dat is oudquote:
quote:
Oud en we proberen hier daarmee straks een discussie over IQ los te peuteren en nut van testjes, wanneer er een hoeveelheid scores zijn gepostquote:Er is al 106 dagen niet in dit topic gepost!
2 hiero.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De eerste had ik op 5 sterren gegoktik haalde er maar 4
Hier precies andersomquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De eerste had ik op 5 sterren gegoktik haalde er maar 4
ow ik had die muziektest niet gedaan, maar kreeg wel de uitslag, na die muziektest komt mijn iq uit op 109quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
117, eat your heart out Dries.
Ik ben niet bijzonder verrast dat logica niet een van je sterke kanten isquote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef Darkwolf het volgende:
Mijn score is 107.
Alles op 4 sterren gehaald met uitzondering Ruimtelijke intelligentie (1 ster), Logisch Wiskundige intelligentie (2 sterren) en Lichamelijk Motorische intelligentie (5 sterren).
Wiskunde is een ramp, maar betreft die ruimtelijke intelligentie ben ik een beetje verbaasd. Zal wel aan hun gekozen test methode liggen.
En dat baseer je op het feit dat ik TRU zit of mijn manier van discussieren?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:02 schreef _Led_ het volgende:
Ik ben niet bijzonder verrast dat logica niet een van je sterke kanten is
Op hoe ik jou ken.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En dat baseer je op het feit dat ik TRU zit of mijn manier van discussieren?
Gedeeltelijk heb je dat ook. Daar niet van. Het ene soort logica gaat mij beter af dan het andere. Het is een breed begrip!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:16 schreef _Led_ het volgende:
Op hoe ik jou ken.
En volgens mijn test ben ik goed in interpersoonlijke intelligentie (5 sterretjes !), dus het is niet vreemd dat ik het bij het rechte eind heb !
Same herequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef CasB het volgende:
114, alleen met ruimtelijke intelligentie ging ik de mist in.
nee hoor, je bent zelf het bewijsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef intraxz het volgende:
Hmm ik heb wel bier op.. eens kijken hoe het gaat .
Waarom heb ik maar een sterretje voor de taaltest..Die heb ik niet eens gemaakt. De mensen die de test geprogrammeerd hebben hebben gewoon een lage QQ score
![]()
[ afbeelding ]
Nou poe hee! er moet nog een hele komma bij. Dat kan je een zatte fokker op de avond niet kwalijk nemen als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
nee hoor, je bent zelf het bewijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |