quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef 2cv het volgende:![]()
Op een warm/heet motorblok gooi je natuurlijk geen water (warm of koud, dat doet er niet toe). dan kan je beter de pekel niet van je fiets af spoelen.
Je zou kunnen proberen het op een wat meer constructieve manier te formuleren.. Heb je de topictitel uberhaupt gelezen?? Vind je het dan heel vreemd dat niet iedereen een expert is op het gebied van motorrijden, verkeer en het onderhoud van een motor? Leuke binnenkomer in de topicreeks man..quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef 2cv het volgende:![]()
Op een warm/heet motorblok gooi je natuurlijk geen water (warm of koud, dat doet er niet toe). dan kan je beter de pekel niet van je fiets af spoelen.
Nee, heb volgende week pas mn eerste proeflesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:01 schreef Robin__ het volgende:
Auw.. motor dr boven op 'gelegd'? Gelukkig had je goede kleding aan en blijft het bij wat blauwe plekkenff paar daagjes doorbijten
Shit, dat is fucking balen.. Nou maar hopen dat het kei en keihard sneeuwt dan (alleen voor jou), dan valt het misschien nog meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:49 schreef GimmeGore het volgende:
Nou mag ik dus volgende week niet die proefles doen van de dokter![]()
nog een offtopic reactie: ik mag dus nooit meer door de regen rijden op de motor anders scheurt mn motorblok doormiddenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:00 schreef 2cv het volgende:
Ik zal het even verduidelijken: dat motorblok is niet warm, dat is heet. Ga daar maar rustig van uit. Met water (wat echt niet kookt) koel je een gedeelte van het motorblok af.
Als dingen warm worden zetten ze uit. Als jij nou dat motorblok met dat water afkoelt wil het plaatselijk krimpen. Daardoor krijg je enorme inwendige krachten in het motorblok waardoor het kan gaan scheuren. En een gescheurd motorblok kan je niet repareren, dat kan je wegdonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |