abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2009 @ 14:54:06 #276
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75837850
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:59 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

En ontopic: Lotte slaapt al vanaf 12u
pi_75837908
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef mikoxx het volgende:

[..]

In de kinderwagen hè...niet overdrijven
Lotte!
Noah!
  zondag 20 december 2009 @ 14:55:58 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75837942
Lotte 3 maanden

en idd Trix'; wat een hoop sneeuw he?? hier is het inmiddels alweer begonnen en komt er steeds meer naar beneden...
mooi hoor!
en vooral lekker als je heerlijk binnen bent en de deur niet uit hoeft...

Evie is snachts trouwens (veel) meer wakker dan overdag en huilt dan ook meer... is dat normaal als ze zo jong zijn? en iemand nog tips en tricks om dr lekker tevreden in slaap te komen?
de afgelopen nacht heb ik dr uiteindelijk een uur na de fles nogmaals aan de borst gelegd.. maar weet niet of dit wel zo slim is?
de kraamverzorgster komt zo nog voor een paar uurtjes...
verder gaat het hier nog steeds netjes; ik heb dr vandaag bij elke voedingsronde eerst aan de borst laten drinken en elke keer ging dat vrij goed en wilde ze niet meer de hele fles... goed teken denk ik..
de kraamzorg neemt een weegschaal mee; dus straks even weer bloot wegen, spannend!
en morgen controle bij de kinderarts in het ziekenhuis...
kijken of die ook tevreden is...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75838161
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
Lotte 3 maanden

en idd Trix'; wat een hoop sneeuw he?? hier is het inmiddels alweer begonnen en komt er steeds meer naar beneden...
mooi hoor!
en vooral lekker als je heerlijk binnen bent en de deur niet uit hoeft...

Evie is snachts trouwens (veel) meer wakker dan overdag en huilt dan ook meer... is dat normaal als ze zo jong zijn? en iemand nog tips en tricks om dr lekker tevreden in slaap te komen?
de afgelopen nacht heb ik dr uiteindelijk een uur na de fles nogmaals aan de borst gelegd.. maar weet niet of dit wel zo slim is?
de kraamverzorgster komt zo nog voor een paar uurtjes...
verder gaat het hier nog steeds netjes; ik heb dr vandaag bij elke voedingsronde eerst aan de borst laten drinken en elke keer ging dat vrij goed en wilde ze niet meer de hele fles... goed teken denk ik..
de kraamzorg neemt een weegschaal mee; dus straks even weer bloot wegen, spannend!
en morgen controle bij de kinderarts in het ziekenhuis...
kijken of die ook tevreden is...
Ik heb in het begin nachtenlang tot 3u ofzo met Lotte op gezeten... later bleken het krampjes te zijn, ik dacht dat ze gewoon niet moe was, daardoor werd ze weer te moe, kon daardoor niet inslapen...een cirkeltje dus. Pas sinds een tijdje heeft ze echt een dag- en nachtritme. Komt vanzelf. Beste 's nachts niet alle lampen aan, maar 1 kleintje. Zachtjes praten of helemaal niet. Geen spelletjes doen (dat snapt m'n vriend na 3 maanden nog steeds niet ) en dan leert ze vanzelf dat het avond is en dat het dan slaapjestijd is.

Tegen krampjes kan je met je hand cirkeltjes draaien rond dr naveltje, met de klok mee, dat helpt Lotte altijd heel goed. Dan help je als het ware om de luchtbelletjes in d'r darmpjes naar de uitgang te wrijven. Een minuutje dr buikje zo masseren, dan duw ik dr beentjes omhoog, zodat alle lucht makkelijk los komt dan weer masseren enz. enz. Beste doe je dat voor een voeding, anders druk je alle melk er weer uit En dna na de voeding dr in het wiegje leggen, of waar ze dan ook slaapt, eventueel een speentje als ze dat heeft en dr over dr buikje wrijven, dan valt ze vast lekker in slaap

Fijn dat het zo goed gaat met de voedingen
Lotte!
Noah!
  zondag 20 december 2009 @ 15:26:08 #280
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75839213
Nou, mooi he, BJ? Vind het wel voornamelijk leuk als je vrij bent hoor, als je moet werken is er geen klap aan zo. Maargoed, vooralsnog vermaak ik me prima met kijken naar mensen die proberen weg te komen met de auto en die klaarblijkelijk niet snappen hoe je je auto moet gebruiken met dit weer, ik lach me ziek om al die rondspuitende sneeuw omdat ze teveel gas geven.. Ik weet trouwens niet zo goed hoe je dat aan moet pakken met Evie, Stef had eigenlijk heel snel door dat 's-nachts geslapen wordt, overdag is hij actief en in zijn wieg gaat hij meestal goed slapen tenzij hij krampjes heeft. Huilt ze ook met tussenpozen en verkrampt ze, of spartelt ze bij het huilen erg met armen en benen? Daaraan zien wij altijd dat Stef krampjes heeft (zoals nu dus ook ).

Linda, logisch dat je je dan niet op je gemak voelt om de gezelligheid wat uit te breiden, als je de vrijheid hebt om dit zelf aan te geven is het allemaal veel ongedwongener. Heb je hem dit wel gezegd? Ik hoop dat het helpt en dat je daardoor weer een stapje verder kunt komen hiermee

Twinkly, sweet dreams en succes met de fysio voor Niels!

Nou, ik ga mijn lief even 'overnemen', die heeft 'dienst' om Stef bij zich te houden i.v.m. zijn krampjes, sinds gisteren zijn ze weer heel heftig, het leek net wat af te nemen in heftigheid en in hoe vaak hij ze had, maar nu.. Echt heel zielig, gisteren kon ik het niet houden en heb ik heel hard mee zitten huilen. Nouja, hopelijk kan ik hem nu weer even troosten, ik ga Linda's manier zo maar eens toepassen en dan kan mijn liefje even douchen enzo..
3!
pi_75839379
Trix, ik pak altijd Lotte's voetjes en onderbeentjes en duw die dan stevig omhoog, zodat ze hmet dr knieetjes in dr buikje drukt. Ze loopt altijd helemaal rood aan, kreunt als een gek en er komt eigenlijk altijd heel veel los. Dan laat ik weer even ontspannen (en ligt ze helemaal na te hijgen ) en dan doe ik het nog een keer. Risico op poepexplosies

En in heb het mn Lief gezegd hoor, die zich dan ook wel weer lullig voelt. Maarja, ik snap het van hem ook wel, tijdens de zwangerschap was het ook niet je van het, en nu niet...en we kennen elkaar pas anderhalf jaar. Gezellig joh
Lotte!
Noah!
  zondag 20 december 2009 @ 15:38:37 #282
95408 Incantrix
pi_75839677
@ Linda: Uiteindelijk had hij alweer een film gevonden om te kijken dus kan ik nog even achter de pc En die ga ik zo even zeggen danwel proberen inderdaad, thnx En wij zitten eigenlijk altijd te wachten op poep-explosies, want dat luidt meestal het einde van de krampjes in. Tempen wil ook nog wel eens helpen (en uit ervaring weet ik dat je dan NIET in the line of fire moet gaan staan, haha!), of met zijn buikje op onze hand leunen..

En ja, dat is balen inderdaad. Wij hebben ook zo'n periode gehad hoor, maar dat was ver voordat ik zwanger raakte, in die tijd werd ik nog behandeld aan mijn angsten en kon ik dus nog niet alles, om het maar zo te noemen Mijn therapeute heeft me toen ook verteld van een studie bij ratjes, waarbij bleek dat als een vrouwtje een plekje had waar ze zich terug kon trekken van het mannetje dat bij haar woonde, die stelletjes véél vaker sex hadden als wanneer de rattenvrouwtjes zich niet terug konden trekken van hun mannetje als ze geen zin in sex hadden en zich dus vaker in de hoek gedreven voelden. Het werkt dus echt zo, en ook bij ons is het goedgekomen toen mijn lief het 'proberen' losliet en het meer van mij uit liet gaan Er is dus hoop!
3!
pi_75839863
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:38 schreef Incantrix het volgende:
@ Linda: Uiteindelijk had hij alweer een film gevonden om te kijken dus kan ik nog even achter de pc En die ga ik zo even zeggen danwel proberen inderdaad, thnx En wij zitten eigenlijk altijd te wachten op poep-explosies, want dat luidt meestal het einde van de krampjes in. Tempen wil ook nog wel eens helpen (en uit ervaring weet ik dat je dan NIET in the line of fire moet gaan staan, haha!), of met zijn buikje op onze hand leunen..

En ja, dat is balen inderdaad. Wij hebben ook zo'n periode gehad hoor, maar dat was ver voordat ik zwanger raakte, in die tijd werd ik nog behandeld aan mijn angsten en kon ik dus nog niet alles, om het maar zo te noemen Mijn therapeute heeft me toen ook verteld van een studie bij ratjes, waarbij bleek dat als een vrouwtje een plekje had waar ze zich terug kon trekken van het mannetje dat bij haar woonde, die stelletjes véél vaker sex hadden als wanneer de rattenvrouwtjes zich niet terug konden trekken van hun mannetje als ze geen zin in sex hadden en zich dus vaker in de hoek gedreven voelden. Het werkt dus echt zo, en ook bij ons is het goedgekomen toen mijn lief het 'proberen' losliet en het meer van mij uit liet gaan Er is dus hoop!
In de line of fire staan heb ik nog niet geprobeerd. Maar Lotte en ik hebben wel altijd lol om d'r luiers. Ze gaan er namelijk erg van grijnzen als ze 'm eens ff lekker volpoept Ik hoop voor jullie dat het werkt en dat Stef even een uurtje kan slapen zonder buikpijn

Fijn dat het goedgekomen is bij jullie Komt ook vanzelf wel weer hier...denk ik...hoop ik... maarja, als ratjes het kunnen, dan kan ik het ook, toch?!
Lotte!
Noah!
  zondag 20 december 2009 @ 16:05:53 #284
95408 Incantrix
pi_75840814
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

In de line of fire staan heb ik nog niet geprobeerd. Maar Lotte en ik hebben wel altijd lol om d'r luiers. Ze gaan er namelijk erg van grijnzen als ze 'm eens ff lekker volpoept Ik hoop voor jullie dat het werkt en dat Stef even een uurtje kan slapen zonder buikpijn

Fijn dat het goedgekomen is bij jullie Komt ook vanzelf wel weer hier...denk ik...hoop ik... maarja, als ratjes het kunnen, dan kan ik het ook, toch?!
Haha, ik had het *iets* te laat door en moest naast poep uit mijn oog halen ook de thermometer zoeken, die heeft hij letterlijk weggeschoten

En ja joh, komt goed hoor, echt! Als ik daaroverheen kon komen en ratjes bewezen hebben hoe het werkt.. Toch? Ik zal ook ooit wel weer durven he?
3!
pi_75840877
Wat prettig dat er zo open geschreven wordt in de spoilers. Daar heb je nog eens wat aan als verse moeder!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darmkrampen, praat me er niet van Het is zóoo zielig om je kleintje zo'n pijn te zien hebben. Emma heeft ze al vanaf geboorte en het lijkt nu eindelijk wat beter te gaan worden. Gelukkig maar, want ze sliep zelfs amper meer door die krengen (nu al vanaf 14.00 )

En nu ik dit typ, wordt ze wakker
pi_75840890
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Haha, ik had het *iets* te laat door en moest naast poep uit mijn oog halen ook de thermometer zoeken, die heeft hij letterlijk weggeschoten

En ja joh, komt goed hoor, echt! Als ik daaroverheen kon komen en ratjes bewezen hebben hoe het werkt.. Toch? Ik zal ook ooit wel weer durven he?
Tuurlijk, jij hebt al eens bewezen dat je dat kan
Lotte!
Noah!
  zondag 20 december 2009 @ 16:14:32 #287
95408 Incantrix
pi_75841116
Wupwup, naar is dat he? Ik kan er echt van huilen als hij er zo erg last van heeft, en nu is het dus terug na een aantal dagen dat het veel minder was Ennuhm, ohja, dát ken ik ook, gelukkig heb ik daar ook niet echt last meer van Dat stukje had ik nog even verzwegen van de poep-explosie en het lanceren van de thermometer.. Dat ik daarna héél hard moest lachen..

Linda, ha, kijk, zie je? Ik ben een onwijze schijtluis, dus jij kan het ook! Komt goed lieverd
3!
pi_75841443
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:07 schreef WupWup het volgende:
Wat prettig dat er zo open geschreven wordt in de spoilers. Daar heb je nog eens wat aan als verse moeder!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darmkrampen, praat me er niet van Het is zóoo zielig om je kleintje zo'n pijn te zien hebben. Emma heeft ze al vanaf geboorte en het lijkt nu eindelijk wat beter te gaan worden. Gelukkig maar, want ze sliep zelfs amper meer door die krengen (nu al vanaf 14.00 )

En nu ik dit typ, wordt ze wakker
Oeh, dat is ook niet prettig. Heb je oefeningen gekregen van je vk of kraamhulp?

En wet van Fok...nooit juichen voor iets, gaat gegarandeerd mis dan

Trixie, schijtluisje van me . We gaan er gewoon voor. Voor Kerst 2010 is het ons gelukt, deal?
Lotte!
Noah!
pi_75841485
Vandaag een half jaar geleden had ik een ieniemini vers babytje voor het eerst in mijn armen
En vandaag kan ik me niet meer voorstellen dat hij er ooit niet was. Mijn grote kleine man al een half jaar oud
Een half jaar gaat zo ontzettend snel voorbij en hij groeit en leer zo snel.
Dus we verlaten vandaag dit topic en schuiven door naar het grote babietjes topic, want mijn baby is al best heul groot
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_75841544
Ohh wat zielig voor Stef dat hij zoveel buikpijn heeft
Ik ga je scheetjestip ook proberen Linda.
Pff ik heb precies hetzelfde als jou, juist doordat hij aangeeft zin te hebben verkramp ik helemaal ik vind het heel eng...

En ik kon niet slapen omdat ik in mijn hoofd babygehuil hoorde, humz
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75841593
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:25 schreef tessie het volgende:
Vandaag een half jaar geleden had ik een ieniemini vers babytje voor het eerst in mijn armen
En vandaag kan ik me niet meer voorstellen dat hij er ooit niet was. Mijn grote kleine man al een half jaar oud
Een half jaar gaat zo ontzettend snel voorbij en hij groeit en leer zo snel.
Dus we verlaten vandaag dit topic en schuiven door naar het grote babietjes topic, want mijn baby is al best heul groot

Graeme z'n half-jaars-dag gemist!

Lieve rooie guitige Graeme, van harte met je halfjaardag! Heel veel plezier met mama in het andere topic en met eten en leren lopen en staan en kruipen en aaaaaaalle andere dingen die je nog gaat meemaken

Tot over 3 maandjes
Lotte!
Noah!
pi_75841672
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Twinkly het volgende:
Ohh wat zielig voor Stef dat hij zoveel buikpijn heeft
Ik ga je scheetjestip ook proberen Linda.
Pff ik heb precies hetzelfde als jou, juist doordat hij aangeeft zin te hebben verkramp ik helemaal ik vind het heel eng...

En ik kon niet slapen omdat ik in mijn hoofd babygehuil hoorde, humz
Het is ook eng Is je Lief lief voor je?

En erg is dat hè? Die huil-echo in je hoofd Ben je wel een beetje uitgerust door gewoon lekker in bed te liggen?
Lotte!
Noah!
pi_75841801
Poeh WupWup als je het nu alweer onder controle hebt dan heb je dat snel weer voor elkaar!
Ik heb nadat Meike is geboren echt een hele poos het gevoel gehad dat ik een zak aardappels onder in mijn lijf had hangen, en als ik moest plassen moest het ook meteen gebeuren. Even ophouden was out of the question.
Ik heb er na Lars helemaal geen last van gehad. (geeft hoop he)

Graeme een half jaar! Dag grappig mannetje! Tot over een poosje!

Incantrix, wat zielig die krampjes he! Echt zo sneu en gemeen en en en...
Lars heeft nu veel minder last als eerst, maar dat komt hier ook wel deels door de voeding.
Op momenten dat hij nu last heeft geven we hem een beetje Cinababy en dat helpt hem heel goed.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75842151
Goeiemiddag!

Graeme ventje ben je alweer zo groot wat gaat het hard zeg! tot snel in het volgende topic

Senna en Lotte ook allebei een vermaanddag

Wup en Incantrix naar hè die krampjes? Hier hielpen die spullies zoals infacol en cinababy maar soms. Ik had soms het idee dat ze zich er alleen maar naarder van voelde (die druppels maken van alle kleine belletjes 1 grote luchtbel en die kreeg mijn meiske er dan weer niet uit...) god wat voelde ik me dan schuldig zeg.
die poep-houding van Kersjes was hier echt de gouden tip heeft voor heel wat poepies gezorgd

Trix die thermometer veeg me op echt hahahaha
SPOILER
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75843591
En daar was ik weer na een voeding en een badje wegens een spuitluier tot halverwege d'r rug Ze lag nog lachend na te knetteren op het aankleedkussen
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Poeh WupWup als je het nu alweer onder controle hebt dan heb je dat snel weer voor elkaar!
Ik heb nadat Meike is geboren echt een hele poos het gevoel gehad dat ik een zak aardappels onder in mijn lijf had hangen, en als ik moest plassen moest het ook meteen gebeuren. Even ophouden was out of the question.
Ik heb er na Lars helemaal geen last van gehad. (geeft hoop he)

Graeme een half jaar! Dag grappig mannetje! Tot over een poosje!

Incantrix, wat zielig die krampjes he! Echt zo sneu en gemeen en en en...
Lars heeft nu veel minder last als eerst, maar dat komt hier ook wel deels door de voeding.
Op momenten dat hij nu last heeft geven we hem een beetje Cinababy en dat helpt hem heel goed.
Nou, in zoverre dat ik niet hoef te proberen om het een uur op te houden, maar het gevoel is in ieder geval terug en ik zit op tijd op het toilet.
Iemand vroeg naar die oefeningen (Linda?): gewoon 10 sec aanspannen - 10 sec ontspannen en dat een paar minuten per keer, paar keer per dag en dan steeds verder opbouwen.

Wauw Graeme, wat ga je hard Veel plezier in het volgende topic!

Cinababy heeft hier ook wel wat geholpen, maar volgens mij is het nu de Infacol die goed werkt. Ik vind het zelf echt troep (stroperig wit goedje met sinaasappelsmaak. écht, welke kantoorkneus verzint er sinaasappelsmaak voor een pasgeborene ) en Emma vindt het ook niet te pruimen, maar het lijkt wel wat te doen. Getuige afgelopen luier
pi_75844000
oh dat dat gevoel weg was heb ik trouwens wel heel lang gehad. dat vond ik zo raar.
Mijn lijf hield uit automatische reactie gewoon maar de plas op ofzo, ik moest mezelf echt dwingen om ieder uur ofzo naar het toilet te gaan en dan maar spoelen met water langs de voorkant zodat mn lijf de hint zou snappen en het ook zou laten gaan. Ik vond dat echt héél raar om mee te maken.
Volgens mn vk volkomen normaal na een zware bevalling en vooral na een katheter en het gevoel zou vanzelf weer terugkomen. En inderdaad, t is weer precies als vanouds. Maar dat vond ik toch wel gek dat je ineens geen controle hebt over zoiets basaals, je wilt wel plassen en je weet ook dat je moet maar je lijf doet het niet ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75844425
Hier ook een onwijze infacolfan. Ik wacht nog mooi een maandje met afbouwen, heb het al een keer geprobeerd, maar dat werd brullen.
Graeme, ga je al weer! Dag manneke, tot over drie maanden!
Dat van die bekkenbodemspier klopt ja, trainen werkt als een tierelier..tenzij je zoals ik een te getrainde hebt, das ook weer niets. Al heb ik de bijbehorende klachten (incontinentie) gelukkig niet. Aanspannen is hier niet het probleem, maar ontspannen...echt geen idee. Gelukkig wist de bekkenfysio hier raad en lukt het nu beter. Maaruh dames, als er na 6 weken nog klachten zijn van (licht) incontinentie echt aan de bel trekken hoor, je kan als je er op tijd bij bent zoveel ellende voorkomen.
Driekus probeert ineens ook van rug op zij te rollen, het lukt em alleen telkens net niet. Dat wordt nog wat, want van zij naar buik gaat alleen op rechterzij en van rug naar zij alleen op linkerzij.

Be, wanneer moet je naar het zkh voor het helmpje van Oscar?
Oja, ook nooit geweten dat het verschil tussen hypoallergene voeding en gewone zo groot kon zijn, van groen, stinkend en dun naar geel, weinig stinkend en wat dikker. Joehoe!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75844654
Oh dat had ik ook met plassen dat ik niet meer voelde dat ik plaste maar dat ik het wel ophield.
SPOILER
Ik heb net je scheetjestip getest Linda en er kwam er eentje Liggen jullie kindjes ook op het aankleedkussen te persen met gestrekte benen (maar dan komt er niets)?
Hij gaat vaak poepen wanneer ik zijn kontje optil op de luier eronder te schuiven. Gisteren 3 luiers weg moeten gooien omdat hij plaste, poepte, plaste

Owja, Niels heeft maat 6-12 maanden van sokken zomgzomg wat moet dat wel niet worden. Carriere als pipo?!
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:30 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Het is ook eng Is je Lief lief voor je?

En erg is dat hè? Die huil-echo in je hoofd Ben je wel een beetje uitgerust door gewoon lekker in bed te liggen?
Jahoor, aan zijn liefheid ligt het echt niet, ik ben gewoon een schijtluis.
Ik ben wel een beetje uitgerust hoor
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75844743
Twinkly Amélie is ook begonnen in maat 6-12 maanden
ze leeft op grote voet

-edit-
gevonden

t was op de echo al duidelijk dat ze geen kleine voetjes had
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 17:58:46 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75845189
Trix; wat een moooooi verhaal van die wegschietende thermometer ik zie het helemaal voor me

Graeme alweer een half jaar!!!! wat gaat de tijd toch snel!!

De kraamzorg is inmiddels weer weg; Papa heeft Evie in de tummytub gedaan.. ging prima!
en nog even bloot gewogen en weer 20 gram zwaarder en voor het eerst boven haar geboortegewicht:
2800 gram!!! jeuj voor Evie!

nu zo maar eens even wat eten...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')