quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Dat klopt. Maar het contrast is toch best extreem, en dat is vooral de laatst 6/7 jaar zo.quote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon zo omdat ze thuis hun cultuur meer omarmen omdat het hier in Nederland buiten niet te vinden is.
Behalve bij de dönertent
Dat wij mensen heel zwak kunnen zijn, is wel duidelijk, maar zelfbeheersing en rationaliteit is minstens zo belangrijk, als onze zwakheden, maar zo als jou heb ik ook lange tijd gedacht, uiteindelijk is het beginsituatie van een persoon die de keuzes vormt. Want hoe zie je het leven? Is de glas halfvol of halfleeg en als je denkt dat de glas halfleeg is moet je bv ook niet met relaties beginnenquote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Meer een pragmaticus. Ik kijk om me heen en stel wat feiten vast, zoals die zich voordoen. En in dit geval kan ik het voorgedane verschijnsel ook grotendeels verklaren.
Een "relatie" is trouwens weer een heel ander onderwerp.
Oehhhhhhhhquote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het schijnt dat iedereen in de bios om je heen zit te snotteren op het einde.
Ik heb het boek met handtekening van Kluun.
(volgens mij wel vaker gezegd hier)
Hoe kan je je vriendin recht in de ogen aankijken, als je weet dat ze een week daarvoor heeft liggen rolllebollen met een andere vent?quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is niet echt vergeven alsin dat je doorgaat met de relatie.
Geen wrok? Serieus? Dat terwijl je weet dat je bent belazerd? Hulde.quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:
Oh maar wrok koesteren zou ik sowieso niet doen. Vertrouwen is wel weg, dus de relatie doorgaan lijkt me heel moeilijk.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kan je je vriendin recht in de ogen aankijken, als je weet dat ze een week daarvoor heeft liggen rolllebollen met een andere vent?
[..]
Geen wrok? Serieus? Dat terwijl je weet dat je bent belazerd? Hulde.
Gewoon klappen de fahise!quote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kan je je vriendin recht in de ogen aankijken, als je weet dat ze een week daarvoor heeft liggen rolllebollen met een ander vent?
[..]
Het is wel weg denk ik na een tijdje.quote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kan je je vriendin recht in de ogen aankijken, als je weet dat ze een week daarvoor heeft liggen rolllebollen met een ander vent?
[..]
Nee, ik stelde me er iets anders bij voor. Ik verkoop ze, beschuit met boter besmeren en er dan nog netjes muisjes opdoen, is lastig. Ik verpest het idee he, muwauwauwauh.quote:
Nu komt mijn nerdschap tevoorschijnquote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
OehhhhhhhhHet enige boek wat ik ooit heb laten signeren was van Nicci French. Maar daar staat ook wel een persoonlijke boodschap in.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Allemaal door dat duivelse verwestering!
als je het boek hebt gelezen en je bent een fan moet je em maar niet kijken, straks haal je beide verhalen door elkaarquote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Komt een vrouw.. zou ik niet in de bios willen zien denk ik. Bang dat het mijn verhaal verpest, boek was leuk. Humor en ik , ja zelfs ik heb eventjes stiekem moeten huilen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je het boek hebt gelezen en je bent een fan moet je em maar niet kijken, straks haal je beide verhalen door elkaar![]()
vandaag vertelde een collega dat ze naar de film was naar komt een vrouw dus, en dat haar hele avond was verpest, ik trok meten de conclusie dat het komt een vrouw moest zijn en dat was ook het geval, ik vroeg of zij ook heeft staan janken, was ook het geval dus, alleen zij was met een vriendin geweest, die ook kanker heeft gehad en het verhaal kwam deels overeen met haar verhaal, waarop ik de conclusie trok, dat ook haar man vreemd was gegaan, alleen leek het me niet verstandig om te vragen of dat het geval was
Bloed kruipt waar het niet gaan kanquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Steeds als ik wtf zeg, moet ik denken aan dat iemand zei dat het ook "want to fuck?" kan betekenen.
In eerste instantie toch over de korte. Ik vraag mij af of ik haar zou slaan of niet. (Niet als in mishandelen, maar meer een bitchsmack.)quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is wel weg denk ik na een tijdje.
(we hebben het toch over de langere termijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |