Staat er niets op Blackboard ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik kom morgen nooooit in LeidenDe bussen rijden niet meer, de trams rijden niet meer en de treinen maar heel weinig.
Nog niet. Ik zit al te F5'en. Vind het wel vreemd dat er echt niks staat, ook niet in umail.quote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Staat er niets op Blackboard ofzo?
Nee een luie. Ik moet wel leren en werken in het weekend maar zij doen heulemaal niks.quote:Op zondag 20 december 2009 20:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Is dat ook een katholieke uni dan?
quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Maharbal het volgende:
Ik stond vandaag geparkeerd bij de gratis parkeerplaatsen achter de tentamenhal. Er stonden misschien 5-10 auto's, omdat zer overal sneeuw lag. Aangezien ik al bijna laat was reed ik gewoon met een vaartje zo een laag sneeuw in (waar ooit een parkeerplaats stond) en liet ik 'm staan. Uiteraard was het eruit komen naderhand lastiger. Gelukkig hielpen twee passanten + mijn inzittende nog even om de auto te duwen, maar het heeft wel een kleine 15-30 minuten geduurd.
Succes ermee dan maar. Ik heb vandaag een tentamen Introduction to International and European Tax Law gemaakt. Ik heb niet goed genoeg geleerd, waardoor het er om gaat spannen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:17 schreef aaipod het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen maar lopen vanaf vinkhuizen (ook naar de tentamenhal). Half uurtje maar dan weet ik wel zeker dat ik er gewoon op tijd ben
Ik duim voor jequote:Op maandag 21 december 2009 19:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Succes ermee dan maar. Ik heb vandaag een tentamen Introduction to International and European Tax Law gemaakt. Ik heb niet goed genoeg geleerd, waardoor het er om gaat spannen.
Ik had afgelopen weekend echt een SOG-weekend, apart aangezien ik dat al tijden niet heb gehad. Nou ja, ben benieuwd naar het resultaat. Ik mag zelf 7, 11, 21 en 29 januari weer. Dus nu in de kerstvakantie mooi verder leren voor de vakken van 7 en 11 januari.
Dan gaat ze goed falen woensdagquote:Op maandag 21 december 2009 19:22 schreef aaipod het volgende:
Ow ja nog een leuk verhaal. Ik hoorde net een meisje heel luidruchtig telefoneren in de bus en verkondigen aan de persoon aan de andere kant van de lijn hoe goed ze wel niet bezig was met de studie dit jaar. 10 minuten later vertelde ze dat ze één dezer dagen een tentamen strafrecht heeft (volgens mij woensdag) en dat ze het boek nog niet open had gehad en ook geen samenvatting van de JFV (juridische faculteitsvereniging) had want die waren al uitverkocht
Ja dat dacht ik ook maar ze was er zelf heilig van overtuigd dat ze wel een goede kans maakte aangezien ze wel naar alle werkgroepen was geweest. Waarvan later bleek dat ze alleen de eerste voorbereid had en het maar verzaakt had verder voor te bereiden toen bleek dat de docent niet controleerde en toch niemand het deed. Ze vertelde zonder schaamte dat ze er zat met een instelling van 'ach ik ga gewoon zitten luisteren en zie wel wat ik ervan opsteek'quote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan gaat ze goed falen woensdag
quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik duim voor jeJij dus ook al niet echt vakantie
Ik mag de 6de en de 11de weer dan ben ik gelukkig klaar. Ik ben blij dat ik er niet nog 4 heb
Dat deed ik ook wel eens / doe ik wel eens voor WG's (als ik die al heb)quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar ze was er zelf heilig van overtuigd dat ze wel een goede kans maakte aangezien ze wel naar alle werkgroepen was geweest. Waarvan later bleek dat ze alleen de eerste voorbereid had en het maar verzaakt had verder voor te bereiden toen bleek dat de docent niet controleerde en toch niemand het deed. Ze vertelde zonder schaamte dat ze er zat met een instelling van 'ach ik ga gewoon zitten luisteren en zie wel wat ik ervan opsteek'
Ik heb tot nu toe pas 1 docent gehad die controleerde of je de wg-opdrachten had gemaakt. Word je wel sneller laks van eigenlijk. Nu maak ik soms wel eens nog even snel op het laatste moment de opdrachten. Maar ik ga niet gewoon zitten luisteren en kijken wat ik ervan opsteekquote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar ze was er zelf heilig van overtuigd dat ze wel een goede kans maakte aangezien ze wel naar alle werkgroepen was geweest. Waarvan later bleek dat ze alleen de eerste voorbereid had en het maar verzaakt had verder voor te bereiden toen bleek dat de docent niet controleerde en toch niemand het deed. Ze vertelde zonder schaamte dat ze er zat met een instelling van 'ach ik ga gewoon zitten luisteren en zie wel wat ik ervan opsteek'
O ja, aantekeningen maak ik wel dan. Ik doe ook wel actief mee, in die zin dat ik de antwoorden gewoon vaak ter plekke nog probeer te bedenken. Vaak lukt het nog aardig en ben ik toch de enige die z'n mond opentrekt. Zelfs bij de mastervakken treken weinig mensen hun scheur openquote:Op maandag 21 december 2009 19:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe pas 1 docent gehad die controleerde of je de wg-opdrachten had gemaakt. Word je wel sneller laks van eigenlijk. Nu maak ik soms wel eens nog even snel op het laatste moment de opdrachten. Maar ik ga niet gewoon zitten luisteren en kijken wat ik ervan opsteekMaak wel aantekeningen. Ik vind werkgroepen sowieso veel leerzamer dan hoorcolleges.
Ik ben er ook zo een die liever niet het antwoord luidop zegtquote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O ja, aantekeningen maak ik wel dan. Ik doe ook wel actief mee, in die zin dat ik de antwoorden gewoon vaak ter plekke nog probeer te bedenken. Vaak lukt het nog aardig en ben ik toch de enige die z'n mond opentrekt. Zelfs bij de mastervakken treken weinig mensen hun scheur open.
Ik was altijd echt de nerd die alles voorbereid had en ook gewoon alle antwoorden hardop gaf omdat niemand anders wat zeiquote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O ja, aantekeningen maak ik wel dan. Ik doe ook wel actief mee, in die zin dat ik de antwoorden gewoon vaak ter plekke nog probeer te bedenken. Vaak lukt het nog aardig en ben ik toch de enige die z'n mond opentrekt. Zelfs bij de mastervakken treken weinig mensen hun scheur open.
Dat is ook mijn insteek. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet kan herinneren dat ik opdrachten vooraf gemaakt heb, maar ik doe doorgaans wel actief mee.quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd. Gewoon een paar antwoorden opdreunen is toch niet zo lastig. Met een beetje geluk kom je nog slim over door een paar vragen door te gaan stellenquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik was altijd echt de nerd die alles voorbereid had en ook gewoon alle antwoorden hardop gaf omdat niemand anders wat zei.
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik was altijd echt de nerd die alles voorbereid had en ook gewoon alle antwoorden hardop gaf omdat niemand anders wat zei.
Ooooh dat is zo frustrerend! Tegenwoordig als mensen dat doen ben ik heel evil en zeg ik gewoon hardop "Volgens mij weet Kees hier het wel!"quote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik word er zo pissed om als mensen naast me goede antwoorden fluisteren maar het niet hardop durven te zeggen omdat ze bang zijn dat het fout is.
Verder wel degelijke aantekeningen hoor maar ik moest toch even gniffelen toen ik dit lasquote:Recidiveren is het opeisen van een zaak, bijv. na een diefstal (art. 5:2 BW)
quote:Op maandag 21 december 2009 22:02 schreef aaipod het volgende:
Ik post hier wel veel vanavond. Zou ik dan ook ten prooi zijn gevallen aan SOG?Nou ja het lukt toch niet meer. Morgenochtend serieus verder.
Dit haal ik net uit een samenvatting van een dame uit mijn werkgroep die zo vriendelijk was me haar aantekeningen te sturen van de keer die ik noodgedwongen moest missen.
[..]
Verder wel degelijke aantekeningen hoor maar ik moest toch even gniffelen toen ik dit las
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |