quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:23 schreef Poppedein het volgende:
[..]Dat was/is dus het 'hoe gaat het met'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hè.. voor dit soort dingen mis ik inderdaad gewoon ook een vers moedertopic. Gewoon voor de ontzwangerperiode zeg maar.. is dat nit een idee om die er toch nog naast te openen? Het grote ontzwanger kommer en kwel topic
Eerst was het de nieuwe moeders, toen wilden de oudere moeders ook meekletsen en nu is het voor heel OUD.
Wat ons modjes betreft is OUD klein genoeg om het daar te kunnen posten. Het was destijds al een concessie ipv iedereen door te verwijzen naar R&P-hoe voel je je nu.
Dat is goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Ow, naar zeg, mijn vk wilde dat ik ervoor langskwam zodat ze het me kon leren.. Ik wil je best een PM sturen als ik meer weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Dat wennen kan natuurlijk ook..want ik heb soms ook het gevoel alsof de opening verkleind is zeg maar, maar dat zal voornamelijk komen door de dikte van het litteken. Stom eigenlijk hè, bevallenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:52 schreef huuphuup het volgende:
*ook weg*
@Linda mijn vk heeft verder niets gezegd van het litteken, ze vond het er keurig uitzien. En dat vind/vond ik ook. Maar goed, zij heeft het gezien met 5 weken na de bevalling en toen het ontstoken was dus misschien dat dat het beeld ook wel beinvloed? Ik weet het niet, en misschien is het ook wel gewoon alleen het gevoel hoor, is alles prima in orde en zit er helemaal niets raars qua huid ofzo maar voelt het gewoon anders en moet ik wennen. Wie weet
Ik lees braaf mee! Eigenlijk valt er niet zoveel te vertellen, want het gaat gewoon heel goed. Hij lacht, hij begint geluidjes te maken, en hij heeft nog steeds last van krampen die het hem soms moeilijk maken om in slaap te vallen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, Claudia_x joehoe waar ben je? Hoe is het met jou en Ivan?
Psst...Vlindurs ventje heet Rienkquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een poging tot bijlezen en reageren:
Vlindur en Wolf welkom! wat gezellig dat je ook gezellig in dit topic bent aangekomen!En moeilijk als de voeding niet loopt. En idd een lactatieverpleegkundige is echt een goed idee. Die heeft ons echt enorm geholpen in het ziekenhuis.
en wat is het al een mooie groot mannetje zeg!
Laat maar staan, hoor! Zoals ik al zei: het is echt fijn om van anderen te horen hoe het zit. Ik heb me suf zitten googelen, maar ik kon hier juist niks over vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:54 schreef Linda2205 het volgende:
Edit: Clau, zal ik m'n antwoord weghalen, als je dat prettiger vind?
zie de update onderaan mijn post; mijn geheugen is beroerd; dus mijn posts gaan in delenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Psst...Vlindurs ventje heet Rienk
Hoe is het met je kleine meiske?
quote:Inmiddels zijn we ruim 6 jaar getrouwd, 2 bijzondere Fok kindjes rijk. De 1e moet een van de zwaarste Fok babies zijn (en blijft dat met zijn 5235 gram hopelijk voor de a.s. Fok!moeders ook). Het leidde zelfs tot ruzie tussen het echtpaar van de drukkerij - hij beschuldigde haar ervan het gewicht verkeerd genoteerd te hebben, zij belde het ziekenhuis en zelfs de telefoniste was op de hoogte want wist direct waar het over ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |