Haar vriendje is dan ook Billy Buckwheat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Iblis het volgende:
Onze hoogblonde godin houdt niet van Zwarte Piet.
Idioot.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat ie snel de pijp uit gaat.
Nou, dan gaat ze die neger vijf maal weeks lekker leegtrekken zonder onze nationale tradities te bekritiseren. Wat een onzin zeg, ik neuk een neger dus ik ben tegen Zwarte Pietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Haar vriendje is dan ook Billy Buckwheat.
[ afbeelding ]
Zwarte Vriend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Louis22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er komt witte melk uit. Da's een teleurstelling!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nou, dan gaat ze die neger vijf maal weeks lekker leegtrekken zonder onze nationale tradities te bekritiseren. Wat een onzin zeg, ik neuk een neger dus ik ben tegen Zwarte Piet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er komt witte melk uit. Da's een teleurstelling!
Tja, wat een onzin inderdaad. Van die belastingcenten mogen ze wel doorgaan tot minstens eind volgende week.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
In Nederland is het vandaag al oudejaars-avond.
Althans als je de TV-programma's moet geloven.
Laatste uitzendingen van DWDD, Philip Freriks, TV-show en P&W.
In het vervolg dus maar op 18 december vuurwerk afsteken.
Ze's wel een stuk lelijker als ze net genomen is door een zwarte piet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Louis22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaloezie_(gevoel)quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's wel een stuk lelijker als ze net genomen is door een zwarte piet.
Het is uit met hem.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Louis22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker, hij leek een beetje op Felix Rottenberg die ook altijd scherpe analyses kan leveren.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Louis22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dat heet gewoon hetero zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaloezie_(gevoel)
Hij bleek geen HIV te hebben.quote:
Die van Anouk ook. En die is ook tegen het Sinterklaasfeest. Ik meen een parallel te zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Louis22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en kwoters, die niet kunnen editten ook..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:08 schreef Euridice het volgende:
Doutzen heeft het vooroordeel bevestigd.. Zwarte Pieten zijn geverfde wittemannen en modellen zijn dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |