O ja?quote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Zeroku het volgende:
Nee, want er komt een nieuwe layout.
Ja.quote:
Bij baggerlayout had ik dat mijn emoticons niet meer werkte en reclamebanners/advertenties door de posts liepen..quote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb net Fok!Silver geprobeerd, en ik moest een beetje overgeven. Snel weer terug naar de baggerlayout.
Lees FB eens?quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
pak gewoon de baggerlayout
quote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bij baggerlayout had ik dat mijn emoticons niet meer werkte en reclamebanners/advertenties door de posts liepen..
quote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
pak gewoon de baggerlayout en een fatsoenlijke webbrowser
die van die baby is van mij he1/?!!?quote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Fix nou eens de spoilers in FOK! Silver, ik krijg al de hele tijd die meuk in mijn gezicht getieft.
Dikke vrouwen, een hond met een uitgevallen oog, een baby met 2 lippen in z'n kop en nog meer.Ik hoef het allemaal niet te zien!
Klacht: Fix nou eens de spoilers!
quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
die van die baby is van mij he1/?!!?![]()
![]()
![]()
Firefox een fatsoenlijke browser noemenquote:
Wat dan?quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Firefox een fatsoenlijke browser noemen
Opera of Chrome, maar géén Firefox.quote:
Probeer eens CTRL-F5 nadat je baggerlayout geselecteerd hebt.quote:
Geen idee, ergens tussen een paar weken en een paar maandenquote:
Hoe de fuck kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Opera of Chrome, maar géén Firefox.
Ik wil nog niet zo ver gaan om te stellen dat IE zelfs beter is, maar het scheelt bijzonder weinig.
Rationeel denken.quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je daar nou weer bij?
quote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb net Fok!Silver geprobeerd, en ik moest een beetje overgeven. Snel weer terug naar de baggerlayout.
Goed verdedigend. En nu nog eens proberenquote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 14 december 2009 20:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Geen idee, ergens tussen een paar weken en een paar maanden
Ik hoop dat ik nog leef als de search er komtquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Goed nieuws.
"Weken~Maanden en een paar is zeker een jaar of 3?"
quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog leef als de search er komt
Link?quote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Dikke vrouwen, een hond met een uitgevallen oog, een baby met 2 lippen in z'n kop en nog meer.Ik hoef het allemaal niet te zien!
nee ik ben nog niet oud genoegquote:
Obvious troll is obviousquote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Opera of Chrome, maar géén Firefox.
Ik wil nog niet zo ver gaan om te stellen dat IE zelfs beter is, maar het scheelt bijzonder weinig.
er komt een nieuwe, schijntquote:Op maandag 14 december 2009 21:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
De search was toch al kapot sinds 1997?
Nee, volgend jaar ga ik weer beginnen. Zou je toch moeten weten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Drinky het volgende:
Heb je je rijbewijs al?
Over 100 jaar pas zeker.quote:
Ja dus?quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, volgend jaar ga ik weer beginnen. Zou je toch moeten weten.
Dat je na de eerste keer 1000 euro dokken al niet klaar wasquote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja dus mag ik weer ¤1000 dokken.
Ja, helaas!quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat je na de eerste keer 1000 euro dokken al niet klaar was
Nee, serieus niet, dat is nog wel het ergstequote:
Er schijnt nog een search met stuiptrekkingen geweest te zijn ergens rond 1967quote:Op maandag 14 december 2009 21:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
De search was toch al kapot sinds 1997?
n00bquote:Op maandag 14 december 2009 22:24 schreef druppelkut het volgende:
Een Fok! Met search.
Dat ik dat ooit nog mee mag maken!
April 2007 draaide Xapian nog half.quote:Op maandag 14 december 2009 22:28 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Vroeger. Lang geleden was er ooit een.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |