SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
Lotte!
Noah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Linda, dat is niet leuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en je mag mij ook altijd via PM 'lastig vallen' hoor. Zo zie ik het namelijk niet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er over op, want anders wordt het een spoiler-topic
Lotte!
Noah!
Je zou er de bepanthen creme die ook geschikt is voor tepelkloven op kunnen doen. Die gebruikte ik in het begin van de bv, en dan mag een baby gewoon drinken zonder dat je de tepel eerst helemaal schoonpoetst. Geen te dikke laag dan, natuurlijk, maar gewoon even goed uitwrijven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:31 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander die sabbelt altijd op zijn vingers en nu is door de kou zijn handje helemaal droog en beetje gebarsten. Kan ik daar vaseline opsmeren? Aangezien hij ze eigenlijk meteen weer in zijn mond stopt. Kan dat kwaad met vaseline?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef Linda2205 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er over op, want anders wordt het een spoiler-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ga ik volgende week in NL even voor kijken, thnx!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan evt. ook 'vaseline lanette' creme halen bij de apotheek.
Dat heb ik ooit ook eens voorgeschreven gekregen voor dat gebied. Dat is een hele neutrale, maar lekker vettige creme, dat kan wel helpen om de huid daar een beetje soepeler te maken.
Bedankt voor de tips! Ze is - bij hoge uitzondering - in de wagen in slaap gevallen tijdens het wandelen. en bovendien bleek ze nog een beetje honger te hebben én een poepluierquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Linda, mijn PMbox staat ook open, maar het mag ook hier hoor.Al dan niet onder een spoiler.
Innepin, heb je zoutoplossing in huis? Dat helpt hier wel heel goed bij snot enzo.
En over dat huilen bij het in bed leggen, dat zouden haar oortjes kunnen zijn he? Als alles zo dicht zit dan kan de druk daarop heel naar zijn. Je kan evt. een dikke handdoek onder het matrasje leggen om haar hoofdeinde iets omhoog te leggen, dat scheelt vaak al wel een beetje.
Oh, en een ui onder haar bedje. Hier ruikt het al dagen naar een haringkraam boven.![]()
![]()
Meiden, wanneer gaan we weer meeten? Ik wil eig. al die kleintjes wel weer eens bij elkaar zien!Maar dan in een iets rustiger, makkelijkere setting dan bij Innepin.
We zouden iets moeten hebben waar ze gewoon lekker op de grond kunnen liggen enzo.
* Denken gaat...
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:42 schreef innepin het volgende:
[..]
miss sly, srsly, nog niet?Wat voelt er dan geestelijk nog niet goed? nou ja das wel heel offtopic hier eigenlijk.
Maar eh, hier geen last van, zeg maar.
Kan ik me wel voorstellen hoor. Het was toch onderdeel van iets heel erg bijzonders. Maar ik dacht dat dat een mannending was eigenlijk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:01 schreef miss_sly het volgende:
echt
er is een baby uitgekomen en ik vind het heel moeilijk dat het nu weer voor iets anders is, ofxo. moeilijk uit te leggen, het is echt gevoelsmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh meeten mag hier wel op een donderdag hoor!dan heb ik de hele hut voor mezelf en nm meisje. Ik heb geen gigantische woonkamer maar ach.
mijn lief was ook lief en heeft net zo lang gewacht tot ik eraan toe wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:08 schreef miss_sly het volgende:
schaap wachtmaar goed, het zal wel een kwestie van een keer doen zijn. dan wordt dat gevoel vast minder. en 5 maanden is wel lang genoeg gewacht, eigenlijk.
ja lach maar, zo voelde het wel na de kraamweekquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:12 schreef innepin het volgende:
Huup ik kan heul nie meeten op donderdagen![]()
Grabbelton
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hè.. voor dit soort dingen mis ik inderdaad gewoon ook een vers moedertopic. Gewoon voor de ontzwangerperiode zeg maar.. is dat nit een idee om die er toch nog naast te openen? Het grote ontzwanger kommer en kwel topic
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:23 schreef Poppedein het volgende:
[..]Dat was/is dus het 'hoe gaat het met'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hè.. voor dit soort dingen mis ik inderdaad gewoon ook een vers moedertopic. Gewoon voor de ontzwangerperiode zeg maar.. is dat nit een idee om die er toch nog naast te openen? Het grote ontzwanger kommer en kwel topic
Eerst was het de nieuwe moeders, toen wilden de oudere moeders ook meekletsen en nu is het voor heel OUD.
Wat ons modjes betreft is OUD klein genoeg om het daar te kunnen posten. Het was destijds al een concessie ipv iedereen door te verwijzen naar R&P-hoe voel je je nu.
Dat is goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Ow, naar zeg, mijn vk wilde dat ik ervoor langskwam zodat ze het me kon leren.. Ik wil je best een PM sturen als ik meer weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Dat wennen kan natuurlijk ook..want ik heb soms ook het gevoel alsof de opening verkleind is zeg maar, maar dat zal voornamelijk komen door de dikte van het litteken. Stom eigenlijk hè, bevallenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:52 schreef huuphuup het volgende:
*ook weg*
@Linda mijn vk heeft verder niets gezegd van het litteken, ze vond het er keurig uitzien. En dat vind/vond ik ook. Maar goed, zij heeft het gezien met 5 weken na de bevalling en toen het ontstoken was dus misschien dat dat het beeld ook wel beinvloed? Ik weet het niet, en misschien is het ook wel gewoon alleen het gevoel hoor, is alles prima in orde en zit er helemaal niets raars qua huid ofzo maar voelt het gewoon anders en moet ik wennen. Wie weet
Ik lees braaf mee! Eigenlijk valt er niet zoveel te vertellen, want het gaat gewoon heel goed. Hij lacht, hij begint geluidjes te maken, en hij heeft nog steeds last van krampen die het hem soms moeilijk maken om in slaap te vallen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, Claudia_x joehoe waar ben je? Hoe is het met jou en Ivan?
Psst...Vlindurs ventje heet Rienkquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een poging tot bijlezen en reageren:
Vlindur en Wolf welkom! wat gezellig dat je ook gezellig in dit topic bent aangekomen!En moeilijk als de voeding niet loopt. En idd een lactatieverpleegkundige is echt een goed idee. Die heeft ons echt enorm geholpen in het ziekenhuis.
en wat is het al een mooie groot mannetje zeg!
Laat maar staan, hoor! Zoals ik al zei: het is echt fijn om van anderen te horen hoe het zit. Ik heb me suf zitten googelen, maar ik kon hier juist niks over vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:54 schreef Linda2205 het volgende:
Edit: Clau, zal ik m'n antwoord weghalen, als je dat prettiger vind?
zie de update onderaan mijn post; mijn geheugen is beroerd; dus mijn posts gaan in delenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Psst...Vlindurs ventje heet Rienk
Hoe is het met je kleine meiske?
quote:Inmiddels zijn we ruim 6 jaar getrouwd, 2 bijzondere Fok kindjes rijk. De 1e moet een van de zwaarste Fok babies zijn (en blijft dat met zijn 5235 gram hopelijk voor de a.s. Fok!moeders ook). Het leidde zelfs tot ruzie tussen het echtpaar van de drukkerij - hij beschuldigde haar ervan het gewicht verkeerd genoteerd te hebben, zij belde het ziekenhuis en zelfs de telefoniste was op de hoogte want wist direct waar het over ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Jij van harte met Senna haar vermaanddagquote:Op zondag 20 december 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Bar, ik las ergens anders dat het nog steeds niet o lekker loopt met Roy, maar dat je iig een manier hebt gevonden voor jezelf om er beter mee om te kunnen gaan. Good for you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niels koppie is ook duidelijk scheef, morgen komt de fysio weer langs, hopelijk kan ze morgen wel iets met hem beginnen
En nu ga ik slapen, mijn lief is nu thuis dus die is nu met Niels bezig.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En ontopic: Lotte slaapt al vanaf 12u
Ik heb in het begin nachtenlang tot 3u ofzo met Lotte op gezeten... later bleken het krampjes te zijn, ik dacht dat ze gewoon niet moe was, daardoor werd ze weer te moe, kon daardoor niet inslapen...een cirkeltje dus. Pas sinds een tijdje heeft ze echt een dag- en nachtritme. Komt vanzelf. Beste 's nachts niet alle lampen aan, maar 1 kleintje. Zachtjes praten of helemaal niet. Geen spelletjes doen (dat snapt m'n vriend na 3 maanden nog steeds nietquote:Op zondag 20 december 2009 14:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
Lotte 3 maanden![]()
![]()
![]()
en idd Trix'; wat een hoop sneeuw he?? hier is het inmiddels alweer begonnen en komt er steeds meer naar beneden...
mooi hoor!
en vooral lekker als je heerlijk binnen bent en de deur niet uit hoeft...
![]()
Evie is snachts trouwens (veel) meer wakker dan overdag en huilt dan ook meer... is dat normaal als ze zo jong zijn? en iemand nog tips en tricks om dr lekker tevreden in slaap te komen?
de afgelopen nacht heb ik dr uiteindelijk een uur na de fles nogmaals aan de borst gelegd.. maar weet niet of dit wel zo slim is?
de kraamverzorgster komt zo nog voor een paar uurtjes...
verder gaat het hier nog steeds netjes; ik heb dr vandaag bij elke voedingsronde eerst aan de borst laten drinken en elke keer ging dat vrij goed en wilde ze niet meer de hele fles... goed teken denk ik..![]()
de kraamzorg neemt een weegschaal mee; dus straks even weer bloot wegen, spannend!
en morgen controle bij de kinderarts in het ziekenhuis...
kijken of die ook tevreden is...
In de line of fire staan heb ik nog niet geprobeerd. Maar Lotte en ik hebben wel altijd lol om d'r luiers. Ze gaan er namelijk erg van grijnzen als ze 'm eens ff lekker volpoeptquote:Op zondag 20 december 2009 15:38 schreef Incantrix het volgende:
@ Linda: Uiteindelijk had hij alweer een film gevonden om te kijken dus kan ik nog even achter de pcEn die ga ik zo even zeggen danwel proberen inderdaad, thnx
En wij zitten eigenlijk altijd te wachten op poep-explosies, want dat luidt meestal het einde van de krampjes in. Tempen wil ook nog wel eens helpen (en uit ervaring weet ik dat je dan NIET in the line of fire moet gaan staan, haha!), of met zijn buikje op onze hand leunen..
En ja, dat is balen inderdaad. Wij hebben ook zo'n periode gehad hoor, maar dat was ver voordat ik zwanger raakte, in die tijd werd ik nog behandeld aan mijn angsten en kon ik dus nog niet alles, om het maar zo te noemenMijn therapeute heeft me toen ook verteld van een studie bij ratjes, waarbij bleek dat als een vrouwtje een plekje had waar ze zich terug kon trekken van het mannetje dat bij haar woonde, die stelletjes véél vaker sex hadden als wanneer de rattenvrouwtjes zich niet terug konden trekken van hun mannetje als ze geen zin in sex hadden en zich dus vaker in de hoek gedreven voelden. Het werkt dus echt zo, en ook bij ons is het goedgekomen toen mijn lief het 'proberen' losliet en het meer van mij uit liet gaan
Er is dus hoop!
Haha, ik had het *iets* te laat door en moest naast poep uit mijn oog halen ook de thermometer zoeken, die heeft hij letterlijk weggeschotenquote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
In de line of fire staan heb ik nog niet geprobeerd. Maar Lotte en ik hebben wel altijd lol om d'r luiers. Ze gaan er namelijk erg van grijnzen als ze 'm eens ff lekker volpoeptIk hoop voor jullie dat het werkt en dat Stef even een uurtje kan slapen zonder buikpijn
Fijn dat het goedgekomen is bij jullieKomt ook vanzelf wel weer hier...denk ik...hoop ik... maarja, als ratjes het kunnen, dan kan ik het ook, toch?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Darmkrampen, praat me er niet vanHet is zóoo zielig om je kleintje zo'n pijn te zien hebben. Emma heeft ze al vanaf geboorte en het lijkt nu eindelijk wat beter te gaan worden. Gelukkig maar, want ze sliep zelfs amper meer door die krengen (nu al vanaf 14.00
)
En nu ik dit typ, wordt ze wakker![]()
Tuurlijk, jij hebt al eens bewezen dat je dat kanquote:Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, ik had het *iets* te laat door en moest naast poep uit mijn oog halen ook de thermometer zoeken, die heeft hij letterlijk weggeschoten
En ja joh, komt goed hoor, echt! Als ik daaroverheen kon komen en ratjes bewezen hebben hoe het werkt.. Toch? Ik zal ook ooit wel weer durven he?
quote:Op zondag 20 december 2009 16:07 schreef WupWup het volgende:
Wat prettig dat er zo open geschreven wordt in de spoilers. Daar heb je nog eens wat aan als verse moeder!Oeh, dat is ook niet prettig. Heb je oefeningen gekregen van je vk of kraamhulp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Darmkrampen, praat me er niet vanHet is zóoo zielig om je kleintje zo'n pijn te zien hebben. Emma heeft ze al vanaf geboorte en het lijkt nu eindelijk wat beter te gaan worden. Gelukkig maar, want ze sliep zelfs amper meer door die krengen (nu al vanaf 14.00
)
En nu ik dit typ, wordt ze wakker
En wet van Fok...nooit juichen voor iets, gaat gegarandeerd mis dan
Trixie, schijtluisje van me. We gaan er gewoon voor. Voor Kerst 2010 is het ons gelukt, deal?
Lotte!
Noah!
quote:Op zondag 20 december 2009 16:25 schreef tessie het volgende:
Vandaag een half jaar geleden had ik een ieniemini vers babytje voor het eerst in mijn armen![]()
En vandaag kan ik me niet meer voorstellen dat hij er ooit niet was. Mijn grote kleine man al een half jaar oud![]()
Een half jaar gaat zo ontzettend snel voorbij en hij groeit en leer zo snel.![]()
![]()
Dus we verlaten vandaag dit topic en schuiven door naar het grote babietjes topic, want mijn baby is al best heul groot![]()
Het is ook engquote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Twinkly het volgende:
Ohh wat zielig voor Stef dat hij zoveel buikpijn heeft![]()
Ik ga je scheetjestip ook proberen Linda.
Pff ik heb precies hetzelfde als jou, juist doordat hij aangeeft zin te hebben verkramp ik helemaalik vind het heel eng...
En ik kon niet slapen omdat ik in mijn hoofd babygehuil hoorde, humz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, in zoverre dat ik niet hoef te proberen om het een uur op te houden, maar het gevoel is in ieder geval terug en ik zit op tijd op het toilet.quote:Op zondag 20 december 2009 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Poeh WupWup als je het nu alweer onder controle hebt dan heb je dat snel weer voor elkaar!
Ik heb nadat Meike is geboren echt een hele poos het gevoel gehad dat ik een zak aardappels onder in mijn lijf had hangen, en als ik moest plassen moest het ook meteen gebeuren. Even ophouden was out of the question.
Ik heb er na Lars helemaal geen last van gehad. (geeft hoop he)
Graeme een half jaar! Dag grappig mannetje! Tot over een poosje!
Incantrix, wat zielig die krampjes he! Echt zo sneu en gemeen en en en...
Lars heeft nu veel minder last als eerst, maar dat komt hier ook wel deels door de voeding.
Op momenten dat hij nu last heeft geven we hem een beetje Cinababy en dat helpt hem heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net je scheetjestip getest Linda en er kwam er eentjeLiggen jullie kindjes ook op het aankleedkussen te persen met gestrekte benen (maar dan komt er niets)?
Hij gaat vaak poepen wanneer ik zijn kontje optil op de luier eronder te schuiven. Gisteren 3 luiers weg moeten gooien omdat hij plaste, poepte, plaste
Owja, Niels heeft maat 6-12 maanden van sokkenzomgzomg wat moet dat wel niet worden. Carriere als pipo?!
Jahoor, aan zijn liefheid ligt het echt niet, ik ben gewoon een schijtluis.quote:Op zondag 20 december 2009 16:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het is ook engIs je Lief lief voor je?
En erg is dat hè? Die huil-echo in je hoofdBen je wel een beetje uitgerust door gewoon lekker in bed te liggen?
Ik ben wel een beetje uitgerust hoor
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Deal!quote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef Linda2205 het volgende:
Trixie, schijtluisje van me. We gaan er gewoon voor. Voor Kerst 2010 is het ons gelukt, deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wupwup, haha, dat vonden wij ook al, sínaasappel, wie verzint zoiets? Het stinkt ook echt verschrikkelijk en als je kind daarna in je gezicht ademt komt de weeïge lucht je tegemoet!
Driekus al aan het rollen Mefke? Flinke vent! En teveel spierspanning had ik dus ook altijd, maar nu voor het eerst is dat ver te zoeken.. Ik vraag me af wat dat betekent voor zekere gezelligheden waarvoor ik normaalgesproken altijd heel actief moest ontspannen om ze te kunnen zeg maarBekkenfysio heeft voor jou dus wel iets uitgehaald?
En dat voetje van Amélie!
En BJ, ook hier nog even eenvoor je meissie!
3!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |