abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75669762
Ja, echt. Of nou ja, in sommige opzichten.

Vroegah zo rond mijn 16-18e, was ik echt een feestbeest. Elke week wel een paar feestjes, in het weekend pas bij het ochtendgloren naar huis, heel veel drinken, blowen, etc. Vond dat helemaal geweldig.
Echter, hoe ouder ik word (ben nu 20), hoe meer ik merk dat het me niet zo interesseert. Alcohol vind ik eigenlijk helemaal niet lekker, blowen eigenlijk gewoon niets aan. Feestjes... Ja, leuk, mensen, maar dronken mensen heb ik niks mee. Eerst bleef ik nog altijd en dwong mezelf om te drinken zodat het leuk werd, nu ga ik maar gewoon met de laatste bus naar huis (ipv fietsen) of gewoon niet. Uitgaan alleen naar een cafe, dansen hoeft niet van mij. Mijn ex was zo iemand die echt elke week een paar keer uitging, zoals ik vroeger. Veel drinken , daar was hij niet vies van. Hij was ook zo iemand die meteen de dansvloer opsprong. Om hem te pleasen ging ik altijd mee, maar na een tijdje had ik het wel gezien. Nu was mijn ex zo iemand die dan valse opmerkingen moest maken, wat natuurlijk niet echt prettig voelde.

Ik heb veel vrienden en die zie ik ook regelmatig, maar meestal gaan we lekker de stad in of gewoon rustig een film kijken. Kom ook totaal geen aandacht tekort van jongens, heb altijd wel een scharrel of een relatie.
Maar toch heb ik een beetje het idee dat ik buiten de boot val. Sommige van mijn vrienden feesten al minder, maar die zijn rond de 25. Ik hoor vaak dat ik nog zo jong ben en gewoon lekker los moet nog, maar heb er niet meer de behoefte aan.

Ik ben een saai oud wijf!
The world became a word.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:34:39 #2
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75669835
Neem een kort pittig kapseltje
pi_75669866
Misschien ben je lelijk geworden?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75669872
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef Penisbaard het volgende:
Neem een kort pittig kapseltje

en een mantelpakje
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_75669909
Nah ik blijf wel gewoon m'n lekkere zelf. Maar saai. En hey, nu ik liever thuiszit: neuken?
The world became a word.
pi_75669921
Mensen van 20 die zichzelf oud vinden.

Neem gewoon een saaie kerel, waar je niet verliefd op bent, maar die wel een oké'e (beetje saaie) papa voor je kinderen is en die te laf is om bij je weg te lopen, en zet een paar kinderen op de wereld.

Tadaaaaa: levenswerk vervuld.
pi_75669923
Levensfases...je bent blijkbaar toe aan de volgende
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75669943
Als jezelf als "Saai"kan classificeren dan kan moet je ook zo helder zijn om er zelf wat aan te doen (Wat blijkt anders begin je er niet over )
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_75669971
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef Steve-O het volgende:
Als jezelf als "Saai"kan classificeren dan kan moet je ook zo helder zijn om er zelf wat aan te doen (Wat blijkt anders begin je er niet over )
Ik vind mezelf niet saai want vind het prima hoe ik leef, maar veel mensen in mijn omgeving mekkeren erover.
The world became a word.
pi_75669993
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:36 schreef DaanA het volgende:
Mensen van 20 die zichzelf oud vinden.

Neem gewoon een saaie kerel, waar je niet verliefd op bent, maar die wel een oké'e (beetje saaie) papa voor je kinderen is en die te laf is om bij je weg te lopen, en zet een paar kinderen op de wereld.

Tadaaaaa: levenswerk vervuld.
Vriend is ouder.
The world became a word.
pi_75670022
TS is geen student?
pi_75670036
Herkenbaar, behalve dat wijf-zijn gedeelte
Alles gaat uiteindelijk vervelen. En laten we eerlijk wezen, stappen is vaak in essentie, als je er nuchter tegenaan kijkt, een redelijk kansloze/trieste bedoeling
pi_75670042
De meeste vrouwen zijn nog wel leuk en knap tot hun midtwintig. Jij bent er gewoon vroeg bij niks mis mee, begin alvast met werpen dan heb je tenminste wat te doen
pi_75670043
Noem het volwassen worden. Of wijs worden, kies zelf maar.

Iedere 'oudere' boven de 50 zal het wijsheid noemen. Die weten wat je nu mist, zo waren zij destijds immers ook. Dat je weinig mist aan het nachten doorhalen kan trouwens elke rationele ziel je vertellen, als je maar voorbij de onzin van 'af en toe een nachtje losgaan is primah toch' denken kan.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:39:40 #15
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75670061
Ik ben 20 en ik vind de dingen die jij opnoemt nog steeds leuk.

Conclusie: jij bent inderdaad saai.
pi_75670074
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef noregret het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet saai want vind het prima hoe ik leef, maar veel mensen in mijn omgeving mekkeren erover.
"Heb schijt aan uw medemens"
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_75670085
Niet dat ik dat (al) kan trouwens. Daar zijn we dan weer te eigenwijs voor.
pi_75670111
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef Seam het volgende:
TS is geen student?
jawel, maar geen corpsslet.
The world became a word.
pi_75670148
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef noregret het volgende:

[..]

jawel, maar geen corpsslet.
Dat kan alleen betekenen dat je saai bent of dat je een serieuze studie doet.
pi_75670168
Daar is wel een pil voor
pi_75670176
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef noregret het volgende:

[..]

Vriend is ouder.
En is hij ook te oud voor leuke dingen? Zo ja: perfect koppel! Zo nee: maak het alsjeblieft uit, want niks is erger dan zo'n vriendin die nergens zin in heeft en altijd moe is. (Ervaring ja.)
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:43:07 #22
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75670191
Neuk alleen de populaire jongens en spuug de nerds onder. Dan wordt je in no-time populairder dan wie dan ook!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:44:26 #23
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75670239
TS is zo'n grijze mus die elke avond televisie kijkt met haar hond
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75670241
Het kan zijn dat bepaalde mensen een post missen. Die makkelijke oneliners kennen we inmiddels wel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75670321
Lol, ik ben ook 20 en ja je bent inderdaad saai en veel te snel oud geworden
pi_75670352
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Het kan zijn dat bepaalde mensen een post missen. Die makkelijke oneliners kennen we inmiddels wel.
Welke dan? Die van dat neuken?

Maar wie wil er nou een saaie meid neuken?
pi_75670374
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:42 schreef DaanA het volgende:

[..]

En is hij ook te oud voor leuke dingen? Zo ja: perfect koppel! Zo nee: maak het alsjeblieft uit, want niks is erger dan zo'n vriendin die nergens zin in heeft en altijd moe is. (Ervaring ja.)
Wij doen andere leuke dingen.
The world became a word.
pi_75670386
Ga As The World Turns kijken met een kopje thee, en de kat op schoot
pi_75670432
ik heb dat dus ook, qua doen ben ik ook veel ouder dan alle andere (bijna) 21-ers. Ik zit liever thuis met een zak chips dan dat ik ga stappen tot 4:00. Als ik 2x per maand uit ga, lees biertje drinken met vrienden vind ik dat prima.
Mijn vrienden vinden me ook saai, maar ik vind m'n leven zo prima
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:49:49 #30
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75670462
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Urquhart het volgende:
Nee!Dat is iets voor 40-jarige MILFS!
(nadat ze hun lichaam aan een uur fitness na het werk hebben onderworpen)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75670478
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef DaanA het volgende:

[..]

Welke dan? Die van dat neuken?

Maar wie wil er nou een saaie meid neuken?
Seks met mij is niet saai. Maar feestjes doe je maar met vrienden.
The world became a word.
pi_75670503
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:47 schreef Urquhart het volgende:
Die gaat stoppen toch?
The world became a word.
pi_75670533
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:49 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb dat dus ook, qua doen ben ik ook veel ouder dan alle andere (bijna) 21-ers. Ik zit liever thuis met een zak chips dan dat ik ga stappen tot 4:00. Als ik 2x per maand uit ga, lees biertje drinken met vrienden vind ik dat prima.
Mijn vrienden vinden me ook saai, maar ik vind m'n leven zo prima
Dat herken ik ook wel Uitgaan op zijn tijd is zeker leuk, maar ik haal er niet mijn eigenwaarde uit zoals veel mensen in directe omgeving wel
pi_75670548
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef noregret het volgende:

[..]

Die gaat stoppen toch?
The Bold dan, dat gaat nog wel een tijdje door
pi_75670557
Je moet je uitgaansleven eens op de schop nemen door ergens heen te gaan, iets anders te doen en iets anders te drinken. Omring je eens met andere mensen en kijk hoe dat gaat.
Derevaun Seraun.
pi_75670594
Ridge Forrester .

Ja mijn ex had dat ook, haalde zijn eigenwaarde ook echt uit feestjes en aan allemans vriend zijn.
The world became a word.
pi_75670644
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Je moet je uitgaansleven eens op de schop nemen door ergens heen te gaan, iets anders te doen en iets anders te drinken. Omring je eens met andere mensen en kijk hoe dat gaat.
Ik ken veel mensen, en ben op verschillende plekken geweest. Alternatieve cafés, hippe clubs... Ik hou gewoon niet zo van die drukte en dronken mensen om me heen, dat put me erg uit. Vind het leuker gewoon in een kroegje te zitten tot een uur of half 2, en dan naar huis.
The world became a word.
pi_75670677
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef noregret het volgende:

[..]

Seks met mij is niet saai. Maar feestjes doe je maar met vrienden.
Toch kom ik niet langs bij je voor seks. Ik zit in Parijs nu.
pi_75670704
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:53 schreef noregret het volgende:

[..]

Ik ken veel mensen, en ben op verschillende plekken geweest. Alternatieve cafés, hippe clubs... Ik hou gewoon niet zo van die drukte en dronken mensen om me heen, dat put me erg uit. Vind het leuker gewoon in een kroegje te zitten tot een uur of half 2, en dan naar huis.
En in een rustiger café hangen met een biertje tot een uur of 4?
Derevaun Seraun.
pi_75670707
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:54 schreef DaanA het volgende:

[..]

Toch kom ik niet langs bij je voor seks. Ik zit in Parijs nu.
Daar zijn ze lekker harig!
The world became a word.
pi_75670757
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:55 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

En in een rustiger café hangen met een biertje tot een uur of 4?
Mwa, nee. 4 is me al laat, trek het niet zolang. Kan prima met mijn vriend tot 4 uur films kijken (en andere dingen..) maar uitgaan... Bovendien moet ik dan de nachtbus nemen of fietsen en dat is alweer gedoe;p
The world became a word.
pi_75670767
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:55 schreef noregret het volgende:

[..]

Daar zijn ze lekker harig!
De mannen misschien, de vrouwen niet.

Maar goed, ik ben gewoon saai aan het werk.
pi_75670836
Gewoon lekker chillen.
Roken is lekker
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:58:33 #44
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_75670839
Eens met TS.

Ik ben 21 maar ik heb het ook niet meer zo heel erg op dat feesten en beesten elke weekend. Toen ik een jaartje of 16/17 was ging ik zowel vrijdagavond, zaterdagavond en in de zomer ook nog eens vaak op zondagmiddag als er ergens een outdoor feestje was.

Nu zit ik liever voor de tv op een koude/winterse zaterdagavond. Natuurlijk sla ik een feest niet af en natuurlijk vermaak ik me dan opperbest maar het is gewoon allemaal net wat minder.
pi_75670873
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:56 schreef noregret het volgende:

[..]

Mwa, nee. 4 is me al laat, trek het niet zolang. Kan prima met mijn vriend tot 4 uur films kijken (en andere dingen..) maar uitgaan... Bovendien moet ik dan de nachtbus nemen of fietsen en dat is alweer gedoe;p
Ga je dan weg omdat je moe wordt of omdat je geen zin meer hebt? Heb je bij meer dingen dat je geen zin hebt in gedoe, lusteloos gedrag?
Derevaun Seraun.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:01:13 #46
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75670930
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Sorry ik las het net pas

OT
Dat van het alcohol enz. kan ik wel snappen, maar niet dansen ???
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:02:13 #47
177885 JoaC
Het is patat
pi_75670960
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:46 schreef Vandergeld het volgende:
Lol, ik ben ook 20 en ja je bent inderdaad saai en veel te snel oud geworden
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:02:50 #48
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_75670983
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:58 schreef Remsjo het volgende:
Eens met TS.

Ik ben 21 maar ik heb het ook niet meer zo heel erg op dat feesten en beesten elke weekend. Toen ik een jaartje of 16/17 was ging ik zowel vrijdagavond, zaterdagavond en in de zomer ook nog eens vaak op zondagmiddag als er ergens een outdoor feestje was.

Nu zit ik liever voor de tv op een koude/winterse zaterdagavond. Natuurlijk sla ik een feest niet af en natuurlijk vermaak ik me dan opperbest maar het is gewoon allemaal net wat minder.
Hier ook hetzelfde.. van mn 15e tot 18e elk weekend me kapot feesten. nu heb ik geluk als ik 1 keer in de maand nog zoiets ga doen raak het nu erg snel zat en kan me vaak beter vermaken met een goede film dan op een feest waar ik me te pletter verveel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_75671010
Ik kan niet dansen. Heb het idee dat het maar een beetje raar heen en weer gespring en gewiebel is ook, dansen. Mocht ooit door antibiotica helemaal niet drinken, dan stond ik in zon overvolle club en dacht... wtf doen die mensen.

En ja heb bij veel dingen waar ik me niet prettig voel dat ik er snel moe en lusteloos van word. Kan bijvoorbeeld heerlijk tot een uur of 4 met mijn vriend chillen, maar van zo'n grote drukke groep dronken en aangeschoten mensen word ik snel heel moe.
The world became a word.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:05:53 #50
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_75671071
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:02 schreef Ionesco het volgende:

[..]

Hier ook hetzelfde.. van mn 15e tot 18e elk weekend me kapot feesten. nu heb ik geluk als ik 1 keer in de maand nog zoiets ga doen raak het nu erg snel zat en kan me vaak beter vermaken met een goede film dan op een feest waar ik me te pletter verveel.
Nouja me eigen te pletter vervelen op een goed feest doe ik sowieso al niet. Bovendien haal ik het wel vaker dan 1 keer in de maand maar het is gewoon net wat minder bij mij. Als ze me op zaterdagmiddag opbellen om te vragen of ik vanavond mee ga stappen en ik moet zondagochtend vroeg me bed uit voor de voetbal of ik heb andere plannen/ geen zin/ slecht weer, dan ga ik gewoonweg niet meer mee terwijl me dat voorheen me reet kon hoesten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')