abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75635935

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_75635953
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef Rookert het volgende:

[..]

Maar dat is gewoon zo omdat ze thuis hun cultuur meer omarmen omdat het hier in Nederland buiten niet te vinden is.

Behalve bij de dönertent
Dat klopt. Maar het contrast is toch best extreem, en dat is vooral de laatst 6/7 jaar zo.
pi_75635981
Wie wil er beschuit met muisjes?
Ik ben een pure Turk.
pi_75636002
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Min-e het volgende:

[..]

Meer een pragmaticus. Ik kijk om me heen en stel wat feiten vast, zoals die zich voordoen. En in dit geval kan ik het voorgedane verschijnsel ook grotendeels verklaren.

Een "relatie" is trouwens weer een heel ander onderwerp.
Dat wij mensen heel zwak kunnen zijn, is wel duidelijk, maar zelfbeheersing en rationaliteit is minstens zo belangrijk, als onze zwakheden, maar zo als jou heb ik ook lange tijd gedacht, uiteindelijk is het beginsituatie van een persoon die de keuzes vormt. Want hoe zie je het leven? Is de glas halfvol of halfleeg en als je denkt dat de glas halfleeg is moet je bv ook niet met relaties beginnen
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75636003
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het schijnt dat iedereen in de bios om je heen zit te snotteren op het einde.
Ik heb het boek met handtekening van Kluun.
(volgens mij wel vaker gezegd hier )
Oehhhhhhhh Het enige boek wat ik ooit heb laten signeren was van Nicci French. Maar daar staat ook wel een persoonlijke boodschap in.
pi_75636026
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is niet echt vergeven alsin dat je doorgaat met de relatie.
Hoe kan je je vriendin recht in de ogen aankijken, als je weet dat ze een week daarvoor heeft liggen rolllebollen met een andere vent?
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef IHVK het volgende:
Oh maar wrok koesteren zou ik sowieso niet doen. Vertrouwen is wel weg, dus de relatie doorgaan lijkt me heel moeilijk.
Geen wrok? Serieus? Dat terwijl je weet dat je bent belazerd? Hulde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2009 23:58:45 (Bilmiyorem, :*.) ]
pi_75636046
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Samen delen?
pi_75636053
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe kan je je vriendin recht in de ogen aankijken, als je weet dat ze een week daarvoor heeft liggen rolllebollen met een andere vent?
[..]

Ik ben een pure Turk.
pi_75636067
quote:

[..]

Hoe kan je je vriendin recht in de ogen aankijken, als je weet dat ze een week daarvoor heeft liggen rolllebollen met een ander vent?
[..]

Gewoon klappen de fahise!
pi_75636068
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Tienermoeder

Ik ga zo slapen
pi_75636073
Allemaal door die duivelse verwestering!
pi_75636081
quote:

[..]

Hoe kan je je vriendin recht in de ogen aankijken, als je weet dat ze een week daarvoor heeft liggen rolllebollen met een ander vent?
[..]

Het is wel weg denk ik na een tijdje.
(we hebben het toch over de langere termijn)
pi_75636083
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Samen delen?
Nee, ik stelde me er iets anders bij voor. Ik verkoop ze, beschuit met boter besmeren en er dan nog netjes muisjes opdoen, is lastig. Ik verpest het idee he, muwauwauwauh.
Ik ben een pure Turk.
pi_75636084
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef Min-e het volgende:

[..]

Oehhhhhhhh Het enige boek wat ik ooit heb laten signeren was van Nicci French. Maar daar staat ook wel een persoonlijke boodschap in.
Nu komt mijn nerdschap tevoorschijn
Clive Barker, Isaac Asimov, Frank Herbert (en nog vele anderen) maar ik was toen in een sci fi and horror convention in Den Haag
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75636101
pi_75636131
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Allemaal door dat duivelse verwestering!
wtf
Ik ben een pure Turk.
pi_75636160
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Tienermoeder

Ik ga zo slapen
pi_75636192
Steeds als ik wtf zeg, moet ik denken aan dat iemand zei dat het ook "want to fuck?" kan betekenen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75636196
Welterusten Rookert.
Ik ben een pure Turk.
pi_75636197
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Min-e het volgende:

[..]

Komt een vrouw.. zou ik niet in de bios willen zien denk ik. Bang dat het mijn verhaal verpest, boek was leuk. Humor en ik , ja zelfs ik heb eventjes stiekem moeten huilen.
als je het boek hebt gelezen en je bent een fan moet je em maar niet kijken, straks haal je beide verhalen door elkaar

vandaag vertelde een collega dat ze naar de film was naar komt een vrouw dus, en dat haar hele avond was verpest, ik trok meten de conclusie dat het komt een vrouw moest zijn en dat was ook het geval, ik vroeg of zij ook heeft staan janken, was ook het geval dus, alleen zij was met een vriendin geweest, die ook kanker heeft gehad en het verhaal kwam deels overeen met haar verhaal, waarop ik de conclusie trok, dat ook haar man vreemd was gegaan, alleen leek het me niet verstandig om te vragen of dat het geval was
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75636207
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wtf
Hij bedoelt mij, het feestvarken he

en hebben zulke briljante blikken
pi_75636248
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je het boek hebt gelezen en je bent een fan moet je em maar niet kijken, straks haal je beide verhalen door elkaar

vandaag vertelde een collega dat ze naar de film was naar komt een vrouw dus, en dat haar hele avond was verpest, ik trok meten de conclusie dat het komt een vrouw moest zijn en dat was ook het geval, ik vroeg of zij ook heeft staan janken, was ook het geval dus, alleen zij was met een vriendin geweest, die ook kanker heeft gehad en het verhaal kwam deels overeen met haar verhaal, waarop ik de conclusie trok, dat ook haar man vreemd was gegaan, alleen leek het me niet verstandig om te vragen of dat het geval was

ok dit is niet grappig, maar ik zag voor me hoe jij dacht: hmmm vragen of niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_75636249
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Steeds als ik wtf zeg, moet ik denken aan dat iemand zei dat het ook "want to fuck?" kan betekenen.
Bloed kruipt waar het niet gaan kan

En wtf, ik ga nog niet slapen
pi_75636252
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is wel weg denk ik na een tijdje.
(we hebben het toch over de langere termijn)
In eerste instantie toch over de korte. Ik vraag mij af of ik haar zou slaan of niet. (Niet als in mishandelen, maar meer een bitchsmack.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 00:03:06 ]
pi_75636275
Ik heb dat boek ook gelezen, wat een walgelijke gast zeg. Maar ik snap de ophef over die film niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')