ik moet em nog een keer zien, ga em morgen maar downen, leuk dat ze ook muziek van regina spektor hebben gebruiktquote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vond vooral die bomen tussendoor mooi.
Ze is getrouwd en heeft een kind.quote:Op maandag 14 december 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ooit nog wat van gehoord?
je ziet een relatie wel als een machtsoorlog, maar zo hoeft een relatie niet te zijn, een man loopt niet altijd zijnl*l achterna en een vrouw is niet altijd geniepig, je bent veel te cynischquote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Alles, kom ik hier mee weg? Ja doen. Anders nee. Maar zelfs indien het antwoord nee is, volgen vele mannen toch liever iets anders.
Ik dacht dat je het er zomaar bijzette, had ook gekund. Wel raar.quote:
Tja, Turks meisje en Griekse jongen kan naturlich ook niet he.quote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die heeft het meteen ook heel bont gemaakt.
Maar wel lullig.
Ze leeft nogquote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is getrouwd en heeft een kind.
Turks meisje en Koerdische jongen wel.quote:Op maandag 14 december 2009 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, Turks meisje en Griekse jongen kan naturlich ook niet he.
Ik vind Griekse pizza's ook wel lekker met gyros en feta kaas enzoquote:Op maandag 14 december 2009 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, Turks meisje en Griekse jongen kan naturlich ook niet he.
Tegenwoordig vinden veel Turkse families dat ook niet meer kunnen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turks meisje en Koerdische jongen wel.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nou, dit vind ik zo'n mooi nummer.
Haar zal ik vast wel vergeven (vast niet zo snel), maar daar houdt het dan ook op. Geen vertrouwen meer.quote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik denk het niet.
Heel misschien.
jij?
Mijn familie ook niet, uit bescherming, huwelijk gaat te ver. Ik ga met een Marokkaan trouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tegenwoordig vinden veel Turkse families dat ook niet meer kunnen.
Ik ga hem ook wel nog een keer bekijken ja.quote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik moet em nog een keer zien, ga em morgen maar downen, leuk dat ze ook muziek van regina spektor hebben gebruikt![]()
this is not a lovestory, its a story about love
Hahahahaha nu moet ik aan iets grappigs denken.quote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Over Grieken en Turken gesproken...
Meer een pragmaticus. Ik kijk om me heen en stel wat feiten vast, zoals die zich voordoen. En in dit geval kan ik het voorgedane verschijnsel ook grotendeels verklaren.quote:Op maandag 14 december 2009 23:40 schreef siddha het volgende:
[..]
je ziet een relatie wel als een machtsoorlog, maar zo hoeft een relatie niet te zijn, een man loopt niet altijd zijnl*l achterna en een vrouw is niet altijd geniepig, je bent veel te cynisch
quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha nu moet ik aan iets grappigs denken.
Vroeger toen deze serie altijd op TV was waren de mannen in de moskee van rond de 50/60/70 dit altijd aan het kijken (onze moskee heeft ook een zit ruimte/cafe). Dus begint een van die mannen zo 'Aman kizlar aklinizi basiniza alin, sakin boyle birsey yapmayin, olur mu boyle birsey balblabla'
Ja Turkse TV strookt vaak niet met heersende normen en waarden en toch kijkt iedereen waarna er zulke reacties komen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vroeger toen deze serie altijd op TV was waren de mannen in de moskee van rond de 50/60/70 dit altijd aan het kijken (onze moskee heeft ook een zit ruimte/cafe). Dus begint een van die mannen zo 'Aman kizlar aklinizi basiniza alin, sakin boyle birsey yapmayin, olur mu boyle birsey balblabla'
Dit zeggen m'n ouders tegen mij. M'n opa ook.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |