Zou jij je vriendin/vrouw/partner kunnen vergeven als vreemdgegaan is?quote:
Ik las koeienquote:Op maandag 14 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mooie Koerden hier, Mooiere Koerden daar, Mooiste Koerden overal.
Freudiaans lezenquote:
Macht waarover?quote:Op maandag 14 december 2009 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Precies dat. En die beheersing is uitkomst van een optelsommetje van factoren, waarbij voor mannen geldt dat zijn" macht" een grote proportie inneemt.
Ah, zo wordt het steeds meer een ver-van-mijn-bed-showquote:Op maandag 14 december 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onder niet moslims in het Midden-Oosten komt het net zo vaak voor, soms zelfs vaker (Koerdische Yezidis bijvoorbeeld).
Dat is dus ook meteen het verschil tussen een relatie met je moeder en met je partner. Liefde van moeder naar kind is onvoorwaardelijke liefde, denk dat het sneller is gedaan als je vreemdgaat.quote:Op maandag 14 december 2009 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou jij je vriendin/vrouw/partner kunnen vergeven als vreemdgegaan is?
Ik weet het niet.quote:Op maandag 14 december 2009 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou jij je vriendin/vrouw/partner kunnen vergeven als vreemdgegaan is?
Zou jij in staat zijn om vreemd te gaan?quote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik denk het niet.
Heel misschien.
Die luisterden m'n broer en ik altijd, m'n moeder werd er op een gegeven moment gek van en begon het na te doen.quote:
Hm is dit een strikvraag?quote:Op maandag 14 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou jij in staat zijn om vreemd te gaan?
Alles, kom ik hier mee weg? Ja doen. Anders nee. Maar zelfs indien het antwoord nee is, volgen vele mannen toch liever iets anders.quote:
Kluunquote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik denk het niet.
Heel misschien.
jij?
In mijn omgeving komt het iig niet voor.quote:Op maandag 14 december 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, zo wordt het steeds meer een ver-van-mijn-bed-show![]()
Iig walgelijk
Zomerhitsquote:
Waarom, omdat hij Grieks was of gewoon om het hebben van een vriend?quote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In mijn omgeving komt het iig niet voor.
Oh jawel, een keer. Een Turks meisje hier in de buurt had een Griekse vriend, en die is daarmee weggelopen, toen haar vader haar te pakken had heeft hij haar naar Turkije gestuurd.
Omdat hij Grieks was duh.quote:Op maandag 14 december 2009 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij Grieks was of gewoon om het hebben van een vriend?
Gezelligquote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh jawel, een keer. Een Turks meisje hier in de buurt had een Griekse vriend, en die is daarmee weggelopen, toen haar vader haar te pakken had heeft hij haar naar Turkije gestuurd.
Die heeft het meteen ook heel bont gemaakt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |