ja idd, maar hij is wel lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je posts maar gewoon willekeurige foto's om te hopen dat de mensen het niet door hebben dat je totaal van topic af gaat he
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ok, pak jij maar een of andere dikke chinees
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS is dikke faalbaas. Hebben over Nederlandse vrouwen en diverse foto's posten van lekkere vrouwen uit andere landen..!! Ja en een paar slopers uit Nederland!! hahaha
ik alle 4, maar goedquote:Op woensdag 16 december 2009 10:32 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Die 2e van rechts.![]()
Ik zou haar flink hard raken.
Dit is toch echt allemaal waarquote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef Opkloter het volgende:
Het valt mij op, vooral in de Klaagbaak, dat er een steeds grotere haat is tegen de Nederlandse vrouw.
Hiermee bedoel ik het volgende: "Ze vallen alleen nog maar op die loverboys/bondtkraagjes", Ze worden te dik, ze ruiken naar zure lucht, ze plumuren zich helemaal vol, ze zijn te sletterig....en meer van dat soort verwijzingen en opmerkingen.
ja, maar toch vind ik ze wel geilquote:Op woensdag 16 december 2009 10:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dit is toch echt allemaal waaronterechte klacht
Ik tel precies 0 neukbare chicks op deze fotoquote:
waaromquote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik tel precies 0 neukbare chicks op deze foto
Omdat ze niet lekker/leuk zijn, zoals jij beweert.quote:
jij kent ze toch niequote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
Omdat ze niet lekker/leuk zijn, zoals jij beweert.
wat de fuck maakt dat uitquote:
ok, is goed, is jou meningquote:Op woensdag 16 december 2009 11:06 schreef Koenani het volgende:
[..]
wat de fuck maakt dat uitik zou ze nog niet neuken met een leenlul
Lekker Japans meidjequote:
bent zeker zelf japquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lekker Japans meidje
Ik ben niet zo van de Nederlandse vrouwen sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |