de damesquote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef Opkloter het volgende:
Het valt mij op, vooral in de Klaagbaak, dat er een steeds grotere haat is tegen de Nederlandse vrouw.
Hiermee bedoel ik het volgende: "Ze vallen alleen nog maar op die loverboys/bondtkraagjes", Ze worden te dik, ze ruiken naar zure lucht, ze plamuren zich helemaal vol, ze zijn te sletterig....en meer van dat soort verwijzingen en opmerkingen.![]()
bitchquote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
wat denk je zelluf, die zijn gewoon gefrustreerd omdat die mooie Nederlandse dames liever voor een exotische prins gaan dan voor hun, dat neemt hun kansen tot neuken af en dan ligt het natuurlijk aan de dames
ja, dat bedoel ik toch ookquote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef Seam het volgende:
Antiklacht: Feministen?
Feministen zijn verschrikkelijk en zouden preventief geruimd moeten worden.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef ynuhh het volgende:
Dat werkt twee kanten op, dus dat zal het niet zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
wat denk je zelluf, die zijn gewoon gefrustreerd omdat die mooie Nederlandse dames liever voor een exotische prins gaan dan voor hun, dat neemt hun kansen tot neuken af en dan ligt het natuurlijk aan de dames
Juistems. Somelady heeft gewoon eens een goeie doorsmeerbeurt nodig.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op, dus dat zal het niet zijn.
Al zou je hier op FOK zeker een punt hebben. Hier zit het vol met latente casanova's die begrijpen wat jij nodig hebt namelijk
Dus als Nederlander kun je alleen Nederlandse meisjes leuk vinden?quote:
Je geeft al antwoord op je eigen vraag.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus als Nederlander kun je alleen Nederlandse meisjes leuk vinden?![]()
Jij bent echt teh fail.
Heel sterk argument. Nee echt!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb lobi voor iedereen op FOK!
Ik heb ooit foto's in mijn fotoboek gehad waar een glimp van mijn 'tietjes' te zien was. Ondanks dat word ik nog vaak voor hoer uitgemaakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef zovty het volgende:
[..]Welke haat?
Vrouwen worden aanbeden hier! (Mits ze ooit iets van een glimp van tietjes hebben gepost. De anderen zijn toch frigide kuthoeren.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |