abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 december 2009 @ 19:11:07 #276
163650 Greys
pi_75622752
Dan moet je project toch maar even vóór de fun en de film gaan P.F, hoe jammer ook
FOK! dichtklikken, anders ben je maar afgeleid, en gáán met dat project. Kan je misschien morgenavond of woensdag naar de film

/makkelijkergezegddangedaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75622764
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Heej B&H!
Heb je de pwiezzies van Ing gezien?
[..]

Maar wat wil je er aan doen dan nu nog? Een enorme bonje maken lijkt logisch (en zou ook wel terecht zijn misschien) maar je verziekt er alleen maar je eigen avond mee straks
Leermomentje: volgende keer zoeken ze het maar lekker uit, want afspraken zijn er dus niet mee te maken met die mensen

Nieuwe poessies? In dit topic? Ik ga even zoeken!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75622778
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Dan moet je project toch maar even vóór de fun en de film gaan P.F, hoe jammer ook
FOK! dichtklikken, anders ben je maar afgeleid, en gáán met dat project. Kan je misschien morgenavond of woensdag naar de film

/makkelijkergezegddangedaan
Ja tuurlijk! Ga ik ook doen maar moet eerst even nog 5 mensen voor mijn enquete regelen. Ik ga wel even op msn kijken.
pi_75622795
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog ff spammen voordat ik ga koken (hutspot )

Best eng, zo'n nieuw huis
[ afbeelding ]

Maar voor een beetje Gourmet met zalm willen we ons best even over die angst heen zetten
[ afbeelding ]
Ohhhh Ahwwww wat een cutiessss
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75622815
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja tuurlijk! Ga ik ook doen maar moet eerst even nog 5 mensen voor mijn enquete regelen. Ik ga wel even op msn kijken.
enquete? Ik wil 'm wel invullen!
pi_75622889
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

enquete? Ik wil 'm wel invullen!
Had jij hem al niet ingevuld dan Dank je!!!
Hier staat hij: http://docs.google.com/Doc?docid=0ATjdmx70rgLLZGdmaDMzM21fMWc4cThkemMz&hl=en
En dan is het het makkelijkste als je hem in een PM naar mij plakt en de rondjes in X veranderd.
  maandag 14 december 2009 @ 19:20:17 #282
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75623120
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Ynske het volgende:
nouja ik snap t gewoon totaal niet
Je kan tot 20:00 bellen (0800 - 0543)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_75623134
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Had jij hem al niet ingevuld dan Dank je!!!
Hier staat hij: http://docs.google.com/Doc?docid=0ATjdmx70rgLLZGdmaDMzM21fMWc4cThkemMz&hl=en
En dan is het het makkelijkste als je hem in een PM naar mij plakt en de rondjes in X veranderd.
Done! Al snapte ik die ene vraag niet echt waar je drie gerechten in moest vullen

Waar is Ll eigenlijk??
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 december 2009 @ 19:24:36 #284
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75623285
ook ingevuld PF
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 14 december 2009 @ 19:27:07 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75623383
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Heej B&H!
Heb je de pwiezzies van Ing gezien?
[..]

Maar wat wil je er aan doen dan nu nog? Een enorme bonje maken lijkt logisch (en zou ook wel terecht zijn misschien) maar je verziekt er alleen maar je eigen avond mee straks
Leermomentje: volgende keer zoeken ze het maar lekker uit, want afspraken zijn er dus niet mee te maken met die mensen
Nou, er echt aan doen niet echt. Maar ik had dus gesmst dat we dan het ook konden doen met die 20 euro.. en daar niks van gehoord. Ik wil eigenlijk wel even zeggen wat ik er van vindt. En eigenlijk heel eerlijk ben ik van plan een fles wodka uit duitsland mee te nemen (3 euro) onder het mom van "nou geen 10 euro, deze was 12"

Anderen doen dat dus ook

Of zeg ik wat stoms? Ik vind dat afspraken zeker qua dit soort dingen, afspraken zijn. En dan ga je niet opeens mensen uitnodigen die officieel geen uitnodiging hebben gehad, en dan zeggen van "nou jullie hoeven niks te betalen". En dat zeg je ook niet tegen de mensen die wel een uitnodiging hebben gehad, maar waar duidelijk in stond dat er betaald moest worden.

Er zijn dus nu 6 mensen die niet dokken. En 7 wel. Dan moeten 7 dus opdraaien voor de kosten van een ander. En als je ziet wat er gezopen wordt, mag je mazzel hebben als we met 48 flesjes bier uitkomen. Normaal gesproken wel.. maar nu er opeens extra mensen uitgenodigd worden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 december 2009 @ 19:28:03 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75623417
wat ik nu nog mis, is, jullie zijn dus niet lid van die groep, maar waarom ga jij dan meeorganiseren?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 14 december 2009 @ 19:28:10 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75623423
En misschien ben ik wel een zeur hoor trouwens. Maar het gaat gewoon om het principe. Dat het niet eerlijk IMHO is dat andere opeens moeten dokken, en een ander deel van de mensen niet.
  maandag 14 december 2009 @ 19:30:39 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75623528
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef Ynske het volgende:
wat ik nu nog mis, is, jullie zijn dus niet lid van die groep, maar waarom ga jij dan meeorganiseren?
Nou, omdat wij dus best vaak daar zijn in de studio. MM was vroeger wel lid van de groep. En die radio uitzending is dus een deel van die groep.

Wij zitten daar eigenlijk elke zaterdag avond voor de gezelligheid. Anders zitten ze daar maar met zn 3 a 4'en. En ze zaten te klagen dat het niet gezellig was.

Dus wat ik vaak doe is wat biertjes meenemen, en dan drinken we daar ff die 2u lang een biertje.

De radio maker en zn vriendin, zijn goeie vrienden van ons. Vorig jaar hebben andere lui van die groep dus het kutgeintje geflikt dat ze zeiden dat ze haar geld zouden doen voor bier en spul, en achteraf wisten ze van niks.

Dus ik had dit plan bedacht, zodat zij er niet alleen weer voor op hoefden te draaien. Iedereen 5 euro, en dan lekker boodschappen doen.

Wist ik veel dat er weer geouwehoert moest worden. Ik zweer het je, het kan nooit eens normaal gaan in die groep. Echt NOOIT.
pi_75623657
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Done! Al snapte ik die ene vraag niet echt waar je drie gerechten in moest vullen

Waar is Ll eigenlijk??
Uhm.. Ja zodat wij op ideeen kwam voor welke gerechten we zelf gaan maken of zo ?! Ik snap de enquete ook niet helemaal achteraf
pi_75623673
Ben ik weer!
Tentamen 2 ging goed denk ik!
Zag zo even snel maar 1 foto van de poesjes van Ingetje, en ik vind ze mooi!!! Die tekening!
En een voor MissBliss.

Ik heb gisteren het allerslechtste bouquetboekje ooit gelezen
Een rijke, jonge, knappe weduwnaar die op vakantie in Italie een mooi lief meisje tegenkomt dat (toevallig!) ervaring heeft als kindermeisje. Hij zoekt heel toevallig nog een kindermeisje, dus hij vraagt haar. En ze zegt ja. Je raadt het al, de kinderen houden meteen van haar en hij wil haar en zij wil hem (hoewel zij een vervelend verleden heeft etc...) Op de helft van het boek denken ze steeds vaker: "Ik wil hem" of "ik wil haar" en dan eindelijk, op het eind:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo maar in bad met het andere gratis boekje... kijken of dat beter is...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75623675
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef Ynske het volgende:
ook ingevuld PF
Dank je wel!

Heb er nog 1 nodig !!!
  maandag 14 december 2009 @ 19:35:50 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75623740
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Dank je wel!

Heb er nog 1 nodig !!!
Nu bezig

Het zla aan mij liggen, maar ik kan niks aanklikken?
  maandag 14 december 2009 @ 19:36:30 #293
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75623776
quote:
Op maandag 14 december 2009 @ 18:52 schreef Greys het volgende:
Ing!

T&T, wat een mooi stel!
En wat zijn jullie lief dat jullie ze een goed huisje geven

@MissBliss, nou vooruit, morgen dan
(Ik vind het top van je dat je de boom gaat opzetten, dat je het ff weet )
Beloofd!
En het is vooral eigenbelang hoor, ik werd gewoon jaloers van al die vrolijke kerstfoto's en toen dacht ik: ja, ik ga het dan wel niet vieren, maar een beetje gezelligheid kan ook geen kwaad natuurlijk

En ik ga nu The Proposal kijken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_75623779
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, omdat wij dus best vaak daar zijn in de studio. MM was vroeger wel lid van de groep. En die radio uitzending is dus een deel van die groep.

Wij zitten daar eigenlijk elke zaterdag avond voor de gezelligheid. Anders zitten ze daar maar met zn 3 a 4'en. En ze zaten te klagen dat het niet gezellig was.

Dus wat ik vaak doe is wat biertjes meenemen, en dan drinken we daar ff die 2u lang een biertje.

De radio maker en zn vriendin, zijn goeie vrienden van ons. Vorig jaar hebben andere lui van die groep dus het kutgeintje geflikt dat ze zeiden dat ze haar geld zouden doen voor bier en spul, en achteraf wisten ze van niks.

Dus ik had dit plan bedacht, zodat zij er niet alleen weer voor op hoefden te draaien. Iedereen 5 euro, en dan lekker boodschappen doen.

Wist ik veel dat er weer geouwehoert moest worden. Ik zweer het je, het kan nooit eens normaal gaan in die groep. Echt NOOIT.
Je kan ook het geld dat je gekregen hebt terugstorten en met die 4 kratten bier aankomen en die samen met MM opdrinken... En dan foto's natuurlijk he!
(eigenlijk is het wel kut inderdaad, dat je het probeert te regelen en dan dit... )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75623785
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nu bezig
Dank je!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 december 2009 @ 19:36:49 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75623792
weet je nog, groep trainers waarvan ik er ook eentje ben. dr zit er eentje bij, waarvan niemand weet wie t is
de vorige keer dat ie training moest geven, heeft hij afgezegd. dus iedereen zit te hopen op woensdag, zodat we weten wie t is.... komt er net een email binnen, of ik de training over kan nemen, want meneer kan niet ....
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 14 december 2009 @ 19:37:01 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75623800
ooh in een PM. Ikke doen
pi_75623815
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nu bezig

Het zla aan mij liggen, maar ik kan niks aanklikken?
Uhmm ja dat klopt Ik ben niet zo handig met die dingen
Je kunt hem wel kopieren en plakken in een PM naar mij
en dan de rondjes in Xjes veranderen
  Designer maandag 14 december 2009 @ 19:38:11 #299
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75623854
log?
🐙
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 december 2009 @ 19:39:15 #300
163650 Greys
pi_75623889
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
En misschien ben ik wel een zeur hoor trouwens. Maar het gaat gewoon om het principe. Dat het niet eerlijk IMHO is dat andere opeens moeten dokken, en een ander deel van de mensen niet.
Je hebt gelijk wat betreft het principe. Echt!
Alleen ga je ze niet 'opvoeden', dat gaat je toch niet lukken ben ik bang. En wacht even af, misschien hoor je alsnog iets op je smsjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')