abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77669446
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

In dat Veka boek staat dus dat je onervaren motorrijders voorop moet laten rijden.

Nou ja, net een nieuwe bril gekocht, rijlessen moeten nu weer ff wachten ( )
Staat er 'voorop' of 'vooraan'.. is een beetje voor meerdere interpretaties vatbaar. Helemaal als voorste is geen goed idee, dan moet je het tempo inschatten voor de hele groep, je volgers in de gaten houden, de route kennen etc etc. Ik denk dat je gevoelsmatig ook wel kan inschatten dat je liever niet op kop rijd. Hoe verder je naar achter zit hoe meer je je best moet doen om bij te blijven etc, dus vooraan in de groep is de beste plaats.
pi_77674949
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

In dat Veka boek staat dus dat je onervaren motorrijders voorop moet laten rijden.

Nou ja, net een nieuwe bril gekocht, rijlessen moeten nu weer ff wachten ( )
Staat dat er letterlijk? Ik heb dat boek ook gebruikt plus de oefenexamens en ik weet heel zeker dat ik daarvan weet dat een beginner juist niet helemaal voor of achteraan moet rijden
pi_77681367
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:27 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hij duwde mij niet om. Ik had nog nooit op een motor gezet, het was dus mijn allereerste keer. Hij liet me teveel tegelijkertijd doen en stond naast me. Tja, dan raak je verward en kun je dus omflikkeren wat ik dus deed. Ben heel "stoer" meteen weer op de motor gestapt en gaan rijden (megatraag natuurlijk). Hij gaf ook aan dat hij teveel tegelijk liet doen en bood zijn excuses aan. ik was de laatste aan het eind van de open dag en toen we terug waren ging hij ook meteen huiswaarts. Ik denk dat hij het zat was of zo. Maakt niet uit. Heb nu een onwijs aardige instructeur die, zoals ik al eerder aangaf, engelen geduld heeft. Petje af voor hem. (Freek van Perspectief uit Lelystad)
Nog een lelystedeling(e)? Mag ik vragen waar je eerst (proef)gelest heb voor je bij Perspectief ging rijden ?
Wie niet dom is moet slim zijn!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:53:11 #214
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77695751
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:17 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Nog een lelystedeling(e)? Mag ik vragen waar je eerst (proef)gelest heb voor je bij Perspectief ging rijden ?
Jeps, inmiddels Lelystedelinge. Proefles was in Almere. Naam van het bedrijf noem ik niet, vind ik niet belangrijk en ook niet nodig om iemand "zwart" te maken.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_77697095
En wie gaan er allemaal naar de Motorbeurs over twee weken?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  FOK!fotograaf zaterdag 6 februari 2010 @ 11:32:02 #216
159915 -Menn0-
MNO
pi_77697396
Was het wel van plan, maar ga op wintersport en ben er dus niet..
,,/
pi_77697408
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Daar moet je toch kaarten voor hebben? of kun je gewoon binnen stappen?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_77697430
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

Daar moet je toch kaarten voor hebben? of kun je gewoon binnen stappen?
Kaarten kan je daar kopen of in de voorverkoop via de site.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_77697458
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Kaarten kan je daar kopen of in de voorverkoop via de site.
Ik zal m'n maat eens vragen, wil namelijk nog wel 'n paar dingen halen.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_77724635
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Samen met een maat van mij, kaarten zijn al binnen. Als je gaat kan je ze wel beter bij de voorverkoop kopen, dan kosten ze ¤12,50 ipv ¤17,50.
pi_77740910
Ik ga ook naar de motorbeurs, op de vrijdag met een maat van me
pi_77744600
Als het weer zo blijft wordt het rustig met de motoren op de beurs.
pi_77753585
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als het weer zo blijft wordt het rustig met de motoren op de beurs.
That's when the men separate from the boys!
  maandag 8 februari 2010 @ 10:36:56 #224
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77761123
Jeps, wij gaan ook. vrijdagavond. eens kijken of ze motoren voor mijn ukkepuk formaat hebben zonder dat er al teveel gesleuteld moet worden.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_77773681
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

That's when the men separate from the boys!
Leuk, vanuit Lelystad de A6 op, A27 om dan helemaal bevroren bij de Jaarbeurs aan te komen, maar jawel op je motor! Het moet toch wel minimaal 5 graden zijn, wil ik zo'n tijd op de snelweg blijven rijden. Als ik gewoon door de stad rijd maakt het niet uit hoe koud het is, eerste half uur hou je toch wel vol
pi_77773723
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:36 schreef Mickeys het volgende:
Jeps, wij gaan ook. vrijdagavond. eens kijken of ze motoren voor mijn ukkepuk formaat hebben zonder dat er al teveel gesleuteld moet worden.
Wat is je lengte ?
pi_77778584
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Leuk, vanuit Lelystad de A6 op, A27
Is het nou wel of niet mogelijk om via de oostvaardersplassen naar almere te rijden (ergens bij de gevangenis de stad uit?) Ben er met de auto nooit aan toe gekomen om het te proberen.. wat een saaie rotweg is die a6 toch. En heel hinderlijke hobbels/golven als je beetje doorrijd
  maandag 8 februari 2010 @ 20:35:41 #228
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77783512
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Wat is je lengte ?
formaat onderdeur krijg ik vaak te horen.. 1,62 om precies te zijn.... kan kleiner is mijn mening... maarre... je gaat toch niet echt op de motor naar de jaarbeurs? das veels te brrrrrrrrrr
pi_77787547
daar is zeker wat voor te vinden.. zo niet standaard, dan kom je met 2cm extra dikke zolen en een verlaagd zadel (zat stoffeerders die dat voor je kunnen doen, als het al niet gewoon te koop is) ook een heeel eind.
pi_77787561
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Is het nou wel of niet mogelijk om via de oostvaardersplassen naar almere te rijden (ergens bij de gevangenis de stad uit?) Ben er met de auto nooit aan toe gekomen om het te proberen.. wat een saaie rotweg is die a6 toch. En heel hinderlijke hobbels/golven als je beetje doorrijd
Is inderdaad een heerlijke weg ter vervanging van de A6 . Heb er met de motor nog niet op kunnen rijden, maar als je in Lelystad bent, kan je via woonboulevard palazzo, langs de jeugdgevangenis richting almere. Eerste stuk is rechtdoor (door het bos) en later word het wel leuker. Vanaf palazzo of vanaf Lelystad Haven

Of gewoon over de oostvaardersdijk, dat is wel een leuk uitzicht, maar ook alleen rechtdoor 80 km /u incl. zo nu en dan een flits op de mooie dagen . Enige oppassen op de trekweg is dat er kuilen in de weg zitten en het een B-weg is, dus hier en daar wat viezigheid.
pi_77787607
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

formaat onderdeur krijg ik vaak te horen.. 1,62 om precies te zijn.... kan kleiner is mijn mening... maarre... je gaat toch niet echt op de motor naar de jaarbeurs? das veels te brrrrrrrrrr
Kan kleiner idd. Zelf ben ik 1.72 en ik zat ruim genoeg op mijn les motor. Mijn eigen motor zou ik je niet aanraden idd, die is net weer een slagje groter
pi_77787714
Woon er niet meer, heb m een jaar lang dagelijks gereden voor mn werk.. ploegendienst dus veel snachts/savonds over die lege a6.. geen gein aan (toen nog met het mitsubishi koekblik) maarja op die tijden ga je ook niet ff door dat park rijden (in je oude barrel )

Ik ga m onthouden voor als ik mn oude collegas is op ga zoeken op de motor
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:48:03 #233
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77796850
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:53 schreef Robin__ het volgende:
daar is zeker wat voor te vinden.. zo niet standaard, dan kom je met 2cm extra dikke zolen en een verlaagd zadel (zat stoffeerders die dat voor je kunnen doen, als het al niet gewoon te koop is) ook een heeel eind.
Er zijn motoren die verlaagd kunnen worden. Alleen Kawasaki haalt het op 3 cm na net niet. Als je dan het zadel gaat "verbouwen" hou je geen zacht zitje onder die bips van mij over. Bovendien is het, in mijn ogen, toch een flinke ingreep. Hoewel ik mijn zinnen een beetje op de Ninja had gezet zal ik die toch moeten laten varen ben ik bang voor. Mar misschien dat ze dit jaar een nieuw model hebben die wel genoeg naar beneden kan. Laarzen met plateauzolen heb ik ook geprobeerd, maar die zijn net niet hoog genoeg. Loop normaal ook op stelten van een cm of 8 a 10.

Maar er is heus wel een motortje te vinden voor me. daar ben ik van overtuigd
pi_77798290
Choppertje? Ik ben zelf ook nogal klein dus ik ga waarschijnlijk iets zoeken in de richting van Virago/Marauder/Shadow...
pi_77801453
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En ik heb precies het tegenovergestelde, ben 2.00m en kom ook in de problemen met het uitkiezen van een motor.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:05:56 #236
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77802404
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef NutKees het volgende:
Choppertje? Ik ben zelf ook nogal klein dus ik ga waarschijnlijk iets zoeken in de richting van Virago/Marauder/Shadow...

Shadow

Vriend van me rijdt op een hele mooie. Ik hoop dat ik hem voor een leuk prijsje over kan nemen als hij een harley koopt
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:18:50 #237
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_77802830
Nog mensen uit omgeving Assen die naar de motorbeurs gaan?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:23:25 #238
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77802986
ik durf niet naar de motorbeurs. Dat is vast heel slecht voor mijn rijlessen budget
pi_77804032
Deksels, als het slechte weer zo doorgaat kan ik morgen voor de 3e keer mijn examen verzetten. Ik begin er onderhand echt meer dan genoeg van te krijgen...
pi_77807010
Motor proberen te starten na 2maanden, accu dood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')