quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:24 schreef DrDarwin het volgende:
Waarom blijf je dan ook liggen, vort met de geit, aan de slag, de paden op de lanen in, wakker voor den bakker. met frisse moed in gezwinde pas...enz...enz...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:24 schreef DrDarwin het volgende:
Waarom blijf je dan ook liggen, vort met de geit, aan de slag, de paden op de lanen in, wakker voor den bakker. met frisse moed in gezwinde pas...enz...enz...
Hup werkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Meld je ziek of zeg dat je fiets niet wil starten![]()
Slaap lekker, ik kruip nog even lekker terug![]()
MMMaar, ik b ben v vandaag vrijquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hup werkenDe lange werkdag wacht....
Inderdaad, die arbeidsethos van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hup werkenDe lange werkdag wacht....
Vrij zijn is primaquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
MMMaar, ik b ben v vandaag vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon om middernacht naar bed, en om 5.45 uur vlak voor de wekker gaat weer opstaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:02 schreef Metalfrost het volgende:
Beter geen wekkerGewoon om 10 uur op bed en er dan om een uur of 6 eraf
Das kut iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:10 schreef ShevaJB het volgende:
Of één minuut voor tijd wakker worden en denken dat je nog wel een uur kan liggen. Tot je op de wekker kijkt
Niet leuk om daardoor echt te laat te komen. Dan liever moe blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Niks zo heerlijk wakker worden als in paniek wakker worden. TE laat wakker worden is dan ook hét middel om in één keer van je moeheid af te zijn!
En dan kijk je zo naar buiten, dikke laag sneeuw enz. No way dat je dus op tijd uit bed kunt komen dan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:09 schreef Penisbaard het volgende:
Opstaan met deze kouOnmogelijke taak
Inderdaad wat een paupersquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:33 schreef Sjibble het volgende:
Als je al laat bent, wees dan geen 2 minuten te laat.
Blijf gerust een uur weg en geniet van je ontbijt!
ja, al die mensen die menen dat werk zeer belangrijk is en dan nog zeuren als andere mensen hun werk totaal onbelangrijk vinden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:53 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Inderdaad, die arbeidsethos van tegenwoordig.![]()
Verslapen hoor! Gabber!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:28 schreef Drinky het volgende:
Herkenbaren klacht: "maar m'n bedje is veel warmer en ligt veel fijner"
*1 uur later*
Oei ik heb mij overslapen!
Stem je radio af tussen 2 zendersquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Of als de wekkerradio afgaat en er net een reeks leuke nummers op is, nog "even" met je ogen dicht blijven luisteren. Gaat meestal ook fout
Mijn wekkerradio doet dat best vaak vanzelf. Schrik je je helemaal kapot alstie afgaat jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Stem je radio af tussen 2 zenders
Word je wakker met
GGHHSSSSSSSSSSS
Plesant is anders
Dat snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
ah, mijn wekker ging niet eens. Al lang blij dat m'n vriend er ook om 7 uur uit moest
Oeh. Ik ook. :#quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaaden zelfs na 11en heb ik het er nog moeilijk mee.
Leer je Kabouter Wesley-quotes. Of heb je die les gemist omdat je lag te slapen?quote:
Jaaa, dat topic moet er komen!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:07 schreef honda1990 het volgende:
Morgen hele dag vrijHeerlijk! Jammer dat j e alleen lekkerder ligt als je weet dat je er uit moet
Volgend topic: Incidenteel goed uit bed kunnen komen, maar je tijdwinst vernachelen door te lang onder de douche te blijven staan waardoor je alsnog te laat bent of moet haasten
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:18 schreef Neroje het volgende:
Ik voorspel iets dergelijks voor morgenochtend
Dat had ik vanochtend dus ook. Ik me vet haasten om vervolgens te constateren dat ik nog genoeg tijd had om me op een normaal tempo klaar te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:52 schreef ElisaB het volgende:
Ook heel erg: vijf minuten later keihard wakker schrikken, omdat je denkt dat je twee uur extra hebt liggen pitten
Terechte klacht dus
Dat dus!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk om 1 minuut voor de wekker gaat wakker te worden. Natuurlijk wakker worden vind ik veel fijner dan door die kutwekker.
Die van mij gaat elke 7 minuten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:43 schreef Fastmatti het volgende:
Vooral de snoozefunctie zuigtTwee uur extra blijven liggen maar niet echt lekker slapen omdat de wekker elke tien minuten gaat.
En het hele huis staat dan onderhand op je deur te bonkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:43 schreef Fastmatti het volgende:
Vooral de snoozefunctie zuigtTwee uur extra blijven liggen maar niet echt lekker slapen omdat de wekker elke tien minuten gaat.
Zo zonde van je tijd eigenlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jaaa, dat topic moet er komen!!
Eerst was ik er om 9.20 uit en om 9.55 begon de les, voor mij nog vroeg. Ga ik douchen, is het opeens alweer 9.45
Dat is ook zo irritant. Heb het helaas vrijwel dagelijksquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:10 schreef ShevaJB het volgende:
Of één minuut voor tijd wakker worden en denken dat je nog wel een uur kan liggen. Tot je op de wekker kijkt
luie donderquote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef Breathtaking het volgende:
Kwam om elf uur met moeite uit bed(na 10 uur slaap)
Dat is dan ook gewoon veuls te vroegquote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef Breathtaking het volgende:
Kwam om elf uur met moeite uit bed(na 10 uur slaap)
Dat dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef bijdehand het volgende:
Ik zet m'n wekker weleens uit in m'n slaapEn dan ben ik veeels te laat wakker
Gewoon desgewenst thuis kunnen werken met zelf te bepalen tijdenquote:
Niet werkloos, geen student maar toch kan ik toch januari uitslapenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef Happel het volgende:
Werklozen annex studententopic.
Uitslapen is niet in je bed blijven liggen als je al wakker bentquote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
Snap dat nooit wat er zo fijn is aan uitslapen. Heb er echt een hekel aan om in mijn bed te blijven liggen als ik al wakker ben. Het is zo nutteloos.
Daarom doordeweeks gewoon om 7.15 uit bed en in het weekend om 8.00 (ook na een avond stappen).
Daar komt het wel op neer. Mij ga je niet wijsmaken dat mensen twaalf uur lang slapen, zonder tussendoor een keer goed wakker te worden. Ik zou het niet eens kunnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:25 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Uitslapen is niet in je bed blijven liggen als je al wakker bent
Ehhquote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Happel het volgende:
Mij ga je niet wijsmaken dat mensen twaalf uur lang slapen, zonder tussendoor een keer goed wakker te worden.
Ik word soms wakker maar dan ben ik nog moe genoeg om weer te gaan slapen. Dat is gewoon uitslapen, niet wakker zijn en in je bed blijven liggen. En daarnaast lig ik soms ook wel een tijdje wakker in mijn bed, gewoon omdat het in bed veel warmer is en erbuiten kouderquote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Mij ga je niet wijsmaken dat mensen twaalf uur lang slapen, zonder tussendoor een keer goed wakker te worden. Ik zou het niet eens kunnen.
irritante eigenschap. Mn vriendin is meestal om 9u ergens wel een keer wakker en wil dan het liefst ook niet blijven liggen terwijl ik er als het ff kan om 11 uur uit komquote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
Snap dat nooit wat er zo fijn is aan uitslapen. Heb er echt een hekel aan om in mijn bed te blijven liggen als ik al wakker ben. Het is zo nutteloos.
Daarom doordeweeks gewoon om 7.15 uit bed en in het weekend om 8.00 (ook na een avond stappen).
Ik had ook een ochtendvriendinquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef The6thgate het volgende:
[..]
irritante eigenschap. Mn vriendin is meestal om 9u ergens wel een keer wakker en wil dan het liefst ook niet blijven liggen terwijl ik er als het ff kan om 11 uur uit kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |