abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:26:00 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75805051
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:23 schreef Poppedein het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hè.. voor dit soort dingen mis ik inderdaad gewoon ook een vers moedertopic. Gewoon voor de ontzwangerperiode zeg maar.. is dat nit een idee om die er toch nog naast te openen? Het grote ontzwanger kommer en kwel topic
Dat was/is dus het 'hoe gaat het met'.
Eerst was het de nieuwe moeders, toen wilden de oudere moeders ook meekletsen en nu is het voor heel OUD.
Wat ons modjes betreft is OUD klein genoeg om het daar te kunnen posten. Het was destijds al een concessie ipv iedereen door te verwijzen naar R&P-hoe voel je je nu.
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:28:27 #227
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75805112
En Twinkly! Die mis ik ook al een paar dagen

Thnx voor alle tips dames (Mefke, ik PM jou terug zodra ik weer op de pc kan, lief is 'm aan het verplaatsen en op de iphone kan ik wel PM's lezen, maar niet schrijven ), ik ga inderdaad eens achter dat zalfje aan.. Het doet nog steeds zeer, maar dat is nu met het hele litteken dus het zal wel. Was wel fijn om boodschappen te doen (hihi, klopt inderdaad Linda, ineens zijn dat soort dingen leuk! ) en even te lopen enzo

En Linda, PM sturen mag altijd hoor, dat weet je hopelijk wel En ja, lastig probleem, ik zou er denk ik toch nog even naar laten kijken..

En meeten, leuk! Mag ook hier hoor, alleen op maandag is mijn lief ook thuis normaalgesproken.. En mijn woonkamer is niet heel gigantisch, maar er moet toch wel het één en ander inpassen
3!
pi_75805152
snap ik ook hoor BE!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:32:37 #229
95408 Incantrix
pi_75805219
Ow, en qua littekens: ik heb woensdag nog een nacontrole bij de VK en dan gaat ze me leren het te masseren zodat het weer soepel wordt.. Misschien kunnen jullie daar ook nog iets mee?
3!
pi_75805270
Ja, dat vraag ik me dus af hoe dat moet Want dat zei mn gyn ook..maar mooi niet dat ze vertelde hoe of wat..

[ Bericht 0% gewijzigd door Linda2205 op 19-12-2009 15:37:32 (Zei...niet zij ) ]
Lotte!
Noah!
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:36:15 #231
95408 Incantrix
pi_75805310
Ow, naar zeg, mijn vk wilde dat ik ervoor langskwam zodat ze het me kon leren.. Ik wil je best een PM sturen als ik meer weet?
3!
pi_75805360
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Ow, naar zeg, mijn vk wilde dat ik ervoor langskwam zodat ze het me kon leren.. Ik wil je best een PM sturen als ik meer weet?
Dat is goed Alhoewel ik littekens nooit aan durf te raken, dus ik ben benieuwd
Lotte!
Noah!
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:47:29 #233
95408 Incantrix
pi_75805604
Weet je, dan stuur ik het gewoon en dan kijk jij of je er iets mee kunt of niet, toch? Niks hoeft, gewoon doen wat goed voelt
3!
pi_75805633
Ik vind het zo fijn om dit soort dingen te kunnen lezen. Door jullie ben ik net dan toch maar voor het eerst mijn onderkant rustig gaan bekijken. Ik kan mijn littekens niet eens vinden.

- Mijn vraag toch maar weggehaald. -
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75805756
*ook weg *

@Linda mijn vk heeft verder niets gezegd van het litteken, ze vond het er keurig uitzien. En dat vind/vond ik ook. Maar goed, zij heeft het gezien met 5 weken na de bevalling en toen het ontstoken was dus misschien dat dat het beeld ook wel beinvloed? Ik weet het niet, en misschien is het ook wel gewoon alleen het gevoel hoor, is alles prima in orde en zit er helemaal niets raars qua huid ofzo maar voelt het gewoon anders en moet ik wennen. Wie weet
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:53:39 #236
95408 Incantrix
pi_75805783
Claudia, dat heb ik ook, blablabla
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
pi_75805796
Claudia, ik heb ook nog nooit gekeken hoor. Ja, gewoon zo, onder de douche. Maar niet met spiegeltjes ofzo. Dus ik weet niet of het meer open of dicht is en of de littekens te zien zijn of niet. Maar ik denk dat het wel normaal is dat het er anders uit ziet. Dr is al niet wat doorheen gegaan en eventueel kapot gegaan... Of het goedkomt kan je beter aan de 2e-kindje-mama's vragen

Trixie, ik ga je even PMmen

Edit: Clau, zal ik m'n antwoord weghalen, als je dat prettiger vind?
Lotte!
Noah!
pi_75805922
Poppedein, dat laatste heb je helemaal gelijk in, daar moet ik wel op letten. Ik merk echter wel een lkangzame verandering bij me, dus ik denk dat het wel goed komt
trixie, fijn dat je vk het gaat uitleggen. Is toch iets wat je ook moet leren, lijkt me.

meeten, gezellig! Ik kijk even waar en wanneer enzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75805959
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:52 schreef huuphuup het volgende:
*ook weg *

@Linda mijn vk heeft verder niets gezegd van het litteken, ze vond het er keurig uitzien. En dat vind/vond ik ook. Maar goed, zij heeft het gezien met 5 weken na de bevalling en toen het ontstoken was dus misschien dat dat het beeld ook wel beinvloed? Ik weet het niet, en misschien is het ook wel gewoon alleen het gevoel hoor, is alles prima in orde en zit er helemaal niets raars qua huid ofzo maar voelt het gewoon anders en moet ik wennen. Wie weet
Dat wennen kan natuurlijk ook..want ik heb soms ook het gevoel alsof de opening verkleind is zeg maar, maar dat zal voornamelijk komen door de dikte van het litteken. Stom eigenlijk hè, bevallen

En ontopic: Lotte slaapt al vanaf 12u
Lotte!
Noah!
pi_75806001
ff een poging tot bijlezen en reageren:

Vlindur en Rienk welkom! wat gezellig dat je ook gezellig in dit topic bent aangekomen! En moeilijk als de voeding niet loopt. En idd een lactatieverpleegkundige is echt een goed idee. Die heeft ons echt enorm geholpen in het ziekenhuis. en wat is het al een mooie groot mannetje zeg!

@BE en Oscar; sterkte met de snot daar... hoop dat het niet erger wordt...

@Poppedein; wat fijn dat het goed gaat met je kleine meid. Heb je het nog druk gehad met je diensten? je eerste bevalling sinds je verlof al meegemaakt???

@huup en Amelie: jeeeeeujjjj voor de poepluier!!! wat kan je dan blij zijn met poep en ook nog zelf rollen! wat super allemaal...

@Willow: ook al ziekjes... wat sneu! veel sterkte ermee!

en over littekens en hechtingen; ik wil nog even een voor Poppedein... ik heb geen last meer gehad sinds jij mij hebt ontdaan van dat vervelende prikding

zoooo en ik geloof dat ik nu eindelijk eens een beetje heb kunnen reageren op jullie...

en nu de Evie-update van vandaag:
Vanacht hebben we een nogal onrustig nachtje gehad. Ons meisje slaapt na de 2e nachtvoeding niet zo snel in en is dan huilerig en erg onrrustig, helemaal niet erg, maar wel even wennen natuurlijk.
verder doet ze het heel erg goed! vandaag heeft de kraamverzorgster (uitgestelde kraamzorg) haar voor het eerst in de tummytub gedaan; en dat vond ze echt heeeeeeeerlijk!
ons meisje drinkt ook goed. En vanmorgen heeft ze zelfs 50 ml uit 1 borst gedronken!!! (de kraamzorg had een weegschaal mee). Ik bied dus, overdag, eerst de borst aan; en daarna krijgt ze de eerste tijd nog een flesje. Uiteindelijk hoop ik alleen de borst nog te geven.
En; ons meisje was bijna op geboortegewicht!!! vanmorgen 2780 gram! (5 gram onder geboortegewicht)

voor foto's van de tummytub; zie straks kinderfototopic

zo door naar de volgende ronde als ons meisje zich meldt...

[ Bericht 14% gewijzigd door Beessie-Jen op 19-12-2009 16:13:03 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75806036
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef huuphuup het volgende:

Trouwens, Claudia_x joehoe waar ben je? Hoe is het met jou en Ivan?
Ik lees braaf mee! Eigenlijk valt er niet zoveel te vertellen, want het gaat gewoon heel goed. Hij lacht, hij begint geluidjes te maken, en hij heeft nog steeds last van krampen die het hem soms moeilijk maken om in slaap te vallen.

We gaan 26 december voor het eerst langere tijd met z'n vieren - de hond gaat ook mee - de deur uit. Dat vind ik best spannend! Ik zat eraan te denken om tevoren melk te kolven, maar ik ga me als hij honger krijgt gewoon maar afzonderen om hem borstvoeding te geven. Ik heb helemaal geen zin in gestress.

Ik ben zelf vandaag voor het eerst gaan sporten! Een half uur flink wandelen met tussendoor 2x 5 minuten joggen op een kaktempo van 6 km/uur. Ging heel goed! Wat is het toch fijn om in een appartementcomplex te wonen met inpandig fitnesszaaltje.

Ik heb verzuimd om Rienk en Wolf en kleine van Groofsken welkom te heten. Wat een geweldige baby's. Ik was heel benieuwd naar het geboortegewicht van de heren. Ik wil weten of ik het Fok!-record heb, haha.
pi_75806068
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een poging tot bijlezen en reageren:

Vlindur en Wolf welkom! wat gezellig dat je ook gezellig in dit topic bent aangekomen! En moeilijk als de voeding niet loopt. En idd een lactatieverpleegkundige is echt een goed idee. Die heeft ons echt enorm geholpen in het ziekenhuis. en wat is het al een mooie groot mannetje zeg!

Psst...Vlindurs ventje heet Rienk

Hoe is het met je kleine meiske?
Lotte!
Noah!
pi_75806307
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:54 schreef Linda2205 het volgende:

Edit: Clau, zal ik m'n antwoord weghalen, als je dat prettiger vind?
Laat maar staan, hoor! Zoals ik al zei: het is echt fijn om van anderen te horen hoe het zit. Ik heb me suf zitten googelen, maar ik kon hier juist niks over vinden.

Bij ons vindt er niet standaard een nacontrole plaats. Misschien dat ik aan het einde van mijn verlof er toch maar om vraag. Of ik wacht af en zie wel of er nog iets verandert, dat kan natuurlijk ook. Ik heb er geen last van en m'n bekkenbodem voelt prima.
pi_75806325
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:03 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Psst...Vlindurs ventje heet Rienk

Hoe is het met je kleine meiske?
zie de update onderaan mijn post; mijn geheugen is beroerd; dus mijn posts gaan in delen

en wat errrrrggg ik wist zelfs zijn naam voor zijn geboorte en dan nog vergis ik me.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:45:36 #245
283956 Tan2
Kloon van Tan
pi_75807215
Omdat ik erg moe ben en ook nog een stukje voor mijn log moet typen, hier even snel een crosspost:

Dankzij BE kan ik ook vanuit het ziekenhuis op FoK, met een tijdelijke kloon. Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties.

Inmiddels kan ik melden dat het een stuk beter gaat met Elyas. Hij drinkt nu alles zelf, dus geen sonde meer, ook de ademhaling gaat beter. Wel ligt hij nog aan de monitor, en krijgt hij antibiotica, voor een vermoedelijke longontsteking. Met mij gaat het minder. ik ben koortsig, hopelijk komt dat door de stuwing en heb ik niks ergers onder de leden.
Ook gaat mijn bloeddruk maar niet omlaag. Dat heb ik nog niet eerder gehad na een bevalling. Maar goed, vanwege Elyas moet ik voorlopig sowieso blijven dus ze houden het in de gaten.

Voor wie niet op mijn log kijkt, plaats ik hier nog even twee fotootjes van de tweede dag, hoop morgen recentere foto's te hebben, maar die plaats ik gewoon in het fototopic tzt.

pi_75807454
Jammer dat het een stuk beter zou kunnen gaan, Tan, maar oh wat is hij leuk! De blik op die eerste foto! En hij heeft inderdaad krulletjes!
pi_75807560
Oh Tan wat is hij mooi wat een wijsheid in die oogjes zeg!
hopelijk gaat het snel met sprongen vooruit, voor jullie allebei en welkom natuurlijk!

BJ wat fijn dat Evie weer op haar geboortegewicht zit! Dat moet toch een pak van je hart zijn. Fijn hoor!

Claudia weer aan de sport ik ben jaloers op je sportzaaltje zeg. Goed bezig meid!
Spannend met zn viertjes langere tijd weg.
Ik ken het kolfprobleem. Ik riep in het begin ook heel hard dat voeden in het openbaar echt niet aan mij besteedt was (en openbaar is voor mij alles buiten mijn huis ) maar uiteindelijk blijkt dat ik zo'n luie drol ben dat ik helemaal geen zin heb in kolven en toch maar gewoon voed. Hoewel ik nog steeds geen fan ben van openbaar voeden (hallooo ongemakkelijkheid!)

Ennnn we hebben weer poep! het houdt niet op! Wat heb ik ontketend!
Mijn god wat stonk dit zeg hahaha, niet normaal! Het was ook heel weinig maar pfoe...
Ben benieuwd of het nu weer normaal op gang aan het komen is of dat dit echt het gevolg is van de lactulose.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75808402
Tan wat een mooi mannetje
Evi al weer bijna op dr geboortegewicht

Net wezen shoppen bij de 2de handswinkel voor Jamie, 3 shirtjes en 1 broek voor 4,30 euro
Jamie heeft zn niet poepen ingehaald, hij had een poepluier waar je bang van wordt... t kwam via zn pijpjes naar buiten ... hij kan t maar kwijt zijn.

meten ja gezellig!
pi_75808501
Elyas, wat ben je een mooie knul! Wow Hoop dat jullie allebei gauw op 100% zitten en naar huis kunnen

Claudia, ik meen mij te herinneren dat er een keer iets in het estafettetopic gepost was over een kindje dat zwaarder was dan Ivan. Ik ga even terugzoeken voor je

Huup, laten we hopen dat eea gewoon goed op gang is nu

Oh en meiden, Willow is heul nie ziek hoor! Ze was alleen aan het miepen vanmiddag, met wat gekuch erbij. Nou heeft ze een paar uur (!) geslapen en is ze weer helemaal zichzelf.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75808617
Ah, gevonden. Hoe zwaar was Ivan, Claudia?
quote:
Inmiddels zijn we ruim 6 jaar getrouwd, 2 bijzondere Fok kindjes rijk. De 1e moet een van de zwaarste Fok babies zijn (en blijft dat met zijn 5235 gram hopelijk voor de a.s. Fok!moeders ook). Het leidde zelfs tot ruzie tussen het echtpaar van de drukkerij - hij beschuldigde haar ervan het gewicht verkeerd genoteerd te hebben, zij belde het ziekenhuis en zelfs de telefoniste was op de hoogte want wist direct waar het over ging.
Da's de zoon van Digger (hier )
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')