quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej B&H!
Heb je de pwiezzies van Ing gezien?![]()
[..]
Maar wat wil je er aan doen dan nu nog? Een enorme bonje maken lijkt logisch (en zou ook wel terecht zijn misschien) maar je verziekt er alleen maar je eigen avond mee straks![]()
Leermomentje: volgende keer zoeken ze het maar lekker uit, want afspraken zijn er dus niet mee te maken met die mensen

Ja tuurlijk! Ga ik ook doen maar moet eerst even nog 5 mensen voor mijn enquete regelen. Ik ga wel even op msn kijken.quote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Dan moet je project toch maar even vóór de fun en de film gaan P.F, hoe jammer ook
FOK! dichtklikken, anders ben je maar afgeleid, en gáán met dat project. Kan je misschien morgenavond of woensdag naar de film
/makkelijkergezegddangedaan

Ohhhh Ahwwww wat een cutiessssquote:Op maandag 14 december 2009 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog ff spammen voordat ik ga koken (hutspot)
Best eng, zo'n nieuw huis![]()
[ afbeelding ]
Maar voor een beetje Gourmet met zalm willen we ons best even over die angst heen zetten![]()
[ afbeelding ]

enquete? Ik wil 'm wel invullen!quote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ga ik ook doen maar moet eerst even nog 5 mensen voor mijn enquete regelen. Ik ga wel even op msn kijken.

Had jij hem al niet ingevuld danquote:

Je kan tot 20:00 bellen (0800 - 0543)quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Ynske het volgende:
nouja ik snap t gewoon totaal niet

Done! Al snapte ik die ene vraag niet echt waar je drie gerechten in moest vullenquote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Had jij hem al niet ingevuld danDank je!!!
Hier staat hij: http://docs.google.com/Doc?docid=0ATjdmx70rgLLZGdmaDMzM21fMWc4cThkemMz&hl=en
En dan is het het makkelijkste als je hem in een PM naar mij plakt en de rondjes in X veranderd.

Nou, er echt aan doen niet echt. Maar ik had dus gesmst dat we dan het ook konden doen met die 20 euro.. en daar niks van gehoord. Ik wil eigenlijk wel even zeggen wat ik er van vindt. En eigenlijk heel eerlijk ben ik van plan een fles wodka uit duitsland mee te nemen (3 euro) onder het mom van "nou geen 10 euro, deze was 12"quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej B&H!
Heb je de pwiezzies van Ing gezien?![]()
[..]
Maar wat wil je er aan doen dan nu nog? Een enorme bonje maken lijkt logisch (en zou ook wel terecht zijn misschien) maar je verziekt er alleen maar je eigen avond mee straks![]()
Leermomentje: volgende keer zoeken ze het maar lekker uit, want afspraken zijn er dus niet mee te maken met die mensen

Nou, omdat wij dus best vaak daar zijn in de studio. MM was vroeger wel lid van de groep. En die radio uitzending is dus een deel van die groep.quote:Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef Ynske het volgende:
wat ik nu nog mis, is, jullie zijn dus niet lid van die groep, maar waarom ga jij dan meeorganiseren?

Uhm.. Ja zodat wij op ideeen kwam voor welke gerechten we zelf gaan maken of zoquote:Op maandag 14 december 2009 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Done! Al snapte ik die ene vraag niet echt waar je drie gerechten in moest vullen![]()
![]()
Waar is Ll eigenlijk??

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo maar in bad met het andere gratis boekje... kijken of dat beter is...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3

Nu bezigquote:

Beloofd!quote:Op maandag 14 december 2009 @ 18:52 schreef Greys het volgende:
Ing!
T&T, wat een mooi stel!
En wat zijn jullie lief dat jullie ze een goed huisje geven
@MissBliss, nou vooruit, morgen dan![]()
(Ik vind het top van je dat je de boom gaat opzetten, dat je het ff weet)

Je kan ook het geld dat je gekregen hebt terugstorten en met die 4 kratten bier aankomen en die samen met MM opdrinken... En dan foto's natuurlijk he!quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, omdat wij dus best vaak daar zijn in de studio. MM was vroeger wel lid van de groep. En die radio uitzending is dus een deel van die groep.
Wij zitten daar eigenlijk elke zaterdag avond voor de gezelligheid. Anders zitten ze daar maar met zn 3 a 4'en. En ze zaten te klagen dat het niet gezellig was.
Dus wat ik vaak doe is wat biertjes meenemen, en dan drinken we daar ff die 2u lang een biertje.
De radio maker en zn vriendin, zijn goeie vrienden van ons. Vorig jaar hebben andere lui van die groep dus het kutgeintje geflikt dat ze zeiden dat ze haar geld zouden doen voor bier en spul, en achteraf wisten ze van niks.
Dus ik had dit plan bedacht, zodat zij er niet alleen weer voor op hoefden te draaien. Iedereen 5 euro, en dan lekker boodschappen doen.
Wist ik veel dat er weer geouwehoert moest worden. Ik zweer het je, het kan nooit eens normaal gaan in die groep. Echt NOOIT.

Uhmm ja dat kloptquote:Op maandag 14 december 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu bezig
Het zla aan mij liggen, maar ik kan niks aanklikken?

Je hebt gelijk wat betreft het principe. Echt!quote:Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
En misschien ben ik wel een zeur hoor trouwens. Maar het gaat gewoon om het principe. Dat het niet eerlijk IMHO is dat andere opeens moeten dokken, en een ander deel van de mensen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |