Ja, mailtje had ik eergisteren al.. dus ik hoopte al dat het gisteren zou komen... zal dus vast vandaag welquote:Op donderdag 17 december 2009 11:21 schreef trui het volgende:
lijnloos, die renske huppeldepup van hobbydoos verstuurt altijd een mailtje zodra ze 't verzonden heeft, volgens mij. dus als je gisteren zo'n mailtje gehad hebt komt 't er vast zo aan.
mijn maria is bijna klaar. alleen nog 1 mouw vastzetten en dan 't gezicht nog. mèn wat een gedoe, ik begon bij armen en mouwen eerst telkens met de verkeerde kleur (en ontdekte dat dan pas na afloop...), maar nu is 't dan gelukt. pff!
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:32 schreef trui het volgende:
[..]
aha, dat zeepaardje heeft ze dus gejat van 'mygurumi'.(en nog een beetje fout gedaan ook.
)
mooi gebakken ei troel!
je bent nooit te oud om fan te zijn van barbapapa!! en ook niet voor een playmobil kerststalquote:Op donderdag 17 december 2009 13:03 schreef Muck het volgende:
Oh barbapapa's
Ik ben een groot fan
en over twee weken word ik 24![]()
Ja, veel beter dan plastic troepquote:Op donderdag 17 december 2009 12:51 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat mooi Trui, prachtige kleuren inderdaad.
Vond het ei van Troel ook leuk, leuk om zo'n gehaakt ei voor een kinder-keukentje. Ben je van plan om nog meer "eten" te gaan maken (of haken)
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |