WATDEFUquote:Heb jij wel eens zelfmoord overwogen?
Gestart op: 13-12-2009 13:32
Aantal stemmen: 5146
Laatste stem: 15-12-2009 16:53
Nee: 3334 (64.8%)
Ja: 1809 (35.2%)
Ja want iedereen gaat natuurlijk voor de lol invullen dat ze zelfmoord overwegen.quote:
Zo leg ik nadruk op shit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Lonker het volgende:
Je dik druk ding doet het niet helemaal
Slordig, verpest het topic
Ik heb het vandaag meegemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Jahr00n het volgende:
Laat ze astanblieft niet voor de trein springen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Overwegen om vervolgens tot de conclusie te komen dat het nutteloos is
How Shity is that.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Jahr00n het volgende:
Shityquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Apebeer het volgende:
Overworgen staat er he![]()
Niet: "Wil jij zelfmoord plegen?"
Dan rijden er in brabant helemaal geen treinen meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Jahr00n het volgende:
Ongelooflijk he.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja want iedereen gaat natuurlijk voor de lol invullen dat ze zelfmoord overwegen.!
[..]
Zo leg ik nadruk op shit.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef wise het volgende:
ik heb ook Ja: 1809 (35.2%) gestemd, Alleen om te shockeren en de poll aan te passen
Dan zou ik het doen puur om Brabant te plagenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dan rijden er in brabant helemaal geen treinen meer.
Ik ga tenminste niet snel ninja-edittenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Shity![]()
![]()
astanblieft![]()
![]()
Overworgen![]()
![]()
Wtf mensen!
Ik denk niet dat wise 1809 keer heeft gestemd.quote:
Dit dus,, want ik zag het hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niet snel ninja-editten
Denken dat ik astanblieft niet expres fout geschreven heb.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Shity![]()
![]()
astanblieft![]()
![]()
Overworgen![]()
![]()
Wtf mensen!
Bewijs het maar.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wise 1809 keer heeft gestemd.Plus check ook de serieuze reacties onder die poll van mensen die niet voor de grap hebben gestemd.
Zie linksboven net onder die knop bij ongewijzigde wijzigingenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denken dat ik astanblieft niet expres fout geschreven heb.
Sowieso Fokkersquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Driekwart van die mensen zouden niet gemist worden en pas gevonden wanneer het begint te stinken.
Had jij er ook last van?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
als er ook maar van jullie voor mijn trein springt kots ik de resten van je lichaam helemaal onder![]()
Zelfmoord overwegenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef TNA het volgende:
'Overwegen' verwarren met 'willen'. Fail.
Leg ons het verschil maar uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef TNA het volgende:
'Overwegen' verwarren met 'willen'. Fail.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Shity![]()
![]()
astanblieft![]()
![]()
Overworgen![]()
![]()
Wtf mensen!
Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het weleens overwogen hebben.
Toen ik 17 was mix van ibuprofen en slaappillen en sterke drank. gevonden en maag leeg gepompt, geen pretje![]()
Op dit moment zou ik het sowieso niet doen.
Het echt uitvoeren is wat anders dan overwegenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Toen ik 17 was mix van ibuprofen en slaappillen en sterke drank. gevonden en maag leeg gepompt, geen pretje![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik heb heul niet eens gestemdquote:
Verstandigquote:
Doodverwensing, ban.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef ripley1 het volgende:
Waren er maar meer KLB-ers die zelfmoord wilden plegen
Niet iedereen heeft zo weinig vrienden als jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Driekwart van die mensen zouden niet gemist worden en pas gevonden wanneer het begint te stinken.
Nu ga ik zelfmoord plegen. Dit was de druppel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef Trust_live het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo weinig vrienden als jou JIJ
Is de grap dat je mijn opmerking nu zo omdraait dat het over mezelf gaat? Anders snap ik hem niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef Trust_live het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo weinig vrienden als jou
Otis heeft mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef Trust_live het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo weinig vrienden als jou
Haha. Jou vergeef ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:
ik heb op ja gestemd, was zoe 11 jaar en toen moesten we 2 dagen achter elkaar allemaal museums in spanje uitchecken en toen zat ik te dreigen dat ik zelfmoord ging plegen
En terecht. Museaquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:ik heb op ja gestemd, was zoe 11 jaar en toen moesten we 2 dagen achter elkaar allemaal museums in spanje uitchecken en toen zat ik te dreigen dat ik zelfmoord ging plegen
Ik dacht dat ik het wel wilde toen ik net van de middelbare school afkwam, zo van gadver, het was relaxed, waarom nu weer iets anders doen waar ik geen zin in heb.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:ik heb op ja gestemd, was zoe 11 jaar en toen moesten we 2 dagen achter elkaar allemaal museums in spanje uitchecken en toen zat ik te dreigen dat ik zelfmoord ging plegen
Neemt niet weg dat het gewoon kansloos is en blijft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:06 schreef mirved het volgende:
Ben je nu echt zo dom dat je niet kan begrijpen dat er veel mensen zij die het wel eens een keer overwogen hebben?
Ik kan me genoeg situaties bedenken waarin iemand kan komen waardoor ze zoiets zouden overwegen. Maar als je zo dom bent als een kasplant blijkbaar niet. Je denkt waarschijnlijk nog geen 30 seconde vooruit en alleen aan jezelf.
Vorige week ook. Pffffquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag meegemaakt![]()
Als het een fokker was he, ik klaag fok aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |