quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef aaipod het volgende:
Zo, rechtsgeschiedenis gemaakt. Viel echt reuze mee gelukkig pfffIk wist maar 2 of 3 vragen van de 22 echt niet en misschien 2 of 3 deelvragen. Moet haast wel goedkomen met die bonuspunt erbij. Nu (een vrij summiere) vakantie vieren!
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef Felon het volgende:
Wat is staatsrecht en bestuursrecht ongelooflijk saai en taai zeg! Boeken zijn niet doorheen te komen, zo gortdroge stof is het allemaal..![]()
Ik moest dit semester de boeken van Damen gebruiken, ik moet zeggen dat ik die stukken leesbaarder vond dan eerdere boeken die ik voor bestuursrecht moest lezen (zoals Konijnenbeltquote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef Felon het volgende:
Wat is staatsrecht en bestuursrecht ongelooflijk saai en taai zeg! Boeken zijn niet doorheen te komen, zo gortdroge stof is het allemaal..![]()
Ik kan me geen boek van Konijnenbelt herinneren.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moest dit semester de boeken van Damen gebruiken, ik moet zeggen dat ik die stukken leesbaarder vond dan eerdere boeken die ik voor bestuursrecht moest lezen (zoals Konijnenbelt)
Van Damen was op zich inderdaad wel prima te lezen, in ieder geval beter dan de van der Pot / Donner voor Staatsrecht.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik kan me geen boek van Konijnenbelt herinneren.
Ik vond het boek van Damen ook wel makkelijk weglezen. Dat boek van Kortmann (Constitutioneel recht) daarentegen...
quote:Ik moest dit semester de boeken van Damen gebruiken, ik moet zeggen dat ik die stukken leesbaarder vond dan eerdere boeken die ik voor bestuursrecht moest lezen (zoals Konijnenbelt )
Hmm misschien ga ik die dan even opzoeken, kijken of die me wat beter ligt!quote:Ik vond het boek van Damen ook wel makkelijk weglezen. Dat boek van Kortmann (Constitutioneel recht) daarentegen...
Dat was ook niet op de UvT.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik kan me geen boek van Konijnenbelt herinneren.
Het ziet er een beetje afschrikwekkend uit (dikke pil), maar het is een mooi groot lettertype en staat vol met schema's en opsommingen zodat je er relatief snel doorheen gaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef Felon het volgende:
[..]
[..]
Hmm misschien ga ik die dan even opzoeken, kijken of die me wat beter ligt!
QFT!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef Felon het volgende:
Inderdaad, fijne kerstdagen iedereen!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Fijne Kerstdagen allemaal! Eetze! En niet leren tijdens Kerst he!
Ik ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:04 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga stiekem toch morgen en zaterdag een beetje leren, beetje bijblijven.
Lolquote:Op donderdag 24 december 2009 20:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Merry X-mas! [ afbeelding ]
Gefeliciflapstaart, wat een mooi cijferquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef aaipod het volgende:
Yeahhh Rechtsgeschiedenis gehaaldMet een 10! Wat een mooi kerstcadeau
Ik neem aan dat ze cijfers afronden? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik precies een 10 heb op een open vragen tentamen.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef aaipod het volgende:
Ik neem aan dat ze cijfers afronden? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik precies een 10 heb op een open vragen tentamen.
4 dagen lang keihard zitten blokken in de UB en thuis ook nog het één en ander gelezen. Bovendien heb ik geen hoorcollege gemist dus best verdient!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed bezig!Ik wist niet dat ze daar in Grunningen zo makkelijk tienen gaven...
Niiiiiiiiiiiice.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef aaipod het volgende:
Wuttquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef aaipod het volgende:
Valt eigenlijk best wel mee qua werk, hoor (misschien niet in vergelijking met andere studenten, maar dat is niet egt maatgevend.). Oftewel: je moet wel talent hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:17 schreef aaipod het volgende:
[..]
4 dagen lang keihard zitten blokken in de UB en thuis ook nog het één en ander gelezen. Bovendien heb ik geen hoorcollege gemist dus best verdient!
Inderdaad. Als ik hetzelfde doe mag ik blij zijn met een 6,5.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best wel mee qua werk, hoor (misschien niet in vergelijking met andere studenten, maar dat is niet egt maatgevend.). Oftewel: je moet wel talent hebben.
Dat is ook het enige vak waar ik ooit een 10 voor heb gehaald!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef aaipod het volgende:
Ik wil wel helpen maar ik ben niet zo van het Ondernemingsrecht. Misschien dat iemand Maharbal even kan roepen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef Bartaz het volgende:
Voor degenen die in de kerstvakantie nog zin hebben om hier te posten ben ik het onderstaande probleem tegengekomen bij het schrijven van mijn bacheloressay. Ik moet dat ding afhebben op 31 december en mijn begeleider reageert al een week niet meer op mijn emails etc., dus ik sta er tamelijk alleen voor(Kon ook niet eerder beginnen, want ik liep afgelopen blok 2 blokken van 12 punten naast elkaar).
Het probleem, ik hoop dat iemand me kan helpen:
Stel, ik ben van plan om een rechtspersoon op te richten. Voor deze rechtspersoon doe ik al enkele pre-constitutieve handelingen. Daarna richt ik de rechtspersoon op en bekrachtig ik deze handelingen.
Die rent hier volgens mij vaak genoeg rond, dus nu dit topic omhoog is geschopt in zijn actieve topics zal hij vast wel even een kijkje nemen en hopelijk mij kunnen helpenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen maar ik ben niet zo van het Ondernemingsrecht. Misschien dat iemand Maharbal even kan roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |