Dit kost haar fansquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef alors het volgende:
uh oh, dit kan je niet zeggen in Nederland.
Inderdaad. Oprotten met Doutzen. Afgedaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef alors het volgende:
uh oh, dit kan je niet zeggen in Nederland.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af hoelang het duurt totdat Doutze ook HIV-besmet is als je haar daar los laat lopen.
She loves negers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom zou je dat aan een neger uit Jamaica uit moeten leggen?
Ik ben het nog niet met haar oneens geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Oprotten met Doutzen. Afgedaan.
Vieze omhooggevallen namaak-kosmopolitische hoer
Ik hoop dat ie snel de pijp uit gaat.quote:
Dan kan ie met prins Bernard op safari in de eeuwige jachtvelden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie snel de pijp uit gaat.
Hij is wel de enige die nog wat nuttigs zegt vandaag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Shit wat zei Doutzen? JanJaap lult er doorheen.
Hij heeft ook een hazelip.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef -Jay-20- het volgende:
Jan-Jaap is een Fries?
Jammer dat Pauw niet even zijn eigen mening geeft over de multiculturele samenwerking, en gewoon Pronk zijn volledig achterhaalde punt laat maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Adelante het volgende:
Ach jee het stokpaardje: het gaat om een kleine groep waar voortdurend onterecht op wordt gefocust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |