quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ik wil het eigenlijk niet eens daar op gooienquote:Op maandag 14 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat is er zo mannelijk aan okselhaar
Mooie Fipo.quote:Op maandag 14 december 2009 22:28 schreef Rookert het volgende:
Turkije?
Iedereen oprotten naar Marokko dan
Stel jij eens een onderwerp voor.quote:Op maandag 14 december 2009 22:28 schreef IHVK het volgende:
Ja een leuk onderwerp dit. Laten we er nog meer over praten vooral.
Ik vind het vies. Sorry.quote:Op maandag 14 december 2009 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet eens daar op gooien![]()
Ik vind het net zo apart als je neushaar scheren, sorry![]()
Vind scheren wel hygienischer en ook omdat het islamitisch gezien juist is.quote:Op maandag 14 december 2009 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet eens daar op gooien![]()
Ik vind het net zo apart als je neushaar scheren, sorry![]()
Waarom heeft het lichaam daar dan haar? Zit er niet voor niets...quote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind scheren wel hygienischer en ook omdat het islamitisch gezien juist is.
Ik heb ook langhaar door zijn invloed en wist je dat Baris ook een turkofiel was?quote:Op maandag 14 december 2009 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Baris Manco was ook behaard.
Skinheadquote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef Min-e het volgende:
Wil jullie wereldbeeld van Turken niet verpesten, maar ik ben helemaal niet "harig".
Hhahaha, het is geen wereldbeeld, heb genoeg Turken in m'n familie die minder haar hebben dan ik.quote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef Min-e het volgende:
Wil jullie wereldbeeld van Turken niet verpesten, maar ik ben helemaal niet "harig".
Hij heeft zelfs een Pan-Turkistisch liedje.quote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb ook langhaar door zijn invloed en wist je dat Baris ook een turkofiel was?
Laten we dan ook onze nagels groeien?quote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom heeft het lichaam daar dan haar? Zit er niet voor niets...
2e gaat niet op voor mij, sowieso geloof en lichaamsbeharing vind ik een rare combinatie als je het zo leest
Wil je dat tegen alle mensen die elke dag voor ze naar hun werk gaan hun baard scheren.quote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom heeft het lichaam daar dan haar? Zit er niet voor niets...
2e gaat niet op voor mij, sowieso geloof en lichaamsbeharing vind ik een rare combinatie als je het zo leest
Als de vrouwen het ermee eens zijn.. al kan ik het me nauwelijks voorstellen.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef Min-e het volgende:
Maar hij was ook open-minded jegens alle volkeren van de wereld.quote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een Pan-Turkistisch liedje.
Ik weet dat het nu niet meer opgaat, daarom is het ook een kutargument, maar als we alle shampoo's en verzorgingsmiddelen dumpen denk ik dat we minder haar zouden hebben omdat het eerder uitvalt.quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wil je dat tegen alle mensen die elke dag voor ze naar hun werk gaan hun baard scheren.
En ook iedereen die naar de kapper gaat.
Oja en ook tegen de mensen die hun nagels knippen.
Ook wat jij doet is cultureel bepaald.![]()
Oh heb ik weer zitten die slapen die week.quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef siddha het volgende:
[..]
dan moet je een haarkweek cursus doen, dat hebben alle turken gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |