abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77116425
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef MrDrako het volgende:

[..]

nog een offtopic reactie: ik mag dus nooit meer door de regen rijden op de motor anders scheurt mn motorblok doormidden
Daarom mag je ook nooit normaal water in je koelvloeistofreservoir doen. Krijg je hetzelfde effect
Wie niet dom is moet slim zijn!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 01:21:13 #177
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_77126346
Woei, morgen proefles... wish me luck!

Gelukkig mocht ik de (vet stoere ) motorlaarzen van mn pa hebben... yay
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_77126438
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:21 schreef Gwunnik het volgende:

Veel plezier bovenal!, en doe voldoende kleren aan
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 01:33:30 #179
25682 2cv
Niet subtiel
pi_77126522
Een beetje spatwater van rijden in de regen is iets heel anders dan in 1 keer de volle straal van een tuinslang/hogedrukspuit/whatever op je hete motorblok zetten. Zowieso is je motorblok wel afgeschermd tegen dat beetje regenwater/spatwater anders dan was het wel algemeen bekend dat je niet in de regen op je motorfiets moet rijden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_77134236
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:33 schreef 2cv het volgende:
Een beetje spatwater van rijden in de regen is iets heel anders dan in 1 keer de volle straal van een tuinslang/hogedrukspuit/whatever op je hete motorblok zetten. Zowieso is je motorblok wel afgeschermd tegen dat beetje regenwater/spatwater anders dan was het wel algemeen bekend dat je niet in de regen op je motorfiets moet rijden.
je gaat daar serieus op in?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:38:26 #181
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77145747
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:21 schreef Gwunnik het volgende:

Veel plezier!

* GimmeGore is stiekem een beetje jaloers
pi_77217319
Ik had gister het briljante idee om weer eens op de motor van Den Haag naar Leiden te rijden... heerlijk met die natte sneeuw, het was niet glad maar ik had wel een gigantische plak ijs op mn gehele pak zitten
En zicht was echt superberoerd
pi_77218682
Verdomme zeg he, eindelijk al die sneeuw weg ligt er gewoon weer nieuwe Nog langer wachten voordat ik kan rijden
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:10:42 #184
259233 GimmeGore
pi_77308906
Gwunnik! Hoe was je proefles?

Morgen aan de fysio vragen of ik ook mag
pi_77316517
Heb nog drie lessen staan tot aan mijn avb examen over 2,5 week. Hoop dat ze doorgaan want heb sinds begin december niet meer op een motor gezeten
You dream it, I live it.
  woensdag 27 januari 2010 @ 00:43:05 #186
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_77319600
Na twee maanden niet meer op de motor te hebben gezeten ben ik al bijna weer vergeten waarom ik het zo geweldig vond... Ben echt weer toe om te rijden!
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:27:32 #187
259233 GimmeGore
pi_77329441
Woohoo! als ik mn knie goed inpak, mag ik van de fysio gaan rijden
pi_77336082
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
Woohoo! als ik mn knie goed inpak, mag ik van de fysio gaan rijden
Mooizo!
Pak jezelf voor de rest ook maar goed in, koud!!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:05:54 #189
259233 GimmeGore
pi_77552281
Rijschool heeft ook aangeraden om nu even niet te beginnen.

Die sms-dienst-examens uit de OP, zijn die een beetje behoorlijk?

Ik heb net een examen van mn cd rom van de bieb gedaan, maar die is echt belabberd.

46 ja/nee vragen en 4 abc vragen, geen technische vragen, rottige foto's (3 auto's achter elkaar is volgens die cd een file en dat moet ik dan maar weten, dan staat er nu voor mijn deur ook een file, want in 1 oogopslag zie ik 5 auto's)

En kan iemand mij vertellen hoe het zit met inhalen en een doorgetrokken streep.
Want (de foto van de cd rom beoordelend) de motorrijder hoefde niet over de streep om in te halen. Hij kon langs de auto inhalen zonder over de streep te gaan.
Mag er dan wel of niet ingehaald worden?
Mij is ooit eens verteld dat het wel mag, omdat je niet over de streep hoeft, maar dat was niet echt de meest betrouwbare bron En mijn boek en de cd rom geven er niet echt een antwoord op
pi_77553609
Nee, dat mag volgens mij niet

Het mag geloof ik wel Er is namelijk geen regel dat het niet mag Hoewel de kans op een artikel 5 wegens gevaar veroorzaken wel groot is...
You dream it, I live it.
pi_77554595
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:05 schreef GimmeGore het volgende:
Rijschool heeft ook aangeraden om nu even niet te beginnen.

Die sms-dienst-examens uit de OP, zijn die een beetje behoorlijk?

Ze waren wel oke.. maar of ze ook helemaal bijgewerkt zijn aan huidige eisen weet ik niet.

Het niveau is wel vergelijkbaar met een echt examen, en achteraf kan je je fouten terugkijken (dan natuurlijk ff in je boek dat stuk nalezen)
pi_77559600
Zo motor klaar en heb net voor het eerst gereden. Even een rondje straat gedaan met regen en ijs/sneeuw en ook nog nieuwe banden Ik wil zomer
  woensdag 3 februari 2010 @ 00:49:00 #193
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_77578062
Wie niet Hoop niet dat deze maand mijn 3e motor-vrije maand word.
Ben bijna vergeten hoe super mijn eerste AVD-les was. En we moeten ook nog AVB-examen doen.
Waarom ben ik in de winter gaan lessen
pi_77580935
Heb afgelopen zaterdag weer les gehad na 6 weken geen motor aangeraakt te hebben. Ging nog best goed moet ik zeggen, maar dat mag ook wel want volgende week heb ik hopelijk eindelijk examen (2x uitgevallen wegens sneeuw).
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:02:02 #195
259233 GimmeGore
pi_77592428
Nou, die cd rom gaat de vuilnisbak in.
Hij verschilt op sommige punten van mijn Veka boek.
Ik vertrouw meer op de boek dan op die rare cd rom

Volgens de cd rom mag je bijvoorbeeld niet op de linkerbaan voorsorteren als er rechts een auto staat (en je gaat allebei recht door)
volgesn Veka mag dat wel omdat je de doorstroming van het verkeer bevorderd omdat je op de motor sneller weg bent
pi_77599254
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
Nou, die cd rom gaat de vuilnisbak in.
Hij verschilt op sommige punten van mijn Veka boek.
Ik vertrouw meer op de boek dan op die rare cd rom

Volgens de cd rom mag je bijvoorbeeld niet op de linkerbaan voorsorteren als er rechts een auto staat (en je gaat allebei recht door)
volgesn Veka mag dat wel omdat je de doorstroming van het verkeer bevorderd omdat je op de motor sneller weg bent
Ga maar van dat Veka boek uit, die had ik ook en ik had (maar) 2 fout op mijn 1e theorie examen. En op je praktijkexamen willen ze ook zien dat jij links naast die (slomere) auto gaat staan. Aangezien jij het snelle voertuig bestuurd op dat moment.

En vragen over dat inhalen met doorgetrokken streep zal je niet krijgen lijkt me, als het toegestaan is dan moeten ze dat ook heel duidelijk op het plaatje laten zien en ik denk niet dat ze willen "laten" weten dat zoiets toegestaan is.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:15:51 #197
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_77599780
Wel leuk dat er steeds meer vrouwen gaan motorrijden Als ze achterop zitten moet je zo netjes schakelen anders klapperen die helmen zo

Aan de lessers: Is alweer te doen met de kou? Of moet ik mijn raket nog even binnen laten staan?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_77602577
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:15 schreef DoimeN het volgende:
Wel leuk dat er steeds meer vrouwen gaan motorrijden Als ze achterop zitten moet je zo netjes schakelen anders klapperen die helmen zo

Aan de lessers: Is alweer te doen met de kou? Of moet ik mijn raket nog even binnen laten staan?
Ben dan geen lesser meer, maar op het moment dat het lekker geregend heeft zodat er geen sneeuw meer ligt en het zonnetje een beetje schijnt ben ik in ieder geval ff op de motor te vinden ..
pi_77619421
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:33 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ben dan geen lesser meer, maar op het moment dat het lekker geregend heeft zodat er geen sneeuw meer ligt en het zonnetje een beetje schijnt ben ik in ieder geval ff op de motor te vinden ..
same here. k ben voor de verandering blij met regen
temperatuur is ook wel te doen, maar na meer dan een uur begin ik vaak pijnlijk koude handen te krijgen
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:28:08 #200
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77619569
* Mickeys meldt zich.

Vorig jaar juli mijn theorie gehaald. Nu AVB en AVD nog, maar die AVB oefenen op die kloterige natte klinkers met keiharde wind over de dijk heen nekt me aardig waardoor ik het niet meer durf eigenlijk. Media maart weer starten na een winterstop van 6 maanden of zo. Kijken of ik me over mijn "angst" heen kan zetten. (ben immers al 3 keer op m'n muil gegaan. 1 keer eigen schuld, 1 keer schuld instructeur en 1 keer schuld van de keiharde wind die mij met stilstand onderuit blies, motoren zijn te groot, heb nu dus ook een kleintje)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')