1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Nee, dat ik ze niet ga/kan opvoeden had ik wel door. Maar ik weet wel dat dit iig de laatste x is dat ik iets heb "georganiseerd". Mn kont. Stom gedonder altijd.quote:Op maandag 14 december 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat betreft het principe. Echt!
Alleen ga je ze niet 'opvoeden', dat gaat je toch niet lukken ben ik bang. En wacht even af, misschien hoor je alsnog iets op je smsjes
quote:Op maandag 14 december 2009 19:36 schreef Ynske het volgende:
weet je nog, groep trainers waarvan ik er ook eentje ben. dr zit er eentje bij, waarvan niemand weet wie t is
de vorige keer dat ie training moest geven, heeft hij afgezegd. dus iedereen zit te hopen op woensdag, zodat we weten wie t is.... komt er net een email binnen, of ik de training over kan nemen, want meneer kan niet ....
quote:
Ja, dan heb ik het straks weer gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Ynske het volgende:
ik zou contact opnemen met de mensen die nu al wel betaald hebben, om na te gaan hoe zij erover denken. En aan de hand daarvan een besluit nemen
je hebt t hoe dan ook gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik het straks weer gedaanEn dan kan ik je nu al vertellen dat ws ze hun geld terug willen
en dan is er helemaal geen "feestje"
Ik zit in dubio of ik nu heel schijnheilig die krat bier ga brengen en het er gelijk maar even zijdelings over ga hebben... of dat ik wacht tot vrijdag (boodschappen) en het dan eventueel zeg.
Ofzo.ik weet het allemaal ook niet hoor. Aargh.
Wacht nou even een dagje af. Je hebt vanmiddag pas gesmst toch?quote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik het straks weer gedaanEn dan kan ik je nu al vertellen dat ws ze hun geld terug willen
en dan is er helemaal geen "feestje"
Ik zit in dubio of ik nu heel schijnheilig die krat bier ga brengen en het er gelijk maar even zijdelings over ga hebben... of dat ik wacht tot vrijdag (boodschappen) en het dan eventueel zeg.
Ofzo.ik weet het allemaal ook niet hoor. Aargh.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Het schijnt vrijdag overdág gewoon -10 te worden
Ik dacht 's nachts
ik stap de auto niet in als t zo glad isquote:Op maandag 14 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoop alleen niet dat het erg eng gaat worden met gladheid enzo, want mijn lichte Smartie glibbert nogal snel
Nee dat snap ik.quote:Op maandag 14 december 2009 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik stap de auto niet in als t zo glad issinds mn ongeluk
ja vanmiddagquote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht nou even een dagje af. Je hebt vanmiddag pas gesmst toch?
En verder neem je je gewoon voor dat je het nooit meer organiseert.
die is leukquote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
Ik moet nog een winterjasIk wil heel graag deze jas, in het zwart, maat 36... Maar ik zie hem niet in de online shop
!
[ afbeelding ]
Morgenochtend vroeg even kijken, het schijnt dat ze 's ochtends heel vroeg weer aanvullen (lees: de retouren van andere mensen weer aanvullen).quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
Ik moet nog een winterjasIk wil heel graag deze jas, in het zwart, maat 36... Maar ik zie hem niet in de online shop
!
[ afbeelding ]
das idd t andere uiterstequote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Maar om nou anderhalf uur te doen over een stukje met het OV waar ik met de auto tien minuten over doe, da's toch wel een dilemmaDus ik duim gewoon voor niet al te eng weer.
Dat is wel een goeie! Ik weet alleen niet of hij HEEL erg warm is en ik had beloofd dat ik een HELE warme jas zou kopenquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenochtend vroeg even kijken, het schijnt dat ze 's ochtends heel vroeg weer aanvullen (lees: de retouren van andere mensen weer aanvullen).
Wat een kutsituatiequote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt t hoe dan ook gedaan
degene die betaald hebben zullen pissig zijn als ze horen dat de rest niet betaald heeft en jou erop aanspreken waarom je dat niet gemeld hebt
als je geen drank meeneemt kijkt men je daarop aan.
bullshit, right?quote:Op maandag 14 december 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Het schijnt vrijdag overdág gewoon -10 te worden
Ik dacht 's nachts
Dan moet je gewoon even in de H&M zelf gaan kijken/passen/voelen en niet online kopenquote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie! Ik weet alleen niet of hij HEEL erg warm is en ik had beloofd dat ik een HELE warme jas zou kopen!
ooh ik schrok alquote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
Ing, die foto dat ze allebei een lekker hapje eten vind ik zo ontroerend
Kijk ik net op Weeronline, staat er voor vrijdag gewoon -1 graad in Rotterdam.
Dus hoe iedereen op het werk nou aan die -10 kwam? De dame van de benzinepomp zei het ook al
Waar hebben die dan gekeken?
Zo half onder de bank weg ja.quote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
Ing, die foto dat ze allebei een lekker hapje eten vind ik zo ontroerend
Kijk ik net op Weeronline, staat er voor vrijdag gewoon -1 graad in Rotterdam.
Dus hoe iedereen op het werk nou aan die -10 kwam? De dame van de benzinepomp zei het ook al
Waar hebben die dan gekeken?
Ja 's nachts!quote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef P.F het volgende:
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Hier misschien? Minimaal -9...
In de H&M was hij wel warm - maar daar is het altijd warmquote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon even in de H&M zelf gaan kijken/passen/voelen en niet online kopen
Als je een HELE warme jas wilt, dan moet je echt zo eentje nemen met van dat dons er in, maar daar zie je er meestal zo breed in uit, da's altijd mijn dilemma
Ehhh, don't know! Even kijken wat er draait en wat er uit gaat komen.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo half onder de bank weg ja.
En meneer I. en ik durfden ons niet te bewegen![]()
Dat ja. Echt heel verraderlijk!quote:Volgens buienradar gaat het best meevallen overdag.
Alleen wel jammer van die neerslag; dat icm onder nulll = glad![]()
In Lapland -26 en Rusland -45.quote:Op maandag 14 december 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
-45....dan bevries ik man![]()
In 2005 zaten we letterlijk ingesneeuwd, ben 2 dagen niet op m'n werk geweest en toen waren de temperaturen in Us Fryslan overdag zo'n -10 en 's nachts bijna -20.
Ik dacht dat ik het bestierf
ik wil ook de jas en de inhoud ervan.quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef kitao het volgende:
hallo allemaal , heb ik iets gemist behalve een pm'tje ?
nou tien pagina's terug hebben alle meiden toplessfoto's van zichzelf geplaatst, maar verder niet veelquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef kitao het volgende:
hallo allemaal , heb ik iets gemist behalve een pm'tje ?
quote:Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]Was je stout geweest?
En kijk nou wat mazaru in het Kerstbomen-huisdieren topic post
[ afbeelding ]
Mijn magnetronmacaroni van mijn zwarte vriendin is op en helaas ze zit nu in het vliegtuig naar Lagos voor een maand vakantie in Nigeria.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef nieslief het volgende:
tvp ga zo lekker broodje kipkerriepikant, tomaat en kaas uit de oven eten. jummie.
Oja, dan ben je net een slaapzak..quote:Op maandag 14 december 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
In Rusland, -45 graden nu
Allemachtig!
PF, dit is zo'n donsjas, die zijn het warmst. Ik heb er eentje waar ik alleen de hond in uitlaat met koud weer, verder vind ik hem stom (die van mij dan).
[ afbeelding ]
.Wat is er nou ontspannender dan gezellig hier aanwezig zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef Greys het volgende:Bamba en A-E!
A-E, wat lief dat je ons nog even met je aanwezigheid komt verblijden!![]()
Bamba, wat goed van je suiker!
Ik wil het liefst naar een girly filmquote:Op maandag 14 december 2009 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehhh, don't know! Even kijken wat er draait en wat er uit gaat komen.
Wat dacht je van jezelf een schop onder je kont te geven en gewoon aardappels gaan koken?quote:Op maandag 14 december 2009 20:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Mijn magnetronmacaroni van mijn zwarte vriendin is op en helaas ze zit nu in het vliegtuig naar Lagos voor een maand vakantie in Nigeria.
Wie gaat er nu voor me koken of moet ik het als tijdelijk single maar allemaal zelf opknappen ?
![]()
Voorlopig heb ik nu maar een zakje superchips gekocht , lekker gezond.
Ik ga mijn moeder maar weer eens lastig vallen denk ik.
Wist je dat nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Ramses Shaffy is dood!Je mist wat als je op vakantie bent
![]()
Pie Ef, jij nog film voorkeuren??!
quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Ik slaap voor het eerst in.... 2 weken alleen
Ik voorzie ongekende mogelijkheden: jullie duiken bij elkaar in bed en ik maak foto's voor de omslag van "Beestachtig Verlangen" . Jullie mogen mijn handboeien wel lenenquote:
Ik heb mijn portie wilde avonturen wel weer gehad voor deze weekquote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Ik voorzie ongekende mogelijkheden: jullie duiken bij elkaar in bed en ik maak foto's voor de omslag van "Beestachtig Verlangen" . Jullie mogen mijn handboeien wel lenen
Nee, ik hoor het net tijdens 'Op zoek naar Mary Poppins'! Heel erg zonde..quote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Wist je dat nietZonde he!!!
Ik heb tijdens een kerstvakantie een of andere tsunami totaal gemist (![]()
!!)
quote:Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat dacht je van jezelf een schop onder je kont te geven en gewoon aardappels gaan koken?
ik ben niet geemancipeerd , dat is vrouwenwerk.quote:Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat dacht je van jezelf een schop onder je kont te geven en gewoon aardappels gaan koken?
- edit: nah, doe maar niet -quote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben niet geemancipeerd , dat is vrouwenwerk.
niks van gehoord , maar nu ben ik ook te lui om terug te lezen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie wilde avonturen wel weer gehad voor deze week
Helaas!quote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Ik voorzie ongekende mogelijkheden: jullie duiken bij elkaar in bed en ik maak foto's voor de omslag van "Beestachtig Verlangen" . Jullie mogen mijn handboeien wel lenen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helaas!![]()
De scene is tussen PF en Cat22, en de man is degene die vastgeketend zit... En mijn handboeien zijn voldoende hoor...![]()
De coverfoto is allang gepland!
Grapjequote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef kitao het volgende:
[..]
niks van gehoord , maar nu ben ik ook te lui om terug te lezen.
heb je ze neergepend ?
Ik kwam een keer terug van een vakantie in Tsjechie, en toen was er op de tv: stort geld voor Turkije... ik zat echt van: eeh, waarom dan?quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het net tijdens 'Op zoek naar Mary Poppins'! Heel erg zonde..
'één of andere tsunami'![]()
Zeg, zijn er nog natuurrampen gebeurd de afgelopen twee weken?quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam een keer terug van een vakantie in Tsjechie, en toen was er op de tv: stort geld voor Turkije... ik zat echt van: eeh, waarom dan?![]()
Heel die aardbeving niet tot Tsjechie doorgedrongen!
Welk deel ben je?quote:
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk deel ben je?
Of ben je nu het deel aan het lezen waar je zelf in zit?
quote:
welk idee? jou erin doen? of de scene?quote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je op het idee? En waarom moest ik meteen weer weg
Hahaha nee de scene zag ik wel aankomenquote:Op maandag 14 december 2009 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welk idee? jou erin doen? of de scene?
dat eerste; leek me wel wat voor jou![]()
dat tweede; vraag je je dat nu pas af?????![]()
en hallo, het is wel een huwelijksnacht tussen die twee he... dan is 3 toch te veel op een gegeven moment...
vrouwen te over in deze SC, dus vrouwen moeten elkaar maar vermaken...quote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahaha nee de scene zag ik wel aankomen!
Dat noemen ze ruimdenkendquote:Op maandag 14 december 2009 20:36 schreef kitao het volgende:
[..]
rimboe , valt wel mee hoor , ze lopen daar ook allemaal met mobieltjes.
t zal wel moeilijk zijn om bepaalde ingeburgerde standaardideeen te laten varen.
en je partner accepteert dat gewoon ?!
over echte venten gesproken....
Maak er dan maar een leuke avond van, als je dag zo rot wasquote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef Enfermera het volgende:
Damn wat gaan die topics hard
Heb ik nog wat gemist sinds topic nr 427?![]()
![]()
Mijn dag was kut. Fysio ging wel, misschien is mijn biceps ook wat geirriteerdDuh, dacht ik bijna, ik ben zelf ook geirriteerd van die pees
School was niet echt ontzettend boeiend en het laatste college waar ik op moest wachten al helemaal niet
![]()
Maar nu een bakkie thee.
Je hebt net zoveel gemist als ik.. heb alleen Ingetje d'r foto's van haar nieuwequote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef Enfermera het volgende:
Damn wat gaan die topics hard
Heb ik nog wat gemist sinds topic nr 427?![]()
![]()
Mijn dag was kut. Fysio ging wel, misschien is mijn biceps ook wat geirriteerdDuh, dacht ik bijna, ik ben zelf ook geirriteerd van die pees
School was niet echt ontzettend boeiend en het laatste college waar ik op moest wachten al helemaal niet
![]()
Maar nu een bakkie thee.
Haha zekerquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak er dan maar een leuke avond van, als je dag zo rot was
Kitao, doe eens niet zo veroordelend
Senksquote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef trovey het volgende:
en gefeliciteerd met de nieuwe poezels Ing.
quote:
Waar het hart vol van is...quote:
Ineens allerlei bezwaren zeker?quote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef Bamba het volgende:
Ik was daarstraks aan vriendlief het Redcat gebeuren aan het uitleggen en hij antwoordde steenvast na iedere zin: ja.... totdat ik zei dat ik het ook leuk vond om te doen. Toen was het geen goed idee meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |