quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:33 schreef trui het volgende:
nou ja, zoals de huisgenoot van Lemijn zou zeggen: 't is maar een patroon dat gevolgd is.![]()
Dankje!quote:
Deze vind ik wel aardig, de rest niet zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:35 schreef trui het volgende:
wat vinden jullie van gehaakte armbanden?
das de enige die ik ook leuk vindquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Deze vind ik wel aardig, de rest niet zo.
Troel, toch zijn de kleurtjes leuk!
Het komt uit de colorserie van Catania en je hebt hem in verschillende kleurschakeringenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:50 schreef Pandora73 het volgende:
Trui, wat een mooie uil!
En die kerststal is wel super grappig...
Troel, leuke wol is dat, zulke effecten vind ik altijd erg gaaf... Welke wol is het precies?
t is katoen, Cataniaquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:50 schreef Pandora73 het volgende:
Trui, wat een mooie uil!
En die kerststal is wel super grappig...
Troel, leuke wol is dat, zulke effecten vind ik altijd erg gaaf... Welke wol is het precies?
neem dan ff een doosje met die dingen meequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:24 schreef Troel het volgende:
Toen ik vorige week met Ynske in Utrecht was kwamen we een superleuk winkeltje tegen met allerlei garens en laat ik nou vanmiddag daar in de buurt komen
Dat had ik echt niet moeten weten...quote:
Die vond ik idd ook leuk!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Deze vind ik wel aardig, de rest niet zo.
Troel, toch zijn de kleurtjes leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |