abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77773723
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:36 schreef Mickeys het volgende:
Jeps, wij gaan ook. vrijdagavond. eens kijken of ze motoren voor mijn ukkepuk formaat hebben zonder dat er al teveel gesleuteld moet worden.
Wat is je lengte ?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_77778584
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Leuk, vanuit Lelystad de A6 op, A27
Is het nou wel of niet mogelijk om via de oostvaardersplassen naar almere te rijden (ergens bij de gevangenis de stad uit?) Ben er met de auto nooit aan toe gekomen om het te proberen.. wat een saaie rotweg is die a6 toch. En heel hinderlijke hobbels/golven als je beetje doorrijd
  maandag 8 februari 2010 @ 20:35:41 #228
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77783512
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Wat is je lengte ?
formaat onderdeur krijg ik vaak te horen.. 1,62 om precies te zijn.... kan kleiner is mijn mening... maarre... je gaat toch niet echt op de motor naar de jaarbeurs? das veels te brrrrrrrrrr
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_77787547
daar is zeker wat voor te vinden.. zo niet standaard, dan kom je met 2cm extra dikke zolen en een verlaagd zadel (zat stoffeerders die dat voor je kunnen doen, als het al niet gewoon te koop is) ook een heeel eind.
pi_77787561
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Is het nou wel of niet mogelijk om via de oostvaardersplassen naar almere te rijden (ergens bij de gevangenis de stad uit?) Ben er met de auto nooit aan toe gekomen om het te proberen.. wat een saaie rotweg is die a6 toch. En heel hinderlijke hobbels/golven als je beetje doorrijd
Is inderdaad een heerlijke weg ter vervanging van de A6 . Heb er met de motor nog niet op kunnen rijden, maar als je in Lelystad bent, kan je via woonboulevard palazzo, langs de jeugdgevangenis richting almere. Eerste stuk is rechtdoor (door het bos) en later word het wel leuker. Vanaf palazzo of vanaf Lelystad Haven

Of gewoon over de oostvaardersdijk, dat is wel een leuk uitzicht, maar ook alleen rechtdoor 80 km /u incl. zo nu en dan een flits op de mooie dagen . Enige oppassen op de trekweg is dat er kuilen in de weg zitten en het een B-weg is, dus hier en daar wat viezigheid.
pi_77787607
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

formaat onderdeur krijg ik vaak te horen.. 1,62 om precies te zijn.... kan kleiner is mijn mening... maarre... je gaat toch niet echt op de motor naar de jaarbeurs? das veels te brrrrrrrrrr
Kan kleiner idd. Zelf ben ik 1.72 en ik zat ruim genoeg op mijn les motor. Mijn eigen motor zou ik je niet aanraden idd, die is net weer een slagje groter
pi_77787714
Woon er niet meer, heb m een jaar lang dagelijks gereden voor mn werk.. ploegendienst dus veel snachts/savonds over die lege a6.. geen gein aan (toen nog met het mitsubishi koekblik) maarja op die tijden ga je ook niet ff door dat park rijden (in je oude barrel )

Ik ga m onthouden voor als ik mn oude collegas is op ga zoeken op de motor
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:48:03 #233
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77796850
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:53 schreef Robin__ het volgende:
daar is zeker wat voor te vinden.. zo niet standaard, dan kom je met 2cm extra dikke zolen en een verlaagd zadel (zat stoffeerders die dat voor je kunnen doen, als het al niet gewoon te koop is) ook een heeel eind.
Er zijn motoren die verlaagd kunnen worden. Alleen Kawasaki haalt het op 3 cm na net niet. Als je dan het zadel gaat "verbouwen" hou je geen zacht zitje onder die bips van mij over. Bovendien is het, in mijn ogen, toch een flinke ingreep. Hoewel ik mijn zinnen een beetje op de Ninja had gezet zal ik die toch moeten laten varen ben ik bang voor. Mar misschien dat ze dit jaar een nieuw model hebben die wel genoeg naar beneden kan. Laarzen met plateauzolen heb ik ook geprobeerd, maar die zijn net niet hoog genoeg. Loop normaal ook op stelten van een cm of 8 a 10.

Maar er is heus wel een motortje te vinden voor me. daar ben ik van overtuigd
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_77798290
Choppertje? Ik ben zelf ook nogal klein dus ik ga waarschijnlijk iets zoeken in de richting van Virago/Marauder/Shadow...
pi_77801453
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En ik heb precies het tegenovergestelde, ben 2.00m en kom ook in de problemen met het uitkiezen van een motor.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:05:56 #236
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77802404
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef NutKees het volgende:
Choppertje? Ik ben zelf ook nogal klein dus ik ga waarschijnlijk iets zoeken in de richting van Virago/Marauder/Shadow...

Shadow

Vriend van me rijdt op een hele mooie. Ik hoop dat ik hem voor een leuk prijsje over kan nemen als hij een harley koopt
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:18:50 #237
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_77802830
Nog mensen uit omgeving Assen die naar de motorbeurs gaan?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:23:25 #238
259233 GimmeGore
pi_77802986
ik durf niet naar de motorbeurs. Dat is vast heel slecht voor mijn rijlessen budget
pi_77804032
Deksels, als het slechte weer zo doorgaat kan ik morgen voor de 3e keer mijn examen verzetten. Ik begin er onderhand echt meer dan genoeg van te krijgen...
pi_77807010
Motor proberen te starten na 2maanden, accu dood
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:05:25 #241
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77809184
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef NutKees het volgende:
ehm.. je bedoelt het goed, maar ik niet op een choppertje... ik ben meer van snel en flitsend.... dus tja... misschien stel ik wel teveel eisen. Zit in ieder geval altijd met veel plezier achterop bij mijn man (klinkt eng, mijn man hahaha), op de Honda Fireblade, maar niet voor de langere ritten, dat trek ik zowat niet
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:50:00 #242
168121 retuow82
Het is friet!
pi_77813278
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef Mickeys het volgende:

[..]

ehm.. je bedoelt het goed, maar ik niet op een choppertje... ik ben meer van snel en flitsend.... dus tja... misschien stel ik wel teveel eisen. Zit in ieder geval altijd met veel plezier achterop bij mijn man (klinkt eng, mijn man hahaha), op de Honda Fireblade, maar niet voor de langere ritten, dat trek ik zowat niet
Wil je perse een nieuwe motor of mag het ook een oudere zijn? Ik heb een FZR 600R gehad en die zijn niet extreem hoog, de FZR 400 is helemaal een lage motor en in beide gevallen heb je toch een racer.

Natuurlijk niet zo flitsend als een motor van een jaartje oud maar in het begin om te leren rijden zie ik dat ook niet echt als een probleem.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_77820933
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Een buurmeisje van mij, ik gok ook krap 160. reed naar eigen zeggen heerlijk op dr zzr 250, maar ik vermoed dat je niet opzoek bent naar een 25 kW... denk wel dat hoe sneller en flitsender je wilt rijden hoe lastiger het wordt enorme zolen gaat ook niet echt werken ivm terugschakelen, maar iedere cm die je niet aan de motor hoeft te sleutelen helpt volgens mij.

Op het moment dat je je zadel zou laten aanpassen zou je er ook zachter schuim in kunnen stoppen.. feitelijk is het een stuk kunststof, een een stuk schuimrubber er op geplakt, word in vorm gesneden en dan de hoes er om heen, vast nieten op de onderkant en klaar (of in een groef met een koord er in gedrukt) K begrijp dat je lekker wilt zitten hoor, maar je kan het altijd in gedachten houden voor de toekomst. Alleen maar even om aan te geven dat er vanalles mogelijk is en dat dat niet altijd super duur hoeft te zijn.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:11:51 #244
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77823724
ik hoef niet perse een nieuwe motor hoor. mogelijk dat het toch eerst een 250 gaat worden afhankelijk van de lessen die ik nog moet volgen. eerst daar mee gaan herstarten en volgende week vrijdag op de beurs wat rondneuzen en mezelf weer oppeppen voor het nieuwe seizoen. Wil dit jaar perse mijn rijbewijs halen, anders wordt het bijna niet meer. Want met die aankomende midlife crissis moet je als vrouw toch ook wat mee doen (geintje)

tnx all!!! alles gaat mee in de overweging
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:11:51 #245
259233 GimmeGore
pi_77823725
Ben ik ff blij dat ik wel van choppertjes houd xD
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:12:10 #246
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77823747
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
Ben ik ff blij dat ik wel van choppertjes houd xD
Lolz
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:11:41 #247
259233 GimmeGore
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:54:39 #248
168121 retuow82
Het is friet!
pi_77835518
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:11 schreef Mickeys het volgende:
ik hoef niet perse een nieuwe motor hoor. mogelijk dat het toch eerst een 250 gaat worden afhankelijk van de lessen die ik nog moet volgen. eerst daar mee gaan herstarten en volgende week vrijdag op de beurs wat rondneuzen en mezelf weer oppeppen voor het nieuwe seizoen. Wil dit jaar perse mijn rijbewijs halen, anders wordt het bijna niet meer. Want met die aankomende midlife crissis moet je als vrouw toch ook wat mee doen (geintje)

tnx all!!! alles gaat mee in de overweging
Let wel op bij een 250cc dat het (meestal) een 2takt motor is, die hebben meer onderhoud nodig dan een 4takt en het rijdt/reageert ook wat anders dan een 4takt waar je nu op lest.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:12:39 #249
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77835870
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:54 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Let wel op bij een 250cc dat het (meestal) een 2takt motor is, die hebben meer onderhoud nodig dan een 4takt en het rijdt/reageert ook wat anders dan een 4takt waar je nu op lest.
Ehm.. ik les nu op een 250 omdat ik te klein ben voor de 500 en die dus niet overeind kan houden met harde wind.
pi_77836533
Nou, vandaag is het zover. Althans... als de sneeuw hier weg blijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')