abonnement Unibet Coolblue
pi_75638298

Dexter is back with an all-new season, and this time America's favorite serial killer has gone from freewheeling bachelor to responsible husband and doting dad. Maintaining an average-guy facade while satisfying his need to kill has never been easy. But now, with wife and kids in tow, Dexter's got more to lose then ever, as he gets drawn into a deadly game with a killer every bit as dangerous — and conflicted — as he is.

Dexter Morgan, Miami Metro Police Department blood spatter analyst, has a double life. When he's not helping the Homicide division solve murders, he spends his time hunting and killing bad guys who slip through the justice system.

En hier maar weer verder wachten op het volgend seizoen
pi_75638333
Haha ik zag het, ik was eerder
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:35:25 #4
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75638335
quote:
Deze is eerder.
2000 light years from home
pi_75638348
Rita is doodgegaan door de straling van d'r telefoon, ik snap het al.
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:36:50 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638364
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Rita is doodgegaan door de straling van d'r telefoon, ik snap het al.
Killig Iphone
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75638406
Trouwens, tussen alle debiele opmerkingen door, het moet even gezegd worden dat Michael C. Hall een verdómd goede acteur is. Hij weet precies de juiste gezichtsuitdrukkingen en blikken op de juiste momenten te gebruiken, en speelt de rol gewoon fantastisch.

En leuk om te zien. Ook dat.
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:42:32 #8
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638441
Mooi om te zien dat Dexters voice over nog steeds koel en emotieloos is als hij merkt dat Rita is vermoord.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75638599
Doakes did it! Wat een theorieen hier zeg erg kostelijk maar ik vraag me af of men uberhaupt wel de goede serie kijkt

Een geweldig einde van een geweldig seizoen. Een goede spanning en rauwe sfeer. Het is de vraag hoe de badkuip moord verklaard gaat worden. Nog maar 9 maanden wachten.
pi_75638604
Ik had een beetje t gevoel dat t wat snel was afgemaakt. Slaat ook nergens op.. hoe kan hij in de auto zijn gekomen? Toen in de garage? Terwijl hij reed?

En dat hij eerder dan de SWAT er was vond ik ook echt kansloos.

Maar al met al prachtig seizoen, prachtige serie en... we zijn van Rita af
pi_75638645
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:55 schreef BluesRebel het volgende:
Ik had een beetje t gevoel dat t wat snel was afgemaakt. Slaat ook nergens op.. hoe kan hij in de auto zijn gekomen? Toen in de garage? Terwijl hij reed?

En dat hij eerder dan de SWAT er was vond ik ook echt kansloos.

Maar al met al prachtig seizoen, prachtige serie en... we zijn van Rita af
Dexter lag al in de auto voordat Arthur er was. In de tijd dat Dexter bij Arthur's huis was heeft Arthur Dexter's adres gevonden in het appartement van Debra en Rita ging natuurlijk terug voor haar ID dat dus.
pi_75638666
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:23 schreef kepler het volgende:
Trouwens wel een foutje ontdekt?

Hij krijgt dat voicemail berichtje zodra hij thuiskomt, maar zou hij die niet eerder moeten krijgen?
Daar heb je gelijk in. Hij moet m nog wel beluisteren maar pas als hij thuis komt hoort hij 'piep, piep'...........
pi_75638675
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:59 schreef Shogo het volgende:

[..]

Dexter lag al in de auto voordat Arthur er was.
De auto was in de garage.. hoe wil je op klaarlichte dag in de kofferbak kruipen terwijl mensen daar aan t werk zijn
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:04:28 #14
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75638689
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:01 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Hij moet m nog wel beluisteren maar pas als hij thuis komt hoort hij 'piep, piep'...........
Ik krijg mijn voicemail ook wel eens uren later, maar ik denk niet dat de schrijvers dat precies zo bedoelden
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75638694
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:03 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

De auto was in de garage.. hoe wil je op klaarlichte dag in de kofferbak kruipen terwijl mensen daar aan t werk zijn
Niks wijst erop in de gehele serie maar mogelijk heeft Dexter wel wat ervaring met het sluipen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:05:15 #16
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638698
Overigens is het wel Dexters schuld dat Rita dood is, hoeveel kansen had Dexter al niet om Arthur te doden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:05:55 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75638704
Ja, het is ook Dexter's schuld dat Paul dood is, dus beide ouders van Cody en Astor zijn vermoord vanwege Dexter. Goed bezig.
2000 light years from home
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:07:38 #18
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75638723
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:05 schreef Shogo het volgende:

[..]

Niks wijst erop in de gehele serie maar mogelijk heeft Dexter wel wat ervaring met het sluipen.
De hoeveelheid dingen die misgingen deze aflevering maakt dat hele autogedoe ook weer een beetje ongeloofwaardig
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:07:59 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638728
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:05 schreef Merkie het volgende:
Ja, het is ook Dexter's schuld dat Paul dood is, dus beide ouders van Cody en Astor zijn vermoord vanwege Dexter. Goed bezig.
Nu opa en oma nog.
Overigens was Rita wel een sta in de weg, dus hopelijk in S5 weer wat meer actie.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75638732
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik krijg mijn voicemail ook wel eens uren later, maar ik denk niet dat de schrijvers dat precies zo bedoelden
Dat zal t m zijn
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:05 schreef Shogo het volgende:

[..]

Niks wijst erop in de gehele serie maar mogelijk heeft Dexter wel wat ervaring met het sluipen.
Ja zo kun je voor alles wat bedenken. Net zoals in vorig topic dat ze het hem vergaven dat hij eerder bij Arthur was dan de SWAT 'omdat hij zo goed is.'

In dit seizoen zaten gewoon meer vervelende onwaarschijnlijke dingen. Jammer. Het is nog steeds de beste serie op dit moment maar ze moeten niet onze intelligentie onderschatten.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:09:55 #21
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638743
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

De hoeveelheid dingen die misgingen deze aflevering maakt dat hele autogedoe ook weer een beetje ongeloofwaardig
Vroeg me af hoelang hij in de achterbak gelegen moet hebben. Ze reden al een paar uur, hij zal ook wel verstijfd zijn geweest.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:11:13 #22
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75638752
Ben ik trouwens de enige die in de verlaten weg in het donker op het einde de lokatie van Dexters crash in de eerste aflevering herkende? Ik wil niet zeggen dat het echt dezelfde plek was, maar het leek er wel erg op.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75638764
Nou, vooralsnog zie ik iets te veel theorieën langskomen om te zeggen dat de kijkers slimmer zijn dan de schrijvers .

Die inconsistenties, die jullie zien in dit topic, zijn allemaal prima te verklaren. Dat Dexter dit seizoen sloppy wordt, staat natuurlijk als een paal boven water, maar dat was dan ook de bedoeling. Het zou me dan ook heel erg verbazen dat bijvoorbeeld Debra geen vraagtekens bij Dexter gaat zetten volgend seizoen, maar dat komt nog.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:16:15 #24
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638798
Ik denk dat Debra het wel komt te weten, en als ze weet dat hij leeft volgens haar vaders code dan komt het vast wel goed. Ik denk ook dat Dexter op een gegeven moment wel door Amerika moet gaan vluchten.

Overigens, was het niet logischer geweest dat Debra was vermoord, Arthur was immers al bij haar thuis.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75638801
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:11 schreef wonderer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in de verlaten weg in het donker op het einde de lokatie van Dexters crash in de eerste aflevering herkende? Ik wil niet zeggen dat het echt dezelfde plek was, maar het leek er wel erg op.
Ik dacht er ook meteen aan.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:16:41 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638803
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:11 schreef wonderer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in de verlaten weg in het donker op het einde de lokatie van Dexters crash in de eerste aflevering herkende? Ik wil niet zeggen dat het echt dezelfde plek was, maar het leek er wel erg op.
Ja, werd hier ook gezegd. Maar lijkt me vreemd, ze reden al uren volgens mij.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:20:43 #27
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75638826
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:16 schreef Stefan het volgende:
Overigens, was het niet logischer geweest dat Debra was vermoord, Arthur was immers al bij haar thuis.
Die was echter aan het werk en misschien wist Arthur helemaal niet dat zij Dexters zus was. Hij kwam daar omdat er een "D Morgan" woonde en het lijkt me logischer dat hij denkt dat ie de verkeerde heeft dan dat ie denkt dat het familie is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75638844
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, werd hier ook gezegd. Maar lijkt me vreemd, ze reden al uren volgens mij.
Ik heb het nog maar even nagekeken. Het zijn allebei donkere wegen. Big whoop.
Voor de mierenneukers: het zijn hoogstwaarschijnlijk niet dezelfde, die waar Dexter op crasht heeft veel meer lantaarnpalen en lijkt ook meer in een wijkomgeving te liggen.

Al zou het zomaar kunnen dat ze voor het gemak hetzelfde stukje weg hebben afgezet tijdens het filmen natuurlijk. Het is friggin' Lost niet, niet alles is een hint.
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:24:02 #29
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75638858
Oh, het leek me ook niet erg logisch dat het hetzelfde stukje weg was, vond het alleen grappig en moest meteen aan die crash denken, da's alles.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 15 december 2009 @ 02:27:00 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75638877
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:


Al zou het zomaar kunnen dat ze voor het gemak hetzelfde stukje weg hebben afgezet tijdens het filmen natuurlijk.
Dat zal het zijn idd. Aangezien ze de serie in L.A. filmen is dit waarschijnlijk een goed stukje dat op Miami lijkt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 03:16:44 #31
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75639118
De cyclus is wel weer rond

Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 03:55:51 #32
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75639252
Behalve dat de badkuip na de jongen komt Maar op zich heb je wel gelijk ja.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75639308
quote:
Dexter Season Finale Best Ever For Showtime

The fourth-season finale of Showtime’s “Dexter” was seen by 2.6 million viewers — blowing away all modern records for the network.

The brutal “Dexter” closer was the most-watched original series episode ever on the network, and the most watched telecast since a Mike Tyson fight in 1999. “Dexter” was 54% higher than last yea’s finale.
pi_75639338
nondeju wat een einde
  dinsdag 15 december 2009 @ 07:07:01 #35
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_75639628
Sommige mensen moeten het seizoen nog maar eens een keer bekijken om alles te snappen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_75639867
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond

Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
Dit bedoelde Arthur toch ook toen hij op tafel lag...
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_75641223
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond

Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
Ha, daar had ik nog niet eens over nagedacht .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:01:42 #38
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75641838
Is het zeker dat Dexter in de kofferbak zat? Kon hij hem niet achtervolgd hebben en in een tankstation (of een andere stop) die dop eraf gedraaid hebben? Dat is wat ik als eerste dacht Vroeg me ook al af wat hij met die auto ging doen... Lijkt me ook sterk dat tie nog kan rijden als hij vastgedraaid is
The line is a dot to you!
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:14:39 #39
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_75642154
Nog steeds, ARGHL.
Ik ga naar huis.
pi_75642266
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 04:14 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]


2,6 is voor Amerikaanse begrippen toch niet heel veel? Misschien voor het netwerk zelf wel..
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_75642769
In de afleveringen voor de finale werd de spanning redelijk goed opgebouwd. Petje af voor Lithgow overigens die echt een enorme creep neerzette.
Vond de finale echter tegenvallen. De eerste scene na 'hello, Dexter Morgan' loopt al met een sisser af. De laatste scene is goedkoop shockeren eigenlijk, hoewel het een breed scala aan mogelijkheden opent voor de schrijvers, zoals ze in een interview bekennen. Dat Trinity uiteindelijk door hem gepakt wordt lijkt op afgeraffeld broddelwerk zoals je dat vaker tegenkomt in Amerikaanse series. Ik bedoel, hoe komt-ie nou aan dat treintje, die pick-up en die plaat??? Waar rekent-ie met Trinity af??? Hoe pakt-ie Trinity bij de lurven??? Zit-ie idd in de kofferruimte, maar je ziet toch ook lichten opdoemen achter de auto van Trinity als hij onder de moterkap kijkt, wat veronderstelt dat-ie Trinity gewoon gevolgd heeft???
De relatie tussen LaGuerta en Batista vond ik er met de haren bijgesleept en eigenlijk onwaarschijnlijk. LaGuerta had juist een oogje op Dexter, zie serie 1.
I´m back.
pi_75642817
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

2,6 is voor Amerikaanse begrippen toch niet heel veel? Misschien voor het netwerk zelf wel..
Voor deze zender is een betaalde kabel show. zijn de hoogste kijkcijfers in een decennium voor een aflevering op deze zender.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_75642907
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond

Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
zo had ik het nog niet bekeken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75642910
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 03:16 schreef Stefan het volgende:
De cyclus is wel weer rond

Eerst de jongen, alleen die ontsnapt
Een zelfmoord van een vrouw
Een man afgeslacht met een hamer
En een dode vouw in een badkuip
Het jongetje werd door Dexter gered.
De zelfmoord door Trinity's dochter, die journaliste.
Rita was de vrouw in de badkuip.
Trinity was zelf de laatste man, een vader van twee kinderen, die afgeslacht werd met een hamer door Dexter.
Dat was Trinity's laatste cyclus.
I´m back.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:43:41 #45
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75642985
Wordt je eigenlijk nog wakker als je in zo'n graf van cement gedumpt wordt?
Jonge, ik bin op de weaze
pi_75643132
Ik vermoed dat je stikt, en die jongens waren wel allemaal verdoofd. Maar als je natuurlijk net wakker wordt zodra je in het cement gegooid wordt, is dat fors balen. Ik denk dat het op zich niet anders is dan 'gewoon' verdrinken.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_75643221
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
LaGuerta had juist een oogje op Dexter, zie serie 1.
Soms begin je na 4 jaar andere mensen leuk te vinden.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:14:07 #48
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75643833
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:49 schreef Orbis het volgende:
Ik vermoed dat je stikt, en die jongens waren wel allemaal verdoofd. Maar als je natuurlijk net wakker wordt zodra je in het cement gegooid wordt, is dat fors balen. Ik denk dat het op zich niet anders is dan 'gewoon' verdrinken.
Misschien wordt je ook wel in elkaar gedrukt ofzo

Mja offtopic
Jonge, ik bin op de weaze
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:26:19 #49
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75644204
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:14 schreef Stevennn het volgende:

[..]

Misschien wordt je ook wel in elkaar gedrukt ofzo

Mja offtopic
Ik denk dat je eerst stikt voordat je dood gaat door het hardworden van dat spul.

Verder, argh! Zo lang wachten nu! Ik ben zo benieuwd hoe Dexter het gaat redden in zn eentje met de kinderen. Misschien blijven cody en astor bij de grootouders. En debra kan een handje helpen natuurlijk. Mar toch... Spannend of Dexter helemaal doordraait en random mensen gaat ombrengen of toch vast kan houden aan zn code. Waaah! Ik wil dat het nu verder gaat!
pi_75644685
Ik ben erg benieuwd hoe Dexter zijn relatie met Trinity gaat verklaren. Batista zal zich herinneren dat Trinity op het bureau was en met Dexter stond te praten als Trinity's family hem foto's laat zien van Arthur. Ook Dexters aanwezigheid in Trinity's huis voor SWAT er was zal vragen oproepen en een simpele vraag aan Trinity's familie zal bevestigen dat Dexter daar regelmatig over de vloer kwam.

Dit is een verhaallijn waar ze absoluut mee verder moeten gaan, ik zou het ondenkbaar vinden dat Dexter hier zonder kleerscheuren van af komt.

Maar ik zie het alweer voor me: in seizoen 5 wordt er vrolijk met een nieuwe zaak begonnen en Dexter is overal mee weggekomen.

Ik vind het nu al een kutseizoen
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:44:40 #51
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75644782
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:42 schreef Stefan het volgende:
Mooi om te zien dat Dexters voice over nog steeds koel en emotieloos is als hij merkt dat Rita is vermoord.
Idd
De hele afsluiting komt in zo'n mooi licht door het einde. De hele ontwikkeling die Dexter meemaakt en dan BAM, vrouw dood, echt heel tof.
Vond het gedoe met Trinity ook wel mooi, gedurende het seizoen zijn de verschillen tussen hun steeds duidelijker geworden, maar bij de 'kill' waren ze weer even gelijkgestemden.

Dit gaat nog spannend worden, Angel heeft hem met Trinity gezien en nu deze moord, ik verwacht dat volgend seizoen er over gaat dat Deb de eindjes aan elkaar knoopt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75645000
Hier dan maar, lang wachten weer
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:52:36 #53
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75645057
Ik vond het acteerwerk van Dexter ook heel goed. Vooral hoe hij altijd net wat neurotischer is als hij iemand op z'n tafel heeft liggen vind ik goed gedaan. "A child with a big knife"
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:54:10 #54
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75645105
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
In de afleveringen voor de finale werd de spanning redelijk goed opgebouwd. Petje af voor Lithgow overigens die echt een enorme creep neerzette.
Vond de finale echter tegenvallen. De eerste scene na 'hello, Dexter Morgan' loopt al met een sisser af.
Dat vond ik in het begin ook, maar toen ik er langer over dacht was het eigenlijk wel logisch, zeker voor psychopaten. Het was in beider belang om niet te veel aandacht te trekken. Trinity wist nog niet dat Dexter hem ging vermoorden en wilde hem vooral bang maken. Als hij daar enorm stampij was gaan maken, was hij waarschijnlijk gepakt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:54:38 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75645115
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het jongetje werd door Dexter gered.
De zelfmoord door Trinity's dochter, die journaliste.
Rita was de vrouw in de badkuip.
Trinity was zelf de laatste man, een vader van twee kinderen, die afgeslacht werd met een hamer door Dexter.
Dat was Trinity's laatste cyclus.
Oké, bedankt dat je de post herhaalt.
2000 light years from home
pi_75645388
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:55 schreef BluesRebel het volgende:
...
En dat hij eerder dan de SWAT er was vond ik ook echt kansloos.
...
Hoebedoel je? Was puur toeval, hij zocht Trinity, en wist allang waar die woonde. De SWAT-force werd gestuurd nadat Deborah dat jongentje had ondervraagt, en ze het logo hadden achterhaalt.

Trouwens, zou het nog in season 5 terugkomen? Deborah die Dexter niet vertrouwde, ze vond het iig wel érg vreemd dat hij zo snel ter plekke was op dat adres..
Brian werd later 'The Ice-Truck Killer', misschien komt ze er in Season 5 wel achter dat Dexter er ook een dubbel-leven (of meer) op nahoud.

Straks vermoord die Deborah nog in season 5!
Alhoewel de meeste fokkers dat geweldig zouden vinden..
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:05:00 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_75645418
Ah, hier zitten jullie.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75645438
damn weer lang wachten op de volgende ep
pi_75645482
Deborah
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_75645606
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef Symer het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Dexter zijn relatie met Trinity gaat verklaren. Batista zal zich herinneren dat Trinity op het bureau was en met Dexter stond te praten als Trinity's family hem foto's laat zien van Arthur. Ook Dexters aanwezigheid in Trinity's huis voor SWAT er was zal vragen oproepen en een simpele vraag aan Trinity's familie zal bevestigen dat Dexter daar regelmatig over de vloer kwam.

Dit is een verhaallijn waar ze absoluut mee verder moeten gaan, ik zou het ondenkbaar vinden dat Dexter hier zonder kleerscheuren van af komt.

Maar ik zie het alweer voor me: in seizoen 5 wordt er vrolijk met een nieuwe zaak begonnen en Dexter is overal mee weggekomen.

Ik vind het nu al een kutseizoen
Vond het een van de betere seizoenen eerlijk gezegd. Als jij denkt dat ze hier niet mee doorgaan snap je het ook niet helemaal, tis geen bold and the beautifull...
pi_75646127
Gesprek tussen Michael C Hall en John Lithgow over de season finale.

Deel 1:
Deel 2:

Dat kapsel van Dexter
I've got 99 problems, but a beer ain't one!
pi_75646673
Volgens mij heeft Rita gewoon een cyanide pil genomen!!!eins
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_75647177
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Vond het een van de betere seizoenen eerlijk gezegd. Als jij denkt dat ze hier niet mee doorgaan snap je het ook niet helemaal, tis geen bold and the beautifull...


Bold & The Beautiful is bij uitstek een serie waar alle mogelijke verhaallijnen tot de laatste druppel doodgeknepen worden. Ik zei juist dat ik bang ben dat de schrijvers deze verhaallijn te vluchtig gaan behandelen. Wat niet eens zó'n gekke gedachte is aangezien de seizoenspremières van Dexter nog nooit verder gegaan zijn waar het vorige seizoen stopte. Elk seizoen is een afgesloten boek. In latere seizoenen wordt tussen neus en lippen af en toe aan die vroegere hoofdverhaallijnen gerefereerd, maar nooit meer dan dat.
pi_75647195
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
In de afleveringen voor de finale werd de spanning redelijk goed opgebouwd. Petje af voor Lithgow overigens die echt een enorme creep neerzette.
Vond de finale echter tegenvallen. De eerste scene na 'hello, Dexter Morgan' loopt al met een sisser af. De laatste scene is goedkoop shockeren eigenlijk, hoewel het een breed scala aan mogelijkheden opent voor de schrijvers, zoals ze in een interview bekennen. Dat Trinity uiteindelijk door hem gepakt wordt lijkt op afgeraffeld broddelwerk zoals je dat vaker tegenkomt in Amerikaanse series. Ik bedoel, hoe komt-ie nou aan dat treintje, die pick-up en die plaat??? Waar rekent-ie met Trinity af??? Hoe pakt-ie Trinity bij de lurven??? Zit-ie idd in de kofferruimte, maar je ziet toch ook lichten opdoemen achter de auto van Trinity als hij onder de moterkap kijkt, wat veronderstelt dat-ie Trinity gewoon gevolgd heeft???
De relatie tussen LaGuerta en Batista vond ik er met de haren bijgesleept en eigenlijk onwaarschijnlijk. LaGuerta had juist een oogje op Dexter, zie serie 1.
dat treintje stond toch in de ruimte waar trinity dat jongetje gegijzeld hield. En die ruimte heeft Dexter gevonden. Volgens mij was het zelfs die ruimte waar hij trinity vermoorde.
<hr>
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:04:07 #65
160346 Mavro
Black & Red
pi_75647335
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dat treintje stond toch in de ruimte waar trinity dat jongetje gegijzeld hield. En die ruimte heeft Dexter gevonden. Volgens mij was het zelfs die ruimte waar hij trinity vermoorde.
Volgens mij ook. Plus die platenspeler en het plaatje was helemaal compleet.

Maar ik merk dat het anderen ook dwars zit dat Dexter dit seizoen zo onzorgvuldig te werk ging. Misschien wordt het volgend seizoen beter? Want nu is hij voor zijn laksheid flink afgestraft!
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_75647340
Ik het dubbele topic (#11) dat nu gesloten is, zei iemand dat nu Rita dood is, er weinig vrouwelijk moois meer te zien is.

Maar ik vind dat net een pluspunt van de serie. De personages zijn erg "realistisch" vind ik. Zo zouden die mensen er best echt kunnen uitzien. Itt. sommige series waar iedereen uitziet als een fotomodel. LaGuerta met haar verschrikkelijke kop, is wel overtuigend in haar rol. Een modepopje van 20 jaar had daar niet in gepast. En ook Deborah is niet de mooiste (ook niet lelijk imo) maar daardoor focus je veel meer op het personage ipv het uiterlijk.
<hr>
pi_75647388
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:04 schreef Mavro het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Plus die platenspeler en het plaatje was helemaal compleet.

Maar ik merk dat het anderen ook dwars zit dat Dexter dit seizoen zo onzorgvuldig te werk ging. Misschien wordt het volgend seizoen beter? Want nu is hij voor zijn laksheid flink afgestraft!
Ach ja, afgestraft. Zijn alter-ego harry wilde dat hij van zijn gezin afkwam. Misschien niet op deze manier, maar hij is wel 'verlost' van Rita. Nu is het inderdaad de vraag wat met de kinderen gebeurd.

En dat dexter onzorgvuldig wordt was de insteek van dit seizoen als ik het me goed herinner. Denk aan ep01 met de autocrash etc. Hij neemt teveel personages opzich. Mooi uitgedrukt werd dit in een dialoog met harry.

Iets als "Who are you, Dexter Morgan, Serialkiller, Father, Husband and now Kyle Butler"
Dexter: "All of Them"
<hr>
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:06:06 #68
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75647404
Who the fuck is Deborah?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75647466
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:06 schreef Stefan het volgende:
Who the fuck is Deborah?
my bad, ik kijk zonder ondertitels en meende dat je die naam zo schreef. maar het kan ook Debra zijn.
<hr>
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:09:54 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75647524
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

my bad, ik kijk zonder ondertitels en meende dat je die naam zo schreef. maar het kan ook Debra zijn.
Debra klinkt toch heel anders dan Deborah?
2000 light years from home
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:10:34 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75647550
Deb wordt niet vermoord in S5 aangezien ze is getrouwd met Hall en dus zal ze er wel inblijven
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75647593
had wel t idee dat het einde een soort van droom was, juist omdat zijn zoontje daar op de grond zat en dit een beeld was dat ie zich steeds inbeeldde als de ultieme nachtmerrie. De serie zal nu een stuk donkerder worden en verwacht dan ook dat S5 het laatste gaat zijn

Maar toch weer een dikke voor Dexter
pi_75647599
Ik heb laatst ook de eerste aflevering van Six Feet Under gekeken, en daarin speelt Micheal C. Hall een totaal ander type, maar ook erg overtuigend, erg grappig om te zien
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:12:00 #74
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75647602
Debra en Deborah zijn inderdaad ook totaal geen verbasteringen van elkaar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_75647660
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Debra klinkt toch heel anders dan Deborah?
Als je het op z'n nederlands-engels uitspreekt wel

Deb-bra en Deb-Bo-Ra

Maar ik meende meer zoiets

Deb-bra en Deb-uh-ra
<hr>
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:15:48 #76
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_75647740
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Debra klinkt toch heel anders dan Deborah?
In het Nederlands wel, in het Engels niet echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 15-12-2009 15:01:38 ]
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:21:34 #77
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_75647910
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:04 schreef Mavro het volgende:

[..]

Want nu is hij voor zijn laksheid flink afgestraft!
Ach afstraffing... Het is natuurlijk ook een flinke opluchting dat Rita nu weg is.
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:34:24 #78
160346 Mavro
Black & Red
pi_75648323
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ach afstraffing... Het is natuurlijk ook een flinke opluchting dat Rita nu weg is.
Misschien voor ons wel na een flinke WTF? schok, maar in de serie komt juist naar voren dat hij steeds meer into Rita+gezinsleven begint te raken ondanks zijn emotionele 'leegheid'.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_75650630
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:03 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Hoebedoel je? Was puur toeval, hij zocht Trinity, en wist allang waar die woonde. De SWAT-force werd gestuurd nadat Deborah dat jongentje had ondervraagt, en ze het logo hadden achterhaalt.
Ik bedoelde eigenlijk dat de SWAT en iedereen begreep dat hij er eerder was dan hun Is toch vreemd als iemand van forensische zaken zonder wapen eerder dan de SWAT in t huis van een seriemoordenaar is.
pi_75650691
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:11 schreef planethugo het volgende:
had wel t idee dat het einde een soort van droom was, juist omdat zijn zoontje daar op de grond zat en dit een beeld was dat ie zich steeds inbeeldde als de ultieme nachtmerrie. De serie zal nu een stuk donkerder worden en verwacht dan ook dat S5 het laatste gaat zijn

Maar toch weer een dikke voor Dexter
Verwacht ik ook. Debra is nu wel erg dichtbij zijn identiteit aan t komen. En Quinn zal toch ook wel iets doen? Hij heeft nu dezelfde argwaan als Doakes.
pi_75651119
Volgend seizoen wordt er echt wel dieper ingegaan op Dexter zelf. Vanwege het feit dat hij eerder was dan SWAT, een dode vrouw in de badkuip heeft liggen, Trinity op het bureau tegenover Dexter stond etc etc.

Dat moet daar wel op voort borduren, dat moet!
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75651451
Ben wel benieuwd hoe seizoen 5 er uit komt te zien.

Dexter moet veel te veel gaan verklaren wat hij niet kan. Dus dat Arthur op het bureau was, dat zijn vrouw op dezelfde manier vermoord is als de andere vrouwen in de badkuipen maar niet in het profiel past (3 kids ipv 2), eerder op de crimescene was en hij kan ook nog herkend worden door Arthurs familie etc.

Nu hij Rita kwijt is, zal zijn donkere kant wel helemaal naar boven komen

Debra gaat erachter komen lijkt me, of misschien wordt Dexter gepakt als hij een moord van zijn zoontje probeert te verhullen.

Acht de kans best aanwezig dat Quinn en Debra wat met elkaar krijgen en dat zei uiteindelijk Dexters geheim voor zich houden. Argh weet ik veel
pi_75651993
Tvp voor september
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:25:04 #84
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75652034
Waarom kreeg Dexter trouwens pas zijn gemiste oproep nadat hij binnen kwam? Ook wel een beetje vreemd.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_75652105
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Tvp voor september
Dan pas?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:39:11 #86
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75652595
Dat Trinity op het buro was, en Rita heeft vermoord zou misschien nog te verklaren zijn. Deb is bijna vermoord door Christine en door Deb haar optreden heeft ze zelfmoord gepleegd. Je zou kunnen zeggen dat hij op zoek was naar D. Morgan?

Verder vraag ik me af of mensen Trinity zullen herinneren op het buro. Er lopen daar natuurlijk tientallen mensen in en uit, en je kan niet iedereen zijn gezicht onthouden?
The line is a dot to you!
pi_75652620
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef opgebaarde het volgende:
Ben wel benieuwd hoe seizoen 5 er uit komt te zien.

Dexter moet veel te veel gaan verklaren wat hij niet kan. Dus dat Arthur op het bureau was, dat zijn vrouw op dezelfde manier vermoord is als de andere vrouwen in de badkuipen maar niet in het profiel past (3 kids ipv 2), eerder op de crimescene was en hij kan ook nog herkend worden door Arthurs familie etc.
Ben inderdaad ook benieuwd! Zou me niets verbazen als hij 't er op gooit dat Arthur hem en zijn gezin op 't polutiebureau bedreigde. Hierdoor was hij in paniek, deed hij kortaf tegen Quinn, reageerde kortaf tegen 2 agenten, kon hij op de crimescene zijn voordat de SWAT arriveerde en kan hij verklaren waarom Rita is vermoord.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef opgebaarde het volgende:
Nu hij Rita kwijt is, zal zijn donkere kant wel helemaal naar boven komen
Ik heb niet het idee dat we van Rita af zijn. Tuurlijk is ze dood, maar 't zou me niet verbazen als zij door zal gaan als de tegenpool van Harry in Dex' gedachten. Harry zal de belichaming zijn van de dark passenger, Rita van 't goede in Dexter.


Vraag me btw echt af wie volgend seizoen Dex' vijand gaat worden. Denk dat 't moeilijk zal worden om John Lithgow te overtreffen.
pi_75652912
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:39 schreef kepler het volgende:
Verder vraag ik me af of mensen Trinity zullen herinneren op het buro. Er lopen daar natuurlijk tientallen mensen in en uit, en je kan niet iedereen zijn gezicht onthouden?
Dexter die praat, Dexter die praat met een onbekende...

Maar de FBI zal toch wel achter die Kyle Butler (w/e) aangaan en zullen dan een dode en een "getraumatiseerde" Kyle vinden. Maar goed dat Debra niet meer op de zaak zit
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:49:00 #89
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75652985
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef TC03 het volgende:
Waarom kreeg Dexter trouwens pas zijn gemiste oproep nadat hij binnen kwam? Ook wel een beetje vreemd.
Volgens mij luisterde hij hem toen pas af.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75653309
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef TC03 het volgende:
Waarom kreeg Dexter trouwens pas zijn gemiste oproep nadat hij binnen kwam? Ook wel een beetje vreemd.
Zou jij als je in iemands achterbak ligt om hem te vermoorden, je telefoon aan laten staan zodat je lekker gebeld kunt worden, al hopende dat de sociopaat die de auto bestuurd je niet hoort?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:58:41 #91
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_75653396
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef TC03 het volgende:
Waarom kreeg Dexter trouwens pas zijn gemiste oproep nadat hij binnen kwam? Ook wel een beetje vreemd.
Hij kreeg 'em al eerder, hij luisterde 'em gewoon toen pas.
pi_75654463
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef opgebaarde het volgende:
dat zijn vrouw op dezelfde manier vermoord is als de andere vrouwen in de badkuipen maar niet in het profiel past (3 kids ipv 2)
Het past sowieso niet in de cycle omdat 'de zus' een meisje zonder kinderen was die vermoord werd in bad en 'de moeder van twee' vanaf een gebouw moest springen.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:58 schreef Tijn het volgende:

[..]

Hij kreeg 'em al eerder, hij luisterde 'em gewoon toen pas.
Nope, je hoort net ervoor pas 'piep piep'
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:23:43 #93
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_75654483
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Nope, je hoort net ervoor pas 'piep piep'
Misschien omdat 'ie toen pas z'n telefoon aanzette?
pi_75654530
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan pas?
Voor zover ik weet wel
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:31:03 #95
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75654815
Wat lullen sommige van jullie weer achterlijk.

Trinity wist niet eens dat zijn dochter zelfmoord had gepleegd. Snappen sommige van jullie geen Engels?
What lies in the shadow of the statue?
pi_75654828
Misschien een paar "spoilers", maar wel interessant:

http://ausiellofiles.ew.c(...)5-finale-postmortem/
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:32:25 #97
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75654878
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef Tijn het volgende:

[..]

Misschien omdat 'ie toen pas z'n telefoon aanzette?
Het hele seizoen liet Dexter de telefoon aanstaan tijdens het moorden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75654900
Waarom speelt Donald Sutherland eigenlijk niet de rol van Trinity?
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:46:49 #99
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75655532
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Ghaazi het volgende:
Wat lullen sommige van jullie weer achterlijk.

Trinity wist niet eens dat zijn dochter zelfmoord had gepleegd. Snappen sommige van jullie geen Engels?
Nee, hij wist het niet. Maar dat weet de politie niet.
The line is a dot to you!
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:01:26 #100
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75656251
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef -Mo- het volgende:
Waarom speelt Donald Sutherland eigenlijk niet de rol van Trinity?
Waarom wel? In dat interview verwoordt Lithgow het mooi: juist doordat mensen hem kennen van bijv. 3rd rock from the sun als happy guy verwachten ze neit dat hij ineens zo'n dark side heeft. En dat past goed bij de rol van Trinity: happy family man aan de ene kant en maffe psycho aan de andere.
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:26:34 #101
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75657176
Lightow speelde veel duistere rollen anders, badguy in Cliffhanger, Raising Cain, Shrek,.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:27:44 #102
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75657227
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef Orbis het volgende:

[..]

Zou jij als je in iemands achterbak ligt om hem te vermoorden, je telefoon aan laten staan zodat je lekker gebeld kunt worden, al hopende dat de sociopaat die de auto bestuurd je niet hoort?
Hij lag niet in de achterbak, hij reed achter hem aan.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:29:05 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75657289
Debra zal er wel achterkomen, ze keek nu al vreemd naar hem en ze weet nu dat zijn broer seriemoordenaar was. Ze zal verbanden gaan leggen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:39:08 #104
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75657642
tvp
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:46:28 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75657883
Overigens gaat Lightow weer een vriendelijke rol spelen, namelijk Grote Smurf.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:52:19 #106
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75658060
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:46 schreef Stefan het volgende:
Overigens gaat Lightow weer een vriendelijke rol spelen, namelijk Grote Smurf.
Haha! Gargamel zou beter zijn.
pi_75658968
Wat een aflevering weer! Het begon een beetje gewoontjes maar dat einde!!
pi_75664199
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:11 schreef wonderer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in de verlaten weg in het donker op het einde de lokatie van Dexters crash in de eerste aflevering herkende? Ik wil niet zeggen dat het echt dezelfde plek was, maar het leek er wel erg op.
Ik had precies hetzelfde! Denk dat het uiteindelijk dan ook wel hetzelfde is
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:29:29 #109
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75664428
Baby dexter is echt een popje
Jonge, ik bin op de weaze
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:33:54 #110
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75667298
Dexter is genomineerd voor een Golden Globe (beste drama)
Michael C. Hall is ook genomineerd, evenals John Lithgow (beste bijrol)
The line is a dot to you!
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:54:41 #111
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75668152
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:33 schreef kepler het volgende:
evenals John Lithgow (beste bijrol)
Alleen al op de manier waarop John Lithgow de woorden "you stupid cunt" uitsprak is goud waard.

Ook die Quinn drukt het F-woord zeer goed uit. Verdient ook een awardje.

Als Debra "fucking" zegt, zit er geen kracht achter.
What lies in the shadow of the statue?
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:57:44 #112
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75668299
Shut up cunt!

Dat was ook een goede
The line is a dot to you!
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:23:50 #113
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_75671723
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef -Mo- het volgende:
Waarom speelt Donald Sutherland eigenlijk niet de rol van Trinity?
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Waarom wel? In dat interview verwoordt Lithgow het mooi: juist doordat mensen hem kennen van bijv. 3rd rock from the sun als happy guy verwachten ze neit dat hij ineens zo'n dark side heeft. En dat past goed bij de rol van Trinity: happy family man aan de ene kant en maffe psycho aan de andere.
Jij snapt de hilariteit die verpersoonlijkt wordt door -Mo- niet
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:27:13 #114
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75671862
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef -Mo- het volgende:
Waarom speelt Donald Sutherland eigenlijk niet de rol van Trinity?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_75672124
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

Als Debra "fucking" zegt, zit er geen kracht achter.
Om nog maar te zwijgen over hoe vaak zij dat zegt. Dekt de lading niet meer en mist ieder doel. Overdreven, daardoor hekel ik haar bij tijd en wijlen. En ze heeft wat weg van een kerel, met haar slungelig uiterlijk, haar cup AA en haar pantalons.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:35:29 #116
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75672125
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:23 schreef Zhenar het volgende:

[..]


[..]

Jij snapt de hilariteit die verpersoonlijkt wordt door -Mo- niet
O. Sorry.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:38:12 #117
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75672200
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef Lebawski het volgende:

[..]
En ze heeft wat weg van een kerel, met haar slungelig uiterlijk, haar cup AA en haar pantalons.
Mja dat zal ook wel met opzet zijn he "Me in a dress, I feel like a travo" (< o.i.d.)

Maar ik heb vaak moeten lachen om dat gescheld van haar (Fat jesus on a bike!)
Jonge, ik bin op de weaze
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:45:28 #118
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_75672386
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

O. Sorry.
Geeft niet.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_75672664
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:38 schreef Stevennn het volgende:

[..]

Mja dat zal ook wel met opzet zijn he "Me in a dress, I feel like a travo" (< o.i.d.)
Dat zou goed kunnen, maar ik stoor me aan haar mannelijkheid .
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:58:51 #120
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75672775
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:55 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen, maar ik stoor me aan haar mannelijkheid .
Ik eerlijk gezegd ook
Jonge, ik bin op de weaze
pi_75672869
Ik vond haar eerst ook slecht gecasted, maar later na ook eigenlijk totaal niet. Ze is juist goed gecast, omdat ze nu zo geforceerd stoer overkomt als 'dochter van' en 'zusje van' en helemaal op gaat in haar werk, beetje te fanatiek en zo. Past wel goed bij haar voorkomen. Alleen dat fuck... mwoa
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_75673522
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

Alleen al op de manier waarop John Lithgow de woorden "you stupid cunt" uitsprak is goud waard.

Ook die Quinn drukt het F-woord zeer goed uit. Verdient ook een awardje.

Als Debra "fucking" zegt, zit er geen kracht achter.
Jeremy Piven, die kan er pas kracht achter zetten.
  woensdag 16 december 2009 @ 00:31:05 #123
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_75673629
Nu maar wachten en wachten Gelukkig snel weer Lost!
  woensdag 16 december 2009 @ 00:54:23 #124
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_75674142
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef xxiessiexx het volgende:
Misschien een paar "spoilers", maar wel interessant:
http://ausiellofiles.ew.c(...)5-finale-postmortem/
Je hebt ook nog een deel 2 van het interview en een interview met Michael.
  woensdag 16 december 2009 @ 01:07:01 #125
1234 HiZ
Istanbullu
pi_75674341
Ik persoonlijk zou mijn telefoon afzetten als ik me verborgen had in iemands auto, respectievelijk bezig was met het vermoorden van iemand en zijn lijk wegwerken.

Trouwens, ook dat treintje en die plaat zijn natuurlijk makkelijk te verklaren. Dexter is geweest in de kelder waar die jongen die hij gered heeft werd vastgehouden.
pi_75674378
Alle 4 seizoenen afgelopen twee weken gekeken, man dat wordt nog afkicken!

Jezus wat een schokkend einde, ben benieuwd hoe Dexters hiermee om gaat!

Maar hoe doen jullie dat? Nu 9 maanden wachten op een nieuw seizoen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 16 december 2009 @ 01:11:01 #127
1234 HiZ
Istanbullu
pi_75674393
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:09 schreef MaxC het volgende:
Alle 4 seizoenen afgelopen twee weken gekeken, man dat wordt nog afkicken!

Jezus wat een schokkend einde, ben benieuwd hoe Dexters hiermee om gaat!

Maar hoe doen jullie dat? Nu 9 maanden wachten op een nieuw seizoen?
Andere shows kijken of masturberen
pi_75674931
De geest van Doakes heeft Rita vermoord..lijkt me duidelijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 16 december 2009 @ 02:53:08 #129
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75675338
Speaking of Doakes, volgens mij gaat Quinn nu zijn rol krijgen of zo...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75679280
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:53 schreef wonderer het volgende:
Speaking of Doakes, volgens mij gaat Quinn nu zijn rol krijgen of zo...
Precies
pi_75679385
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over hoe vaak zij dat zegt. Dekt de lading niet meer en mist ieder doel. Overdreven, daardoor hekel ik haar bij tijd en wijlen. En ze heeft wat weg van een kerel, met haar slungelig uiterlijk, haar cup AA en haar pantalons.
vind r ook verreweg het irritantste karakter van de serie. Dat geforceerde gedoe om maar stoer over te komen maar ondertussen ook altijd de zielige uithangen en gaan janken om de kleinste dingen
pi_75679763
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:26 schreef Stefan het volgende:
Lightow speelde veel duistere rollen anders, badguy in Cliffhanger, Raising Cain, Shrek,.
Ricochet
pi_75681156
Wat een seizoen weer zeg, dat einde, man man man !

Volgend seizoen wordt de laatste denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75681789
Nice, vond de laatste aflevering (echt)goed

Nu nog ff wachten op Lost, en Heroes
En nog heel lang voor Dexter
  woensdag 16 december 2009 @ 11:54:44 #135
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75682150
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over hoe vaak zij dat zegt. Dekt de lading niet meer en mist ieder doel. Overdreven, daardoor hekel ik haar bij tijd en wijlen. En ze heeft wat weg van een kerel, met haar slungelig uiterlijk, haar cup AA en haar pantalons.
Um, da's het hele idee van haar karakter.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75683181
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef kingmob het volgende:

[..]

Um, da's het hele idee van haar karakter.
Um, anders lees je mijn daaropvolgende post, dat ik haar uiteindelijk heel goed gecast vind voor die rol en die rol ook begrijp, maar mij gewoon stoor aan dat mens ? Maar dat mag zeker niet, want ja, 'dat is de bedoeling' toch ?
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:55:35 #137
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75684404
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:20 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Um, anders lees je mijn daaropvolgende post, dat ik haar uiteindelijk heel goed gecast vind voor die rol en die rol ook begrijp, maar mij gewoon stoor aan dat mens ? Maar dat mag zeker niet, want ja, 'dat is de bedoeling' toch ?
sooo, lange tenen
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:11:28 #138
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_75684980


Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_75685351
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:55 schreef kingmob het volgende:

[..]

sooo, lange tenen
Nee hoor, als jij mij de les wilt lezen, krijg je een passende reactie terug . Maatje 43 overigens.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:42:53 #140
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75686247
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Nee hoor, als jij mij de les wilt lezen, krijg je een passende reactie terug . Maatje 43 overigens.
De les lezen
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75687054
" Um, da's het hele idee van haar karakter ". Goh, echt ? Lees voortaan even verder voordat je op 1 reactie af gaat.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  woensdag 16 december 2009 @ 14:18:43 #142
3185 Adelante
To let it go now
pi_75687776
Die samenvatting met plaatjes ;')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75687857
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef Adelante het volgende:
Die samenvatting met plaatjes ;')
Is niet grappig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75688051
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is niet grappig.
Ik heb wel even gelachen
pi_75689858
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:27 schreef Stefan het volgende:

[..]
Aangezien ze de serie in L.A. filmen is dit waarschijnlijk een goed stukje dat op Miami lijkt.
NEEEEEEEEE !!! Mijn naïeve goedgelovige onschuld, wat doe je..
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:39 schreef WesCAddle het volgende:
Ik heb niet het idee dat we van Rita af zijn. Tuurlijk is ze dood, maar 't zou me niet verbazen als zij door zal gaan als de tegenpool van Harry in Dex' gedachten. Harry zal de belichaming zijn van de dark passenger, Rita van 't goede in Dexter.
Ahh, dat lijkt me echt kut. Een engeltje en een duiveltje op z'n schouder, hoe cliché wil je het hebben?
  woensdag 16 december 2009 @ 16:13:02 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_75692416
Arme Rita, geweldige reactie van Dexter overigens en een hele stoere aflevering, dacht echt dat het helemaal in kannen en kruiken was voor Dexter en dan komt er zo'n omslag in de laatste paar minuten, wow.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_75695921
Mooie aflevering hoor. Ik had eerst iets van 'is dit het nou?', de dood van Trinity had niet de punch zoals die van Miguel Prado vorig jaar. Maar die twist op het einde maakte veel goed. We zijn natuurlijk allemaal fan van Dexter, maar hij blijft gewoon een seriemoordenaar, wat je af en toe haast zou vergeten. Dit seizoen heeft hij al een onschuldig iemand vermoord, door zijn acties vermoorde Trinity de echt Kyle Butler, en nu is ook Rita dood.
pi_75698190
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:45 schreef Ereinion het volgende:
Mooie aflevering hoor. Ik had eerst iets van 'is dit het nou?', de dood van Trinity had niet de punch zoals die van Miguel Prado vorig jaar. Maar die twist op het einde maakte veel goed. We zijn natuurlijk allemaal fan van Dexter, maar hij blijft gewoon een seriemoordenaar, wat je af en toe haast zou vergeten. Dit seizoen heeft hij al een onschuldig iemand vermoord, door zijn acties vermoorde Trinity de echt Kyle Butler, en nu is ook Rita dood.
True true, we gingen er allemaal wel van uit dat Dexter hem ging afmaken Dus zó spannend was dat imo niet. De twist aan het einde was zeker interessant..

Sidenote: Nu kunnen de kinderen naar een soort internaat o.i.d., en past Dexter gewoon op ze in het weekend. Heeft ie ook weer meer tijd om te moorden in het volgende seizoen Want een nieuwe partner zal hij niet snel krijgen
pi_75703358
Geweldig einde! Volgend seizoen moet morgen beginnen!
  woensdag 16 december 2009 @ 20:51:18 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75703740
WTF dat einde!! Say it isn't so! .

Ik vraag me alleen af hoe het zit:

1) de dode vrouwen in bad waren altijd single
2) Trinity keek verbaasd toen Dexter zei dat hij een gezin had en je zou verwachten dat Trinity daar wel iets over zou zeggen, als wraak ofzo
Niet meer actief op Fok!
pi_75705863
Zal iemand wraak genomen hebben op Dexter en Trinity willen framen ?
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:01:32 #152
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75707045
quote:
Did Trinity kill Rita?
PHILLIPS: Yes he did. That’s partly what he meant when he said: “It’s already over.”
http://ausiellofiles.ew.c(...)firms-timeline-goof/
Jonge, ik bin op de weaze
  woensdag 16 december 2009 @ 22:22:12 #153
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75708014
Overigens: de parkeergarage van een BANK en dan geen beveiliging zodat ie Trinity kon platspuiten?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75708124
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
WTF dat einde!! Say it isn't so! .

Ik vraag me alleen af hoe het zit:

1) de dode vrouwen in bad waren altijd single
2) Trinity keek verbaasd toen Dexter zei dat hij een gezin had en je zou verwachten dat Trinity daar wel iets over zou zeggen, als wraak ofzo
1) Ja, en? Het is niet alsof hij Rita vermoordt omdat hij in een normale cycle zit hè.
2) Ik zag er geen verbazing in, en volgens mij speelde hij ook geen verbazing. Trinity's wraak is Rita's moord en de wetenschap dat Dexter dat tegen gaat komen als hij veilig naar huis denkt te gaan. Hij heeft het niet nodig om dat te zien, hij heeft al lang vrede met het feit dat hij daar dood gaat. Daar roepen dat hij Rita heeft gepakt is helemaal niet subtiel of geraffineerd, en laat het daar nou net om draaien in de serie.

En de al dan niet grappig bedoelde theorieën over Rita's dood hebben ook wel hun beste tijd gehad, denk ik zo .
pi_75708316
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef wonderer het volgende:
Overigens: de parkeergarage van een BANK en dan geen beveiliging zodat ie Trinity kon platspuiten?
Godallemachtig .

Mensen: Het is niet echt. Er zullen *altijd* punten zijn die niet overeenkomen met de werkelijkheid/onwaarschijnlijk zijn, want, komtie weer, Het is niet echt.. Je kan wel door blíjven janken over de kleinste details, maar dan haal je compleet de lol uit zo'n serie. Als je een compleet overzicht van waarheden wil kijken, kijk je maar naar de reportages van Discovery en NGC over seriemoordenaars.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:06:58 #156
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75710045
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Godallemachtig .

Mensen: Het is niet echt. Er zullen *altijd* punten zijn die niet overeenkomen met de werkelijkheid/onwaarschijnlijk zijn, want, komtie weer, Het is niet echt.. Je kan wel door blíjven janken over de kleinste details, maar dan haal je compleet de lol uit zo'n serie. Als je een compleet overzicht van waarheden wil kijken, kijk je maar naar de reportages van Discovery en NGC over seriemoordenaars.
What lies in the shadow of the statue?
  woensdag 16 december 2009 @ 23:07:58 #157
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75710084
Volgens mij snap jij het principe van suspension of disbelief niet helemaal.

Als je als schrijver tegen de logica in moet (zonder dat je het kunt verklaren) om je plot te laten kloppen, ben je gewoon slecht bezig. En een parkeergarage van een bank zonder security is in mijn ogen niet bepaald logisch. Als ze er verder geen aandacht aan besteed hadden, had ik het nog wel kunnen accepteren, maar Dexter zegt het nota bene nog "ah, mooi, geen security". Dat vind ik gewoon broddelwerk van de schrijvers en haalt voor mij een deel van het plezier eruit.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75710522
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij snap jij het principe van suspension of disbelief niet helemaal.

Als je als schrijver tegen de logica in moet (zonder dat je het kunt verklaren) om je plot te laten kloppen, ben je gewoon slecht bezig. En een parkeergarage van een bank zonder security is in mijn ogen niet bepaald logisch. Als ze er verder geen aandacht aan besteed hadden, had ik het nog wel kunnen accepteren, maar Dexter zegt het nota bene nog "ah, mooi, geen security". Dat vind ik gewoon broddelwerk van de schrijvers en haalt voor mij een deel van het plezier eruit.
En volgens mij snap jij het principe van drama niet.

Als je zulke details broddelwerk vindt en dat het plezier verpest, moet je het gewoon maar niet meer kijken, vind ik. Dat soort dingen zullen namelijk altijd terugkomen. Het is fictie, het is drama, we willen helemaal niet zien hoe Dexter iemand weken achterna zit zodat hij ze toevallig een keer op een donkere laan kan overmeesteren (oh god, dan moet het ook nog een compleet onbekende straat zijn én moeten we duidelijk in beeld hebben gezien dat het slachtoffer zijn auto ergens in een wei parkeert zodat Dex ruim de tijd heeft om er in te kruipen). Als op dat moment niet was gezegd 'oh mooi, geen security', had iemand weer geroepen 'ja moar ho effe, en de camera's dan '. Het verhaal moet een beetje lopen in een fatsoenlijk thema, en dan moet je bepaalde details op de koop toe nemen.

Ik hoop gewoon niet dat dit de kant op gaat van de Lost-topics, waarin iedereen seizoenen lang loopt te kankeren dat monsters heul niet bestaan en nu wordt het toch echt wel raar hoor, maar dan toch allemaal blijven kijken. Take it of leave it.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:52:28 #159
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75711728
Misschien doe ik dat ook wel niet, dat kijken. Want ik heb vorige week met plezier de eerste twee seizoenen gekeken, en in drie had ik geen zin meer, en in vier al helemaal niet. Ja, slecht plot haalt voor mij de lol eruit.

En je snapt het principe van suspension of disbelief dus ECHT niet als je met het voorbeeld van monsters aankomt. Monsters worden aannemelijk als de wereld waarin ze wonen, of dat nou bestaat of niet, geloofwaardig en volgens bepaalde logica werkt. Als iets simpels als een bank en beveiliging al niet klopt, hoe kan ik dan in een bloodspatter analyst/serial killer geloven?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 17 december 2009 @ 00:03:20 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75712090
Het was gewoon een parkeergarage, niet alleen van een bank. Volgens mij zat er nog een winkelcentrum naast

Niet overal hangen camera's, das alleen in London
The line is a dot to you!
pi_75712712
edit: my bad, ik lees niet goed.

[ Bericht 95% gewijzigd door Lebawski op 17-12-2009 00:35:16 ]
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_75712753
Ik heb het even opgezocht, het was wel een parkeergarage van die bank, dat stond boven de ingang. Ach, op zich kan ik daar mee leven. Die hele verhaallijn met dat auto ongeluk vond ik wel wat vergezocht. Hij rijdt iemands spiegel eraf, die weet even later Dexter's auto terug te vinden (niet erg waarschijnlijk), en herkent Dexter dan ook direct als hij eraan komt lopen. Erg knap hoor, dat je de bestuurder van een auto die moet 80 langs je komt rijden direct herkent. Ik snap dat ze de dood van Trinity wat wilden uitstellen, maar dit was niet een erg elegante oplossing.
pi_75712853
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:26 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk van plan om me er niet mee te bemoeien, maar met security doelde Dexter op camera's. Als Dexter namelijk richting het plafond staarde voor bewakingspersoneel, dan klopt er helemaal niks van natuurlijk.
Dat bedoelde ik ook . Als er helemaal niets over was gezegd, had iemand hier wel geroepen dat er áltijd óveral camera's hangen dus dat dat heul niet waar is.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
Misschien doe ik dat ook wel niet, dat kijken. Want ik heb vorige week met plezier de eerste twee seizoenen gekeken, en in drie had ik geen zin meer, en in vier al helemaal niet. Ja, slecht plot haalt voor mij de lol eruit.

En je snapt het principe van suspension of disbelief dus ECHT niet als je met het voorbeeld van monsters aankomt. Monsters worden aannemelijk als de wereld waarin ze wonen, of dat nou bestaat of niet, geloofwaardig en volgens bepaalde logica werkt. Als iets simpels als een bank en beveiliging al niet klopt, hoe kan ik dan in een bloodspatter analyst/serial killer geloven?
Ja, want dat van Lost was specifiek een voorbeeld van suspension of disbelief ja. Ik zou gewoon inderdaad niet meer kijken als ik jou was. Scheelt jou en het topic een hele hoop gezeik.
pi_75712980
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook . Als er helemaal niets over was gezegd, had iemand hier wel geroepen dat er áltijd óveral camera's hangen dus dat dat heul niet waar is.
[..]
My bad, ik las niet goed.

[quote]
Ja, want dat van Lost was specifiek een voorbeeld van suspension of disbelief ja. Ik zou gewoon inderdaad niet meer kijken als ik jou was. Scheelt jou en het topic een hele hoop gezeik.
Easy, iemand mag toch wel kritiek posten ? Ik vind Dexter een van de weinige series op crime gebied die zo vlot is en toch goed in elkaar steekt. Toch zitten er af en toe "Prison-break-achtige" momenten in waarvan ik denk; jammer. Als je dan ziet hoe goed de rest geschreven is, dan denk ik dat ze makkelijk die details hadden kunnen verbeteren.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
  donderdag 17 december 2009 @ 07:23:21 #165
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75715583
Ik las hier een paar keer 'eerder dan swat'.

Ja, hij was er eerder dan het SWAT team. Dat is precies waarom hij de garage in was gevlucht en zich een tijdje in de doodskist heeft verstopt. SWAT ziet hem daar niet, en hij is aan het 'onderzoeken' als zijn zus binnen komt.
pi_75717705
Ik ben nog nooit zo stil geweest na het einde van een serie Shocking! Maar wel lof voor de makers, ik vind het mooi als ze belangrijke karakters uit de serie schrijven, moet kunnen toch!

De rest van de aflevering was matig, het kwam niet tot het kat-en-muisspel waar ik op gehoopt had, maar eigenlijk is dat ook wel simpel te verklaren.

Veel mensen hier gaan er volgens mij van uit dat Trinity Dexter ook erg goed kent, wat absoluut niet het geval is. Hij dacht volgens mij nog steeds dat Dexter achter geld aan zat, ook toen hij in z'n busje wakker werd moet hij gedacht hebben dat Dexter alleen voor z'n geld kwam omdat dat verdwenen was.

Voor de rest heeft Dexter héél véél uit te leggen volgend seizoen, als de schrijvers daar makkelijk over heen gaan dan zou het volgende seizoen al veel minder leuk zijn.

Nogmaals: wat een einde
  donderdag 17 december 2009 @ 09:50:54 #167
1234 HiZ
Istanbullu
pi_75718731
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
Misschien doe ik dat ook wel niet, dat kijken. Want ik heb vorige week met plezier de eerste twee seizoenen gekeken, en in drie had ik geen zin meer, en in vier al helemaal niet. Ja, slecht plot haalt voor mij de lol eruit.

En je snapt het principe van suspension of disbelief dus ECHT niet als je met het voorbeeld van monsters aankomt. Monsters worden aannemelijk als de wereld waarin ze wonen, of dat nou bestaat of niet, geloofwaardig en volgens bepaalde logica werkt. Als iets simpels als een bank en beveiliging al niet klopt, hoe kan ik dan in een bloodspatter analyst/serial killer geloven?
Op zich heb je gelijk, de gemiddelde film of serie staat of valt met of de interne logica wordt gehandhaafd. Je kunt echter ook iets te hoge normen hebben en ik persoonlijk denk dat een onbewaakte garage bij een bank (zoals hierboven is opgemerkt is het niet eens zeker dat het de garage van die bank is) een voorbeeld is van een te hoge norm.

Ik erger me dus wel enorm aan dingen als kleine vliegtuigjes die uit een pyroclastische wolk kunnen wegvliegen zonder schade. Maar iets wat misschien een fout is, maar even goed kan worden verklaard (zie alweer boven; geen bank maar een winkelcentrum) kun je ook enige tolerantie hebben. Dat Dexter de opmerking maakt lijkt mij geen truukje; we hebben het hele seizoen te maken gehad met een Dexter die van de ene naar de volgende fuck up strompelde, en die nu eindelijk een keertje wat controle op de zaak lijkt te krijgen. In die zin was dat checken of er camera's hingen een mooi begin van een spanningsboog (hij leek weer even zorgvuldiger te worden en dus succesvoller).

Overigens, ik realiseer me nu plotseling hoe eng Dexter eigenlijk is. Een 'normale' seriemoordenaar moordt met een soort van script; bij Dexter is het allemaal wel heel erg random. En toch wordt ie helemaal warm van elke moord.
pi_75720346
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:23 schreef GI het volgende:
Ik las hier een paar keer 'eerder dan swat'.

Ja, hij was er eerder dan het SWAT team. Dat is precies waarom hij de garage in was gevlucht en zich een tijdje in de doodskist heeft verstopt. SWAT ziet hem daar niet, en hij is aan het 'onderzoeken' als zijn zus binnen komt.
Joh... Dat is precies het punt wat iedereen hier maakt. Want is het niet raar dat hij al aan het onderzoeken is voor de SWAT de ruimte gecleared heeft?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  donderdag 17 december 2009 @ 10:39:57 #169
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75720434
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:37 schreef Orbis het volgende:

[..]

Joh... Dat is precies het punt wat iedereen hier maakt. Want is het niet raar dat hij al aan het onderzoeken is voor de SWAT de ruimte gecleared heeft?
Misschien was het al gecleared, maar waren ze nog niet toe aan de garage om die te onderzoeken
The line is a dot to you!
  donderdag 17 december 2009 @ 10:39:59 #170
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75720435
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:37 schreef Orbis het volgende:

[..]

Joh... Dat is precies het punt wat iedereen hier maakt. Want is het niet raar dat hij al aan het onderzoeken is voor de SWAT de ruimte gecleared heeft?
En hij zou daar helemaal niet moeten zijn met zijn functie
Jonge, ik bin op de weaze
pi_75720542
Ik had al een vermoeden dat er hier nog steeds gemiereneukt werd over het einde, toen ik de pagecount zag en zie hier.

Wat maken mensen zich toch druk om bepaalde zaken, kolere.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 17 december 2009 @ 10:44:34 #172
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75720618
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:42 schreef Happel het volgende:
Ik had al een vermoeden dat er hier nog steeds gemiereneukt werd over het einde, toen ik de pagecount zag en zie hier.

Wat maken mensen zich toch druk om bepaalde zaken, kolere.
Ik maak me meestal niet druk om kleine dingetjes, maar dat SWAT verhaal vind ik net te ver gaan hoor Hadden ze beter op kunnen lossen, door Dexter 10 min voor de inval te laten vertrekken ofzo (telefoontje van Deb of iets in die richting).
The line is a dot to you!
  donderdag 17 december 2009 @ 10:47:48 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75720750
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:44 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik maak me meestal niet druk om kleine dingetjes, maar dat SWAT verhaal vind ik net te ver gaan hoor Hadden ze beter op kunnen lossen, door Dexter 10 min voor de inval te laten vertrekken ofzo (telefoontje van Deb of iets in die richting).
Dat was ook mijn enige puntje van kritiek eigenlijk. Maar verder, het is TV. Niet alles wat je ziet is echt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 17 december 2009 @ 10:53:46 #174
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75721023
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat was ook mijn enige puntje van kritiek eigenlijk. Maar verder, het is TV. Niet alles wat je ziet is echt
Nee dat zeker, daarom vind ik kleine foutjes nooit heel erg. Maar het moet wel een beetje geloofwaardig blijven Vooral omdat de hele scene eigenlijk nutteloos was, ze hadden Dexter prima eerder dat gezin kunnen laten bezoeken.
The line is a dot to you!
  donderdag 17 december 2009 @ 14:01:13 #175
160346 Mavro
Black & Red
pi_75728315
Mensen wel een beetje lief blijven hoor

Op Ausellio las ik dat de 'baas' van Dexter heeft toegegeven dat er wat slordigheden zaten in de laatste aflevering. Het al eerder genoemde dag/nacht verschil bijvoorbeeld.

Verder hadden de slordigheden volgens hem te maken met het feit dat er twee verschillende eindes waren geschreven om mensen op een verkeerd been te zetten. Einde 1 (het einde wat altijd al in de planning zat maar supergeheim was en wat uiteindelijk ook uitgezonden is) en Einde 2: Dexter komt binnen, wil zijn spullen pakken om Rita achterna te vliegen en ziet op de tv dat er een kindermoordenaar ontsnapt is > wij worden dan in het ongewisse gelaten of hij achter die moordenaar aangaat of naar Rita gaat.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_75728380
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:01 schreef Mavro het volgende:
Mensen wel een beetje lief blijven hoor

Op Ausellio las ik dat de 'baas' van Dexter heeft toegegeven dat er wat slordigheden zaten in de laatste aflevering. Het al eerder genoemde dag/nacht verschil bijvoorbeeld.
Er was geen dag/nacht verschil, dat had de interviewer fout en de 'baas' zal daar wel even vergeten zijn wat er precies gezegd werd. Er was daar géén slordigheid.
pi_75728808
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:01 schreef Mavro het volgende:
Einde 2: Dexter komt binnen, wil zijn spullen pakken om Rita achterna te vliegen en ziet op de tv dat er een kindermoordenaar ontsnapt is > wij worden dan in het ongewisse gelaten of hij achter die moordenaar aangaat of naar Rita gaat.
Dat was pas een anti-climax geweest he.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75728913
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Easy, iemand mag toch wel kritiek posten ? Ik vind Dexter een van de weinige series op crime gebied die zo vlot is en toch goed in elkaar steekt. Toch zitten er af en toe "Prison-break-achtige" momenten in waarvan ik denk; jammer. Als je dan ziet hoe goed de rest geschreven is, dan denk ik dat ze makkelijk die details hadden kunnen verbeteren.
Precies. Ze moeten bepaalde zaken niet te makkelijk afraffelen zoals in bijv. prison break gebeurde

Denk dat het SWAT gedoe in S5 nog wel terugkomt als debra dexters ware aard ontdekt, dat zijn toch dingen waar aandacht aan besteed moet worden wil je de serie enigszins geloofwaardig houden. Het 'hoe redt ie zich hier weer uit' gedoe is toch steeds een thema in de serie.
pi_75729950
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:44 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik maak me meestal niet druk om kleine dingetjes, maar dat SWAT verhaal vind ik net te ver gaan hoor Hadden ze beter op kunnen lossen, door Dexter 10 min voor de inval te laten vertrekken ofzo (telefoontje van Deb of iets in die richting).
Het lijkt me dan ook zeer waarschijnlijk dat Debra dat volgend seizoen nog aan gaat halen. Dat is nog geen schrijversfout, want we weten niet of daar op voortgeborduurd gaat worden. Als hij er helemaal clean mee weg komt, ja, dan heb je gelijk. Nu nog niet.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat was pas een anti-climax geweest he.
Dat einde was dan ook alleen maar geschreven om het echte einde niet te verklappen. Het echte script kregen de acteurs pas een paar dagen voor het filmen, en alleen die acteurs die in de scenes zaten. Een beetje zoals Lost.
pi_75730208
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat einde was dan ook alleen maar geschreven om het echte einde niet te verklappen. Het echte script kregen de acteurs pas een paar dagen voor het filmen, en alleen die acteurs die in de scenes zaten. Een beetje zoals Lost.
Ik las dat de schrijvers zelf nog niet eens wisten hoe het zou eindigen, dat hebben ze pas een paar afleveringen voor het einde zo bedacht.

Wel raar op zich, dacht altijd dat men een heel plan had voor een seizoen, maar ze schrijven gewoon iedere week wat nieuws op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 17 december 2009 @ 16:15:35 #181
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75733349
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik las dat de schrijvers zelf nog niet eens wisten hoe het zou eindigen, dat hebben ze pas een paar afleveringen voor het einde zo bedacht.

Wel raar op zich, dacht altijd dat men een heel plan had voor een seizoen, maar ze schrijven gewoon iedere week wat nieuws op.
Ja inderdaad. Ik dacht dat het allemaal uit al geschreven was en uitgewerkt enzo. Seizoen 5 hebben ze ook nog niet geschreven volgens mij
Jonge, ik bin op de weaze
  donderdag 17 december 2009 @ 16:24:13 #182
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75733720
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef Stevennn het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ik dacht dat het allemaal uit al geschreven was en uitgewerkt enzo. Seizoen 5 hebben ze ook nog niet geschreven volgens mij
Ze horen telkens ook best laat of ze weer een volgend seizoen mogen maken, dus dat ze niet al een groot plan hebben is dan wel logisch.
pi_75733779
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ze horen telkens ook best laat of ze weer een volgend seizoen mogen maken, dus dat ze niet al een groot plan hebben is dan wel logisch.


Ze hebben voor seizoen 4 een contract getekend voor seizoen 4 & 5.

Hoop ook dat 5 de laatste zal zijn, en dat het focust op de jacht op Dexter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 17 december 2009 @ 16:29:35 #184
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75733929
Nee maar dat ze geen idee hebben hoe ze seizoen 5 gaan beginnen en wat er met Dexter gaat gebeuren
Jonge, ik bin op de weaze
  donderdag 17 december 2009 @ 16:39:34 #185
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75734337
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Ze hebben voor seizoen 4 een contract getekend voor seizoen 4 & 5.

Hoop ook dat 5 de laatste zal zijn, en dat het focust op de jacht op Dexter.
Owja, dan is het eigenlijk wel vreemd, zou je toch verwachten dat ze de verhaallijn voor die twee seizoenen al een beetje uitstippelen. Al vraag ik me wel af in hoeverre ze 'geen idee' hebben eigenlijk, misschien hebben ze gewoon geen zin in lastige vragen.
  donderdag 17 december 2009 @ 17:25:38 #186
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75736050
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het lijkt me dan ook zeer waarschijnlijk dat Debra dat volgend seizoen nog aan gaat halen. Dat is nog geen schrijversfout, want we weten niet of daar op voortgeborduurd gaat worden. Als hij er helemaal clean mee weg komt, ja, dan heb je gelijk. Nu nog niet.
[..]
Ik weet zeker dat ze er mee verder gaan. Maar ik hoop dan dat niet alleen Deb achterdochtig wordt... Ik ben bang van wel namelijk en dat hadden ze beter op kunnen lossen, Batista leek hem makkelijk te geloven]
The line is a dot to you!
pi_75764686
de rita haters hebben hun zin!
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over hoe vaak zij dat zegt. Dekt de lading niet meer en mist ieder doel. Overdreven, daardoor hekel ik haar bij tijd en wijlen. En ze heeft wat weg van een kerel, met haar slungelig uiterlijk, haar cup AA en haar pantalons.
doakes (may his soul rest in peace) zei ook fuck en shit om de haverklap en die mistte nooit zn doel
net een pitbull die man, voor mij is hij te vroeg er uit geschreven
pi_75769494
Doakes was echt prachtig
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:45:46 #189
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75769680
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75844761
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:


Godallemachtig .

Mensen: Het is niet echt. Er zullen *altijd* punten zijn die niet overeenkomen met de werkelijkheid/onwaarschijnlijk zijn, want, komtie weer, Het is niet echt.. Je kan wel door blíjven janken over de kleinste details, maar dan haal je compleet de lol uit zo'n serie. Als je een compleet overzicht van waarheden wil kijken, kijk je maar naar de reportages van Discovery en NGC over seriemoordenaars.
Helemaal mee eens. Wát een geweldige serie
Ik denk overigens niet eens dat Sutherland, zoals hiervoor geopperd werd, de rol van Trinity beter had gespeeld.
Hij speelde het gewoon perfect, hoe John Lithgows vrouw ook naar hem keek (zoals in het gesprek tussen Mann en hem op de youtube filmpjes werd vertoond) toen ze thuis op de bank de serie keek Ik kan het me helemaal voorstellen.
  zondag 20 december 2009 @ 18:37:49 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75846565
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef JaneDoe het volgende:
de rita haters hebben hun zin!


Toch heeft ze die rol zo goed gespeeld dat ik echt een hekel aan haar begon te krijgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 20 december 2009 @ 18:57:01 #192
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75847226
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wát een geweldige serie
Ik denk overigens niet eens dat Sutherland, zoals hiervoor geopperd werd, de rol van Trinity beter had gespeeld.
Hij speelde het gewoon perfect, hoe John Lithgows vrouw ook naar hem keek (zoals in het gesprek tussen Mann en hem op de youtube filmpjes werd vertoond) toen ze thuis op de bank de serie keek Ik kan het me helemaal voorstellen.
link?
Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 21 december 2009 @ 12:45:54 #193
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75875140
godver ik haat het als ze belangrijke karakters uit de serie schrijven (vooral als ze dikke tieten hebben )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lege virente, virent cuncta
  maandag 21 december 2009 @ 13:11:28 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_75876057
Het was raar vanmorgen om niets in de sabnzbd+ te zetten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 21 december 2009 @ 13:12:01 #195
160346 Mavro
Black & Red
pi_75876075
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:45 schreef skittelman het volgende:
godver ik haat het als ze belangrijke karakters uit de serie schrijven (vooral als ze dikke tieten hebben )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Borstvergroting
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  maandag 21 december 2009 @ 13:22:21 #196
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75876533
Rita was ook best wel een kutwijf

(Karma Chameleon stukje )
Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 21 december 2009 @ 13:52:25 #197
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75877714
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef Mavro het volgende:

[..]

Borstvergroting
voor deb? want van die doperwten word je ook niet vrolijk van...
ik zeg hayden christensenPanettiere in het tweede deel van seizoen 4 (moet ze wel dr mond dicht houden want daar word ik ook al niet vrolijk van )

dit gaat een nieuw motto worden denk ik: eye-candy is leuk zolang ze hun mond houden

[ Bericht 1% gewijzigd door skittelman op 21-12-2009 14:44:07 ]
Lege virente, virent cuncta
  maandag 21 december 2009 @ 14:02:47 #198
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75878160
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef skittelman het volgende:

[..]

voor deb? want van die doperwten word je ook niet vrolijk van...
ik zeg hayden christensen in het tweede deel van seizoen 4 (moet ze wel dr mond dicht houden want daar word ik ook al niet vrolijk van )
Wtf ik krijg een man bij google images
quote:
dit gaat een nieuw motto worden denk ik: eye-candy is leuk zolang ze hun mond houden
Lila
Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 21 december 2009 @ 14:32:24 #199
160346 Mavro
Black & Red
pi_75879505
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef skittelman het volgende:

[..]

voor deb? want van die doperwten word je ook niet vrolijk van...
ik zeg hayden christensen in het tweede deel van seizoen 4 (moet ze wel dr mond dicht houden want daar word ik ook al niet vrolijk van )

dit gaat een nieuw motto worden denk ik: eye-candy is leuk zolang ze hun mond houden
Hayden panettiere zeker? Van Heroes? Want Hayden Christensen is een dude die in Star Wars heeft gespeeld

En voor de tieten heb je toch LaGuerta?
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  maandag 21 december 2009 @ 14:43:21 #200
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75879925
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Mavro het volgende:

[..]

Hayden panettiere zeker? Van Heroes? Want Hayden Christensen is een dude die in Star Wars heeft gespeeld

En voor de tieten heb je toch LaGuerta?
mmmm jah ik zat teveel aan haar grootste talenten te denken. dan haal je nog wel eens dingen uit door elkaar. zit ik er weer aan te denken gaat het weer fout
laguerta....niet mijn smaak dus ik hoop op nieuwe eye-candy in 2011
Lege virente, virent cuncta
  maandag 21 december 2009 @ 15:12:30 #201
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_75881193
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Mavro het volgende:

[..]

Hayden panettiere zeker? Van Heroes? Want Hayden Christensen is een dude die in Star Wars heeft gespeeld

En voor de tieten heb je toch LaGuerta?
En dan gaat Dexter Hayden vermoorden en dan blijkt dat ze telkens regenereert.

Word een lang seizoen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  maandag 21 december 2009 @ 15:53:02 #202
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75883013
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Prowl het volgende:

[..]

En dan gaat Dexter Hayden vermoorden en dan blijkt dat ze telkens regenereert.

Word een lang seizoen
Jonge, ik bin op de weaze
pi_75897254
Ok, wat later dan de meeste hier, maar FUCK dat einde zag ik niet aan komen _!
  maandag 21 december 2009 @ 21:23:50 #204
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75897954
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:12 schreef Klaphark het volgende:
Ok, wat later dan de meeste hier, maar FUCK dat einde zag ik niet aan komen _!
ik heb hem ook pas vandaag gezien hoor (californication en nip/tuck moest ik eerst zien )

nu een paar uur later vind ik het nog steeds een KUT einde. hoewel het natuurlijk wel heel veel mogelijkheden creert voor het volgende seizoen...
Lege virente, virent cuncta
pi_75912092
nip/tuck eerst zien? Dit seizoen is zoooooooooo schandalig slecht..snel cancellen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:50:49 #206
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75920950
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 05:38 schreef Tim86 het volgende:
nip/tuck eerst zien? Dit seizoen is zoooooooooo schandalig slecht..snel cancellen..
moet inderdaad zeggen dat het bergafwaarts gaat. gelukkig is het 't laatste seizoen dus slechter kan het niet meer worden
Lege virente, virent cuncta
pi_75922229
Bwoh, ik viel gister wel in een diep gat zonder Dexter (en Cali) op den maandag.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:55:38 #208
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75926021
Fantastisch seizoen. Ik vond 3 erg tegenvallen, maar dit heeft alles ruimschoots goedgemaakt. Zeer sterk plot, geweldige acteerwerk van 'Trinity' en uiteraard ook van Michael C. Hall, hulde aan de schrijvers. Dexter
pi_75926351
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:57 schreef Stevennn het volgende:


link?
Topic doorlezen?
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:36:35 #210
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75932543
GODFVETUSATFOPOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DAT EINDE

Wat fokking naar

Ik ga meteen naar de super om sigaretten te kopen, dit kan niet

  dinsdag 22 december 2009 @ 17:38:15 #211
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75932597
Ik ben hondsbenieuwd hoe dat volgende seizoen gaat worden....

Eigenlijk is het zeg maar van jong naar oud gegaan (die seriekillers)
pi_75933078
Ontwenningsverschijnselen hier .
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:09:11 #213
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_75944113
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef RickoKun het volgende:

Eigenlijk is het zeg maar van jong naar oud gegaan (die seriekillers)
Dexter Season 5: the geriatric slayer
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:28:07 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75948742
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef Zhenar het volgende:


Dexter Season 5: the geriatric slayer
Necrophilia.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76003625
Gister laatste ep. gezien , wanneer begint seizoen 5?
  donderdag 24 december 2009 @ 09:42:59 #216
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76004638
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:32 schreef lighted het volgende:
Gister laatste ep. gezien , wanneer begint seizoen 5?
September
Jonge, ik bin op de weaze
  donderdag 24 december 2009 @ 09:55:36 #217
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_76004888
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 02:01 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Hij moet m nog wel beluisteren maar pas als hij thuis komt hoort hij 'piep, piep'...........
Misschien zette hij gewoon zijn telefoon pas aan toen hij thuis kwam, omdat hij eerder niet gestoord wilde worden
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 27 december 2009 @ 17:07:28 #218
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_76108666
Nu ook maar posten hier. Inmiddels alles gezien, in een maand ofzo .
Wát een serie
pi_76114308
Zo...
Ik ben bij en heb gelijk tien topics door te spitten.
  zondag 27 december 2009 @ 20:09:22 #220
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_76114747
Of dan wordt ie zoe in het 5de seizoen wakker en dan zoe van dat blijkt dat het laatste stukje een droom was
  zondag 27 december 2009 @ 21:27:24 #221
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_76117635
--- Het moet gewoon voor de zoveelduizendste keer gezegd worden... DEXTER is the best ---
Wat een serie... Michael C. Hall heeft sowieso getekend voor nog een seizoen. Dus dat zit wel snor.

Kickeh...
Life's often a bitch, cherish your bitch
pi_76118258
Ik kan NIET wachten tot seizoen 5
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_76127759
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef RickoKun het volgende:
dit kan niet
Wel
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 28 december 2009 @ 01:11:42 #224
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76128010
Ik ben nou maar aan Six Feet Under begonnen. Toch nog wat Dexterisch in de tussentijd
Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 28 december 2009 @ 10:03:41 #225
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76131943
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:11 schreef Stevennn het volgende:
Ik ben nou maar aan Six Feet Under begonnen. Toch nog wat Dexterisch in de tussentijd
taaie serie, ben niet verder dan seizoen 2 gekomen. zonder twijfel goed acteerwerk maar ik kan me er niet toe zetten om het te kijken...
Lege virente, virent cuncta
pi_76132671
chuck is ook een leuke serie
  maandag 28 december 2009 @ 12:52:42 #227
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76136649
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:03 schreef skittelman het volgende:

[..]

taaie serie, ben niet verder dan seizoen 2 gekomen. zonder twijfel goed acteerwerk maar ik kan me er niet toe zetten om het te kijken...
Ik kijk tot nu toe nog met veel plezier aflevering 6 ben ik
Jonge, ik bin op de weaze
  maandag 28 december 2009 @ 12:53:39 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_76136700
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:11 schreef Stevennn het volgende:
Ik ben nou maar aan Six Feet Under begonnen. Toch nog wat Dexterisch in de tussentijd
Heb je nog een site waar dat te vinden is, eztv kent het niet meer
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 28 december 2009 @ 13:04:33 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76137069
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:11 schreef Stevennn het volgende:
Ik ben nou maar aan Six Feet Under begonnen. Toch nog wat Dexterisch in de tussentijd
Daar waren wij destijds ook helemaal verslaafd aan. Prachtige serie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76141908
Six Feet Under is zeker briljant ja, ben daar ook terecht gekomen via Dexter
Bleuh.
pi_76166462
Ik keek 'm juist eerder dan dat ik Dexter keek. Moest ook erg wennen aan Michael C. Hall in de rol van Dexter in het begin.
pi_76167978
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:37 schreef Notyouraverage het volgende:
Ik keek 'm juist eerder dan dat ik Dexter keek. Moest ook erg wennen aan Michael C. Hall in de rol van Dexter in het begin.
Yep me too
pi_76172373
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:37 schreef Notyouraverage het volgende:
Ik keek 'm juist eerder dan dat ik Dexter keek. Moest ook erg wennen aan Michael C. Hall in de rol van Dexter in het begin.
het verbaasde mij dat hij geen homo bleek te zijn nadat ie in dexter verscheen. Als acteur een keer voor een scene met een man zoenen zou nog kunnen maar zo structureel als in Six feet Under is wel apart
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:20:02 #234
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_76172963
Toont in mijn ogen alleen maar aan wat een goeie acteur ie is!
Ik heb eerst six feet under gezien, vond hem toen al super en das alleen maar meer geworden nadat Dexter begonnen is!
pi_76173405
De manier waarop hij beide (zeer verschillende) rollen neer kan zetten, maar toch zijn eigen karakteristieke (uiterlijke) trekjes heeft maakt hem echt een geweldige acteur ja.
pi_76180278
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

het verbaasde mij dat hij geen homo bleek te zijn nadat ie in dexter verscheen. Als acteur een keer voor een scene met een man zoenen zou nog kunnen maar zo structureel als in Six feet Under is wel apart


Hoeveel bewijs heb je nodig dat 'ie wél gay is?
pi_76180923
Getuigt niet echt van smaak nee.
pi_76182393
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef -Mo- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoeveel bewijs heb je nodig dat 'ie wél gay is?
touché
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:57:08 #239
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76185981
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef -Mo- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoeveel bewijs heb je nodig dat 'ie wél gay is?
wellicht is hij op haar zwoele stem gevallen
Lege virente, virent cuncta
pi_76192491
Alienhoofd
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:49:50 #241
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_76192624
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef .aeon het volgende:
Alienhoofd
Klopt vond ik ook al (en volgens mij velen met ons)
pi_76195254
Sht! Ik vind Deb F*CKING cool..
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:24:33 #243
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76196649
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:49 schreef Rory78 het volgende:
Sht! Ik vind Deb F*CKING cool..
Jonge, ik bin op de weaze
  woensdag 30 december 2009 @ 12:10:59 #244
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_76215554
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:49 schreef Rory78 het volgende:
Sht! Ik vind Deb F*CKING cool..
Zeker! Maar wel lelijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 30 december 2009 @ 20:16:06 #245
139330 TNA
For the stars that shine
pi_76235200
Qua gezicht niet knap, maar ik vind haar wel een erg toffe uitstraling hebben. Dat maakt haar ondanks haar verschijning nog relatief aantrekkelijk.
pi_76239755
Zo, eindelijk ook het hele seizoen gezien.
Heb het kunnen uitstellen totdat het complete seizoen was uitgezonden zodat ik alles mooi achter elkaar kon kijken. En ik moet zeggen, het was het wachten waard!!!!!! Wat een bruut seizoen van een hele brute serie.
Zoals velen hier ook vinden, vond ik Rita erg vervelend maar het is toch ook wel jammer dat ze dood is.
En nu begint het lange wachten op seizoen 5
pi_76348418
Ik heb net de laatste 4 afleveringen van seizoen 4 gezien

Wat een serie zeg John Lithgow briljant als seriemoordenaar. Jammer van Rita, maar je moet zo nu en dan vernieuwen als serie. Dat gedoe met familie wordt na een paar seizoenen anders erg oud.

Echt benieuwd waar ze in seizoen 5 mee gaan komen
pi_76350118
Seizoen 4 alweer voorbij zie ik.
Kan ik deze met nl subs ergens downloaden via nieuwsgroepen?
  zondag 3 januari 2010 @ 10:33:56 #249
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_76350522
Kleine meisjes die geen Engels kunnen volgen zou je sowieso niet aan een serie over een seriemoordenaar bloot moeten stellen.
Ik ga naar huis.
pi_76350543
Kan prima Engels maar mis daardoor soms wel iets belangrijks met de forensiche begrippen etc die voorbij komen.
  zondag 3 januari 2010 @ 10:46:08 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76350738
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef -Mo- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoeveel bewijs heb je nodig dat 'ie wél gay is?
Deb lijkt hier net een kartonnen bord .
Niet meer actief op Fok!
pi_76350972
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:09 schreef nelisb het volgende:
Seizoen 4 alweer voorbij zie ik.
Kan ik deze met nl subs ergens downloaden via nieuwsgroepen?
geen nieuwsgroepen voor nodig website bierdopje is daar ideaal voor.
pi_76352260
Die site ken ik niet. Zal eens kijken.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:44:00 #254
133369 Jivis
Critikut
pi_76356238
Ohja, Rita is dood .
Amen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:25:23 #255
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_76430989
subs staan op bierdopje.nl
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:38:39 #256
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_76433577
Dat Rita eraan zou gaan leek me acheraf eiegnlijk zonneklaar, Harry die tig keer de spiegel bij Dexter voorhield dat hij zijn familie ook als dekmantel gebruikte en dat 'ie 'm alleen maar zouden beperken etc.

Dat is nu dus opgelost.

Wel kut, ik vond 'r geil, zeker het eerste seizoen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:00:40 #257
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76434427
we nemen deze maand een hond (rottweiler) en we noemen 'm Doakes
Jonge, ik bin op de weaze
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:07:37 #258
192683 AMDB
Visionair.
pi_76434712
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Stevennn het volgende:
we nemen deze maand een hond (rottweiler) en we noemen 'm Doakes
pi_76434788
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Stevennn het volgende:
we nemen deze maand een hond (rottweiler) en we noemen 'm Doakes

en dan maar hopen dat ie ook creeps herkent als geen ander
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:15:11 #260
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76434956
En 'm "Motherfucker" leren blaffen

haha, zoals dit

Jonge, ik bin op de weaze
pi_76436196
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:38 schreef Klummie het volgende:
Wel kut, ik vond 'r geil, zeker het eerste seizoen
Inderdaad, toen zag ze er tenminste nog uit als een crackhoertje.
pi_76437065
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef Klummie het volgende:
subs staan op bierdopje.nl
Die kwaliteit
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:17:51 #263
192683 AMDB
Visionair.
pi_76437116
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Notyouraverage het volgende:

[..]

Die kwaliteit
Daarom zet ik er Engelse subtitles onder
pi_76437919
Subs zijn overrated
Maargoed, wat een heerlijk einde van het seizoen de serie een week of 3 geleden ondekt, toen in rap tempo afleveringetjes kijken en vandaag het einde gezien, geweldige aflevering. Lithgow speelde een heerlijke rotzak En ik ben zooo benieuwd hoe het gaat lopen komend seizoen, Deb weet zo goed als alles
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:45:18 #265
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76438266
subs
Jonge, ik bin op de weaze
pi_76438926
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:45 schreef Stevennn het volgende:
subs
x2
pi_76452285
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef Notyouraverage het volgende:
Shut up, cunt.
pi_76452710
Problemen ?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:21:46 #269
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76453288
I am soo thankful for you
Jonge, ik bin op de weaze
pi_76456595
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Shut up, cunt.
pi_76641584
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef Notyouraverage het volgende:

[..]

x2
Wat een verkaptje 'kijk mij eens stoer zijn dat ik geen subs nodig heb' posts

Anyway, TVP voor september...
  zondag 10 januari 2010 @ 17:59:01 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76642386
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:38 schreef Klummie het volgende:
Wel kut, ik vond 'r geil, zeker het eerste seizoen
No way, in het eerste seizoen was ze echt een sufkut. Pas daarna werd ze geil. Als ze zo rondliep in dat witte nachthemdje van haar .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 19:10:53 #273
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76645641
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, tussen alle debiele opmerkingen door, het moet even gezegd worden dat Michael C. Hall een verdómd goede acteur is. Hij weet precies de juiste gezichtsuitdrukkingen en blikken op de juiste momenten te gebruiken, en speelt de rol gewoon fantastisch.

En leuk om te zien. Ook dat.
Idd.

Zeker ook als je t vergelijkt met zijn rol in Six Feet Under. In beide series zet hij zó een ander karakter neer, inclusief met andere mimiek, houding, manier van lopen etc. Ik vind beide rollen heel geloofwaardig
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_76646873
Net Seizoen 4 afgekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu bijna een jaar wachten ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Rucebo op 10-01-2010 20:33:40 ]
pi_76653133
Is season 5 eigenlijk de laatste die er komt? Of is er gewoon nog niet meer geplanned, maar betekent dit niet dat er niet meer komt.
'Atheïsm is an effect of knowledge, not a lack of knowledge.'
pi_76653949
Volgens mij is het best een populaire serie met goede reviews en een flinke fanbase, dus ik zou geen reden weten dat ze er zo maar mee zouden ophouden. Ik hoop het niet in ieder geval, toch zeker wel een van mijn favoriete series ooit!
Bleuh.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:32:38 #277
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_76654000
Michael C. Hall was volgens mij gecontracteerd voor nog een paar seizoenen, dus je kan sowieso een vijfde en een zesde seizoen verwachten.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_76656763
de laatste verlenging was voor seizoenen 4 en 5
nog mistens 1 seizoen te gaan dus
pi_76666703
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef Rucebo het volgende:
Net Seizoen 4 afgekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu bijna een jaar wachten ...
Dat dus.
pi_76669152
Ik vond seizoen 4 trouwens erg langzaam op gang komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:14:31 #281
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_76669219
Ik vond seizoen wel heel erg gaaf, alleen is er 1 ding waar ik me aan stoorde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_76669257
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond seizoen wel heel erg gaaf, alleen is er 1 ding waar ik me aan stoorde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76669351
Er zaten dit seizoen meer gaten in het plot of dingen die echt nauwelijks mogelijk zijn. Niet dat dat hij kijkplezier erg verstoorde, maar toch .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76669718
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:20 schreef Rucebo het volgende:
Er zaten dit seizoen meer gaten in het plot of dingen die echt nauwelijks mogelijk zijn. Niet dat dat hij kijkplezier erg verstoorde, maar toch .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft inderdaad het plezier niet verstoord.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:45:05 #285
139330 TNA
For the stars that shine
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:53:50 #286
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_76714897
Ik denk zelf dat al die plotholes nog wel een vervolg krijgen, heb er wel vertrouwen in dat ze die dingen niet zomaar laten vallen (SWAT-team, familie uithoren).
pi_76717262
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:53 schreef ralfseltje het volgende:
Ik denk zelf dat al die plotholes nog wel een vervolg krijgen, heb er wel vertrouwen in dat ze die dingen niet zomaar laten vallen (SWAT-team, familie uithoren).
aangezien bij dexter elk seizoen een eigen verhaal heeft verwacht ik eerder dat ze gewoon een half jaar na S4 beginnen met eventueel wat flashbacks.
pi_76717361
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:09 schreef planethugo het volgende:

[..]

aangezien bij dexter elk seizoen een eigen verhaal heeft verwacht ik eerder dat ze gewoon een half jaar na S4 beginnen met eventueel wat flashbacks.
Ik verwacht dat dus ook.
pi_76717742
Ze moeten wel echt op dat gebeuren met Rita in gaan. Dit kan Dexter niet verhullen, zoals hij zo vaak heeft gedaan. Dus ik ben benieuwd .
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:28:48 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_76717911
Ik verwacht dat komend seizoen vooral in het teken staat van het opvoeden van kinderen en hoe iemand zonder echte gevoelens dat moet doen.

Het seizoen daarna denk ik dat Dexter langzaam op Harry gaat lijken en dus Harrison gaat leren hoe hij om moet gaan met de "Dark Passenger".

Dan is de cirkel rond.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_76718039
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht dat komend seizoen vooral in het teken staat van het opvoeden van kinderen en hoe iemand zonder echte gevoelens dat moet doen.

Het seizoen daarna denk ik dat Dexter langzaam op Harry gaat lijken en dus Harrison gaat leren hoe hij om moet gaan met de "Dark Passenger".

Dan is de cirkel rond.
Ik verwacht zelfs dat de rita kinderen naar opa en oma gaan (niet voor niets er snel nog even ingeschreven) en dat die cirkel komend seizoen al gaat beginnen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:26:50 #292
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_76755481
Misschien krijgen de schrijvers uiteindelijk spijt van hun keuze om Rita uit de serie te schrijven en schrikt Dexter in het vliegtuig wakker na een vreselijke nachtmerrie.
pi_76755591
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:26 schreef pdiscs het volgende:
Misschien krijgen de schrijvers uiteindelijk spijt van hun keuze om Rita uit de serie te schrijven en schrikt Dexter in het vliegtuig wakker na een vreselijke nachtmerrie.
Die variant heb ik ook al gelezen. Ook met de onderbouwing dat de titel van episode 1 Living The Dream was.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:31:00 #294
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76755624
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:26 schreef pdiscs het volgende:
Misschien krijgen de schrijvers uiteindelijk spijt van hun keuze om Rita uit de serie te schrijven en schrikt Dexter in het vliegtuig wakker na een vreselijke nachtmerrie.
Nee, ze hebben in een interview al aangegeven dat ze echt dood is en dat het geen droom was
The line is a dot to you!
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:32:49 #295
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_76755679
Gelukkig maar, het zou wel heel laf zijn om het af te doen als een nare droom..
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_76755680
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:31 schreef kepler het volgende:

[..]

Nee, ze hebben in een interview al aangegeven dat ze echt dood is en dat het geen droom was
Inderdaad. En droomde even daarvoor al over zijn toekomstige leven met Rita. Dit was duidelijk geen droom. Zou zwak zijn om daar op terug te komen.
pi_76769761
Wie dacht er ook aan Trinity bij het lezen over die Belgische psychokiller tekenleraar .
Amen.
pi_76789271
Is dexter nou een goede serie of niet?
Jullie kunnen het weten.
Zoja, met welke andere serie kan ik het vergelijken?
  donderdag 14 januari 2010 @ 00:24:52 #299
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_76790493
quote:
*The star of Dexter, Michael C. Hall, announced today that he was diagnosed with Hodgkin's lymphoma, a form of cancer.
Oei.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 14 januari 2010 @ 00:26:35 #300
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_76790562
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')