abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75669762
Ja, echt. Of nou ja, in sommige opzichten.

Vroegah zo rond mijn 16-18e, was ik echt een feestbeest. Elke week wel een paar feestjes, in het weekend pas bij het ochtendgloren naar huis, heel veel drinken, blowen, etc. Vond dat helemaal geweldig.
Echter, hoe ouder ik word (ben nu 20), hoe meer ik merk dat het me niet zo interesseert. Alcohol vind ik eigenlijk helemaal niet lekker, blowen eigenlijk gewoon niets aan. Feestjes... Ja, leuk, mensen, maar dronken mensen heb ik niks mee. Eerst bleef ik nog altijd en dwong mezelf om te drinken zodat het leuk werd, nu ga ik maar gewoon met de laatste bus naar huis (ipv fietsen) of gewoon niet. Uitgaan alleen naar een cafe, dansen hoeft niet van mij. Mijn ex was zo iemand die echt elke week een paar keer uitging, zoals ik vroeger. Veel drinken , daar was hij niet vies van. Hij was ook zo iemand die meteen de dansvloer opsprong. Om hem te pleasen ging ik altijd mee, maar na een tijdje had ik het wel gezien. Nu was mijn ex zo iemand die dan valse opmerkingen moest maken, wat natuurlijk niet echt prettig voelde.

Ik heb veel vrienden en die zie ik ook regelmatig, maar meestal gaan we lekker de stad in of gewoon rustig een film kijken. Kom ook totaal geen aandacht tekort van jongens, heb altijd wel een scharrel of een relatie.
Maar toch heb ik een beetje het idee dat ik buiten de boot val. Sommige van mijn vrienden feesten al minder, maar die zijn rond de 25. Ik hoor vaak dat ik nog zo jong ben en gewoon lekker los moet nog, maar heb er niet meer de behoefte aan.

Ik ben een saai oud wijf!
The world became a word.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:34:39 #2
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75669835
Neem een kort pittig kapseltje
pi_75669866
Misschien ben je lelijk geworden?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75669872
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef Penisbaard het volgende:
Neem een kort pittig kapseltje

en een mantelpakje
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_75669909
Nah ik blijf wel gewoon m'n lekkere zelf. Maar saai. En hey, nu ik liever thuiszit: neuken?
The world became a word.
pi_75669921
Mensen van 20 die zichzelf oud vinden.

Neem gewoon een saaie kerel, waar je niet verliefd op bent, maar die wel een oké'e (beetje saaie) papa voor je kinderen is en die te laf is om bij je weg te lopen, en zet een paar kinderen op de wereld.

Tadaaaaa: levenswerk vervuld.
pi_75669923
Levensfases...je bent blijkbaar toe aan de volgende
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75669943
Als jezelf als "Saai"kan classificeren dan kan moet je ook zo helder zijn om er zelf wat aan te doen (Wat blijkt anders begin je er niet over )
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_75669971
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef Steve-O het volgende:
Als jezelf als "Saai"kan classificeren dan kan moet je ook zo helder zijn om er zelf wat aan te doen (Wat blijkt anders begin je er niet over )
Ik vind mezelf niet saai want vind het prima hoe ik leef, maar veel mensen in mijn omgeving mekkeren erover.
The world became a word.
pi_75669993
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:36 schreef DaanA het volgende:
Mensen van 20 die zichzelf oud vinden.

Neem gewoon een saaie kerel, waar je niet verliefd op bent, maar die wel een oké'e (beetje saaie) papa voor je kinderen is en die te laf is om bij je weg te lopen, en zet een paar kinderen op de wereld.

Tadaaaaa: levenswerk vervuld.
Vriend is ouder.
The world became a word.
pi_75670022
TS is geen student?
pi_75670036
Herkenbaar, behalve dat wijf-zijn gedeelte
Alles gaat uiteindelijk vervelen. En laten we eerlijk wezen, stappen is vaak in essentie, als je er nuchter tegenaan kijkt, een redelijk kansloze/trieste bedoeling
pi_75670042
De meeste vrouwen zijn nog wel leuk en knap tot hun midtwintig. Jij bent er gewoon vroeg bij niks mis mee, begin alvast met werpen dan heb je tenminste wat te doen
pi_75670043
Noem het volwassen worden. Of wijs worden, kies zelf maar.

Iedere 'oudere' boven de 50 zal het wijsheid noemen. Die weten wat je nu mist, zo waren zij destijds immers ook. Dat je weinig mist aan het nachten doorhalen kan trouwens elke rationele ziel je vertellen, als je maar voorbij de onzin van 'af en toe een nachtje losgaan is primah toch' denken kan.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:39:40 #15
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75670061
Ik ben 20 en ik vind de dingen die jij opnoemt nog steeds leuk.

Conclusie: jij bent inderdaad saai.
pi_75670074
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef noregret het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet saai want vind het prima hoe ik leef, maar veel mensen in mijn omgeving mekkeren erover.
"Heb schijt aan uw medemens"
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_75670085
Niet dat ik dat (al) kan trouwens. Daar zijn we dan weer te eigenwijs voor.
pi_75670111
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef Seam het volgende:
TS is geen student?
jawel, maar geen corpsslet.
The world became a word.
pi_75670148
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef noregret het volgende:

[..]

jawel, maar geen corpsslet.
Dat kan alleen betekenen dat je saai bent of dat je een serieuze studie doet.
pi_75670168
Daar is wel een pil voor
pi_75670176
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef noregret het volgende:

[..]

Vriend is ouder.
En is hij ook te oud voor leuke dingen? Zo ja: perfect koppel! Zo nee: maak het alsjeblieft uit, want niks is erger dan zo'n vriendin die nergens zin in heeft en altijd moe is. (Ervaring ja.)
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:43:07 #22
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75670191
Neuk alleen de populaire jongens en spuug de nerds onder. Dan wordt je in no-time populairder dan wie dan ook!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:44:26 #23
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75670239
TS is zo'n grijze mus die elke avond televisie kijkt met haar hond
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75670241
Het kan zijn dat bepaalde mensen een post missen. Die makkelijke oneliners kennen we inmiddels wel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75670321
Lol, ik ben ook 20 en ja je bent inderdaad saai en veel te snel oud geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')