quote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef Wampi het volgende:
[..]
je bent nooit te oud om fan te zijn van barbapapa!! en ook niet voor een playmobil kerststal29 en ik word er keihard om uitgelachen
Een berg, echt? Foto! En wat tof, hoe lang doe je nu over één sneeuwvlok?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef Muck het volgende:
ik heb barbapappa en buurman&buurman-DVD's en mijn vriendenkrijng kijkt er hoofdschuddend naar
Ik heb overigens gisteravond een berg sneeuwvlokken zitten haken
je gaat gooooooedquote:Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef Lemijn het volgende:
Lijnloos, wat een jaloersmakende collectie kleuren heb je nu!
Ik heb dus een halve bal af, maar ik lijk wel het tegenovergestelde van Lijnloos te doen, namelijk teveel in de breedte en te weinig lengte, kijk nou:
[ afbeelding ]
Ik ga maar stug nog een helft maken, maar vraag me ernstig af of het dan een bal wordt...
(vriendin suggereerde tentakels voor eronder en dan is het een kwal, en bedankt)
ik heb een nieuwe telefoon, dus ik moet eens uitzoeken hoe ik foto's kan postenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:47 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Een berg, echt? Foto! En wat tof, hoe lang doe je nu over één sneeuwvlok?
Dit vind ik echt hilarischquote:Op woensdag 16 december 2009 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
F. heeft mij getrokken voor de kerstlootjes, dus ik ben net zelf maar even mijn kerstkadootje gaan kopen.![]()
5 bolletjes katoen en een nr 3 haaknaald.
![]()
oeh. wat ga je maken?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ok, ik heb mijn project gekozen, maar het patroon is in het engels... nou vraag ik me even af hoe ik moet beginnen. Er staat:
Beginning at the base with white:
Rnd 1: 8 sc in magic ring (8)
Begin je dan gewoon alsnog met zo'n rondje met 4 losse (dat was wat ik tot nu toe ben tegen gekomen, maar misschien moet je wel heel anders beginnen soms)?
dat bedacht ik me ook net, dat ik dat best wilde weten ook jaquote:
nu maak je me helemaal nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef Lijnloos het volgende:
Dat laat ik nog even een verrassing, maar hij is wel heel passend zeg maar (*geheimzinnige modus*).
En het raadsel met mijn lange steken is ook opgelost... ik ging weer de fout in, althans ik dat idee kreeg ik, dus maar even een tutorialtje opgezocht in het engels en inderdaad, ik maakte een slag te veel, waardoor de boel onnodig lang werd... Nu gelukkig vanaf het begin goed (denk ik)...
Als je er twee hebt en je vult het is echt wel een bal hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef Lemijn het volgende:
Lijnloos, wat een jaloersmakende collectie kleuren heb je nu!
Ik heb dus een halve bal af, maar ik lijk wel het tegenovergestelde van Lijnloos te doen, namelijk teveel in de breedte en te weinig lengte, kijk nou:
[ afbeelding ]
Ik ga maar stug nog een helft maken, maar vraag me ernstig af of het dan een bal wordt...
(vriendin suggereerde tentakels voor eronder en dan is het een kwal, en bedankt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |