quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:24 schreef DrDarwin het volgende:
Waarom blijf je dan ook liggen, vort met de geit, aan de slag, de paden op de lanen in, wakker voor den bakker. met frisse moed in gezwinde pas...enz...enz...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:24 schreef DrDarwin het volgende:
Waarom blijf je dan ook liggen, vort met de geit, aan de slag, de paden op de lanen in, wakker voor den bakker. met frisse moed in gezwinde pas...enz...enz...
Hup werkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Meld je ziek of zeg dat je fiets niet wil starten![]()
Slaap lekker, ik kruip nog even lekker terug![]()
MMMaar, ik b ben v vandaag vrijquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hup werkenDe lange werkdag wacht....
Inderdaad, die arbeidsethos van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:38 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hup werkenDe lange werkdag wacht....
Vrij zijn is primaquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
MMMaar, ik b ben v vandaag vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon om middernacht naar bed, en om 5.45 uur vlak voor de wekker gaat weer opstaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:02 schreef Metalfrost het volgende:
Beter geen wekkerGewoon om 10 uur op bed en er dan om een uur of 6 eraf
Das kut iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:10 schreef ShevaJB het volgende:
Of één minuut voor tijd wakker worden en denken dat je nog wel een uur kan liggen. Tot je op de wekker kijkt
Niet leuk om daardoor echt te laat te komen. Dan liever moe blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Niks zo heerlijk wakker worden als in paniek wakker worden. TE laat wakker worden is dan ook hét middel om in één keer van je moeheid af te zijn!
En dan kijk je zo naar buiten, dikke laag sneeuw enz. No way dat je dus op tijd uit bed kunt komen dan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:09 schreef Penisbaard het volgende:
Opstaan met deze kouOnmogelijke taak
Inderdaad wat een paupersquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:33 schreef Sjibble het volgende:
Als je al laat bent, wees dan geen 2 minuten te laat.
Blijf gerust een uur weg en geniet van je ontbijt!
ja, al die mensen die menen dat werk zeer belangrijk is en dan nog zeuren als andere mensen hun werk totaal onbelangrijk vinden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:53 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Inderdaad, die arbeidsethos van tegenwoordig.![]()
Verslapen hoor! Gabber!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:28 schreef Drinky het volgende:
Herkenbaren klacht: "maar m'n bedje is veel warmer en ligt veel fijner"
*1 uur later*
Oei ik heb mij overslapen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |