abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75635650
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Haar zal ik vast wel vergeven (vast niet zo snel), maar daar houdt het dan ook op. Geen vertrouwen meer.
Is dat vergeven?
pi_75635664
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik ga hem ook wel nog een keer bekijken ja.
ik loop achter met mjn films, moet nog is de bios zien paranormal activity, brothers, capitalism a lovestory, komt een vrouw bij de dokter en komende week komt ook nog eindelijk avatar uit
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75635666
Mercan Dede

Iemand die 'm kent?
pi_75635671
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja Turkse TV strookt vaak niet met heersende normen en waarden en toch kijkt iedereen waarna er zulke reacties komen.
Altijd grappig.
Ik heb het idee dat ze Westers willen zijn (meer open, meer bloot, meer bespreekbaar, etc.), maar ze schieten te veel door. Maar dat is dan ook typisch Turks... Als het gedaan wordt, wordt het meteen overdreven gedaan.
pi_75635674
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ennio Morriconeeee.
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik zoek al een hele lange tijd een lied van Ennio Morricone waar ik de naam niet van weet.
Download discography en ga alles luisteren
pi_75635693
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja Turkse TV strookt vaak niet met heersende normen en waarden en toch kijkt iedereen waarna er zulke reacties komen.
Altijd grappig.
En omdat het oude mannen waren was het extra grappig. Ze waren zooo serieus.
pi_75635696
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik zoek al een hele lange tijd een lied van Ennio Morricone waar ik de naam niet van weet.
van once upon a time in the west?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75635718
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Mercan Dede

Iemand die 'm kent?
pi_75635720
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is dat vergeven?
Hoezo niet? Ik zie er geen toekomst meer in.
pi_75635722
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dit zeggen m'n ouders tegen mij. M'n opa ook. M'n ma maakt het dan altijd wat erger, door te zeggen: niet verbazen als ze morgen met burka thuiskomt. M'n pa: . M'n moeder: en na studie meteen trouwen.
Ze maakt er wel een grap over, maar...
Wat betekent het?
pi_75635744
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ze Westers willen zijn (meer open, meer bloot, meer bespreekbaar, etc.), maar ze schieten te veel door. Maar dat is dan ook typisch Turks... Als het gedaan wordt, wordt het meteen overdreven gedaan.
Vooral door Kanal D eigenlijk, maar die hebben nu een enorme boete voor belastingfraude. Vraag me af wat er nu gaat gebeuren.

Ze proberen taboes te doorbreken. Er was zelfs ooit een Turkse serie met iemand die uit de kast kwam (Bir Istanbul masali)
pi_75635747
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is dat vergeven?

Je koestert dan geen wrok meer, maar wilt ook niet meer verder. Kan ik heel goed begrijpen.
pi_75635748
Deel van m'n familie spreekt regelmatig Grieken en ook wel eens een Armeen over de vloer gehad. Turken die Armenen en/of Grieken haten en andersom.
Ik ben een pure Turk.
pi_75635767
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik zie er geen toekomst meer in.
Het is niet echt vergeven alsin dat je doorgaat met de relatie.
pi_75635780
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik loop achter met mjn films, moet nog is de bios zien paranormal activity, brothers, capitalism a lovestory, komt een vrouw bij de dokter en komende week komt ook nog eindelijk avatar uit
Komt een vrouw.. zou ik niet in de bios willen zien denk ik. Bang dat het mijn verhaal verpest, boek was leuk. Humor en ik , ja zelfs ik heb eventjes stiekem moeten huilen.
pi_75635797
Oh maar wrok koesteren zou ik sowieso niet doen. Vertrouwen is wel weg, dus de relatie doorgaan lijkt me heel moeilijk.
pi_75635817
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Vooral door Kanal D eigenlijk, maar die hebben nu een enorme boete voor belastingfraude. Vraag me af wat er nu gaat gebeuren.

Ze proberen taboes te doorbreken. Er was zelfs ooit een Turkse serie met iemand die uit de kast kwam (Bir Istanbul masali)
De Turken in Turkije hebben een hele andere mentaliteit dan de Turken hier. Dat vergeten wij soms. Ik blijf me elk jaar verbazen hoe gavur ze zijn vergeleken met ons.
pi_75635841
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Min-e het volgende:

[..]

Komt een vrouw.. zou ik niet in de bios willen zien denk ik. Bang dat het mijn verhaal verpest, boek was leuk. Humor en ik , ja zelfs ik heb eventjes stiekem moeten huilen.
Het schijnt dat iedereen in de bios om je heen zit te snotteren op het einde.
Ik heb het boek met handtekening van Kluun.
(volgens mij wel vaker gezegd hier )
pi_75635854
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Deel van m'n familie spreekt regelmatig Grieken en ook wel eens een Armeen over de vloer gehad. Turken die Armenen en/of Grieken haten en andersom.
Armeense kennissen hebben wij ook wel, die verschillen niet zoveel met ons hoor.
pi_75635862
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De Turken in Turkije hebben een hele andere mentaliteit dan de Turken hier. Dat vergeten wij soms. Ik blijf me elk jaar verbazen hoe gavur ze zijn vergeleken met ons.
Maar dat is gewoon zo omdat ze thuis hun cultuur meer omarmen omdat het hier in Nederland buiten niet te vinden is.

Behalve bij de dönertent
pi_75635863
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Al die series waar koppels neuken voor het huwelijk en dan ook gewoon bijna altijd een kind krijgen. Zitten ze met de gebakken peren en ongewenste kind en dan mag je volgen hoe dat door de familie geaccepteerd wordt en dergelijke. .
pi_75635867
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja maar het is ook normaal dat gemeenschappen in het buitenland zich conservatief gaan gedragen. Als 'bescherming'. Dat heb je bijna bij alle volkeren.
pi_75635882
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat betekent het?
wees verstandig, absoluut niet zoiets doen, kan toch niet zoiets..
Ik ben een pure Turk.
pi_75635896
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Al die series waar koppels neuken voor het huwelijk en dan ook gewoon bijna altijd een kind krijgen. Zitten ze met de gebakken peren en ongewenste kind en dan mag je volgen hoe dat door de familie geaccepteerd wordt en dergelijke. .
en abortus blabla

Series over het oosten zijn nog erger, die gaan bijna altijd over töre en eerwraak.
pi_75635906
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wees verstandig, absoluut niet zoiets doen, kan toch niet zoiets..
Oh, leuk, kan ik vertellen op een feest

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')