SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
Lotte!
Noah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Linda, dat is niet leuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en je mag mij ook altijd via PM 'lastig vallen' hoor. Zo zie ik het namelijk niet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er over op, want anders wordt het een spoiler-topic
Lotte!
Noah!
Je zou er de bepanthen creme die ook geschikt is voor tepelkloven op kunnen doen. Die gebruikte ik in het begin van de bv, en dan mag een baby gewoon drinken zonder dat je de tepel eerst helemaal schoonpoetst. Geen te dikke laag dan, natuurlijk, maar gewoon even goed uitwrijven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:31 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander die sabbelt altijd op zijn vingers en nu is door de kou zijn handje helemaal droog en beetje gebarsten. Kan ik daar vaseline opsmeren? Aangezien hij ze eigenlijk meteen weer in zijn mond stopt. Kan dat kwaad met vaseline?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef Linda2205 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er over op, want anders wordt het een spoiler-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ga ik volgende week in NL even voor kijken, thnx!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan evt. ook 'vaseline lanette' creme halen bij de apotheek.
Dat heb ik ooit ook eens voorgeschreven gekregen voor dat gebied. Dat is een hele neutrale, maar lekker vettige creme, dat kan wel helpen om de huid daar een beetje soepeler te maken.
Bedankt voor de tips! Ze is - bij hoge uitzondering - in de wagen in slaap gevallen tijdens het wandelen. en bovendien bleek ze nog een beetje honger te hebben én een poepluierquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Linda, mijn PMbox staat ook open, maar het mag ook hier hoor.Al dan niet onder een spoiler.
Innepin, heb je zoutoplossing in huis? Dat helpt hier wel heel goed bij snot enzo.
En over dat huilen bij het in bed leggen, dat zouden haar oortjes kunnen zijn he? Als alles zo dicht zit dan kan de druk daarop heel naar zijn. Je kan evt. een dikke handdoek onder het matrasje leggen om haar hoofdeinde iets omhoog te leggen, dat scheelt vaak al wel een beetje.
Oh, en een ui onder haar bedje. Hier ruikt het al dagen naar een haringkraam boven.![]()
![]()
Meiden, wanneer gaan we weer meeten? Ik wil eig. al die kleintjes wel weer eens bij elkaar zien!Maar dan in een iets rustiger, makkelijkere setting dan bij Innepin.
We zouden iets moeten hebben waar ze gewoon lekker op de grond kunnen liggen enzo.
* Denken gaat...
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:42 schreef innepin het volgende:
[..]
miss sly, srsly, nog niet?Wat voelt er dan geestelijk nog niet goed? nou ja das wel heel offtopic hier eigenlijk.
Maar eh, hier geen last van, zeg maar.
Kan ik me wel voorstellen hoor. Het was toch onderdeel van iets heel erg bijzonders. Maar ik dacht dat dat een mannending was eigenlijk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:01 schreef miss_sly het volgende:
echt
er is een baby uitgekomen en ik vind het heel moeilijk dat het nu weer voor iets anders is, ofxo. moeilijk uit te leggen, het is echt gevoelsmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh meeten mag hier wel op een donderdag hoor!dan heb ik de hele hut voor mezelf en nm meisje. Ik heb geen gigantische woonkamer maar ach.
mijn lief was ook lief en heeft net zo lang gewacht tot ik eraan toe wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:08 schreef miss_sly het volgende:
schaap wachtmaar goed, het zal wel een kwestie van een keer doen zijn. dan wordt dat gevoel vast minder. en 5 maanden is wel lang genoeg gewacht, eigenlijk.
ja lach maar, zo voelde het wel na de kraamweekquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:12 schreef innepin het volgende:
Huup ik kan heul nie meeten op donderdagen![]()
Grabbelton
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hè.. voor dit soort dingen mis ik inderdaad gewoon ook een vers moedertopic. Gewoon voor de ontzwangerperiode zeg maar.. is dat nit een idee om die er toch nog naast te openen? Het grote ontzwanger kommer en kwel topic
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |