quote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef Opkloter het volgende:
Hier een leuke hollandse VMBO meid (google: dutch girls):
Het is toch wel duidelijk dat ik op meiden val ofniequote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef GateWayX het volgende:
Niets mis mee hoor. Misschien moet je eens wat minder homovrienden uitzoeken TS.
Ik val meestal op de grond.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Het is toch wel duidelijk dat ik op meiden val ofnie![]()
kneus
en die ellebogenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Die zou ik dus echt nooit doen he, haar ogen staan niet gelijk![]()
Jij wel. (al twijfel ik wel aan je geaardheid als ik je posthistory eens bekijk)quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
kneus
Om maar niet te spreken van haar puntige knieėnquote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Hossel dan een of andere foto van een hyves. Of gok je maar gewoon hoe een nederlands wicht er uit ziet omdat je sinds de release van WoW niet meer buiten bent geweest?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef Opkloter het volgende:
ZIT NIE TE ZIJKE OVER DIE FOTO
het gaat om de klacht
Ja anders kom je nooit aan een vrouw.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
kneus
Wat is ZIJKE?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef Opkloter het volgende:
ZIT NIE TE ZIJKE OVER DIE FOTO
het gaat om de klacht
Deze dus he (ts heeft de op veranderd):quote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
zeker wel,quote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef Pakspul het volgende:
3e foto en nog steeds geen nederlands wijfTS kap er gewoon mee en geef gewoon toe dat je geen idee hebt hoe een vrouw er uit ziet
je verneukt mn topicquote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef MdMa98 het volgende:
nog ééntje
[ afbeelding ]
Alhoewel zij wel het toppunt is van zuur/meur/sletterigheid
Ik denk dat ze TS rookquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ze heeft iets smerigs geroken denk ik. Waarschijnlijk haar geslachtsdeel.
iets met rotte mosselenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ze heeft iets smerigs geroken denk ik. Waarschijnlijk haar geslachtsdeel.
nou nie tochquote:Op woensdag 16 december 2009 10:01 schreef controlaltdelete het volgende:
gatver met name die eerste, wat een afgelepte biggentronie als dat voor een nederlandse door moet gaan ben ik de paus. Verder vind ik géén van die meiden iets bijzonders, met hun uitstraling van een glas verschraald bier.
Vier op een rij, leuk spel !quote:
Je posts maar gewoon willekeurige foto's om te hopen dat de mensen het niet door hebben dat je totaal van topic af gaat hequote:
ok, pak jij maar een of andere dikke chineesquote:Op woensdag 16 december 2009 10:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Leave the dutch girls alone!! Huilie, iedereen weet dat de Nederlandse vrouwen kuthoeren zijn!
ja idd, maar hij is wel lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je posts maar gewoon willekeurige foto's om te hopen dat de mensen het niet door hebben dat je totaal van topic af gaat he
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ok, pak jij maar een of andere dikke chinees
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS is dikke faalbaas. Hebben over Nederlandse vrouwen en diverse foto's posten van lekkere vrouwen uit andere landen..!! Ja en een paar slopers uit Nederland!! hahaha
ik alle 4, maar goedquote:Op woensdag 16 december 2009 10:32 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Die 2e van rechts.![]()
Ik zou haar flink hard raken.
Dit is toch echt allemaal waarquote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef Opkloter het volgende:
Het valt mij op, vooral in de Klaagbaak, dat er een steeds grotere haat is tegen de Nederlandse vrouw.
Hiermee bedoel ik het volgende: "Ze vallen alleen nog maar op die loverboys/bondtkraagjes", Ze worden te dik, ze ruiken naar zure lucht, ze plumuren zich helemaal vol, ze zijn te sletterig....en meer van dat soort verwijzingen en opmerkingen.
ja, maar toch vind ik ze wel geilquote:Op woensdag 16 december 2009 10:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dit is toch echt allemaal waaronterechte klacht
Ik tel precies 0 neukbare chicks op deze fotoquote:
waaromquote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik tel precies 0 neukbare chicks op deze foto
Omdat ze niet lekker/leuk zijn, zoals jij beweert.quote:
jij kent ze toch niequote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef Koenani het volgende:
[..]
Omdat ze niet lekker/leuk zijn, zoals jij beweert.
wat de fuck maakt dat uitquote:
ok, is goed, is jou meningquote:Op woensdag 16 december 2009 11:06 schreef Koenani het volgende:
[..]
wat de fuck maakt dat uitik zou ze nog niet neuken met een leenlul
Lekker Japans meidjequote:
bent zeker zelf japquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lekker Japans meidje
Ik ben niet zo van de Nederlandse vrouwen sorry
Ditquote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef ynuhh het volgende:
Ik snap de haat tegen vrouwen hier in klb ook niet.
Post eens foto van je zelf kijken of jij er goed verzorgd uit ziet..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit![]()
Alhoewel ik ook wel vind dat veel vrouwen én mannen zich echt vreselijk laten verslonzenOp mijn opleiding loopt bijvoorbeeld een meisje van rond de 25 gok ik, met al een pittig rood kapsel, miss Etam-outfit en zeker 20 kilo te zwaar, WHYYYY?!
![]()
Maar dat is niet alleen in Nederland zo.
Welke haat volgens mij overdrijf je het egt hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef ynuhh het volgende:
Je zult me moeten geloven op m'n woordquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Post eens foto van je zelf kijken of jij er goed verzorgd uit ziet..
[ afbeelding ]
ik doe nooit zo moeilijk over uiterlijk van mijn vrouwelijke medemens, er zijn genoeg vrouwen die er wel gewoon lekker uitzienquote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit![]()
Alhoewel ik ook wel vind dat veel vrouwen én mannen zich echt vreselijk laten verslonzenOp mijn opleiding loopt bijvoorbeeld een meisje van rond de 25 gok ik, met al een pittig rood kapsel, miss Etam-outfit en zeker 20 kilo te zwaar, WHYYYY?!
![]()
Maar dat is niet alleen in Nederland zo.
wat denk je zelluf, die zijn gewoon gefrustreerd omdat die mooie Nederlandse dames liever voor een exotische prins gaan dan voor hun, dat neemt hun kansen tot neuken af en dan ligt het natuurlijk aan de damesquote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef Opkloter het volgende:
Het valt mij op, vooral in de Klaagbaak, dat er een steeds grotere haat is tegen de Nederlandse vrouw.
Hiermee bedoel ik het volgende: "Ze vallen alleen nog maar op die loverboys/bondtkraagjes", Ze worden te dik, ze ruiken naar zure lucht, ze plamuren zich helemaal vol, ze zijn te sletterig....en meer van dat soort verwijzingen en opmerkingen.![]()
bitchquote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
wat denk je zelluf, die zijn gewoon gefrustreerd omdat die mooie Nederlandse dames liever voor een exotische prins gaan dan voor hun, dat neemt hun kansen tot neuken af en dan ligt het natuurlijk aan de dames
ja, dat bedoel ik toch ookquote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef Seam het volgende:
Antiklacht: Feministen?
Feministen zijn verschrikkelijk en zouden preventief geruimd moeten worden.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef ynuhh het volgende:
Dat werkt twee kanten op, dus dat zal het niet zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
wat denk je zelluf, die zijn gewoon gefrustreerd omdat die mooie Nederlandse dames liever voor een exotische prins gaan dan voor hun, dat neemt hun kansen tot neuken af en dan ligt het natuurlijk aan de dames
Juistems. Somelady heeft gewoon eens een goeie doorsmeerbeurt nodig.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op, dus dat zal het niet zijn.
Al zou je hier op FOK zeker een punt hebben. Hier zit het vol met latente casanova's die begrijpen wat jij nodig hebt namelijk
Dus als Nederlander kun je alleen Nederlandse meisjes leuk vinden?quote:
Je geeft al antwoord op je eigen vraag.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus als Nederlander kun je alleen Nederlandse meisjes leuk vinden?![]()
Jij bent echt teh fail.
Heel sterk argument. Nee echt!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb lobi voor iedereen op FOK!
Ik heb ooit foto's in mijn fotoboek gehad waar een glimp van mijn 'tietjes' te zien was. Ondanks dat word ik nog vaak voor hoer uitgemaakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef zovty het volgende:
[..]Welke haat?
Vrouwen worden aanbeden hier! (Mits ze ooit iets van een glimp van tietjes hebben gepost. De anderen zijn toch frigide kuthoeren.)
ej, waar is die mooie foto gebleven die jij er kort gelede in had staan,quote:Op woensdag 16 december 2009 13:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb ooit foto's in mijn fotoboek gehad waar een glimp van mijn 'tietjes' te zien was. Ondanks dat word ik nog vaak voor hoer uitgemaakt.
Dude... nog mooier + een ander geslacht en een gezicht bewerking en dan nog steeds is het een bruut lelijk iets om tegen aan te kijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
De middelste lijkt wel een beetje op mijn vriendin. Alleen is m'n vriendin nog mooier.
[ afbeelding ]
En idd veel beter dan Nederlandse vrouwen. Ook qua mentaliteit.
Je valt op mannen dus?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dude... nog mooier + een ander geslacht en een gezicht bewerking en dan nog steeds is het een bruut lelijk iets om tegen aan te kijken.
En jij meteen al die forumposts serieus nemen en in een hoekje van de kamer gaan zitten huilen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb ooit foto's in mijn fotoboek gehad waar een glimp van mijn 'tietjes' te zien was. Ondanks dat word ik nog vaak voor hoer uitgemaakt.
is dat een steenpuist op haar wang?quote:
Ja, hard ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En jij meteen al die forumposts serieus nemen en in een hoekje van de kamer gaan zitten huilen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag ik hopen voor je jaquote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
De middelste lijkt wel een beetje op mijn vriendin. Alleen is m'n vriendin nog mooier.
[ afbeelding ]
Je moet verder kijken dan je neus lang is en niet alleen in tenten komen waar VMBO'ers komen...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:05 schreef Sapstengel het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn gewoon sletjes. Of ze zijn enorm veeleisend terwijl ze zelf kassawerk doen en een pittig kapsel hebben. Verder val ik ook niet echt op van die grote, blonde boerenmeiden.
Gelukkig is mijn virendin Assyrisch en niks van bovenstaande.
Doe dan brabantsquote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit topic was nog beter geweest als et overFriese meisjes
![]()
ging
Ik moet toegeven brabands mag er ook heel erg zijnquote:
ik zou ze geen van drie gevenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, door mij.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef Tommeke het volgende:
Ik kom uit Friesland oorspronkelijk, en de meisjes daar zijn echt
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit topic was nog beter geweest als et overFriese meisjes
![]()
ging
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, hard ook.Hahahahaha die spoiler!1!1!!!1einzeh!1!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Raap me op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hahahahaha die spoiler!1!1!!!1einzeh!1!!!![]()
![]()
![]()
Raap me op!
zit haar niet te spanken man, is een leuk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb hem even verbeterd voor jequote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef Tommeke het volgende:
Ik kom uit Friesland oorspronkelijk, en de meisjes daar zijn echt![]()
Nee hoor. Zij plaagt met haar vriendin arme ICT Nerdjes in de trein.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
zit haar niet te spanken man, is een leuk meisje
Linker twee zou ik wel geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je komt uit brabant en dan schrijf je et alsnog verkeerdquote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Opkloter het volgende:
ik kom uit braband, en mij hoor je niet klagen.
ik heb t sowieso makkelijk, ik word totaal niet geil van aziaten of allochtonen......sommige negerinnen mogen er wel zijn, maar dan stopt het toch wel
Ach gossie wat weet jij er nou vanquote:
Het was er maar 1 hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zij plaagt met haar vriendin arme ICT Nerdjes in de trein.![]()
Oh ja.quote:
kuttrol en als je dat nu nog niet door had mag je wel een bril kopenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef Zero17 het volgende:
Mag ik even zeggen dat die opkloter echt een ongelofelijk lompe kutuser is ofniet?
Oh nja. De helft van Nederland bestaat uit mensen van dat niveau, dus het verbaast me niet eens als hij het zou menen ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
kuttrol en als je dat nu nog niet door had mag je wel een bril kopen
Daar heb je dan wel weer gelijk in jaquote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh nja. De helft van Nederland bestaat uit mensen van dat niveau, dus het verbaast me niet eens als hij het zou menen ook.
Maargoed, ik stop wel met happen.
en ik was het nog eens met jequote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh nja. De helft van Nederland bestaat uit mensen van dat niveau, dus het verbaast me niet eens als hij het zou menen ook.
Maargoed, ik stop wel met happen.
Ok, nu geloof zelfs IK dat je een trol bent.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef Opkloter het volgende:
[..]
en ik was het nog eens met je![]()
![]()
tering wat voel ik me nou kut door jou zeg, niet dus...
Maar als jij het bevredigend vindt om andere mensen af te zeiken, dan ga maar lekker door, interesseert mij niet zoveel eigenlijk.
Die stond eens op de voorpagina van de Sp!ts ofzo.quote:
Ah,quote:
Alle vrouwen haten elkaar, ook als ze beste vriendinnen zijn.quote:Ze worden minder vriendelijk tegen elkaar of zo.
Mee eensch! Is een lekker ding!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:32 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Die 2e van rechts.![]()
Ik zou haar flink hard raken.
Gemixt, dat zie je zo.quote:
Ik zie dat je ook in Grunn woont? 9 van de 10 keer dat ik hier met een mooi meisje praat is het een meisje uit Friesland. Over het algemeen zijn mooie Groningse meisjes dun gezaaid. Hoewel ik nu wel met een mooi Gronings meisje gaquote:
Geen kwaad woord over Beijumquote:Op woensdag 16 december 2009 22:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het lompe dikke koeien met een FC Groningen trui aan, roken ze shag en wonen ze in Beijum
Da's niet waar!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook in Grunn woont? 9 van de 10 keer dat ik hier met een mooi meisje praat is het een meisje uit Friesland. Over het algemeen zijn mooie Groningse meisjes dun gezaaid. Hoewel ik nu wel met een mooi Gronings meisje ga![]()
Over het algemeen zijn het lompe dikke koeien met een FC Groningen trui aan, roken ze shag en wonen ze in Beijum
Friese meisjes zijn echt![]()
Vooral als ze Fries praten![]()
Ik zeg verder ook niets over Beijum, maar lekkere chicks zul je er niet vindenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Jakie het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Beijum. Ok je hebt gelijk, er wonen geen mooie meisjes in Beijum, nou ja een paar dan.
Beijum vind ik drie keer niks, maar toch wonen er twee leuke vriendinnen van mequote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zeg verder ook niets over Beijum, maar lekkere chicks zul je er niet vinden
zij is echt zo walgelijk he, en ze doet ons land niet ten goede met ''holland'' als achternaamquote:
achternaam waarvan ik net achter kom dat die fake isquote:Op woensdag 16 december 2009 22:44 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zij is echt zo walgelijk he, en ze doet ons land niet ten goede met ''holland'' als achternaam
Dat is inderdaad echt zo. Lekkere, nuchtere en ongecompliceerde meidenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Da's niet waar!![]()
Ik studeer en kom uit Groningen maar woon nu in Drenthe,
hier in het Noorden vind ik de vrouwen zoveel mooier dan in bijv. Amsterdam!
We zijn in het noorden nog zo lekker onszelf!
Er zit een groot deel Friese meiden bij me in de klas maar geen enkele beauty hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt zo. Lekkere, nuchtere en ongecompliceerde meiden
Maar vaak zijn die niet in de provincie Grunn geboren. Ze komen dan uit Friesland, Drenthe of eventueel Gelderland en Overijssel
Ook in Engeland zijn mooie vrouwen alhoewel ik er maar weinig gezien heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef Fidelity het volgende:
Ik ben zelf buitenlands, maar ik snap de haat tegen nederlandse vrouwen ook niet echt? Jullie moeten niet zo zeuren, nederlandse vrouwen zijn best mooi! Kijk eens bijvoorbeeld naar Engeland
Ik heb net je fobo bekeken en ik moet zeggen, prachtig donker haar en super mooie ogen! Goed voorbeeld van een 'buitenlandse' vrouw die ik dan wel weer mooi vind!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef Fidelity het volgende:
Ik ben zelf buitenlands, maar ik snap de haat tegen nederlandse vrouwen ook niet echt? Jullie moeten niet zo zeuren, nederlandse vrouwen zijn best mooi! Kijk eens bijvoorbeeld naar Engeland
Ja precies... nederlandse mannen moeten niet zo zeuren maar juist blij zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ook in Engeland zijn mooie vrouwen alhoewel ik er maar weinig gezien heb.
Ik vind getinte vrouwen vaak echt niet mooi, alhoewel sommige negerinnen echt prachtig zijn!
Die vrouwen uit Zweden etc. worden ook zwaar overschat.
Ach ik kan wel bezig blijven in elk land zijn mooie vrouwen sommigen alleen wat schaarser.
Je moet ze wel tegenkomen natuurlijk. Je hebt overal plusjes en minnetjes. Maar wat je zegt dat meiden in het noorden meer hunzelf zijn, daar heb je echt gelijk in. Heerlijke nuchterheid. Al ligt dat ook maar weer aan met welke typjes je omgaatquote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Er zit een groot deel Friese meiden bij me in de klas maar geen enkele beauty hoor!
Ze praten ook nog eens echt Fries en dat doet hun uiterlijk niet ten goede.
Anyway, het enige wat me opvalt aan het plaatje is dat het verder naar beneden allemaal zo geforceerd is terwijl ik hier in het noorden veel meiden zie die heel gewoontjes zijn maar tegelijker tijd echt mooi!
Dat klopt, ik ben zelf gewoon een heel nuchter persoon, ik hou niet van lagen make-up en preutse, schreeuwerige meisjes, maar verschil moet er zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je moet ze wel tegenkomen natuurlijk. Je hebt overal plusjes en minnetjes. Maar wat je zegt dat meiden in het noorden meer hunzelf zijn, daar heb je echt gelijk in. Heerlijke nuchterheid. Al ligt dat ook maar weer aan met welke typjes je omgaat
Haha nou ik dwing ze altijd wel om nederlands te praten tegen mijquote:Op woensdag 16 december 2009 22:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook in Grunn woont? 9 van de 10 keer dat ik hier met een mooi meisje praat is het een meisje uit Friesland. Over het algemeen zijn mooie Groningse meisjes dun gezaaid. Hoewel ik nu wel met een mooi Gronings meisje ga![]()
Friese meisjes zijn echt![]()
Vooral als ze Fries praten![]()
was je niet een zwarte BI-!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:43 schreef apenkutkop het volgende:
die meid in de OP vind je ook onder swedisch girls. ze is absoluut lekker, maar ik geloof niet dat zij een nederlandse is.
maar met de nederlandse mannen is het pas slecht gesteld. de knappe kerels zijn schaars. erger dan de vrouwen denk ik toch. ik heb nog nooit in m'n leven echt een sśper knappe man gezien in het dagelijks leven, maar wel een meisje wiens gezicht ik echt op het niveau van megan fox kan stellenen daarnaast meerdere echte mooie meiden eigenlijk...
Dit was eigenlijk het antwoord waar ik op wachttequote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef Fidelity het volgende:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 09:45 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk het antwoord waar ik op wachtte![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben tevreden met de Vrouwlijke Nederlander
topic over engelse wijven ofwaquote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Mijn vriendin is Hollandser dan boerekool en is superlief![]()
Maar die Engelse wijven idd, tijd voor nieuw topic?
Das toch gewoon een Nederlandse?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:01 schreef Opkloter het volgende:
[..]
topic over engelse wijven ofwa![]()
google british girls:
[ afbeelding ]
Omdat volbloed Aziaten 9/10 keer lelijk zijn.quote:
Hmm, daar zit wel wat in. Maar sowieso zijn halfbloedjes vaker mooier dan volbloedquote:Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Omdat volbloed Aziaten 9/10 keer lelijk zijn.
google zegt da ze british zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Das toch gewoon een Nederlandse?![]()
Jij snap het vriend. Boks!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:16 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben zelf gewoon een heel nuchter persoon, ik hou niet van lagen make-up en preutse, schreeuwerige meisjes, maar verschil moet er zijn.
DIt.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:07 schreef R4ven het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wel wat in. Maar sowieso zijn halfbloedjes vaker mooier dan volbloed
Behaarde moslima'squote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Friese meisjes juist niet zo mooi. Iig niet van die forse blonde meisjes met rode wangen. En die taal ook. Het klinkt zo lomp en boers.
good for you!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb een Hollandse vriendin :s :s :s
forse meisjes zijn ook geen friese meisjes dat zijn boerinnenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Friese meisjes juist niet zo mooi. Iig niet van die forse blonde meisjes met rode wangen. En die taal ook. Het klinkt zo lomp en boers.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het wel grappig, de Amerikanen vinden Nederlandse vrouwen vaak weer helemaal geweldig!
Ook in verschillende landen waar de bevolking overwegend donker is zijn ze gek op die blonde haren en blauwe ogen.
En onze eigen mannen zitten hier te zeiken, whahahaha.![]()
Maar het is echt verschrikkelijk ja, die Nederlandse vrouw, zo lelijk, daar kan nog geen hond op komen.![]()
Ach, gelukkig hebben we de Nederlandse mannen nog, zeg nou zelf, toch niet te vergelijken.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Wrom zijn ze saai danquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
nederlandse meiden zijn lief..maar wel supersaai.
Slank van werken op het land.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
forse meisjes zijn ook geen friese meisjes dat zijn boerinnen![]()
De eckte eckte friese meisjes zijn nice en slank
Et is dat ik niet aan pics posten doe van smatjes die ik gehad heb/ de schoonheid waar ik nu mee ga
Maar anders had je kunnen zien
quote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik weet verder niet hoe ze in bed zijn, maar daar buiten het bed om vind ik ze stinken naar katten, ze dragen hondenharen op hun kleding. Hebben geen humor, hebben altijd lelijk kort mannenkapsels, en hoe ouder hoe mannelijker verschijnselen ze gaan krijgen. Als ik een man was zou ik zeker niet voor een Nederlandse gaan brrr, ik snap niet hoe je kan zeggen dat ze niet in bed saai zijn, want ik zou al van die korte opgeschoren kapsels al gaan gapen.
neuken?quote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik weet verder niet hoe ze in bed zijn, maar daar buiten het bed om vind ik ze stinken naar katten, ze dragen hondenharen op hun kleding. Hebben geen humor, hebben altijd lelijk kort mannenkapsels, en hoe ouder hoe mannelijker verschijnselen ze gaan krijgen. Als ik een man was zou ik zeker niet voor een Nederlandse gaan brrr, ik snap niet hoe je kan zeggen dat ze niet in bed saai zijn, want ik zou al van die korte opgeschoren kapsels al gaan gapen.
whahahaaa, nee moslimvrouwen zijn pas vrouwelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Good for you!quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
OpKloter. Wist je dat de islam de eerste religie die de vrouw haar vrijheid terug gaf? En dat op heden de niet-moslim vrouwen nog steeds worden onderdrukt door de man? Kijk maar naar porno, reclameborden waar vrouwen in hun nakie staan, vrouwen die uit onzekerheid jegens de man plastic chiurgie ondergaan, en zo kan ik talloze vormen van onderdruking opnoemen. Als er ergens vrouwen worden onderdrukt dan zijn het de ongelovige vrouwen wel. De moslima's worden daartegen juist beschermd door onze prachtige geloof. In de pre-islamitisch tijd werden meisjes levend begraven, vrouwen werden letterlijk gebruikt puur voor seks, de vrouw was letterlijk de prostituee van ieder man!! En dan kom jij nu zeggen dat wij moslima's worden onderdrukt slechts omdat de islam ons kledingvoorschrijften voorschrijft om ons zelf te beschermen tegen vieze geile mannetjes zoals jij?? Give me a break!!!!
De moslimvrouw wordt niet onderdrukt schat, wij leven volgens de sunnah en de Koran.
Er is geen religie te wereld die de vrouw zoveel respect en waardering heeft gegeven dan de ISLAM, dus tyf een eind op, ij als man wordt zelf onderdrukt door de maatschappij.
Wat is het nou?quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
OpKloter. Wist je dat de islam de eerste religie die de vrouw haar vrijheid terug gaf? En dat op heden de niet-moslim vrouwen nog steeds worden onderdrukt door de man? Kijk maar naar porno, reclameborden waar vrouwen in hun nakie staan, vrouwen die uit onzekerheid jegens de man plastic chiurgie ondergaan, en zo kan ik talloze vormen van onderdruking opnoemen. Als er ergens vrouwen worden onderdrukt dan zijn het de ongelovige vrouwen wel. De moslima's worden daartegen juist beschermd door onze prachtige geloof. In de pre-islamitisch tijd werden meisjes levend begraven, vrouwen werden letterlijk gebruikt puur voor seks, de vrouw was letterlijk de prostituee van ieder man!! En dan kom jij nu zeggen dat wij moslima's worden onderdrukt slechts omdat de islam ons kledingvoorschrijften voorschrijft om ons zelf te beschermen tegen vieze geile mannetjes zoals jij?? Give me a break!!!!
De moslimvrouw wordt niet onderdrukt schat, wij leven volgens de sunnah en de Koran.
Er is geen religie te wereld die de vrouw zoveel respect en waardering heeft gegeven dan de ISLAM, dus tyf een eind op, ij als man wordt zelf onderdrukt door de maatschappij.
Moet je niet eerst aan de man aan wie je uitgehuwelijkt wordt vragen of je dit wel mag typen?quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Kanker. Heb jij een entertoets?quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Of je bent aan het trollen of je bent aardig bekrompen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Toch knap dan dat het door veel moslims gedaan wordt.quote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
HenkieVDv, uithuwelijkingen is verboden binnen de islam.
En je vrouw slaan zeker ook?quote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
HenkieVDv, uithuwelijkingen is verboden binnen de islam.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Henkie? Nogmaals uithuwelijkingen zijn verboden binnen de islaam. Het gaat er niet om wat onwetende mensen doen, het gaat erom wat de Koran ons voorschrijft. Ik kan ook net zo goed zeggen dat jullie Hollanders ziek zijn in jullie hoofd aangezien jullie je eigen gezinnen vermoorden. Hoeveel nederlandse vrouwen zijn in het nieuws geweest die hun eigen kind mishandelen samen met haar nieuwe vriend.
Jullie moorden jullie hele fucking gezinnen uit, en schieten daarna nog eens een kogel door je eigen rotkop.
Hmmm nou dan heb ik nog liever een uithuwelijking
En mishandeling van vrouwen komt onder de gelovige net zovaak voor.
Eerst lekker volop bier zuipen en daarna je eigen vrouw bont en blauw slaan, om daarna vervolgens je eigen dochter te gaan verkrachten,
Ook zoiets seksuele mishandelingen komt onder de ongelovige ook beetje TEEEEEEEEEEE vaak voor.
Jullie hebben al jullie kinderen in kont geneukt, en dat noemt zich vaderssss!!
Hoeveel broers vermoorden hun islamzus niet omdat die seks had voor het huwelijk?quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Henkie? Nogmaals uithuwelijkingen zijn verboden binnen de islaam. Het gaat er niet om wat onwetende mensen doen, het gaat erom wat de Koran ons voorschrijft. Ik kan ook net zo goed zeggen dat jullie Hollanders ziek zijn in jullie hoofd aangezien jullie je eigen gezinnen vermoorden. Hoeveel nederlandse vrouwen zijn in het nieuws geweest die hun eigen kind mishandelen samen met haar nieuwe vriend.
Jullie moorden jullie hele fucking gezinnen uit, en schieten daarna nog eens een kogel door je eigen rotkop.
Eerst lekker volop bier zuipen en daarna je eigen vrouw bont en blauw slaan, om daarna vervolgens je eigen dochter te gaan verkrachten,
Ook zoiets seksuele mishandelingen komt onder de ongelovige ook beetje TEEEEEEEEEEE vaak voor.
Suggereren dat je eigen kinderen in de kont neuken iets slechts isquote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Knijpen in iemand kont is geen misbruik(dat je het effe weet)quote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Apebeer? Hoeveel dan? Ik ken er geen 1. Maar ik ken wel genoeg hollandse meiden die seksueel misbruikt worden door hun broer of vader.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Suggereren dat je eigen kinderen in de kont neuken iets slechts isDaar worden ze hard van.
Nou sorry, ik ken er ook geen een.quote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Apebeer? Hoeveel dan? Ik ken er geen 1. Maar ik ken wel genoeg hollandse meiden die seksueel misbruikt worden door hun broer of vader.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Knijpen in iemand kont is geen misbruik(dat je het effe weet)
EN OPEN JE OGEN KUTWIJF
Ik geen enkele.quote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ah, vandaar dat er ook speciale blijf van mijn lijf huizen voor Islamitische vrouwen geopend zijn. De dames gaan daarheen om vakantie te vieren, nu snap ik het!quote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jij hebt wel een heel beperkte visie geloof ik.quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Serieus, Islam een mooi geloof noemenquote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Als iemand nog wat nuttigs te melden heeft, dan wil ik best inhoudelijk reageren, en anders ciaooooo!
Nou, een ander in een discussie voor 'lelijk wijf' uitmaken is een nuttige bijdrage.quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Als iemand nog wat nuttigs te melden heeft, dan wil ik best inhoudelijk reageren, en anders ciaooooo!
Je vergeet nog dat wij groepsverkrachtingen uitvoeren wanneer een vrouw nee zegt en vrouwen in de fik steken. Zuren in het gezicht van de vrouw gooien. Slaan, martelen, en vrouwen vermoorden.quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Volgens mij wordt in soera De Vrouwen 34 toch duidelijk gezegd dat mannen de vrouwen mogen vermanen en ook slaan.quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia;
Voor je zulke uitlatingen gaat maken, ga je eerst verdiepen in ons mooi geloof. De islam verbiedt vrouwenmishandeling op wat voor vorm of manier dan ook. Lelijk wijf. Praat niet als je onwetend bent.
Nuttige bijdrage Nadia....quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia, jij en je soortgenoten gaan direct naar hun graf, aangezien die ongelovige mannen jullie bij het minste en gerinste een kogel door de kop schieten, dan heb ik nog liever een islamtisch opvanghuizen. en alsof er voor jou en je lelijke soorten geen opvanghuizen zijn. Crackjunk!!
Jij denkt serieus dat zelfmoord niet voorkomt in de Islam?quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia, jij en je soortgenoten gaan direct naar hun graf, aangezien die ongelovige mannen jullie bij het minste en gerinste een kogel door de kop schieten, dan heb ik nog liever een islamtisch opvanghuizen. en alsof er voor jou en je lelijke soorten geen opvanghuizen zijn. Crackjunk!!
Jammer dat je inhoudelijk niet zoveel te melden hebt.quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
QFT, ik ben ongelovig en doe de hele dag niks anders dan vrouwen neerschieten. Dit omdat ik niet gelovig ben en omdat ik niet gelovig ben, want zo zijn mensen die niet gelovig zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Nee man dat is geen zelfmoord, maar een martelaardood. Totaaaaal wat anders. Dat is echt niet zo dat je zelfmoord pleegt en daarbij 100 mensen wilt meenemenquote:Op maandag 21 december 2009 14:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat zelfmoord niet voorkomt in de Islam?
Ik hoop dat de moslima een misstap doet naar linksquote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef Opkloter het volgende:
nou, wat begint mijn topic leuk te wordentoch nog ff wat pics van MOSLIMA's
[ afbeelding ]
de vrouw op de poster is onderdrukt, en die vrouw er naast niet........dus
Jij ook een lama!quote:Op maandag 21 december 2009 14:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia; Misschien de soera die op jou seksdvd staat, maar niet de surah's die in onze Heilige Koran staan
OpKloter; Leuke foto.
Ik ga er vandoor.
Beslama!!!
Dankjewel NadiaSchoonheidquote:Op maandag 21 december 2009 14:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia; Misschien de soera die op jou seksdvd staat, maar niet de surah's die in onze Heilige Koran staan
OpKloter; Leuke foto.
Ik ga er vandoor.
Beslama!!!
Haha ja je zou pagina 15 moeten lezenquote:Op maandag 21 december 2009 14:35 schreef Splutje het volgende:
Ik klikte door van pagina 2 naar pagina 11, wat een topicwending![]()
Wie had de vrouw die vrijheid dan afgepakt?quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
OpKloter. Wist je dat de islam de eerste religie die de vrouw haar vrijheid terug gaf?
Nergens zo populair als in het Midden-Oosten.quote:Kijk maar naar porno,
Waar kan ik die vinden?quote:reclameborden waar vrouwen in hun nakie staan
Van mij hoeft het niet, hoor. Daarbij: waar halen ze het geld vandaan?quote:vrouwen die uit onzekerheid jegens de man plastic chiurgie ondergaan
Ja, allemaal, dat is heel goed voor het voortbestaan van de stam.quote:In de pre-islamitisch tijd werden meisjes levend begraven
Niet in de beschaafde wereld, hoor.quote:vrouwen werden letterlijk gebruikt puur voor seks, de vrouw was letterlijk de prostituee van ieder man!!
Emancipatie is dus: je zoveel mogelijk verschuilen?quote:En dan kom jij nu zeggen dat wij moslima's worden onderdrukt slechts omdat de islam ons kledingvoorschrijften voorschrijft om ons zelf te beschermen tegen vieze geile mannetjes zoals jij?? Give me a break!!!!
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef MdMa98 het volgende:
Hier heb je je Hollandse meid![]()
[ afbeelding ]
Nee, daarvoor is jouw betoog veel te verstandig.quote:
nou en?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn geweldig in bed! Stinken naar katten doen we niet, daarom douchen we elke dag en verzorgen we onszelf! Hondenharen op de kleding, ik heb een hond en een heel handige kledingborstel. Nederland houd van dieren iets wat in jullie landen wel anders is.. Ik heb ongelooflijk veel humor, Hollandse meiden en vrouwen zijn over het algemeen lekker nuchter en vrolijk! Ik heb ook nog eens kort haar, wat me veel beter staat dan lang haar. Het is mooi blond, iets wat jullie ook niet kennen en ik stop het ook niet weg onder een doekie. Korte opgeschoren kapsels ftw! Breek dat cliche! En ja ook dat kennen jullie niet.quote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
jij spoort echt niet he?quote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Evergeet de homofielen niet, dat is helemaal uit den boze...quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat wij groepsverkrachtingen uitvoeren wanneer een vrouw nee zegt en vrouwen in de fik steken. Zuren in het gezicht van de vrouw gooien. Slaan, martelen, en vrouwen vermoorden.
Nee wacht... dat doen wij niet, dan doen ze in zo'n zandbak land waar ze zo'n bepaald geloof volgen die dit rechtvaardigd... Wat was dat geloof ook alweer.....
De meeste zijn jaloers.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef Opkloter het volgende:
Hiermee bedoel ik het volgende: "Ze vallen alleen nog maar op die loverboys/bondtkraagjes", Ze worden te dik, ze ruiken naar zure lucht, ze plamuren zich helemaal vol, ze zijn te sletterig....en meer van dat soort verwijzingen en opmerkingen.![]()
Ik heb het topic niet gelezen, ben hier in 1x naartoe doorgelinkt, maar als ik je goed begrijp heb je het over je eigen soort toch? Die dikke gefrustreerde vieze besneden vette overbehaarde analfabete ingeteelde berbersnollen uit de cultuur van je moeder met vliegen op hun snor. Kan ik uit jouw post opmaken...quote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik heb begrepen dat ze gebanned is vanwege een doodsverwensing...je zult dus ff moeten wachten op je antwoord.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet gelezen, ben hier in 1x naartoe doorgelinkt, maar als ik je goed begrijp heb je het over je eigen soort toch? Die dikke gefrustreerde vieze besneden vette overbehaarde analfabete ingeteelde berbersnollen uit de cultuur van je moeder met vliegen op hun snor. Kan ik uit jouw post opmaken...
Kijk!!! Een lekkere lieve mooie schone fijne echte Hollandsche Meid!!quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wij zijn geweldig in bed! Stinken naar katten doen we niet, daarom douchen we elke dag en verzorgen we onszelf! Hondenharen op de kleding, ik heb een hond en een heel handige kledingborstel. Nederland houd van dieren iets wat in jullie landen wel anders is.. Ik heb ongelooflijk veel humor, Hollandse meiden en vrouwen zijn over het algemeen lekker nuchter en vrolijk! Ik heb ook nog eens kort haar, wat me veel beter staat dan lang haar. Het is mooi blond, iets wat jullie ook niet kennen en ik stop het ook niet weg onder een doekie. Korte opgeschoren kapsels ftw! Breek dat cliche! En ja ook dat kennen jullie niet.
Jij doet bevooroordeeld en ik zeg hoe het is.
BAM!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet gelezen, ben hier in 1x naartoe doorgelinkt, maar als ik je goed begrijp heb je het over je eigen soort toch? Die dikke gefrustreerde vieze besneden vette overbehaarde analfabete ingeteelde berbersnollen uit de cultuur van je moeder met vliegen op hun snor. Kan ik uit jouw post opmaken...
Precies.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Nog 1!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze gebanned is vanwege een doodsverwensing...je zult dus ff moeten wachten op je antwoord.
Zoals het hoort. Waarom worden wij Nederlandse meisjes toch altijd zo bekritiseerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:01 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Kijk!!! Een lekkere lieve mooie schone fijne echte Hollandsche Meid!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
True, true...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik mis een knuf smiley.... Danny?! Doe er wat aan!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Waarom worden wij Nederlandse meisjes toch altijd zo bekritiseerd.
quote:OpKloter. Wist je dat de islam de eerste religie die de vrouw haar vrijheid terug gaf?
quote:En dat op heden de niet-moslim vrouwen nog steeds worden onderdrukt door de man? Kijk maar naar porno, reclameborden waar vrouwen in hun nakie staan, vrouwen die uit onzekerheid jegens de man plastic chirurgie ondergaan, en zo kan ik talloze vormen van onderdrukking opnoemen.
Zoek maar eens op of dat in Nederland ook gebeurde. Het is een FEIT (met eigen ogen gezien) dat er binnen gezinnen flink geweld wordt gebruikt, in de ver zuidoosterse landen.quote:Als er ergens vrouwen worden onderdrukt dan zijn het de ongelovige vrouwen wel. De moslima's worden daartegen juist beschermd door onze prachtige geloof. In de pre-islamitisch tijd werden meisjes levend begraven, vrouwen werden letterlijk gebruikt puur voor seks, de vrouw was letterlijk de prostituee van ieder man!! En dan kom jij nu zeggen dat wij moslima's worden onderdrukt slechts omdat de islam ons kledingvoorschriften voorschrijft om ons zelf te beschermen tegen vieze geile mannetjes zoals jij?? Give me a break!!!!
Het geloof heeft er geen reet mee te maken, maar de maatschappij en de normen in dat land.quote:De moslimvrouw wordt niet onderdrukt schat, wij leven volgens de sunnah en de Koran.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Crap, backfirequote:Op maandag 21 december 2009 19:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is jouw betoog veel te verstandig.
In your face!quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wij zijn geweldig in bed! Stinken naar katten doen we niet, daarom douchen we elke dag en verzorgen we onszelf! Hondenharen op de kleding, ik heb een hond en een heel handige kledingborstel. Nederland houd van dieren iets wat in jullie landen wel anders is.. Ik heb ongelooflijk veel humor, Hollandse meiden en vrouwen zijn over het algemeen lekker nuchter en vrolijk! Ik heb ook nog eens kort haar, wat me veel beter staat dan lang haar. Het is mooi blond, iets wat jullie ook niet kennen en ik stop het ook niet weg onder een doekie. Korte opgeschoren kapsels ftw! Breek dat cliche! En ja ook dat kennen jullie niet.
Elk ras heeft natuurlijk zijn pronkstukkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:13 schreef lovethisx het volgende:
ik vind nederlandse mannen/vrouwen helemaal niet zo knap
over latino's gesproken
het gaat nie zozeer over het knap zijn, maar ze zijn ook gwoon leuk die hollandse meidenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:13 schreef lovethisx het volgende:
ik vind nederlandse mannen/vrouwen helemaal niet zo knap
over latino's gesproken
Nee, dat doet het nietquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens kort haar, wat me veel beter staat dan lang haar.
wat ga jij met kerst doen?quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Volgens mij dus niet (helaas). Kijk maar naar haar postgeschiedenis.quote:
JUISTquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef poldergeist het volgende:
Hetgeen dat mij stoort is de beeldvorming die gecreeėrd wordt van de jongeren in Nederland. Alsof deze generatie alleen maar bestaat uit de hersenloze, op impuls geleefde, geestelijk dode Spuiten en Slikken jongeren die geen diepgang, ethiek en werkelijke schoonheid vinden in hun leven. Ook de generatie die zich afstemt op die beeldvorming. Dat is veel erger.
Ik erger me ook aan vele Nederlandse meisjes zonder diepgang, die zich laten gebruiken door herseloze jongens en door het kapitalistisch systeem, of zich er door laten meevoeren, terwijl ze beter weten. Zo'n types die in groepsverband stellen dat ze op jongens vallen met een mooi innerlijk, maar toch weer in bed duiken met de herseloze kamp John die toch wat stoerder oogt dan de rest. Daarna is het huilen geblazen omdat ze slecht behandeld worden door de jongens.
Of die types die naar Madrid op vakantie gaan met het vliegtuig alleen maar omdat de Zara daar net iets groter is.
Zo genoeg gal gespuugd.
Maar van de andere kant zie ik ook weer een hoop mooie Nederlandse meisjes die wel diepgang en besef van waarden en normen hebben en die wel zichzelf durven te zijn. Dat moet ik ook benadrukken.
idd, voor een kloon is ze te intensief en geloofwaardigquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij dus niet (helaas). Kijk maar naar haar postgeschiedenis.
Werken.quote:
Je hebt wel gelijk, ook ik erger me aan de Nederlandse meisjes zonder diepgang, het lijkt wel alsof de Nederlandse meiden steeds dommer worden. Op hun 10e al een bakkes onder de make-up en op hun 12e ontmaagd. Niet dat ik al hartstikke oud ben, ik ben nog een kind, in weze. Maar toen ik zo oud was ging het heel anders..quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef poldergeist het volgende:
Hetgeen dat mij stoort is de beeldvorming die gecreeėrd wordt van de jongeren in Nederland. Alsof deze generatie alleen maar bestaat uit de hersenloze, op impuls geleefde, geestelijk dode Spuiten en Slikken jongeren die geen diepgang, ethiek en werkelijke schoonheid vinden in hun leven. Ook de generatie die zich afstemt op die beeldvorming. Dat is veel erger.
Ik erger me ook aan vele Nederlandse meisjes zonder diepgang, die zich laten gebruiken door herseloze jongens en door het kapitalistisch systeem, of zich er door laten meevoeren, terwijl ze beter weten. Zo'n types die in groepsverband stellen dat ze op jongens vallen met een mooi innerlijk, maar toch weer in bed duiken met de herseloze kamp John die toch wat stoerder oogt dan de rest. Daarna is het huilen geblazen omdat ze slecht behandeld worden door de jongens.
Of die types die naar Madrid op vakantie gaan met het vliegtuig alleen maar omdat de Zara daar net iets groter is.
Zo genoeg gal gespuugd.
Maar van de andere kant zie ik ook weer een hoop mooie Nederlandse meisjes die wel diepgang en besef van waarden en normen hebben en die wel zichzelf durven te zijn. Dat moet ik ook benadrukken.
Is dat niet eeuwige klacht over de jeugd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:58 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ook ik erger me aan de Nederlandse meisjes zonder diepgang, het lijkt wel alsof de Nederlandse meiden steeds dommer worden. Op hun 10e al een bakkes onder de make-up en op hun 12e ontmaagd. Niet dat ik al hartstikke oud ben, ik ben nog een kind, in weze. Maar toen ik zo oud was ging het heel anders..
Niet zozeer een klacht, eigenlijk meer iets wat steeds meer begint op te vallen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat niet eeuwige klacht over de jeugd?
Houden zo zou ik zeggen. Ik denk dat veel meiden ook het beeld hebben dat jongens alleen op hun vallen als ze volslank, sexie gekleed zijn en zich meisjesachtig, of beter gezegd sletterig, hard to get gedragen. Dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:58 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ook ik erger me aan de Nederlandse meisjes zonder diepgang, het lijkt wel alsof de Nederlandse meiden steeds dommer worden. Op hun 10e al een bakkes onder de make-up en op hun 12e ontmaagd. Niet dat ik al hartstikke oud ben, ik ben nog een kind, in weze. Maar toen ik zo oud was ging het heel anders..
Klopt, dat is ook niet zo. Je kunt veel beter gewoon lekker jezelf zijn. Ik ben echt geen voorbeeld van een mooie, aantrekkelijke, perfecte meid maar ik ben gewoon mezelf en daar heb ik al een stuk meer mee bereikt..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Houden zo zou ik zeggen. Ik denk dat veel meiden ook het beeld hebben dat jongens alleen op hun vallen als ze volslank, sexie gekleed zijn en zich meisjesachtig, of beter gezegd sletterig, hard to get gedragen. Dat is dus niet zo.
Ik ben officieel ook geen kind meer, maar toch, zo voel ik me af en toe nog welquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef Opkloter het volgende:
kut ik ben oooknog maagd, fuck, en ik ben niet eens meer kind.......
nee het boeit mij nie, maar t valt wel op ja, zoals jullie zegge
je bent een mooi als je een zelfverzekerde vrouw bent die vanbinnen mooi is en van buiten uitstraling heeft. Een goed stel hersens en haar lichaam respecteerd. Breezersletjes passen daar niet bij en zijn vaak ook nog niet eens knap en zo ontzettend dom. Terwijl jij de het nieuwe model van de kinderwagen maakt, lopen zij erachter op hun 15e. Hihi.. triestquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:06 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook niet zo. Je kunt veel beter gewoon lekker jezelf zijn. Ik ben echt geen voorbeeld van een mooie, aantrekkelijke, perfecte meid maar ik ben gewoon mezelf en daar heb ik al een stuk meer mee bereikt..
doe ik ook, maar ik ben daar nie bwust naar aant zoeken..........ik word altijd te snel vriendenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:09 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben officieel ook geen kind meer, maar toch, zo voel ik me af en toe nog wel.
Dat je nog maagd bent maakt toch geen ruk uit, je moet je maagdigheid pas vergooien als je daarvoor de juiste meid tegenkomt en dat kan gewoon even duren. M'n beste vriend is daar het perfecte voorbeeld van, super leuke jongen, heel lief, helemaal zichzelf, maar hij kan geen leuke meid vinden.. Ik blijf hem maar zeggen dat het vanzelf wel komt, maar hij zoekt te hard..
Haha, die vriend van mij dus ook.. Is echt zo'n type die altijd word gezien als vriend..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef Opkloter het volgende:
[..]
doe ik ook, maar ik ben daar nie bwust naar aant zoeken..........ik word altijd te snel vrienden
Meisje van 14 in de klas bij de dochters van een vriend van me. Kind heeft de eerste abortus al achter de rug. Haar ouders schijnen van niets te weten.... Leuk voorbeeld heh?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:58 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Damn, nou dat is inderdaad al een ding wat de afgelopen jaren is veranderd, het is slechts 5 jaar geleden dat ik die leeftijd had. Toen hoorde je dat soort dingen niet en ik vraag me ook af in hoeverre dat soort dingen toen gebeurden..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Meisje van 14 in de klas bij de dochters van een vriend van me. Kind heeft de eerste abortus al achter de rug. Haar ouders schijnen van niets te weten.... Leuk voorbeeld heh?
jij bent zo ofniet, zelfverzerkerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
je bent een mooi als je een zelfverzekerde vrouw bent die vanbinnen mooi is en van buiten uitstraling heeft. Een goed stel hersens en haar lichaam respecteerd. Breezersletjes passen daar niet bij en zijn vaak ook nog niet eens knap en zo ontzettend dom. Terwijl jij de het nieuwe model van de kinderwagen maakt, lopen zij erachter op hun 15e. Hihi.. triest
Je moet gewoon meer flirten en wat hints geven... beetje lichamelijk contact maken op een speelse manier zodat die nare barriere doorbroken wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Haha, die vriend van mij dus ook.. Is echt zo'n type die altijd word gezien als vriend..
Een leuke vrouw is zelfverzekerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef Opkloter het volgende:
[..]
jij bent zo ofniet, zelfverzerkerd![]()
ik heb altijd van die "bijna"momenten, .......ik ben eigenlijk ook best handtastelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Je moet gewoon meer flirten en wat hints geven... beetje lichamelijk contact maken op een speelse manier zodat die nare barriere doorbroken wordt.
Hi there!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |