Is dat vergeven?quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar zal ik vast wel vergeven (vast niet zo snel), maar daar houdt het dan ook op. Geen vertrouwen meer.
ik loop achter met mjn films, moet nog is de bios zien paranormal activity, brothers, capitalism a lovestory, komt een vrouw bij de dokter en komende week komt ook nog eindelijk avatar uitquote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga hem ook wel nog een keer bekijken ja.
Ik heb het idee dat ze Westers willen zijn (meer open, meer bloot, meer bespreekbaar, etc.), maar ze schieten te veel door. Maar dat is dan ook typisch Turks... Als het gedaan wordt, wordt het meteen overdreven gedaan.quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja Turkse TV strookt vaak niet met heersende normen en waarden en toch kijkt iedereen waarna er zulke reacties komen.
Altijd grappig.
quote:
Download discography en ga alles luisterenquote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik zoek al een hele lange tijd een lied van Ennio Morricone waar ik de naam niet van weet.
En omdat het oude mannen waren was het extra grappig. Ze waren zooo serieus.quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja Turkse TV strookt vaak niet met heersende normen en waarden en toch kijkt iedereen waarna er zulke reacties komen.
Altijd grappig.
van once upon a time in the west?quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik zoek al een hele lange tijd een lied van Ennio Morricone waar ik de naam niet van weet.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Mercan Dede
Iemand die 'm kent?
Wat betekent het?quote:Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit zeggen m'n ouders tegen mij. M'n opa ook.M'n ma maakt het dan altijd wat erger, door te zeggen: niet verbazen als ze morgen met burka thuiskomt. M'n pa:
. M'n moeder: en na studie meteen trouwen.
Ze maakt er wel een grap over, maar...
Vooral door Kanal D eigenlijk, maar die hebben nu een enorme boete voor belastingfraude. Vraag me af wat er nu gaat gebeuren.quote:Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze Westers willen zijn (meer open, meer bloot, meer bespreekbaar, etc.), maar ze schieten te veel door. Maar dat is dan ook typisch Turks... Als het gedaan wordt, wordt het meteen overdreven gedaan.
Het is niet echt vergeven alsin dat je doorgaat met de relatie.quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zie er geen toekomst meer in.
Komt een vrouw.. zou ik niet in de bios willen zien denk ik. Bang dat het mijn verhaal verpest, boek was leuk. Humor en ik , ja zelfs ik heb eventjes stiekem moeten huilen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik loop achter met mjn films, moet nog is de bios zien paranormal activity, brothers, capitalism a lovestory, komt een vrouw bij de dokter en komende week komt ook nog eindelijk avatar uit
De Turken in Turkije hebben een hele andere mentaliteit dan de Turken hier. Dat vergeten wij soms. Ik blijf me elk jaar verbazen hoe gavur ze zijn vergeleken met ons.quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vooral door Kanal D eigenlijk, maar die hebben nu een enorme boete voor belastingfraude. Vraag me af wat er nu gaat gebeuren.
Ze proberen taboes te doorbreken. Er was zelfs ooit een Turkse serie met iemand die uit de kast kwam (Bir Istanbul masali)
Het schijnt dat iedereen in de bios om je heen zit te snotteren op het einde.quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Komt een vrouw.. zou ik niet in de bios willen zien denk ik. Bang dat het mijn verhaal verpest, boek was leuk. Humor en ik , ja zelfs ik heb eventjes stiekem moeten huilen.
Armeense kennissen hebben wij ook wel, die verschillen niet zoveel met ons hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Deel van m'n familie spreekt regelmatig Grieken en ook wel eens een Armeen over de vloer gehad. Turken die Armenen en/of Grieken haten en andersom.
Maar dat is gewoon zo omdat ze thuis hun cultuur meer omarmen omdat het hier in Nederland buiten niet te vinden is.quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Turken in Turkije hebben een hele andere mentaliteit dan de Turken hier. Dat vergeten wij soms. Ik blijf me elk jaar verbazen hoe gavur ze zijn vergeleken met ons.
Al die series waar koppels neuken voor het huwelijk en dan ook gewoon bijna altijd een kind krijgen. Zitten ze met de gebakken peren en ongewenste kind en dan mag je volgen hoe dat door de familie geaccepteerd wordt en dergelijke.quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vooral door Kanal D eigenlijk, maar die hebben nu een enorme boete voor belastingfraude. Vraag me af wat er nu gaat gebeuren.
Ze proberen taboes te doorbreken. Er was zelfs ooit een Turkse serie met iemand die uit de kast kwam (Bir Istanbul masali)
Ja maar het is ook normaal dat gemeenschappen in het buitenland zich conservatief gaan gedragen. Als 'bescherming'. Dat heb je bijna bij alle volkeren.quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Turken in Turkije hebben een hele andere mentaliteit dan de Turken hier. Dat vergeten wij soms. Ik blijf me elk jaar verbazen hoe gavur ze zijn vergeleken met ons.
en abortus blablaquote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al die series waar koppels neuken voor het huwelijk en dan ook gewoon bijna altijd een kind krijgen. Zitten ze met de gebakken peren en ongewenste kind en dan mag je volgen hoe dat door de familie geaccepteerd wordt en dergelijke..
Oh, leuk, kan ik vertellen op een feestquote:Op maandag 14 december 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wees verstandig, absoluut niet zoiets doen, kan toch niet zoiets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |