Inderdaad. Ik heb ook lang zo'n "van weekend tot weekend-ritme" gehad met zuipen, feesten en elke week in dezelfde tenten zien en gezien worden. Tot dat ik het hele gebeuren als een enorme sleur begon te ervaren, en je het idee had alles wel een keertje gezien te hebben. Sindsdien besloten om enkel uit te gaan als ik gewoon weer eens zin heb en voor de rest kan ik mij ook prima vermaken met het kijken van een goede film of voetbal op de zaterdagavond. Maar ken ook genoeg mensen die het uitgaansleven ook wel een beetje gezien hebben, maar krampachtig aan dat ritme vast blijven houden uit angst om toch iets te missen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:58 schreef Remsjo het volgende:
Eens met TS.
Ik ben 21 maar ik heb het ook niet meer zo heel erg op dat feesten en beesten elke weekend. Toen ik een jaartje of 16/17 was ging ik zowel vrijdagavond, zaterdagavond en in de zomer ook nog eens vaak op zondagmiddag als er ergens een outdoor feestje was.
Nu zit ik liever voor de tv op een koude/winterse zaterdagavond. Natuurlijk sla ik een feest niet af en natuurlijk vermaak ik me dan opperbest maar het is gewoon allemaal net wat minder.
En de hele tijd lichaam van christus eten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Doe eens iets spannends, word christen!
IK word zo moe van mensen die op maandagochtend aan je vragen of je al plannen hebt voor komend weekendquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ook lang zo'n "van weekend tot weekend-ritme" gehad met zuipen, feesten en elke week in dezelfde tenten zien en gezien worden. Tot dat ik het hele gebeuren als een enorme sleur begon te ervaren, en je het idee had alles wel een keertje gezien te hebben. Sindsdien besloten om enkel uit te gaan als ik gewoon weer eens zin heb en voor de rest kan ik mij ook prima vermaken met het kijken van een goede film of voetbal op de zaterdagavond. Maar ken ook genoeg mensen die het uitgaansleven ook wel een beetje gezien hebben, maar krampachtig aan dat ritme vast blijven houden uit angst om toch iets te missen.
Aan het einde van de avond: "Volgende week weer?"quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:12 schreef Remsjo het volgende:
[..]
IK word zo moe van mensen die op maandagochtend aan je vragen of je al plannen hebt voor komend weekendHet weekend is net een dag voorbij gast
Dat doen katholieken. Wij eten gewoon brood.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef DaanA het volgende:
[..]
En de hele tijd lichaam van christus eten...
Ah.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat doen katholieken. Wij eten gewoon brood.
Katholieken zijn dan ook niet christelijk?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat doen katholieken. Wij eten gewoon brood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Doe eens iets spannends, word christen!
Zijn we wel. Al zitten ze op sommige punten fout.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:16 schreef JoaC het volgende:
[..]
Katholieken zijn dan ook niet christelijk?
Ik geloof niet in God, hoe kan ik alsnog aan jouw avontuur deelnemen? (Waarschijnlijk zal ik in mijn leven niet veranderen van standpunt over het eerste)quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn we wel. Al zitten ze op sommige punten fout.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef Splutje het volgende:
Onterechte klacht, uitgaan wordt juist steeds leukerIk vind het ook steeds leuker worden. En ik ben 28.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen moet je wel een beetje variëren. Vroeger ging ik veel uit in Eindhoven, op het Stratumseind en dat vond ik dan keileuk. (Ja, in Eindhoven vind je dat "kei-"leuk.) Maar nu vind ik clubs veel leuker, in binnen- en buitenland.
Ik ga inderdaad wel minder vaak uit, maar als ik uitga (iets meer dan eens per maand gemiddeld) dan vind ik het wel erg vet.![]()
Thuis op de bank zitten doe ik wel als ik bejaard ben.![]()
En je hebt ook niet veel posts op Fok? WAT DOE JIJ ALLEMAAL?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:21 schreef sjaak_trekbek het volgende:
ajoh, doe je beter dan ik.
ik ben 22 en ben nog nooit in een kroeg of discotheek geweest...
Hij zit opgesloten in zijn vaders kelder en krijgt eens in het jaar de mogelijkheid gebruik te maken van het internetquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:41 schreef Folmer het volgende:
[..]
En je hebt ook niet veel posts op Fok? WAT DOE JIJ ALLEMAAL?
Watje, hier een eigen huis, minstens 60 uur per week werk, een bandje en gewoon knallen op de zaterdagavond, soms vaker. Chillen doe ik wel als ik weer in de tijd kom dat ik in mijn eigen broek plas en iemand anders het moet verschonenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:53 schreef FokFighter het volgende:
heeft TS een eigen huisje? daar heeft 't waarschijnlijk ook mee te maken.. huishouden, koken, wassen, etc. dan ben je blij als je zaterdagavond lekker kan chillen op de bank! dat heb ik namelijk sindsdien ook ervaren.. Maar ik moet er wel bij zeggen, als je dat te lang doet dat je dan eens in de zoveel tijd wel wilt feesten..! want dan gaat het toch weer kriebelen en moet ik gewoon weer even uit me naad gaan (tot 'n uurtje of 6)
dan wil ik niet weten hoe jouw huis eruit ziet!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:02 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Watje, hier een eigen huis, minstens 60 uur per week werk, een bandje en gewoon knallen op de zaterdagavond, soms vaker. Chillen doe ik wel als ik weer in de tijd kom dat ik in mijn eigen broek plas en iemand anders het moet verschonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |