quote:
Ik vind mezelf niet saai want vind het prima hoe ik leef, maar veel mensen in mijn omgeving mekkeren erover.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef Steve-O het volgende:
Als jezelf als "Saai"kan classificeren dan kan moet je ook zo helder zijn om er zelf wat aan te doen (Wat blijkt anders begin je er niet over )
Vriend is ouder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:36 schreef DaanA het volgende:
Mensen van 20 die zichzelf oud vinden.![]()
Neem gewoon een saaie kerel, waar je niet verliefd op bent, maar die wel een oké'e (beetje saaie) papa voor je kinderen is en die te laf is om bij je weg te lopen, en zet een paar kinderen op de wereld.
Tadaaaaa: levenswerk vervuld.
"Heb schijt aan uw medemens"quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef noregret het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet saai want vind het prima hoe ik leef, maar veel mensen in mijn omgeving mekkeren erover.
quote:
En is hij ook te oud voor leuke dingen? Zo ja: perfect koppel!quote:
Welke dan? Die van dat neuken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Het kan zijn dat bepaalde mensen een post missen. Die makkelijke oneliners kennen we inmiddels wel.
Wij doen andere leuke dingen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:42 schreef DaanA het volgende:
[..]
En is hij ook te oud voor leuke dingen? Zo ja: perfect koppel!Zo nee: maak het alsjeblieft uit, want niks is erger dan zo'n vriendin die nergens zin in heeft en altijd moe is.
(Ervaring ja.)
Nee!Dat is iets voor 40-jarige MILFS!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Urquhart het volgende:
Ga As The World Turns kijken met een kopje thee, en de kat op schoot
Seks met mij is niet saai. Maar feestjes doe je maar met vrienden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef DaanA het volgende:
[..]
Welke dan? Die van dat neuken?
Maar wie wil er nou een saaie meid neuken?
Die gaat stoppen toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Urquhart het volgende:
Ga As The World Turns kijken met een kopje thee, en de kat op schoot
Dat herken ik ook welquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:49 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb dat dus ook, qua doen ben ik ook veel ouder dan alle andere (bijna) 21-ers. Ik zit liever thuis met een zak chips dan dat ik ga stappen tot 4:00. Als ik 2x per maand uit ga, lees biertje drinken met vrienden vind ik dat prima.
Mijn vrienden vinden me ook saai, maar ik vind m'n leven zo prima
Ik ken veel mensen, en ben op verschillende plekken geweest. Alternatieve cafés, hippe clubs... Ik hou gewoon niet zo van die drukte en dronken mensen om me heen, dat put me erg uit. Vind het leuker gewoon in een kroegje te zitten tot een uur of half 2, en dan naar huis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Je moet je uitgaansleven eens op de schop nemen door ergens heen te gaan, iets anders te doen en iets anders te drinken. Omring je eens met andere mensen en kijk hoe dat gaat.
Toch kom ik niet langs bij je voor seks. Ik zit in Parijs nu.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef noregret het volgende:
[..]
Seks met mij is niet saai. Maar feestjes doe je maar met vrienden.
En in een rustiger café hangen met een biertje tot een uur of 4?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef noregret het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen, en ben op verschillende plekken geweest. Alternatieve cafés, hippe clubs... Ik hou gewoon niet zo van die drukte en dronken mensen om me heen, dat put me erg uit. Vind het leuker gewoon in een kroegje te zitten tot een uur of half 2, en dan naar huis.
Daar zijn ze lekker harig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:54 schreef DaanA het volgende:
[..]
Toch kom ik niet langs bij je voor seks. Ik zit in Parijs nu.
Mwa, nee. 4 is me al laat, trek het niet zolang. Kan prima met mijn vriend tot 4 uur films kijken (en andere dingen..) maar uitgaan... Bovendien moet ik dan de nachtbus nemen of fietsen en dat is alweer gedoe;pquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:55 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
En in een rustiger café hangen met een biertje tot een uur of 4?
Ga je dan weg omdat je moe wordt of omdat je geen zin meer hebt? Heb je bij meer dingen dat je geen zin hebt in gedoe, lusteloos gedrag?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:56 schreef noregret het volgende:
[..]
Mwa, nee. 4 is me al laat, trek het niet zolang. Kan prima met mijn vriend tot 4 uur films kijken (en andere dingen..) maar uitgaan... Bovendien moet ik dan de nachtbus nemen of fietsen en dat is alweer gedoe;p
Sorry ik las het net pasquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Het kan zijn dat bepaalde mensen een post missen. Die makkelijke oneliners kennen we inmiddels wel.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:46 schreef Vandergeld het volgende:
Lol, ik ben ook 20 en ja je bent inderdaad saai en veel te snel oud geworden
Hier ook hetzelfde.. van mn 15e tot 18e elk weekend me kapot feesten. nu heb ik geluk als ik 1 keer in de maand nog zoiets ga doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:58 schreef Remsjo het volgende:
Eens met TS.
Ik ben 21 maar ik heb het ook niet meer zo heel erg op dat feesten en beesten elke weekend. Toen ik een jaartje of 16/17 was ging ik zowel vrijdagavond, zaterdagavond en in de zomer ook nog eens vaak op zondagmiddag als er ergens een outdoor feestje was.
Nu zit ik liever voor de tv op een koude/winterse zaterdagavond. Natuurlijk sla ik een feest niet af en natuurlijk vermaak ik me dan opperbest maar het is gewoon allemaal net wat minder.
Nouja me eigen te pletter vervelen op een goed feest doe ik sowieso al niet. Bovendien haal ik het wel vaker dan 1 keer in de maand maar het is gewoon net wat minder bij mij. Als ze me op zaterdagmiddag opbellen om te vragen of ik vanavond mee ga stappen en ik moet zondagochtend vroeg me bed uit voor de voetbal of ik heb andere plannen/ geen zin/ slecht weer, dan ga ik gewoonweg niet meer mee terwijl me dat voorheen me reet kon hoestenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:02 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde.. van mn 15e tot 18e elk weekend me kapot feesten. nu heb ik geluk als ik 1 keer in de maand nog zoiets ga doenraak het nu erg snel zat en kan me vaak beter vermaken met een goede film dan op een feest waar ik me te pletter verveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |