Jaquote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk deel ben je?
Of ben je nu het deel aan het lezen waar je zelf in zit?
quote:
welk idee? jou erin doen? of de scene?quote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je op het idee? En waarom moest ik meteen weer weg
Hahaha nee de scene zag ik wel aankomenquote:Op maandag 14 december 2009 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welk idee? jou erin doen? of de scene?
dat eerste; leek me wel wat voor jou![]()
dat tweede; vraag je je dat nu pas af?????![]()
en hallo, het is wel een huwelijksnacht tussen die twee he... dan is 3 toch te veel op een gegeven moment...
vrouwen te over in deze SC, dus vrouwen moeten elkaar maar vermaken...quote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahaha nee de scene zag ik wel aankomen!
Dat noemen ze ruimdenkendquote:Op maandag 14 december 2009 20:36 schreef kitao het volgende:
[..]
rimboe , valt wel mee hoor , ze lopen daar ook allemaal met mobieltjes.
t zal wel moeilijk zijn om bepaalde ingeburgerde standaardideeen te laten varen.
en je partner accepteert dat gewoon ?!
over echte venten gesproken....
Maak er dan maar een leuke avond van, als je dag zo rot wasquote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef Enfermera het volgende:
Damn wat gaan die topics hard
Heb ik nog wat gemist sinds topic nr 427?![]()
![]()
Mijn dag was kut. Fysio ging wel, misschien is mijn biceps ook wat geirriteerdDuh, dacht ik bijna, ik ben zelf ook geirriteerd van die pees
School was niet echt ontzettend boeiend en het laatste college waar ik op moest wachten al helemaal niet
![]()
Maar nu een bakkie thee.
Je hebt net zoveel gemist als ik.. heb alleen Ingetje d'r foto's van haar nieuwequote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef Enfermera het volgende:
Damn wat gaan die topics hard
Heb ik nog wat gemist sinds topic nr 427?![]()
![]()
Mijn dag was kut. Fysio ging wel, misschien is mijn biceps ook wat geirriteerdDuh, dacht ik bijna, ik ben zelf ook geirriteerd van die pees
School was niet echt ontzettend boeiend en het laatste college waar ik op moest wachten al helemaal niet
![]()
Maar nu een bakkie thee.
Haha zekerquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak er dan maar een leuke avond van, als je dag zo rot was
Kitao, doe eens niet zo veroordelend
Senksquote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef trovey het volgende:
en gefeliciteerd met de nieuwe poezels Ing.
quote:
Waar het hart vol van is...quote:
Ineens allerlei bezwaren zeker?quote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef Bamba het volgende:
Ik was daarstraks aan vriendlief het Redcat gebeuren aan het uitleggen en hij antwoordde steenvast na iedere zin: ja.... totdat ik zei dat ik het ook leuk vond om te doen. Toen was het geen goed idee meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |