Wat is je lengte ?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:36 schreef Mickeys het volgende:
Jeps, wij gaan ook. vrijdagavond. eens kijken of ze motoren voor mijn ukkepuk formaat hebben zonder dat er al teveel gesleuteld moet worden.
Is het nou wel of niet mogelijk om via de oostvaardersplassen naar almere te rijden (ergens bij de gevangenis de stad uit?) Ben er met de auto nooit aan toe gekomen om het te proberen.. wat een saaie rotweg is die a6 toch. En heel hinderlijke hobbels/golven als je beetje doorrijdquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Leuk, vanuit Lelystad de A6 op, A27
formaat onderdeur krijg ik vaak te horen.. 1,62 om precies te zijn.... kan kleiner is mijn mening... maarre... je gaat toch niet echt op de motor naar de jaarbeurs? das veels te brrrrrrrrrrquote:
Is inderdaad een heerlijke weg ter vervanging van de A6quote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet mogelijk om via de oostvaardersplassen naar almere te rijden (ergens bij de gevangenis de stad uit?) Ben er met de auto nooit aan toe gekomen om het te proberen.. wat een saaie rotweg is die a6 toch. En heel hinderlijke hobbels/golven als je beetje doorrijd
Kan kleiner idd. Zelf ben ik 1.72 en ik zat ruim genoeg op mijn les motor. Mijn eigen motor zou ik je niet aanraden idd, die is net weer een slagje groterquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
formaat onderdeur krijg ik vaak te horen.. 1,62 om precies te zijn.... kan kleiner is mijn mening... maarre... je gaat toch niet echt op de motor naar de jaarbeurs? das veels te brrrrrrrrrr
Er zijn motoren die verlaagd kunnen worden. Alleen Kawasaki haalt het op 3 cm na net niet. Als je dan het zadel gaat "verbouwen" hou je geen zacht zitje onder die bips van mij over. Bovendien is het, in mijn ogen, toch een flinke ingreep. Hoewel ik mijn zinnen een beetje op de Ninja had gezet zal ik die toch moeten laten varen ben ik bang voor. Mar misschien dat ze dit jaar een nieuw model hebben die wel genoeg naar beneden kan. Laarzen met plateauzolen heb ik ook geprobeerd, maar die zijn net niet hoog genoeg. Loop normaal ook op stelten van een cm of 8 a 10.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:53 schreef Robin__ het volgende:
daar is zeker wat voor te vinden.. zo niet standaard, dan kom je met 2cm extra dikke zolen en een verlaagd zadel (zat stoffeerders die dat voor je kunnen doen, als het al niet gewoon te koop is) ook een heeel eind.
En ik heb precies het tegenovergestelde, ben 2.00mquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
formaat onderdeur krijg ik vaak te horen.. 1,62 om precies te zijn.... kan kleiner is mijn mening... maarre... je gaat toch niet echt op de motor naar de jaarbeurs? das veels te brrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef NutKees het volgende:
Choppertje? Ik ben zelf ook nogal klein dus ik ga waarschijnlijk iets zoeken in de richting van Virago/Marauder/Shadow...
ehm.. je bedoelt het goed, maar ik niet op een choppertje... ik ben meer van snel en flitsend.... dus tja... misschien stel ik wel teveel eisen. Zit in ieder geval altijd met veel plezier achterop bij mijn man (klinkt eng, mijn man hahaha), op de Honda Fireblade, maar niet voor de langere ritten, dat trek ik zowat nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef NutKees het volgende:
Choppertje? Ik ben zelf ook nogal klein dus ik ga waarschijnlijk iets zoeken in de richting van Virago/Marauder/Shadow...
Wil je perse een nieuwe motor of mag het ook een oudere zijn? Ik heb een FZR 600R gehad en die zijn niet extreem hoog, de FZR 400 is helemaal een lage motor en in beide gevallen heb je toch een racer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.. je bedoelt het goed, maar ik niet op een choppertje... ik ben meer van snel en flitsend.... dus tja... misschien stel ik wel teveel eisen. Zit in ieder geval altijd met veel plezier achterop bij mijn man (klinkt eng, mijn man hahaha), op de Honda Fireblade, maar niet voor de langere ritten, dat trek ik zowat niet
Een buurmeisje van mij, ik gok ook krap 160. reed naar eigen zeggen heerlijk op dr zzr 250, maar ik vermoed dat je niet opzoek bent naar een 25 kW... denk wel dat hoe sneller en flitsender je wilt rijden hoe lastiger het wordtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.. je bedoelt het goed, maar ik niet op een choppertje... ik ben meer van snel en flitsend.... dus tja... misschien stel ik wel teveel eisen. Zit in ieder geval altijd met veel plezier achterop bij mijn man (klinkt eng, mijn man hahaha), op de Honda Fireblade, maar niet voor de langere ritten, dat trek ik zowat niet
Lolzquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
Ben ik ff blij dat ik wel van choppertjes houd xD
Let wel op bij een 250cc dat het (meestal) een 2takt motor is, die hebben meer onderhoud nodig dan een 4takt en het rijdt/reageert ook wat anders dan een 4takt waar je nu op lest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:11 schreef Mickeys het volgende:
ik hoef niet perse een nieuwe motor hoor. mogelijk dat het toch eerst een 250 gaat worden afhankelijk van de lessen die ik nog moet volgen. eerst daar mee gaan herstarten en volgende week vrijdag op de beurs wat rondneuzen en mezelf weer oppeppen voor het nieuwe seizoen. Wil dit jaar perse mijn rijbewijs halen, anders wordt het bijna niet meer. Want met die aankomende midlife crissis moet je als vrouw toch ook wat mee doen(geintje)
tnx all!!! alles gaat mee in de overweging
Ehm.. ik les nu op een 250 omdat ik te klein ben voor de 500 en die dus niet overeind kan houden met harde wind.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:54 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Let wel op bij een 250cc dat het (meestal) een 2takt motor is, die hebben meer onderhoud nodig dan een 4takt en het rijdt/reageert ook wat anders dan een 4takt waar je nu op lest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |