quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:33 schreef trui het volgende:
nou ja, zoals de huisgenoot van Lemijn zou zeggen: 't is maar een patroon dat gevolgd is.![]()
Dankje!quote:
Deze vind ik wel aardig, de rest niet zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:35 schreef trui het volgende:
wat vinden jullie van gehaakte armbanden?
das de enige die ik ook leuk vindquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Deze vind ik wel aardig, de rest niet zo.
Troel, toch zijn de kleurtjes leuk!
Het komt uit de colorserie van Catania en je hebt hem in verschillende kleurschakeringenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:50 schreef Pandora73 het volgende:
Trui, wat een mooie uil!
En die kerststal is wel super grappig...
Troel, leuke wol is dat, zulke effecten vind ik altijd erg gaaf... Welke wol is het precies?
t is katoen, Cataniaquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:50 schreef Pandora73 het volgende:
Trui, wat een mooie uil!
En die kerststal is wel super grappig...
Troel, leuke wol is dat, zulke effecten vind ik altijd erg gaaf... Welke wol is het precies?
neem dan ff een doosje met die dingen meequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:24 schreef Troel het volgende:
Toen ik vorige week met Ynske in Utrecht was kwamen we een superleuk winkeltje tegen met allerlei garens en laat ik nou vanmiddag daar in de buurt komen
Dat had ik echt niet moeten weten...quote:
Die vond ik idd ook leuk!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Deze vind ik wel aardig, de rest niet zo.
Troel, toch zijn de kleurtjes leuk!
pipoos heeft cataniakatoen en een nog wat dikkere versie, en anders een wolwinkeltjequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
wat deel je dan? het patroon? of de popjes zelf?
waar kan je eigenlijk katoen kopen om mee te haken?
op internet zie ik zat, maar ik wil gewoon naar een winkel kunnen gaan.
Grapjas! Wat mij betreft het patroon, ik wil een hele kerststal onder mn, ehm, plant. Volgend jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
wat deel je dan? het patroon? of de popjes zelf?
Hier heb ik ook mee gezeten voor ik begon. Ik woon nota bene in Amsterdam maar kon niet bedenken waar ik heen moest. Wibra en Zeeman hadden alleen wol en breinaalden. Ik ben in Lelystad tot mn stomme verbazing tegen een naai-achtige winkel aangelopen waar ze catania katoen hadden en die naam kende ik van hier (quote:waar kan je eigenlijk katoen kopen om mee te haken?
op internet zie ik zat, maar ik wil gewoon naar een winkel kunnen gaan.
De kosten en dan idd het patroon idd!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Grapjas! Wat mij betreft het patroon, ik wil een hele kerststal onder mn, ehm, plant. Volgend jaar.
*kucht iets over brutalen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:49 schreef lady-wrb het volgende:
o dan is mijn sjaal wel klaar!
ligt eraan waar, maar dan wil ik ook wel meeten
misschien
Leuk! Doen! Ik moet nog even het patroon goed lezen. Het leek me nogal ingewikkeld.quote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef Wampi het volgende:
En die sneeuwvlokken, is het heel kneuterig om er daarvan een heleboel voor het raam te hangen? Ik moet die ook proberen!
mmascha, het valt echt reuze mee, elke zet wordt geīllustreerd met een foto, ik vond het goed te volgen en dat terwijl het mn eerste creatie ooit was. let alleen even goed op de namen die ze gebruikt: zij zegt dubbel crochet tegen wat elders single crochet heet, en wat bij dé bal weer een vaste heet...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef mmascha het volgende:
Leuk! Doen! Ik moet nog even het patroon goed lezen. Het leek me nogal ingewikkeld.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef Wampi het volgende:
zitten jullie ook op ravelry?
OMG die van de bovenste drie plaatjes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:35 schreef trui het volgende:
wat vinden jullie van gehaakte armbanden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of is dat té macramée-erig.
haha bedoel je mij misschien?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
*kucht iets over brutalen...
Ik ken wel iemand die mooi centraal woont... en die ook niet vies is van meeten...
Kijken of de hint opgevangen wordt...![]()
![]()
Ik zal er op letten. Ik ga het zeker proberen. Ik weet alleen niet wanneer want ik heb net gehoord dat ik de breimachine van mijn oma krijg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Lemijn het volgende:
[..]
mmascha, het valt echt reuze mee, elke zet wordt geīllustreerd met een foto, ik vond het goed te volgen en dat terwijl het mn eerste creatie ooit was. let alleen even goed op de namen die ze gebruikt: zij zegt dubbel crochet tegen wat elders single crochet heet, en wat bij dé bal weer een vaste heet...
quote:
"Fok!sters met naalden"?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:57 schreef Wampi het volgende:
misschien kunnen we er een groep beginnen
keischattigquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:14 schreef Lijnloos het volgende:
Woot! Mijn eerste kuiken is af!![]()
[ afbeelding ]
Ik had geen speldjes of dergelijk om als ogen te doen, dus heb ik met wol zelf gedaan, net als de snavel...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:14 schreef Lijnloos het volgende:
Woot! Mijn eerste kuiken is af!![]()
[ afbeelding ]
Ik had geen speldjes of dergelijk om als ogen te doen, dus heb ik met wol zelf gedaan, net als de snavel...
jij staat er niet als wampi in toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef Wampi het volgende:
ik heb je gevonden en toegevoegd als vriendje
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ben all for een haakmeet in Januari hoor!![]()
Lemijn ik weet niet in welk deel van de stad je woont, maar er zit een soort wolwinkel/handwerkwinkel op de bosenlommerweg en op de Albert Cuijp heb je Jan de grote kleinvakman. Misschien heb je er iets aan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Lemijn het volgende:
Hier heb ik ook mee gezeten voor ik begon. Ik woon nota bene in Amsterdam maar kon niet bedenken waar ik heen moest. Wibra en Zeeman hadden alleen wol en breinaalden. Ik ben in Lelystad tot mn stomme verbazing tegen een naai-achtige winkel aangelopen waar ze catania katoen hadden en die naam kende ik van hier () en toen kon ik beginnen. Een week geleden is dat
![]()
Als het op is ga ik denk ik hier bestellen.
Oh die is echt te schattig. Die wil ik ook maken!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Wampi het volgende:
hoofd van het hertje staat in de OP, het wordt deze![]()
Ik bedoelde eig. Troelquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef trui het volgende:
[..]
haha bedoel je mij misschien?ik vind 't wel gezellig hoor!
maar niet al m'n garen ophaken he!
Dankje Stiemie, die grote kleine vakman (verschrikkelijke naam trouwens) heb ik een keer gezocht aan de verkeerde kant vd straat, op het hoogtepunt van de drukte van de markt, niet gevonden dus. Ik ga er zeker weer kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Stiemie het volgende:
Lemijn ik weet niet in welk deel van de stad je woont, maar er zit een soort wolwinkel/handwerkwinkel op de bosenlommerweg en op de Albert Cuijp heb je Jan de grote kleinvakman. Misschien heb je er iets aan?
dat bovenste kuikentje is een gebreid kuikentje... heel schattig, maar een wat andere werkwijze...quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:36 schreef trui het volgende:
oeh deze is ook wel erg leuk.![]()
[ afbeelding ]
(maar kost 2 dollar, dat vind ik 't nou ook weer niet waard)
deze is wel gratis:
[ afbeelding ]
nu stop ik met spammen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |