neequote:
Tessa is net officieel omgedoopt tot Lunaquote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je er graag over praat en het graag nóg een keer vertelt
[..]
Als ik de bange poeperds hier bekijk, dan trekt het snel genoeg bij.
Leuk ! babypoesjesquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, komt ie....
Ook als ist nog maar heel kort geleden dat we afscheid van Loetje hebben moeten nemen, we wisten toch zeker dat er wel weer een kat bij zou komen.
En in de wetenschap dat er weer veel poesjes zijn die een warm plekkie nodig hebben en met het oog op de komende feestdagen hebben we gisteravond deze 2 boefjes opgehaald.
Tessa
[ afbeelding ]
Tom
[ afbeelding ]
Broer en Zus samen
[ afbeelding ]
Stiekem voelt het nog een beetje dubbel, maar het fijne overheerst vooral
quote:
Gaat wel, zoals gewoonlijk eiks.quote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Leuk ! babypoesjesHoe vinden de andere het ?
Aah ok was niet zo spannend hoor je hebt niet veel gemist. 't Was gewoon even afreageren van Yns op de belastingdienst die aan het klooien is.quote:
Ja nou dat doe ik dus ook. Alleen net ff met MM over gehad, en ik ben niet iemand die van plan is om voor een ander zn kosten op te draaien. Kom ik er net achter dat ze nog 2 mensen die niet bij die dance X horen hebben uitgenodigd, die ook niet hoeven te betalen. "Ja die nemen wel wodka mee" ja, doei. Dat was de hele insteek, dokken en zelf niks meenemenquote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, ik zou organiseren een volgende keer lekker aan een ander overlaten
Nu maar lekker laten gaan verder, laat ze maar. Anders is jouw lol er ook helemaal af straks van wat een leuke avond had moeten worden, zaterdag.
Ik slaap vannacht ook alleenquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Ik slaap voor het eerst in.... 2 weken alleen
Wat voor project??quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef P.F het volgende:
[..]Ennn ik wil naar de film maar ik moet aan mijn projet werken
!
Da´s balen, wanneer moet het af zijn?quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef P.F het volgende:
[..]Ennn ik wil naar de film maar ik moet aan mijn projet werken
!
Heej B&H!quote:
Maar wat wil je er aan doen dan nu nog? Een enorme bonje maken lijkt logisch (en zou ook wel terecht zijn misschien) maar je verziekt er alleen maar je eigen avond mee straksquote:Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou dat doe ik dus ook. Alleen net ff met MM over gehad, en ik ben niet iemand die van plan is om voor een ander zn kosten op te draaien. Kom ik er net achter dat ze nog 2 mensen die niet bij die dance X horen hebben uitgenodigd, die ook niet hoeven te betalen. "Ja die nemen wel wodka mee" ja, doei. Dat was de hele insteek, dokken en zelf niks meenemen
Enquete was deel van het project (verzin een nieuw product/dienst), moet nog 5 mensen hebben anders kunnen mijn groepsleden niet verder ook. Dan moet ik wat vertellen over de missie, doelstellingen & strategie... Hmmm... En over de sterktes en zwaktes maar dan moet ik weer het stuk van een ander groepslid hebben anders kan ik niet verder..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |