abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75801910
Owja, Huup, dat wilde ik nog zeggen: je filmpje kan ik niet zien...je moet inloggen op facebook om te kunnen kijken...

Lotte is tot nu toe ook 3x gerold, maar ik weet niet of het toeval was Ze ligt dan op d'r ruggetje, trekt dr knietjes op en laat zich dan met een zwaai vallen. Tot nu toe was het op bed, waardoor ze doorrolde (en daarna natuurlijk een keel opzette omdat ze dr hoofd niet ver genoeg op kon tillen en dr arm klem zat ). In de box gooit ze ook wel zo met dr beentjes, maar dan blijft ze halverwege steken
Lotte!
Noah!
pi_75801920
Oy huupske ik had het rollen helemaal gemist joh! Wat goed Amélietje Dan gaat het vast niet lang duren voor ze het helemaal doorheeft, ook vanaf plat op d'r rug!
En wat een leuk slaapzakje Tis inderdaad wel winterweer he...
Wat ook leuk is: als de stroom 's avonds laat uitvalt terwijl je alleen een elektrisch kacheltje op de babykamer hebt staan Brrrrr!

Linda, je mag mij best lastig vallen met PMs hoor! Maar het kan ook juist wel verfrissend zijn om het en public te zeggen, dan blijkt vaak dat er meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben. Daarom ben ik ook heel erg open (hier) over dat ik het best heel zwaar vond de eerste zes weken, ipv op een grote roze wolk te zitten. Dat had ik helemaal niet aan zien komen, terwijl er later nog een paar waren hier die hetzelfde voelden. en toen kon ik ze weer geruststellen dat het hier na anderhalve maand echt super ging, en nog steeds super gaat!

Afgezien van het feit dat madammeke nu heel erg pieperig en mieperig aan het doen is, en hoesten en niezen en héél hard huilen als je d'r in bed legt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75802054
Ja, dat was fijn dat je dat zo eerlijk vertelde En het was ook fijn dat bleek dat je gelijk had, dat het leuk wordt Dank nog daarvoor

En beterschap voor arme Willow..snotterig zijn is niet leuk hè?

Maargoed, dan post ik het wel gewoon...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus...
Lotte!
Noah!
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:20:59 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75802088
Linda, mijn PMbox staat ook open, maar het mag ook hier hoor. Al dan niet onder een spoiler.

Innepin, heb je zoutoplossing in huis? Dat helpt hier wel heel goed bij snot enzo.
En over dat huilen bij het in bed leggen, dat zouden haar oortjes kunnen zijn he? Als alles zo dicht zit dan kan de druk daarop heel naar zijn. Je kan evt. een dikke handdoek onder het matrasje leggen om haar hoofdeinde iets omhoog te leggen, dat scheelt vaak al wel een beetje.
Oh, en een ui onder haar bedje. Hier ruikt het al dagen naar een haringkraam boven.

Meiden, wanneer gaan we weer meeten? Ik wil eig. al die kleintjes wel weer eens bij elkaar zien! Maar dan in een iets rustiger, makkelijkere setting dan bij Innepin.
We zouden iets moeten hebben waar ze gewoon lekker op de grond kunnen liggen enzo.
* Denken gaat...
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:23:12 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75802129
Ai Linda, dat is niet leuk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75802187
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Linda, dat is niet leuk...
SPOILER
SPOILER
Lotte!
Noah!
pi_75802333
Incatrx, de tip van curanal/curanol even opvolgen mijn zusje twee keer erge last gehad, de derde met die middeltjes was het veel sneller over en had ze er veel minder last van.

Amélie aan eht rollen
Oscar een tandje wat goed en snel zeg. Onscherpe foto, maar je ziet het echt, hoor.

Linda
SPOILER
Ow, en je mag mij ook altijd via PM 'lastig vallen' hoor. Zo zie ik het namelijk niet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75802425
SPOILER
En nu hou ik er over op, want anders wordt het een spoiler-topic
Lotte!
Noah!
pi_75802436
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:31 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander die sabbelt altijd op zijn vingers en nu is door de kou zijn handje helemaal droog en beetje gebarsten. Kan ik daar vaseline opsmeren? Aangezien hij ze eigenlijk meteen weer in zijn mond stopt. Kan dat kwaad met vaseline?
Je zou er de bepanthen creme die ook geschikt is voor tepelkloven op kunnen doen. Die gebruikte ik in het begin van de bv, en dan mag een baby gewoon drinken zonder dat je de tepel eerst helemaal schoonpoetst. Geen te dikke laag dan, natuurlijk, maar gewoon even goed uitwrijven.
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:46:00 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75802731
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef Linda2205 het volgende:
SPOILER
En nu hou ik er over op, want anders wordt het een spoiler-topic
SPOILER
pi_75803079
Als het binnenkort niet beter wordt, ga ik nog wel een keertje terug naar de gyn. Er bang voor zijn helpt natuurlijk ook niet. Of een baby in je slaapkamer

Thnx dames
Lotte!
Noah!
  zaterdag 19 december 2009 @ 14:07:36 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75803200
Je kan evt. ook 'vaseline lanette' creme halen bij de apotheek.
Dat heb ik ooit ook eens voorgeschreven gekregen voor dat gebied. Dat is een hele neutrale, maar lekker vettige creme, dat kan wel helpen om de huid daar een beetje soepeler te maken.
pi_75803279
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan evt. ook 'vaseline lanette' creme halen bij de apotheek.
Dat heb ik ooit ook eens voorgeschreven gekregen voor dat gebied. Dat is een hele neutrale, maar lekker vettige creme, dat kan wel helpen om de huid daar een beetje soepeler te maken.
Ga ik volgende week in NL even voor kijken, thnx!
Lotte!
Noah!
pi_75804010
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Linda, mijn PMbox staat ook open, maar het mag ook hier hoor. Al dan niet onder een spoiler.

Innepin, heb je zoutoplossing in huis? Dat helpt hier wel heel goed bij snot enzo.
En over dat huilen bij het in bed leggen, dat zouden haar oortjes kunnen zijn he? Als alles zo dicht zit dan kan de druk daarop heel naar zijn. Je kan evt. een dikke handdoek onder het matrasje leggen om haar hoofdeinde iets omhoog te leggen, dat scheelt vaak al wel een beetje.
Oh, en een ui onder haar bedje. Hier ruikt het al dagen naar een haringkraam boven.

Meiden, wanneer gaan we weer meeten? Ik wil eig. al die kleintjes wel weer eens bij elkaar zien! Maar dan in een iets rustiger, makkelijkere setting dan bij Innepin.
We zouden iets moeten hebben waar ze gewoon lekker op de grond kunnen liggen enzo.
* Denken gaat...
Bedankt voor de tips! Ze is - bij hoge uitzondering - in de wagen in slaap gevallen tijdens het wandelen. en bovendien bleek ze nog een beetje honger te hebben én een poepluier Dus dat zal ook wel schelen

Meeten is leuk Een kleinere meet bij iemand thuis ofzo? Zoals de high tea meet bij TF vorig jaar?

Linda Da's inderdaad helemaal niet leuk Hoop dat vaseline en/of glijmiddel wel helpen En voor je vriend: alle mensen die een tweede kindje krijgen hè, of zelfs een derde of vierde, die ontstaan ook niet zomaar spontaan hoor

miss sly, srsly, nog niet? Wat voelt er dan geestelijk nog niet goed? nou ja das wel heel offtopic hier eigenlijk. Maar eh, hier geen last van, zeg maar.
pi_75804295
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:42 schreef innepin het volgende:

[..]

miss sly, srsly, nog niet? Wat voelt er dan geestelijk nog niet goed? nou ja das wel heel offtopic hier eigenlijk. Maar eh, hier geen last van, zeg maar.
Dat vroeg ik me ook af
Lotte!
Noah!
pi_75804474
echt
er is een baby uitgekomen en ik vind het heel moeilijk dat het nu weer voor iets anders is, ofxo. moeilijk uit te leggen, het is echt gevoelsmatig.
pi_75804500
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:01 schreef miss_sly het volgende:
echt
er is een baby uitgekomen en ik vind het heel moeilijk dat het nu weer voor iets anders is, ofxo. moeilijk uit te leggen, het is echt gevoelsmatig.
Kan ik me wel voorstellen hoor. Het was toch onderdeel van iets heel erg bijzonders. Maar ik dacht dat dat een mannending was eigenlijk... Of denkt Schaap er niet net zo over?
Lotte!
Noah!
pi_75804623
schaap wacht maar goed, het zal wel een kwestie van een keer doen zijn. dan wordt dat gevoel vast minder. en 5 maanden is wel lang genoeg gewacht, eigenlijk.
pi_75804649
Wat lastig eigk dan zoiets miss. Hier gelukkig geen last van.
SPOILER
oh meeten mag hier wel op een donderdag hoor! dan heb ik de hele hut voor mezelf en nm meisje. Ik heb geen gigantische woonkamer maar ach.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75804677
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:08 schreef miss_sly het volgende:
schaap wacht maar goed, het zal wel een kwestie van een keer doen zijn. dan wordt dat gevoel vast minder. en 5 maanden is wel lang genoeg gewacht, eigenlijk.
mijn lief was ook lief en heeft net zo lang gewacht tot ik eraan toe was gelukkig maar want anders wil je straks helemaal niet meer lijkt me als het je zo tegenstaat. Toch?
En ach, dr is ook nog gegoeg te doen waarbij dr van mijn grabbelton afgebleven wordt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75804686
Jeetje sly, dat lijkt me best moeilijk, om je zo te voelen. Lief van schaap dat ie zo geduldig is Hoop voor jullie dat je er gauw weer aan toe bent. Of dat nou met vijf maanden is of nog later! Want niet zomaar iets gaan doen dat niet goed voelt natuurlijk of juist wel, en misschien moet je je gewoon over die eerste keer heen zetten Ik moet ook geen advies willen geven, ik spreek mezelf al tegen
pi_75804711
Huup ik kan heul nie meeten op donderdagen

Grabbelton
pi_75804896
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:12 schreef innepin het volgende:
Huup ik kan heul nie meeten op donderdagen

Grabbelton
ja lach maar, zo voelde het wel na de kraamweek

En het hoeft ook niet op een donderdag hoor, maar das wel de enige dag dat het hier thuis kan

Trouwens, Claudia_x joehoe waar ben je? Hoe is het met jou en Ivan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75804944
Wat fijn Miss, dat er vanuit Schaap geen druk komt. Inderdaad rustig de tijd voor nemen en als je niet wil, dan wil je niet, moet je het ook niet forceren.

Huups...Ja, dat dus. Alsof je zenuwen ergens anders zitten! En wat gek, van dat hechten. Heeft je VK er iets over gezegd?

En dingen zonder grabbelton...mja. Aan zijn kant, want bij mij voelt de hele boel raar. En dat wordt toch ook wel wat saai af en toe
Lotte!
Noah!
pi_75804967
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:
SPOILER
SPOILER
hè.. voor dit soort dingen mis ik inderdaad gewoon ook een vers moedertopic. Gewoon voor de ontzwangerperiode zeg maar.. is dat nit een idee om die er toch nog naast te openen? Het grote ontzwanger kommer en kwel topic
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')