Dans om de bomquote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb de zanger gevonden
Ik had in mijn hoofd ook dat de achternaam met een V was, maar dat kon ik hier niet neerzetten want ik wist het niet zeker. nu heb ik op Wikipedia alle Nederlandse zangers met een V gekeken en hij stond er tussen
Het is Cornelis Vreeswijk. Nu nog het liedje dat ik zoek
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef cookie18 het volgende:
Jongens wie weet het nummer dat word gedraaid bij de serious request van 3fm??
geloof dat de zin begint met : All i need is
Dank je wel
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Marrije het volgende:
Weet iemand trouwens van wie het nummer is dat je op 12.32 hoort? Vind ik zo mooi, zal wel een oud nummer zijn (meestal loop ik wat achter).
Goh, toevallig. Dat werd een uurtje geleden ook al gevraagd.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef cookie18 het volgende:
Jongens wie weet het: een tijd geleden zat ik tv te kijken en toen zag een ik clip voorbij komen die eindigde met een trap die naar de hemelpoort ging,was iets met een zwarte rapper!
Stef
gewoon een beetje geduld hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef cookie18 het volgende:
Jongens wie weet het: een tijd geleden zat ik tv te kijken en toen zag een ik clip voorbij komen die eindigde met een trap die naar de hemelpoort ging,was iets met een zwarte rapper!
Stef
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
Kerstliedje van the ramones? hoe heet het nummer *hij is gedraaid bij Eric Corton op 3fm in afgelopen dagen*
Iets van Tupac misschienquote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef cookie18 het volgende:
Stef
klinkt alsquote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef TjilpTjilp het volgende:
Dat nummer dat zo vaak op tv in promotiefilmpjes enzo wordt gedraaid. Het wordt gezongen door een vrouw, die met een beetje een schelle stem volgens mij zingt: "I've found you-houhouhouhou"... weet iemand wat ik bedoel?Ik hoorde hem gisteren bij het Sportgala...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:02 schreef verleiding het volgende:
Hallooo,
Hoe heet het liedje dat begint op 1.38?
Ja, de liedjes staan op de site van GTST, maar de uitzenddata van de site en die bij het filmpje komen niet overeen. Had al een paar titels geprobeerd, maar niet kunnen vinden.. Van de tekst die ze zingen kan ik ook niet veel maken, omdat die wijven er zo overheen lullen.
Bij voorbaat dank.
Het doet me een beetje aan Skik denken, hebben een beetje dezelfde klank, zelfde manier van zingen...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:10 schreef MichielPH het volgende:
Een nummer wat hier op lijkt:
Ik heb het gevoel dat het lijkt op een nummer wat vaak met uitgaan gedraaid wordt. Waarschijnlijk Nederlandstalig, misschien iets typisch gronings. Herkend iemand het?
Welke set?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Dononino het volgende:
Ik zoek dit nummer dat ik van een set van Chuckie heb geript alleen kan ik nergens vinden hoe het nummer heet, kan iemand mij helpen?
http://www15.zippyshare.com/v/36487752/file.html
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Het doet me een beetje aan Skik denken, hebben een beetje dezelfde klank, zelfde manier van zingen...
Het is eigenlijk een mini mix van zijn nieuwe cd Dirty Dutch Outsiders (Mini Mix). Het nummer begint op die cd bij 8 minuten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |