Inderdaad, ik kan niet thuiszitten als ik weet dat vrienden van me uit aan het gaan zijn. Geeft zo'n kut gevoelquote:Op woensdag 16 december 2009 16:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ook een spanningsboog van een fruitvlieg?
Nou dat zal me verder een zorg wezen, als ze mij hebben aangespoord om mee te gaan en ik heb nee gezegd dan is het ook gewoon nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan niet thuiszitten als ik weet dat vrienden van me uit aan het gaan zijn. Geeft zo'n kut gevoel![]()
Gevolg hiervan is dat ik dus vaak 3x per week uitga, wat weer een duur geintje is.
Mwa ik ben eerder verveeld dat depressief, dat komt ook omdat ik niet echt meer zin heb om te studeren maar na mijn studie gewoon lekker naar het buitenland wil om daar te werken (studeren in het land waar ik wil werken zit er even niet in nu).quote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou, lieve Noregret.
Ik ben 21, trek altijd mijn eigen plan en bevalt me allemaal prima.
Ik ga tussen de 1 en de 3 keer in de week stappen, met afwisselende groepen, maar kan ook goed genieten van een avondje op de bank. Maar als dat op een stapavond als in het weekend is dan begint het toch wel een beetje te kriebelen en als ik dan alleen op de bank zit begin ik mezelf al snel te vervelen.
Ik heb de spanningsboog van een fruitvlieg, dus dat betekend óf mensen naar mij toe, óf ik naar hun, óf uit.
En ja, je kwam stiekem een beetje depressief over
Winterdipje?
er van uitgaand dat je op je 18/19e bent gaan studeren en een 4jaars studie volgt, ben je nu net halverwege.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:46 schreef noregret het volgende:
[..]
Mwa ik ben eerder verveeld dat depressief, dat komt ook omdat ik niet echt meer zin heb om te studeren maar na mijn studie gewoon lekker naar het buitenland wil om daar te werken (studeren in het land waar ik wil werken zit er even niet in nu).
Ik was 18 en doe een BA (met vertraging) en 2 masters...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
er van uitgaand dat je op je 18/19e bent gaan studeren en een 4jaars studie volgt, ben je nu net halverwege.
![]()
![]()
![]()
Doorbijten!
En mocht je klaar zijn, ga dan net als mij voor 9 maanden naar Aruba!
Doet wonderen.
(En kom eens met je dikke derriere van die bank af!)
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef noregret het volgende:
[..]
Ik was 18 en doe een BA (met vertraging) en 2 masters...
Laat me even weten wanneer je studieschuld oploopt tot 50.000 euro, dan paas ik je wel ff een paar duizend euro om je helpen af te betalen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef Seam het volgende:
[..]Dat kan alleen betekenen dat je saai bent of dat je een serieuze studie doet.
ja ook wel deels, ben wel iéts actiever in de zomer.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef Marouska het volgende:
Ik ben daar heel ritmisch in: in de lente/zomer ga ik veel uit en naar festivals, terwijl je mij vanaf pak 'm beet november eigenlijk 's avonds m'n huis niet meer uit krijgt. Of nou ja, nu overdrijf ik, maar ik vind het echt zoveel minder leuk als het stervenskoud is buiten, en je om half vijf 's nachts nog naar huis moet fietsen met min zeven. Dan heb ik al echt heel gauw zoiets van 'laat maar', dus ik ga nu zo'n twee keer per maand uit. Feestjes bij mensen thuis zijn daarentegen wel fijn want daar kun je doorgaans tot zonsopgang blijven/slapen, dus december is daarvoor wel weer een fijne maand. De echte ellende is dan ook eerder januari/februari, dan is er echt geen fuck te doen, is iedereen blut en vriezen de mussen van de daken.
Heeft het daar niet ook een beetje mee te maken? En met een winterdepressie?
Zo zo, wel 2 hele jaren lang helemaal los gegaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef noregret het volgende:
OP
Ik ben 33 en vind die dingen (behalve blowen) nog steeds leuk en erger me kapot aan al mijn ingekakte vriendenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:39 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben 20 en ik vind de dingen die jij opnoemt nog steeds leuk.
Conclusie: jij bent inderdaad saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |